Het grote school topic - Pagina 12

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het grote school topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Dawnheart
Member
Het grote school topic - Pagina 12 DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 3:20

@Quinty Zo erg kan het niet zijn hoor Razz
*denkt bij roze wolk aan suikerspin*
Alleen ik hoop dat ik daar niet gepest wordt zoals op de basisschool

@Poisonkit, ja zelfs al is het harder werken, da's juist goed voor mij want dan kan ik s'avonds beter slapen, inplaats van wakker blijven tot 03:15 zoals nu Very Happy

@Alice, tja ik hoop dat dat dan leuk wordt en dat ik veel vrienden enzo krijg. Vrijdagmiddag knutselen ofzo verwacht ik ook niet (deden we wel op basisschool met de kapla enzo xD)

@hate, mooi dat je niet meer gepest word, op de basisschool werd ik ook veel gepest, dus ik weet hoe erg dta is. Huiswerk heb ik sirieus nog nooit gemaakt u.u

Ik ben nu thuis aan het blijven tot dat ik er heen mag (thuisblijven because of real life thingy's.)
I'm exited Very Happy (of hoe je dat ook typt)
[img][/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Meadowdawn
Member
» Quinty «3 «
131
Actief

CAT'S PROFILE
Meadowdawn
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 9:16

@Marijn; Tja, dat is nou eenmaal ieder voor zich x'D
Ik ging met maar 4 klasgenoten naar mijn middelbare school toe, zonder vrienden enzo :')
En als je dan ook nog vier jaar lang gepest wordt en het buitenbeentje van de klas bent, dan is het een zege als je er vanaf mag x'd
Dawnheart
Member
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 15:21

4 klasgenoten is heel weinig o.o
Ik ga er met mijn broer (13) naar toe en dan zelfde groep enzo. Hij wordt ook altijd gepest dus dan ben ik niet de enige en ik kan hem helpen Very Happy

Maar 4 klasgenoten.. O.o
Swiftfur
Member
Het grote school topic - Pagina 12 Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 14:44

grrrrrr stomme de Wilde nu zit ze bijna heel de tijd naar mij te snauwen en zei ze dat als ze mij kiest voor antwoord te geven dat ik een gezicht trek alsof ik in een citroen heb gebeten terwijl dit niet waar is ik haat haar zo angry angry Mad
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 14:52

Dawnheart schreef:
Ik ga er met mijn broer (13) naar toe en dan zelfde groep enzo. Hij wordt ook altijd gepest dus dan ben ik niet de enige en ik kan hem helpen Very Happy

Maar 4 klasgenoten.. O.o
Ik had er maar 1 en die kwam niet eens in mijn klas te zitten *Fluit onschuldig* :'D

Nog anderhalf weekje voor de proefwerken, dan dat 2 weekjes en dan vrij! :3 -Nu ja, afgezien rapport ophalen enzo -
Cyanide
Member
Het grote school topic - Pagina 12 Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 15:08

Ik heb er 3 Dx
alleen ga ik met gene van hun in dezelfde las zitten Dx
*LONER*

Ik ben ook Airkit
Dawnheart
Member
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 22:37

Omygosh zo weinig? Op mijn basisschool zit ik met like 19 of meer.

Maar 1 is wel heel weinig, dan is die 1ne ziek en dan zit je daar zo alleen in de klas ._.
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 21:47

Milkykit schreef:
Dawnheart schreef:

Maar 4 klasgenoten.. O.o
Ik had er maar 1 en die kwam niet eens in mijn klas te zitten *Fluit onschuldig* :'D

Nog anderhalf weekje voor de proefwerken, dan dat 2 weekjes en dan vrij! :3 -Nu ja, afgezien rapport ophalen enzo -

Lol ik ook maar 1 maar die mocht ik niet eens xD Maar dat komt omdat minder dan 1% op mijn school Nijkerks is en ik de enige onderbouw meid ben uit Niekark xD
Eriksen
Member
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 21:51

Mensen, ik ging met niemand naar mijn middelbare school toe D:
Mijn beste vriend wilde wel, maar die ging plots naar zo'n stomme katholieke school toe en dat is deels waarom we nu geen contact meer hebben.
Maar ach, nieuwe vrienden staan wel weer op c:

Morgen een Duits proefwerk, waarvan ik de verleden tijd niet heb geleerd, ach, gokken kan geen kwaad x'D
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Het grote school topic - Pagina 12 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 22:56

Ik ging ook met niemand naar mijn middelbare. Dat komt wel goed wat vrienden betreft. :3
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 23:04

Ik ging ook met niemand naar de middelbare. Nouja, twee anderen, maar daar had ik echt totaal niks mee xP
Je maakt daar idd een hele hoop nieuwe vrienden, dat vond ik ook het voordeel van alleen op een nieuwe school terecht komen. ^^
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimema 1 jul 2013 - 12:36

-

Laatst aangepast door kittypaw op zo 25 aug 2013 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 22:48

Morgen ga ik voor de eerste keer naar de middelbare school.. dunno 
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 22:56

Succes!
Dinsdag mijn eerste dag in examenjaar. It feels so weird.
Darkfire
Member
Het grote school topic - Pagina 12 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 23:10

Omdat ik veel kinderen hier zie zenuwen voor de grote dag die voor vele morgen komen, de 'grote school' de plek waar je tegen kluisjes word geduwd, door gangen met veel mensen moet lopen. Huiswerk, vriendengroepen, niet meer tussen de middag naar huis, élk uur een andere leraar en ga zo maar door, we noemen het.. De Middelbare school..
Ik ga jullie wat eerste dag tipjes geven, ook om mijzelf weer even te herinneren want ik begin Dinsdag aan MBO D:

.:Guide:.
Nieuwe vrienden?
Het is niet makkenlijk voor sommige, maar als je al je moed bij elkaar schraapt en gewoon op iemand af stapt valt het reuze mee! Wink

Gouden regel: Wees gewoon jezelf! doe je niet als een ander voor, krijg je alleen maar problemen van.
#1: Wees open!
#2: Lach veel, mensen komen eerder af op vrolijke mensen.
#3: Wees ALTIJD eerlijk.
#4: Ben je verlegen? (komt vaan voor, maak je geen zorgen.) Zoek dan een ander verlegen persoon. Ieman die achteraf zit en zich niet zo goed kan mengen. Probeer het, wie weet wat jullie gemeen hebben!
#5: Wees geen opgetutte barbie XP -al verwacht ik dat niet van jullie Wink

Huiswerk D:
Rottig, slaapverwekkend, private time innemend. Maar, het is wel om wat te leren en over 4/6 jaar zul je toch je examen moeten doen 0.0 Dus, ik zou gewoon je er aan houden, dan hoef je aan het einde niet al te veel je kop er af te leren ^^

#1: Zet het altijd in je agenda! -vergeet daar dan niet in te kijken. Als je smiddags thuis komt is een goed moment. Neem een drankje, wat lekkers en doe het even snel. Waarom dan gelijk? Nou, dan ben je de rest van de dag vrij van huiswerk XD.
#2: Maak een schema voor je huiswerk wanneer je welk vak doet, zodat het overzichtelijk blijft.
#3: Een van de belangrijkste, stel nooit uit! 0.0 -Deed ik vaak, heeft geen goed effect ^^''-
#4: Vraag om hulp als je iets niet snapt.

Ik wil nu wel meer tips geven, want er zijn er véél. Alleen ik ga nu te bed, dus ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Daarbij is dit ook nog een leuke site waar veel nuttige dingen op staan ^^

http://educatie-en-school.infonu.nl/diversen/23770-middelbare-school-brugpieper-wat-kan-je-verwachten.html

Goed, slaap lekker mensjes en ik wens jullie heel heel erg veel succes morgen!

Groeties, Moon.
Pearleaf
Member
Amy
92

CAT'S PROFILE
Pearleaf
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 23:15

Ha Moon, bedankt voor de opfrissing x'] Ik ga van 1 mavo naar 2 havo, een grote stap voor mij in een geheel nieuwe klas. Ik ga 4 nieuwe vakken erbij krijgen, maar als ik mijn best doe moet het lukken :'D
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 23:30

Als mensen ergens hulp bij nodig hebben kunnen ze dit oudje ook wel wat vragen :3
Sure k ben geen ster in school, maar you never know, right xD
Pantherfur
Member
~.~ Chrissy & Lis
185

CAT'S PROFILE
Pantherfur
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 23:35

Over een week sta ik like 0_0 in de hal.
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 23:35

Tegen iedereen die ik op mijn nieuwe school tegen ga komen:
Don't judge me!

En ik kom niet meer in dezelfde groep als mijn broer :s
Morgen ben ik een brugkat Very Happy
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 10:50

Darkfire schreef:

Huiswerk D:
Rottig, slaapverwekkend, private time innemend. Maar, het is wel om wat te leren en over 4/6 jaar zul je toch je examen moeten doen 0.0 Dus, ik zou gewoon je er aan houden, dan hoef je aan het einde niet al te veel je kop er af te leren ^^

#1: Zet het altijd in je agenda! -vergeet daar dan niet in te kijken. Als je smiddags thuis komt is een goed moment. Neem een drankje, wat lekkers en doe het even snel. Waarom dan gelijk? Nou, dan ben je de rest van de dag vrij van huiswerk XD.
#2: Maak een schema voor je huiswerk wanneer je welk vak doet, zodat het overzichtelijk blijft.
#3: Een van de belangrijkste, stel nooit uit! 0.0 -Deed ik vaak, heeft geen goed effect ^^''-
#4: Vraag om hulp als je iets niet snapt.
*voegt toe*

En maak het gewoon. Er zijn zoveel mensen die hun huiswerk niet maken omdat ze dat ze het "niet cool" vinden om het wel te doen (of bang zijn dat andere mensen hen nerds vinden als ze het wel doen), en dat is echt... zó stom. Huiswerk maken is saai, maar negen van de tien keer wel belangrijk.

Anyway, veel succes bruggertjes! Smile
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 12 Icon_minitime

Het grote school topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: