|
|
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 mei 2013 - 3:20 | |
| @Quinty Zo erg kan het niet zijn hoor *denkt bij roze wolk aan suikerspin* Alleen ik hoop dat ik daar niet gepest wordt zoals op de basisschool @Poisonkit, ja zelfs al is het harder werken, da's juist goed voor mij want dan kan ik s'avonds beter slapen, inplaats van wakker blijven tot 03:15 zoals nu @Alice, tja ik hoop dat dat dan leuk wordt en dat ik veel vrienden enzo krijg. Vrijdagmiddag knutselen ofzo verwacht ik ook niet (deden we wel op basisschool met de kapla enzo xD) @hate, mooi dat je niet meer gepest word, op de basisschool werd ik ook veel gepest, dus ik weet hoe erg dta is. Huiswerk heb ik sirieus nog nooit gemaakt u.u Ik ben nu thuis aan het blijven tot dat ik er heen mag (thuisblijven because of real life thingy's.) I'm exited (of hoe je dat ook typt) [img][/img] |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 mei 2013 - 9:16 | |
| @Marijn; Tja, dat is nou eenmaal ieder voor zich x'D Ik ging met maar 4 klasgenoten naar mijn middelbare school toe, zonder vrienden enzo :') En als je dan ook nog vier jaar lang gepest wordt en het buitenbeentje van de klas bent, dan is het een zege als je er vanaf mag x'd |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 mei 2013 - 15:21 | |
| 4 klasgenoten is heel weinig o.o Ik ga er met mijn broer (13) naar toe en dan zelfde groep enzo. Hij wordt ook altijd gepest dus dan ben ik niet de enige en ik kan hem helpen Maar 4 klasgenoten.. O.o |
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 mei 2013 - 14:44 | |
| |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 mei 2013 - 14:52 | |
| - Dawnheart schreef:
- 4 klasgenoten is heel weinig o.o
Ik ga er met mijn broer (13) naar toe en dan zelfde groep enzo. Hij wordt ook altijd gepest dus dan ben ik niet de enige en ik kan hem helpen
Maar 4 klasgenoten.. O.o Ik had er maar 1 en die kwam niet eens in mijn klas te zitten *Fluit onschuldig* :'D Nog anderhalf weekje voor de proefwerken, dan dat 2 weekjes en dan vrij! :3 -Nu ja, afgezien rapport ophalen enzo - |
|
| |
Kip 346 Actief Screaming is the most beautiful sound of the night
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 mei 2013 - 15:08 | |
| Ik heb er 3 Dx alleen ga ik met gene van hun in dezelfde las zitten Dx *LONER*
Ik ben ook Airkit |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 mei 2013 - 22:37 | |
| Omygosh zo weinig? Op mijn basisschool zit ik met like 19 of meer.
Maar 1 is wel heel weinig, dan is die 1ne ziek en dan zit je daar zo alleen in de klas ._. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 30 mei 2013 - 21:47 | |
| - Milkykit schreef:
- Dawnheart schreef:
- 4 klasgenoten is heel weinig o.o
Ik ga er met mijn broer (13) naar toe en dan zelfde groep enzo. Hij wordt ook altijd gepest dus dan ben ik niet de enige en ik kan hem helpen
Maar 4 klasgenoten.. O.o Ik had er maar 1 en die kwam niet eens in mijn klas te zitten *Fluit onschuldig* :'D
Nog anderhalf weekje voor de proefwerken, dan dat 2 weekjes en dan vrij! :3 -Nu ja, afgezien rapport ophalen enzo - Lol ik ook maar 1 maar die mocht ik niet eens xD Maar dat komt omdat minder dan 1% op mijn school Nijkerks is en ik de enige onderbouw meid ben uit Niekark xD |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 30 mei 2013 - 21:51 | |
| Mensen, ik ging met niemand naar mijn middelbare school toe D: Mijn beste vriend wilde wel, maar die ging plots naar zo'n stomme katholieke school toe en dat is deels waarom we nu geen contact meer hebben. Maar ach, nieuwe vrienden staan wel weer op c:
Morgen een Duits proefwerk, waarvan ik de verleden tijd niet heb geleerd, ach, gokken kan geen kwaad x'D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 30 mei 2013 - 22:56 | |
| Ik ging ook met niemand naar mijn middelbare. Dat komt wel goed wat vrienden betreft. :3 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 30 mei 2013 - 23:04 | |
| Ik ging ook met niemand naar de middelbare. Nouja, twee anderen, maar daar had ik echt totaal niks mee xP Je maakt daar idd een hele hoop nieuwe vrienden, dat vond ik ook het voordeel van alleen op een nieuwe school terecht komen. ^^ |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 1 jul 2013 - 12:36 | |
|
Laatst aangepast door kittypaw op zo 25 aug 2013 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 25 aug 2013 - 22:48 | |
| Morgen ga ik voor de eerste keer naar de middelbare school.. |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 25 aug 2013 - 22:56 | |
| Succes! Dinsdag mijn eerste dag in examenjaar. It feels so weird. |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 25 aug 2013 - 23:10 | |
| Omdat ik veel kinderen hier zie zenuwen voor de grote dag die voor vele morgen komen, de 'grote school' de plek waar je tegen kluisjes word geduwd, door gangen met veel mensen moet lopen. Huiswerk, vriendengroepen, niet meer tussen de middag naar huis, élk uur een andere leraar en ga zo maar door, we noemen het.. De Middelbare school.. Ik ga jullie wat eerste dag tipjes geven, ook om mijzelf weer even te herinneren want ik begin Dinsdag aan MBO D: .:Guide:.Nieuwe vrienden?Het is niet makkenlijk voor sommige, maar als je al je moed bij elkaar schraapt en gewoon op iemand af stapt valt het reuze mee! Gouden regel: Wees gewoon jezelf! doe je niet als een ander voor, krijg je alleen maar problemen van. #1: Wees open! #2: Lach veel, mensen komen eerder af op vrolijke mensen. #3: Wees ALTIJD eerlijk. #4: Ben je verlegen? (komt vaan voor, maak je geen zorgen.) Zoek dan een ander verlegen persoon. Ieman die achteraf zit en zich niet zo goed kan mengen. Probeer het, wie weet wat jullie gemeen hebben! #5: Wees geen opgetutte barbie XP -al verwacht ik dat niet van jullie Huiswerk D:Rottig, slaapverwekkend, private time innemend. Maar, het is wel om wat te leren en over 4/6 jaar zul je toch je examen moeten doen 0.0 Dus, ik zou gewoon je er aan houden, dan hoef je aan het einde niet al te veel je kop er af te leren ^^ #1: Zet het altijd in je agenda! -vergeet daar dan niet in te kijken. Als je smiddags thuis komt is een goed moment. Neem een drankje, wat lekkers en doe het even snel. Waarom dan gelijk? Nou, dan ben je de rest van de dag vrij van huiswerk XD. #2: Maak een schema voor je huiswerk wanneer je welk vak doet, zodat het overzichtelijk blijft. #3: Een van de belangrijkste, stel nooit uit! 0.0 -Deed ik vaak, heeft geen goed effect ^^''- #4: Vraag om hulp als je iets niet snapt. Ik wil nu wel meer tips geven, want er zijn er véél. Alleen ik ga nu te bed, dus ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Daarbij is dit ook nog een leuke site waar veel nuttige dingen op staan ^^ http://educatie-en-school.infonu.nl/diversen/23770-middelbare-school-brugpieper-wat-kan-je-verwachten.htmlGoed, slaap lekker mensjes en ik wens jullie heel heel erg veel succes morgen! Groeties, Moon. |
|
| |
Amy 92
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 25 aug 2013 - 23:15 | |
| Ha Moon, bedankt voor de opfrissing x'] Ik ga van 1 mavo naar 2 havo, een grote stap voor mij in een geheel nieuwe klas. Ik ga 4 nieuwe vakken erbij krijgen, maar als ik mijn best doe moet het lukken :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 25 aug 2013 - 23:30 | |
| Als mensen ergens hulp bij nodig hebben kunnen ze dit oudje ook wel wat vragen :3 Sure k ben geen ster in school, maar you never know, right xD |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 25 aug 2013 - 23:35 | |
| Over een week sta ik like 0_0 in de hal. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 25 aug 2013 - 23:35 | |
| Tegen iedereen die ik op mijn nieuwe school tegen ga komen: Don't judge me!En ik kom niet meer in dezelfde groep als mijn broer :s Morgen ben ik een brugkat |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 26 aug 2013 - 10:50 | |
| - Darkfire schreef:
Huiswerk D: Rottig, slaapverwekkend, private time innemend. Maar, het is wel om wat te leren en over 4/6 jaar zul je toch je examen moeten doen 0.0 Dus, ik zou gewoon je er aan houden, dan hoef je aan het einde niet al te veel je kop er af te leren ^^
#1: Zet het altijd in je agenda! -vergeet daar dan niet in te kijken. Als je smiddags thuis komt is een goed moment. Neem een drankje, wat lekkers en doe het even snel. Waarom dan gelijk? Nou, dan ben je de rest van de dag vrij van huiswerk XD. #2: Maak een schema voor je huiswerk wanneer je welk vak doet, zodat het overzichtelijk blijft. #3: Een van de belangrijkste, stel nooit uit! 0.0 -Deed ik vaak, heeft geen goed effect ^^''- #4: Vraag om hulp als je iets niet snapt.
*voegt toe* En maak het gewoon. Er zijn zoveel mensen die hun huiswerk niet maken omdat ze dat ze het "niet cool" vinden om het wel te doen (of bang zijn dat andere mensen hen nerds vinden als ze het wel doen), en dat is echt... zó stom. Huiswerk maken is saai, maar negen van de tien keer wel belangrijk. Anyway, veel succes bruggertjes! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic | |
| |
|
| |
|