Icy & Lionheart - Pagina 15



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimedo 11 nov 2010 - 21:53

Goldtail volgde het hele gesprek aandachtig maar bleef afzijdig zitten. Hij kon nu niets meer doen want Lionheart verzorgde haar nu. Dus besloot hij maar zijn tijd te gebruiken om iets anders te doen. " Icy, Lionheart. Ik heb nu niet veel te doen hier en ik sta hier alleen maar niets te doen dus laat ik jullie hier maar alleen samen ."Zei hij en wandelde de grot uit. Hij keek wat rond en wandelde de toen het struikgewas in en dacht na aan wat hij kon doen om zich te vermaken. Toen zag hij een muis wegglippen en wist hij direct wat hij ging doen. Jagen. Hij rende de muis achterna en voor het zijn holletje in kon rennen geritste hij de muis op en dode het muisje snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimedi 16 nov 2010 - 7:26

Icy werd, droomloos gelukkig, na een tijdje wakker en opende haar ogen. Goldtail was weg en Icy dacht meteen het ergste. Ze keek naar de rustige Lionheart en kalmeerde toen. Hij was vast wat gaan jagen of hij wou even uit hun buurt blijven. Dat snapte Icy wel. Icy zelf keek rustig naar Lionheart en spinde. 'Ik ben wakker en ik voel me weer een flink stuk beter,' zei ze zwakjes, waaraan je kon opmerken dat het allesbehalve beter ging. Ze snakte even naar adem en haar staart sloeg rustig heen en weer, terwijl ze Lionheart rustig aankeek en luid spinde. Haar staart maakte nu korte, sierlijke bewegingen. Hij was dus niet gebroken of iets dergelijks. Of wat het ook kon zijn. Die pijn zou gewoon een siddering vanuit haar poten zijn geweest of iets dergelijks. Rustig keek ze naar de grond en probeerde haar poot te wassen. Dat deed echter te pijn en Icy beet boos op haar wangen. 'Schatje, wil je mijn vacht even wassen?' vroeg ze toen zacht en met enige tegenzin. Nou ja... Misschien kon het nog leuk worden als LIonheart haar flank waste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 14:51

"Ik ben wakker en ik voel me weer een flink stuk beter." Zei Icy opeens. Ze was dus wakker. " Dan ben ik blij." Zei hij dolgelukkig dat ze zich beter voelde. Haar stem klonk wel nog wat zwakjes maar ze zei dat ze al wat beter was. Haar staart zwiepte sierlijk heen en weer dus die was gewoon geraakt en niet gebroken of gekneusd. Haar staart kon gebroken zijn maar ze had geluk gehad. "Schatje, wil je mijn vacht even wassen?" Vroeg ze zacht. Hij spinde en wandelde naar haar. " natuurlijk wil ik dat." Zei hij spinend. Hij ging bij haar liggen en was te vacht grondig met zacht halen om er voor te zorgen dat ze geen pijn had. Tot op de laatste plek waar hij nog niet had gewassen ging hij door. pas toen stopte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 17:08

Icy spinde toen Lionheart haar vacht had gewassen en gaf een lik over zijn kopje. 'Dankje. Je zorgt echt heel erg goed voor me. Soms vraag ik me af waaraan ik jou toch heb verdiend,' sprak Icy grijnzend en ze gaf hem een lik over zijn snuit. Icy keek rustig naar Lionheart en spinde luid toen zij diens gezicht zag. Haar staart wreef over zijn neusje en Icy wou opstaan om hem te knuffelen, maar helaas, haar o zo zwakke spieren hielden haar tegen. Logisch, haar voorpoot en achterpoot waren gebroken, dat was niet niks. Stilletjes keek Icy naar Lionheart. 'Hoeveel dagen zou ik niet meer kunnen jagen?' vroeg ze toen en ze keek een beetje beteuterd. 'Wil je mij dadelijk naar de open plek dragen, daar buiten? Ik wil straks samen met je genieten van de maan,' spinde Icy en toen keek ze Lionheart rustig aan. Haar ogen keken diep in de zijne. Stilletjes spinde ze. Haar staart sloeg met korte slagen heen en weer. Icy's ogen gingen toen even de grot af. Waar was Goldtail toch? Oh ja, jagen. Of hij wou hier gewoon niet zijn. Misschien was hij wel een plaatsje aan het zoeken een einde verderop. Dat kon ook. Rustig keek Icy toen weer in Lionheart's ogen. 'Misschien is de maan straks wel halfvol. Je gaat me niet kunnen tegenhouden om naar de open plek daarachter te gaan,' zei Icy en haar ogen keken uitdagend.

- Je kan trouwens bij Vierboom bij die bevalling van Spirit reageren met Miyu -
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 21:13

"Dankje. Je zorgt echt heel erg goed voor me. Soms vraag ik me af waaraan ik jou toch heb verdiend." Grijnsde ze en gaf hem een lik. Lionheart spinde en zei. " Niet lang geleden stond ik nog in jou poten dus nu is het mijn buurt om je te verwennen." Hij ging naast haar liggen en haar staart wreef over zijn neus. Ze keek hem aan en vroeg. "Hoeveel dagen zou ik niet meer kunnen jagen?" Ze keek betreurd en snel zei hij. " ik doe alles wat ik kan maar ik ben nog steeds geen wonder dus je zal zeker een week niet meer kunnen jagen. Zelfs meer." "Wil je mij dadelijk naar de open plek dragen, daar buiten? Ik wil straks samen met je genieten van de maan" Spinde ze toen weer vrolijk maar keek hem rustig aan. Hij spinde ook en knikte. "Misschien is de maan straks wel halfvol. Je gaat me niet kunnen tegenhouden om naar de open plek daarachter te gaan." Zei ze uitdagend. Hij keek naar buiten en zag dat de maan al verschijnen. " Oké, kom dan maar af. Als je bij mij bent zal de maan wel zichtbaar zijn." Antwoorde hij terug en wandelde naar buiten. Hij ging in het midden van de open plek zitten en keek naar de lucht. De sterren begon je ook al te kunnen zien. Toen zei hij in zichzelf dat hij wel genoeg had gewacht en ging haar halen. Hij hief haar rustig op en legde haar ook rustig neer waar hij juist had gezeten. Toen ging hij tegen haar aan liggen en spinde wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 18:48

Icy voelde hijgend aan hoe ze werd opgepakt. Gelukkig deed hij het zeer voorzichtig, dus klagen kon Icy in elk geval niet. Ze kwam langzaam op de grond neer en voelde hoeveel voorzichtigheid erin zat verwekt. Dat deed Icy's hart smelten en al zeker toen ze hem hoorde spinnen. Automatisch begon Icy zelf ook te spinnen en keek rustig in zijn helderblauwe ogen, die o zo mooi uitstaken tegenover het maanlicht. De maan was halfvol. Hoelang zou zo'n Clanvergadering duren? Dat was toch tijdens volle maan? Icy was redelijk benieuwd wat er besproken werd, dus zou ze er zeker naar gaan kijken. Het deed dan waarschijnlijk nog steeds pijn, maar Icy zou gaan als Lionheart weg was of sliep of zo. Tenslotte wou ze hem geen gevaar brengen en Icy zelf zou heel erg voorzichtig proberen te zijn. Stilletjes keek ze naar het maanlicht. Nu had ze wel een geheim voor Lionheart, maar veel maakte haar dat nog niet uit. Icy's ogen keken toen diep in Lionheart's helderblauwe ogen. Haar staart ging lichtjes heen en weer en zijzelf keek verliefd. 'Je vacht straalt prachtig in het maanlicht,' zei ze in de zin om charmes te verwekken bij hem en ze keek hem rustig aan. Ze zou nu, op dit moment, gewoon echt niet weten wat ze zonder hem moest. Het volgende moment dacht ze weer dat ze zelf ook wel flink wat dingen aankon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 20:21

Lionheart lag tegen haar aangedrukt terwijl hij naar de maan keek. Bij deze maan ging hij af en toe naar de Clan vergadering om wat kennis op te pikken. Vandaar dat hij ook alles wist van medicijnen. Het meest had hij van zijn vader en de nieuwtjes van de Clan vergadering. Hij zou er nog eens moeten gaan kijken hoe het met de Clans gesteld was. Dat was al lang geleden eer dat hij daar nog aan gedacht had. Maar Ja... Een volgende keer misschien. "Je vacht straalt prachtig in het maanlicht." Zei ze met een accent vol charmes en een verliefde blik. " Jou ook." Spinde hij terug met een verliefde blik. Hij wreef zijn wang spinnend tegen de hare en deed heel even zijn ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 20:30

Icy hoorde zijn terugkerende, lieve woorden en ze streelde met haar flank richting de zijne. Toen ze zijn wang voelde, spinde zij ook luid. Bij het zien van Lionheart's genietende, voor even gesloten ogen, sloot zij haar ogen ook even en ze spinde. Het was een prachtig moment samen. Ondanks de pijn en ondanks alles, voelde zij zich heerlijk in de buurt van Lionheart. Icy keek richting de grond en prevelde een woordje uit dat moest lijken op dat ze hoopte dat SterrenClan haar daden zou vergeven. Dat monster was er trouwens ter toeval geweest. Toch? Of was dit de wraak van SterrenClan, omdat ze zo tegen Goldtail had gedaan? Dacht SterrenClan soms dat zij Lionheart voor Goldtail zou verlaten en deden ze daarom zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 21:53

Hij spinde luid en keek naar de zilverpels spamen met de maan. Het was best koud maar hij lag warm tegen haar aan dus had hij het lekker warm. Hij had Goldtail al een tijdje niet meer gezien. Hij hoopte dat het goed met hem ging. Natuurlijk wel. Hij had Icy al een paar keer een heel tijd weg zien blijven. Waarschijnlijk was ze toen bij Goldtail. Ze rook toen telkens naar hem. èèn keer rook ze zelfs bijna niet meer naar haarzelf. Wie weet wat ze toen had gedaan. Hij ergerde zich er niet aan. Tenzij dat ze steeds langer bij hem bleef en minder bij hem. Dan zou het wel verkeerd kunnen aflopen. Icy zou hem toch niet verraden. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:49

Icy keek naar Lionheart. Toen weer richting de maan. En toen weer richting Lionheart. Het waren allebei hele mooie dingen en Icy moest kiezen naar wie of wat ze het liefst keek. Ze koos uiteindelijk maar voor Lionheart. Haar blik rustte vanaf zijn oren tot zijn rug toe. Icy snorde luid en haar staart sloeg heen en weer. Nooit zou ze voor iemand anders dan Lionheart kiezen. Maar ze snapte het ook wel als Lionheart zich soms bedreigd voelde omdat zij nogal vaak bij Goldtail was, maar Icy bedoelde er totaal niks mee. Ze had Goldtail gewoon ontzettend gemist. Trouwens, ze wou is dat Goldtail een poes vond die hij misschien leuk vond. Of andersom. Goldtail verdiende het om ook een leuke poes te ontmoeten. Hij was al zo geweldig. Maar ze zou hem nooit willen inruilen voor Lionheart. Geen enkele kater trouwens. Als Lionheart dood zou gaan, zou ze alleen blijven met de kits. Icy keek richting Lionheart. Nee... Ze zou hem nooit kunnen verraden. Voor geen enkele kater. Voor geen enkele prijs. Zij en Lionheart hoorden gewoon bij elkaar. Dat was al duidelijk geweest van toen zij elkaar hadden ontmoet. Icy snorde steeds weer bij een herdenking aan die tijd. Ze was blij dat ze zijn geur had geroken en had onthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 21:14

Hij spinde en drukte zich wat dichter tegen haar aan. Waar maakte hij zich druk om. Hij kon icy vertrouwen. Het was zelfs romantisch op deze plek. Je zag de dauwdroppels oplichten door de maan die ook mooi op hun vachten scheen. Hij keek met glimmende ogen in de hare en zei. " I love you" Hij gaf een lik over haar mond en ging zo verder tot achter haar oren. " Ik zal er voor zorgen dat je weer beter bent. Al is dat het laatste wat ik doe." Zei hij spinend. Hij zou echt tot het uiterste gaan voor haar zonder er voor te twijfelen. En zij waarschijnlijk voor hem. Hij zag een ster oplichten en neervallen. Hij keek er naar en keek toen naar haar. " Heb je die ster ook gezien?" Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 14:40

Icy knikte, ze had de ster inderdaad gezien. Maar als het een hoop geluid had veroorzaakt, zou je er zeker van kunnen zijn dat Icy het onder haar gespin niet gehoord zou hebben. Icy keek Lionheart toen aan. Ze dacht terug aan de momenten met Goldtail. Bijvoorbeeld die opvlieging die ze toen had. 'Lionheart...' zei Icy toen, vastberaden om Lionheart de waarheid te zeggen. 'Ik heb Goldtail in een opwelling op zijn mond gelikt, maar daarna hebben we het omschreven als puur vriendschappelijk. We zijn namelijk erg close. We hebben elkaar al lang niet meer gezien. En die opwelling kreeg ik gewoon, per ongeluk,' vertelde Icy. In haar ogen kon je zien dat ze de waarheid sprak. 'Ik zou jou nooit expres bedriegen, als je dat maar weet,' sprak Icy en zij snorde. Ze keek hem diep in zijn ogen aan. Ergens was zij wel bang dat Lionheart toch boos op haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 15:20

"Lionheart..." Zei ze opeens. " Ja?" Antwoordde hij. "k heb Goldtail in een opwelling op zijn mond gelikt, maar daarna hebben we het omschreven als puur vriendschappelijk. We zijn namelijk erg close. We hebben elkaar al lang niet meer gezien. En die opwelling kreeg ik gewoon, per ongeluk." Vertelde ze. Hij dacht na." Ik snap het. Je kende Goldtail al zo lang en nu dat hij terug is had ik dat al wel verwacht dat die dingen gingen gebeuren." Antwoordde hij kalm. "k zou jou nooit expres bedriegen, als je dat maar weet." Snorde ze. En keek in zijn ogen. " Als ik jou voor zo lang zou kwijtraken zou ik ook zo reageren. Daar kan ik niet kwaad om zijn." Zei hij noch steeds kalm. Hij kon daar niet kwaad om zijn. Goldtail was met haar opgegroeid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimewo 8 dec 2010 - 16:37

Icy ontspande volledig toen ze Lionheart's reactie hoorde. Wat had ze toch veel geluk met hem! Hij was gewoon niet kwaad op haar. Het klonk allemaal zo logisch uit Icy's mond, maar sommige koppels zouden het bij elkaar kunnen omvatten als vreemdgaan. Eerst dachten Goldtail en zij dat het vreemdgaan was. Maar, als je zo is nadacht, was het heel normaal, dat je elkaar na zo'n lange tijd vol ging likken. Natuurlijk, het moest niet te erg worden, maar een lik kon toch wel? Gelukkig begreep Lionheart het. Ze vond het fijn. En om te laten zien dat ze het fijn vond, verplaatste zich moeizaam naar Lionheart, duwde hem om met haar snuit, tegen de grond en ging met haar kopje tegen zijn buik aanliggen. Ze hijgde een beetje na, voornamelijk omdat alles energie kostte. Gelukkig begreep Lionheart dat. Ze keek naar zijn blauwe ogen en snorde. 'Ik vind je geweldig, mijn lieve kater,' snorde zij, terwijl zij hem aankeek en hem een lik over zijn mond gaf. Alleen een vele langdurige dan bij Goldtail. Deze vond ze echt speciaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimewo 8 dec 2010 - 18:44

Ze kroop wat dichter tegen hem een en bleef Hijgend liggen. Hij likte spinend over haar nek en zei. " Ik krijg je wel gouw beter." Ze duwde hem en en legde haar kop op zijn buik. Hij spinde en ze keek hem met haar mooie blauwe ogen aan. "'Ik vind je geweldig, mijn lieve kater." Snorde ze. " Ik vind je lief mooi en schatig mijn lieve poes van me." Snorde hij terug en kreeg en lik over zijn mond. " Je bent toch zo mooi." Snorde hij verliefd en gaf haar een lik terug. Het werd een speciale nacht. Dat had hij al door. Hij likte over haar kopje en achter haar oren. Hij bleef luid spinnen en keek haar verliefd aan met glinsterende ogen die verlicht werden door het maanlicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 22:09

Icy keek Lionheart aan met haar goudkleurige ogen. Zijn prachtige blauwe ogen leken haar te doorboren. Ze spinde om zijn woorden en ze voelde zijn likken vol gespin aan. Ze vond het fijn dat hij zoveel aandacht aan haar schonk. Ze vond hem sowieso altijd al lief. Hij verzon altijd weer wat leuks omm het haar naar haar zin te maken, wat Icy enorm accepteerde. Ze vechtte ook wel voor hun liefde, maar Lionheart zorgde altijd voor het tikkeltje aandacht dat ze nodig had. Ze vond het fijn dat hij haar nu zoveel liefde gaf en haar wou genezen. Ze keek Lionheqrt diep in zijn ogen aan en droomde weg. Haar staart sloeg sierlijk heen en weer. Gelukkig deed haar staart niet zoveel pijn meer. Haar poten deden wel nog pijn en haar rug ook. Alleen haar buik deed geen pijn, wat weer herinneringen bij haar opriep. Toen ze de kittens in haar buik droeg. Ze vond ze o zo lief maar ze hadden voor o zon'n vermoeidheid gezorgd in haar buik. Wat natuurlijk logisch was. Icy zou behoorlijk veel respect hebben voor de katten die vier kittens moesten krijgen. Bij haar waren het er twee geweest en ze was al uitgeput geweest. Maar het was het waard geweest. Ze keek Lionheqrt aan en snorde luid. Ze likte een keer over zijn snuit. 'Ik hou echt ontzettend veel van je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 23:22

Toen Lionheart haar daar zo zag liggen was hij een beetje bezorgd. Hij wou er aales aan doen haar zo snel mogelijk te genezen. En dat putte Lionheart zo uit. Al zijn gepieker verdween toen haar blik de zijne kruiste. Hij droomde wat weg en dacht toen aan de goede dingen. Vanaf het begin dat ze elkaar ontmoete. De dingen die waren gebeurd. Zijn fouten en haar fouten. De zo lange tijd dat hij voor haar gezorgd had tot dat de kittens er waren. En nu zou hij dat opnieuw doen. Hij zou haar beter maken. Dat wist hij gewoon. "Ik hou echt ontzettend veel van je." Zei ze terwijl ze een lik over zijn snuit gaf. Lionheart keek in Icy's ogen en zei spinend. " Ik hou ook ontzettend veel van. je. en zelfs nog veel meer dan dat." Hij gaf een lik over haar kop en over haar oren. Daarna over haar mond en nek terwijl hij steeds luider begon te spinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimedo 16 dec 2010 - 9:11

Icy genoot van Lionheart's liefkozingen en keek hem lief aan. Het was ook zo fijn met hem geweest. Ze had nu al zeker bijna 5 manen met hem gespendeerd en nog vond ze hem zo leuk als eerst. Meer leuker zelfs. Ze waren snel aan kittens begonnen, maar dit maakte haar niet uit. Ze vond het heerlijk om Lionheart als partner en Braveheart en Leaf als kittens te hebben. Ze keek Lionheart rustig aan, terwijl ze zachtjes snorde. Ze hoopte dat hij het nooit met haar zou breken. Die band die ze hadden was echt heel innig geworden. Als Icy hier niet gewond had gelegen, had ze allang geweten wat ze gedaan zou hebben. Ze keek Lionheart aan en snorde luid. 'Mijn leven is perfect. Ik denk dat vele katers en poezen jaloers op ons zijn. Maar daar trekken wij ons niks van aan, hè, schatje?' vroeg ze vol charmes, terwijl ze hem aankeek en zachtjes snorde. De tijd die ze samen hadden was heerlijk en Icy wou nog zoveel meer van hem ontdekken. Ze wou al zijn plus en minpunten kennen. Ze wou alles van hem weten. Tot nu toe was dat haar aardig gelukt. 'Je hoeft het niet te vertellen, maar wat is je grootste geheim?' lachte ze, terwijl ze hem aankeek met haar vrolijke, goudkleurige twinkelende ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimedo 16 dec 2010 - 19:56

"Mijn leven is perfect. Ik denk dat vele katers en poezen jaloers op ons zijn. Maar daar trekken wij ons niks van aan, hè, schatje?" Zei ze vol charmes. Hij snorde luid en antwoordde ondeugend. " Ik denk het wel en zelfs nog meer dan jaloers." Hij keek in haar ogen en hoorde haar zachtjes snorren. Samen hadden ze het altijd geweldig. Hij wou nooit meer van haar weg. Ze waren al zolang samen en de kits waren echt geweldig. "Je hoeft het niet te vertellen, maar wat is je grootste geheim?" Vroeg ze. Hij dacht heel diep na. Ze kende al zijn geheimen. Maar kende ze ze echt wel Allemaal? Hij vond geen geheimen die ze nog niet kende. " Je kent echt al mijn geheimen. Je weet dat ik niets voor je achter hou. En ik hoop dat jij niets voor mij achter houd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 9:13

Icy keek Lionheart aan en wist meteen dat hij de waarheid sprak. Ze schudde haar hoofd. 'Nee, jij kent mijn geheimen ook allemaal,' sprak Icy, terwijl je zag dat ze diep nadacht en tegelijk ook de waarheid sprak. Ze snorde en gaf hem vrolijk een lik over zijn snuit. Ze vond hem zo geweldig. Ze ging toen, ondanks de pijn, dichter tegen hem aanliggen. Gewoon, om zijn lichaamswarmte te voelen. Het voelde heerlijk en ze keek hem aan. Haar ogen keken diep in de zijne, op zoek naar de liefde, die ze ook meteen vond. Haar ogen waren toen gefixeerd op de maan, die mooi was. Net zoals Lionheart. De maan gaf hun een schittering op hun pelzen. Lionheart's cyperse vacht zag er mooi uit. Icy wou vroeger, toen ze klein was, ook altijd al een cyperse vacht. Maar nu was ze wel blij met haar abnormale, gele vlekken op haar vacht. Het gaf een mooie weerkaatsing bij de maan. Ze keek diep in zijn ogen en hoopte daarbij tegelijk dat Lionheart haar nooit zou verlaten. Haar staart ging sierlijk heen en weer terwijl ze haar ogen weer richtte naar de maan. Het was gewoon bijna perfect hoe ze hier zo lagen. Het enige minpuntje was dat Icy iets aan haar lichaam had. Ze had ontzettend veel pijn, maar probeerde ondanks die pijn toch van het moment te genieten. Ze was alvast blij dat Lionheart geen pijn had. Daar zou ze niet mee kunnen leven en ze zou er alles aan doen om hem beter te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 15 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: