Icy & Lionheart - Pagina 16



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 12:16

"Nee, jij kent mijn geheimen ook allemaal" Zei Icy. Lionheart zag in haar ogen dat ze de waarheid sprak. Hij merkte dat waneer ze dat niet deed. Hij kende haar daar te goed voor. Maar soms kon ze ook goed toneel spelen waardoor hij dat niet zag. Hij voelde dat er een blik op hem gevestigd was en keek naar Icy die in zijn ogen keek. Hij keek in haar ogen die liefde uitstraalde samen met de zijne. De maan verlichte alles mooi en hun pelzen ook. Icy's vacht was altijd mooi met haar slank lichaam. Ze was en is nog steeds een schoonheid. Ze had een mooi kopje en een mooi lichaam dat het wel normaal was dat hij verliefd op haar was vanaf het begin. Je zag dauwdruppels het blauw maanlicht weerkaatsen van alle kanten. vanaf het gras, bladeren en zelfs in de lucht. Maar dat was mist. Een perfect romantische nacht. En hij zat er in samen met Icy. Hij spinde wat toen hij zijn blik van de maan liet afglijden en in Icy's ogen keek. De kits moesten het eens zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 19:52

Icy dacht even bezorgd aan de kits, maar liet haar blik onmiddellijk weer naar Lionheart afdwalen. Dit was nu even hun nacht en Icy moest even geen bezorgdheden met zich meedragen. Dat zou niet leuk genoeg voor Lionheart zijn. Rustig liet ze haar blik wee afdwalen naar de helderwitte maan. Ze vond het prachtig om te zien. Ze dacht even aan alles terug. Aan de bevalling, aan Lionheart's ervaring met Hawkfrost en zijn ziekte van groenhoest. Icy keek rustig in Lionheart's ogen. Ze waren al zolang samen en hadden al zoveel avonturen beleefd, dat Icy niet meer kon tellen hoeveel al. Ze keek rustig in zijn ogen en wierp daarna een blik op het gebied waar ze zaten. Er waren veel bomen en een groot grasveld strekte zich uit. Icy keek haar ogen uit, vooral naar de druppels die op spinnenwebben een prachtige weerkaatsing hadden. De spinnen zelf zouden er misschien iets minder blij mee zijn, maar goed. Dat was niet Icy's zorg. Haar ene zorg was nu om beter te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 21:15

Lionheart had al zijn zorgen tijdelijk aan de kant gelegd voor haar. Hij wou dat ze ontspannen was voor een nacht. Hopelijk had ze niet te veel pijn. Hij begon wat moe te worden maar hij zou de wacht ook nog houden. En zeker hier buiten. Alles leek rustig en vredig die nacht. het leek wel alsof alles was voorbestemd om Icy wat rust te gunnen en wat kalmte. Alles was verlicht door de maan en glinsterde door de dauwdruppels. Nu zag je ook waar spinnenwebben hingen. Normaal zag je ze niet zo goed. De rustige bries door de bomen voelde goed aan. Het was niet koud dus was de bries welkom. Icy leek even geen last te hebben van de pijn. hij wou haar zo snel mogelijk beter hebben. Het moest weer zij zijn die onder een monster moet lopen! Maar dat kan iedere kat voorvallen. Zelfs hem. Maar nu moest zij genezen. En daar ging hij voor zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 15:47

Icy begon langzaam moe te worden. Ze legde haar kopje tegen Lionheart's buik aan en begon langzaam in slaap te vallen. Ze droomde van Lionheart, alleen niet op de goede manier. Lionheart leek in een soort Clan te zitten. Halsbanden. Waar waren die voor? En die zwarte kater daar, wie was dat? Een grote groep Rogue's waaronder Sandstorm, SilverCoat, Ice... Wat was dit voor een droom? Lionheart zelf had ook een halsband om. Icy schoot wakker en keek Lionheart verschrikt aan. Haar haren stonden recht overeind. Haar ogen weiden zich steeds verder uit elkaar en haar oren stonden rechtop. Haar spieren leken gehavend. Overal voelde ze dat haar spieren heftig protesteerden, maar Icy bleef maar naar een kater kijken. Wat was dat voor een droom? Een voorspellende? Of was de droom al bezig? Ging Lionheart soms ergens anders naartoe? Haar ogen keken naar Lionheart. Zou die haar opgemerkt hebben? Waarschijnlijk wel. Ze zag er vast niet uit. Er rolde een traan over haar wang. Ze vond de droom eng. Lionheart met een halsband. Haar klauwen klapten al uit bij het idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 21:31

Lionheart droomde goed. Hij joeg door de bossen en elk prooi leek hem gemakkelijk vast te krijgen. Helaas duurde dromen niet lang. Hij werd slaperig wakker en zijn ogen vlogen open toen hij Icy gespannen naar hem zag kijken. " Wat is er?" Vroeg hij bezorgd. Hij keek om zich maar zag niets bedreigend. Wat was er? Hij snapte het niet. hij nagels leken in de grond geboord. Ze leek iets te verafschuwen. Maar wat? Hij dacht na maar vond niets. Had ze iets verkeerd gedroomd? hij wist het niet. " Kalm maar er is niets aan de hand." Stelde hij haar gerust. Tenzij dat hij het zelf was. Maar dat legde hij aan de kant. Hij had niets verkeerd gedaan. Hij bleef Icy vragend aankijken want ze ze leek zo gespannen dat ze hem precies wou aanvallen. Dat was best eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 11:14

Icy keek naar Lionheart, die haar geruststelde. Normaal had het een goed effect op haar, maar nu hielp het juist om haar een stukje te verwijderen van hem. Laatst, toen ze een droom over een hond had, kwam die toch ook uit? 'Ben jij onderdaan van Scourge?' vroeg ze, om er maar meteen recht op af te vliegen. En wat als hij nu 'ja' zei, of Icy kon dat zien? Wat dan? Zou ze hem dan haten? Alle tijd met hem verafschuwen? Scourge was een kater die ze niet mocht. Als hij een poot naar haar kittens zou uitsteken, zou ze die met haar eigen leven beschermen. Maar Lionheart... Nee, die was toch geen onderdaan van Scourge? Haar hele houding tegenover Lionheart was veranderd. En dat zou nog meer veranderen als Lionheart haar vraag beantwoordde. Waarom zou Lionheart bij Scourge gaan? Omdat hij sterker wou worden? Wraak wou nemen? Wat had je aan wraak? Icy keek vijandig richting Lionheart, maar hield toch iets zachts in haar ogen. Misschien hyperventileerde ze wel dankzij de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 13:54

"Ben jij onderdaan van Scourge?" Vroeg Icy onmiddellijk. Lionhearts adem stokte. Hoe wist zij dat? Ze had nog steeds een vijandige houding. Hij wou de waarheid zeggen maar wat zou ze dan doen? Hij ging maar de voledig verhaal vertellen. " Icy... Niet kwaad worden... Ik ben bij Scourge voor een reden. Wraak maar dat is omdat ze iemand hebben vermoord die mijn familie was. Zelfs jij kende haar." Hij nam even pauze voor een zucht en ging verder." Elke clan heeft me bijna vermoord voor dat jij er was en ik heb haar nog maar heel even gezien en ze was al dood door de shadowclan. Ik dacht dat ze zo sterk was dat geen enkele clan haar kon doden maar dat bleek niet zo. Icy, ik heb het over Hawkfrost... Ik heb haar dood gevonden aan de grens van de shadowclan... Ik ben haar spoor gevolgd toen ik het had gevonden. En ik heb beloofd dat ik wraak zou nemen. En daarom ben ik bij hun." Hij had zijn hele verhaal gedaan. Nu hoopte hij dat ze het zou snappen. Hij had Hawkfrost nog niet zo lang gezien of hij had al afscheid moeten nemen. Nu had hij niemand meer van zijn familie. Hij legde zijn kop droevig op zijn poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 18:36

Icy's adem stokte in haar keel toen Lionheart het bevestigde. Ze keek hem aan en haar oren gingen plat. 'Lionheart...' begon ze, maar Lionheart begon al uit te leggen. Met een schrok hoorde Icy zijn verhaal aan over Hawkfrost. Ze keek naar Lionheart die zijn kop nogal droevig op zijn poten had gelegd. Icy zat voor een moeilijke keuze. Het was inderdaad rottig dat ze Hawkfrost het leven hadden benomen, maar wraak was nooit de juiste oplossing. 'Lionheart, je weet niet waartoe Scourge in staat is. Als jij bij hem weg wilt, zou hij misschien heel je familie, ons dus, uitmoorden,' zei Icy geschokt. Nee, Lionheart kon, nu hij eenmaal bij Scourge in de groep zat, niet meer weg. Ze keek naar Lionheart. Hoe kon de kater van wie ze hield nu zoiets doen uit wraak? 'Wraak is sowieso niet de beste oplossing. Vertel het nooit aan de kits. Ze mogen het niet te weten komen,' sprak ze scherp. Hoe moest Icy nu zeggen dat hij niet meer naar die groep mocht gaan? Lionheart zou toch niet luisteren. Ze keek hem aan en zuchtte. 'Je hebt de problemen maar weer eens goed opgezocht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 23:19

Icy begon een heel verhaal maar leek niet erg boos. Ze vertelde de kant die hij pas later inzag maar al wist voor ze het vertelde. "Ik weet het. Ik ben bij hem gegaan net na dat ik Hawkfrost gevonden had. Ik zat vol razernij. net na dat ik weg bij de groep was besefte ik dat ik fout bezig was maar het is nu te laat. Maar ik ben wel een medicijnkat. Als ik mij aanmeld als medicijnkat kan ik hun helpen zonder dat ik de clans echt moet verwonden. " Probeerde hij zijn fout nog wat weg te draaien. ze zochten nog wel een medicijnkat. Hij kende er alles van. En rogue's helpen zat wel in hem. Ook al waren ze nu een clan. " Ik krijg me er wel uit. En ik maak Scourge wel zelf af als hij durft in de buurt te komen van de kittens. Als hij een verkeerde beweging maakt die ik gezien heb doe ik iets in zijn medicijn dat zijn laatste minuten kan worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimema 27 dec 2010 - 10:13

Icy zuchtte. Lionheart praatte nu wel makkelijk, maar Scourge was echt een gevaarlijke kater. Iemand die Icy niet graag in haar buurt had, ook al zou ze haar angst voor hem nooit laten zien tegenover Scourge. Zij mocht Scourge niet. Hij verzamelde nu al allemaal Rogue's voor zijn plannen en dat was iets wat Icy zwak vond. Kon hij zijn vervelende handeltje niet alleen af? Op wie hadden ze hun zinnen gezet? DonderClan? RivierClan? SchaduwClan? WindClan? En waarom wou hij dat doen? Wat hadden die Clans hem aangedaan? In ieder geval zou Icy er nooit aan meedoen. De veiligheid van de kittens beging haar boven Scourge. Ze wou sowieso niet slaafje van Scourge worden. Wie weet wat die katten in die Clan allemaal moesten dragen. Icy mocht er niet aan denken om met een of andere band rond haar hals rond te lopen. Ze keek Lionheart aan. 'Hoe wil Scourge zijn Clan noemen?' vroeg Icy, terwijl ze Lionheart aankeek. Ze was niet meer boos op hem. Zij zou misschien hetzelfde hebben gedaan, mochten haar ouders nog hebben geleefd en afgemaakt worden door SchaduwClan. Ze keek naar Lionheart. Ze wilde niet boos op hem zijn. Ze was het ook niet. Als Scourge een Clannaam mocht bedenken, moest het wel iets met bloed of klauwen zijn. ClawClan. Of HateClan of zo iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimema 27 dec 2010 - 19:31

"Hoe wil Scourge zijn Clan noemen?" Vroeg Icy. Ze leek kwaad op hem te zijn. " De Bloodclan." Antwoordde hij. Hij keek even in haar ogen. " Icy, je weet toch dat ik in de clan was gegaan als ik ze halfdood zag rond lopen. Ik kan dat niet zo aanzien. En toen ik over ze hoorde dacht ik dat ze misschien een medicijnkat nodig zouden hebben. Ik wist het nog niet zeker of ik er wou gaan maar toen ik Hawkfrost's lijk zag zat mijn besluit vast. Icy, het zijn ook Rogue's hoor. Zou jij graag Sandstorm mankend vol bloed naar ons hol zien komen. Bedelend om help. Nou ik niet. Ze hebben me nodig." Vertelde Lionheart zijn hele menig en verhaal. Hij zou zijn wraak krijgen zonder iemand pijn te doen of toch bijna en hij zou zijn vrienden kunnen helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 16:50

Icy schrok bij het horen van de naam. Dat was ook typisch iets voor Scourge. BloodClan. Wat een naam! Icy's wantrouwen groeide met de minuut aan. Ze mocht die Clan niet. Die Clannaam al zeker niet. Waarom had Lionheart dit gedaan zonder met haar te overleggen? Hij had waarschijnlijk niet meer kunnen nadenken van blinde woede. Icy vond het stom van hem, maar aan de andere kant ook een beetje zielig. Nu zat hij eraan vast. Ook al was het zijn eigen schuld. Icy zou naar BloodClan gaan en Scourge letterlijk de keel open snijden als die iets met Lionheart uithaalde. Maar bij zoveel katten zou Scourge echt niet tegen een kat gaan vechten. Alhoewel... Scourge had die Clan toch zelf opgericht? Hij zou zo al die katten tegen maar een kat hoeven te krijgen en die kat was er al geweest. Icy keek hem aan toen Lionheart begon te vertellen en Sandstorm als voorbeeld gebruikte. Een nijdige klank kwam tevoorschijn in haar ogen. 'Lionheart, Scourge hoeft zich maar een keer naar jou te richten en al die katten richten zich ook naar jou,' sprak Icy, nu een beetje ongeduldig. 'Daarbij heb ik Scourge's nagels niet graag in mijn vel,' vervolgde het er droog op. Ze drukte zich tegen Lionheart aan en legde haar kopje vermoeid tegen Lionheart's buik aan. Ze hijgde zachtjes van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 17:56

Icy gaf maar niet op. Dat was ook typisch aan haar. " Scourge komt echt niet aan je. Hij schenk echt geen aandacht aan ons. Alleen aan zijn plan. Hij is niks zonder ons en als ik mijn vrienden help durf ik te wedden dat ze mijn kant kiezen. Je hebt gewoon een reden nodig en een beter plan dan Scourge. Dus als ik De rogue's verzorg gaan ze ons echt geen kwaad doen. Ik zie Scourge echt niet zijn eigen poten aan je vuil maken. Jij bent veel te taai en sterk voor hem" Overtuigde Lionheart haar opnieuw. Wat hij zij bleef maar kloppen ook al leek Icy nog steeds bang van Scourge. Hij gaf een paar likken over haar kop toen ze nog steeds hijgde van de pijn. Hij stond voorzichtig op en kwam even later terug met twee papaver zaadjes. Hij gaf ze aan haar en zei. "Hier dan heb je minder pijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 19:42

Icy keek zuchtend naar de grond. Ze was koppig, ze wist het, maar ze wou niet dat haar of Lionheart iets overkwam omdat hij wraak wou nemen. Icy voelde de tranen vullen toen Lionheart wegging. Niet omdat hij wegging, hij kwam toch misschien zo terug, maar omdat Hawkfrost dood was. Ze had dan wel gevochten met de poes, maar ze miste de poes nog steeds ontzettend. Ze wou dat ze de poes weer terug kon krijgen, maar die was nu bij StarClan. Ze miste de poes ontzettend. Ze keek naar Lionheart die terugkwam en nam vol gesnor de zaadjes van hem aan. Ze at ze op en voelde zich inderdaad al een klein beetje beter worden. Ze legde haar kopje vermoeid op Lionheart's rug neer. Ze begon zijn rug zachtjes te strelen met haar tong. 'Ander onderwerp,' zei ze toen, doelend op het romantische. Ze probeerde zich een beetje te verliggen. Ze stond koppig op, zakte bijna door haar poten en stapte over Lionheart heen met twee poten. Daarna zakte ze in en schoot ze in de lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 23:04

Ze legde toen haar kopje vermoeid op zijn rug en streelde die met haar tong. "Ander onderwerp." Zei ze toen en begreep metten waarnaar ze doelde. Ze verlegde zichzelf maar stond toen toch op. Ze zakte bijna door maar kon toch nog met twee poten over hem stappen voor ze weer doorzakte. Ze schoot in de lach waardoor hij ook begon te lachen. "Misschien heb ik je toch een te veel gegeven." Lachte hij. Hij kroop eronder door en legde zich naast haar met zijn zij tegen de hare. Hij spon zachtjes en wreef met zijn wang over de hare. Hij gaf haar een heleboel likjes over haar nek en daarna over haar mond. Hij begon steeds luider te spinnen zonder dat hij het door had. zijn staard krulde zachtjes rond de hare om haar geen pijn te doen want dat was het laatste wat hij haar wou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 14:09

Icy grinnikte en probeerde Lionheart zoveel mogelijk ruimte te geven toen die onder haar doorkroop. Ze glimlachte bij zijn aanrakingen en haar oortjes wapperden heen en weer, omdat ze het zo fijn vond. Soms gingen ze plat, soms stonden ze rechtop en op andere tijden wapperden ze heen en weer. Icy keek naar Lionheart. Ze voelde hoe zijn staart langzaam rond de hare verstrengelde. Haar ogen glommen. Zo fijn vond ze zijn aanrakingen en ook dat hij het zo voorzichtig mogelijk deed. Dit was echt haar droomkater. Ze keek richting hem en gaf hem een soort kusje, door haar mond op zijn mond te drukken. Ze gaf hem toen een kusje zoals katten deden door een lik te geven over zijn wang. Zij kon iets minder snel reageren dan Lionheart, waar ze de schijt aan had, maar zich toch niet echt probeerde te onderdoen voor die pijn. Ze wou dat Lionheart ook genoot van haar en dat ging moeilijk als ze alleen maar last van pijn had. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en snorde lichtelijk van de warmte die ze daarin vond. Ze kroop dichter tegen hem aan en begon hem koppig likjes te geven. Het deed pijn. Overal brandde het, maar dat weerhield Icy niet om te spinnen. Haar lichaam was nu helemaal tegen de zijne aangedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 20:57

Icy drukte haar mond tegen de zijne. Lionheart snapte dat ze dat bedoelde als een kus. Ze was al zo lang bij hem. Maar toch zat ze nog vol verassingen. Ze gaf hem ook een lik over zijn wang. Ook als kus bedoeld. Hij gaf haar er een heleboel terug. Hij spon luid toen ze dichter tegen hem aan kwam liggen en hem likjes begon te geven. Elke aanraking deed hem weer langer spinnen. Lionheart gaf haar voorzichtig een kopje en er nog een. Hij gaf een paar likjes over haar mond en wang. Hij spon luid maar bleef voorzichtig voor haar wonden. " Kom je nog iets te kort? Heb je niet te veel pijn?" Vroeg hij. Hij wou zeker van zijn dat ze geen honger lijden of dorst had. Hij wou echt goed voor haar zorgen. Icy was alles voor hem samen met de kittens. die kon hij ook niet missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 9:14

Icy keek naar Lionheart en voelde een soort overwinning. Ze had dan wel pijn en crepeerde daar dan af en toe ook flink van, maar ze was nog altijd even sterk in haar doorzettingsvermogen. Verliefd keek ze richting Lionheart en snorde zachtjes. Ze voelde een heerlijke warmte over zich heenkomen. Ze hoopte met heel haar hard dat Lionheart haar voor niks of niemand in de steek zou laten. Zijzelf zou Lionheart in elk geval niet in de steek laten. Ook al stonden er allemaal katers in de rij voor haar, Icy zou nog van Lionheart zijn. Icy zou Lionheart tussen allemaal leuke poezen durven zetten. Ze wist toch dat Lionheart ook bij haar zou blijven, ook al klonk dit gek. Ze smolt dan ook helemaal toen Lionheart opeens iets vroeg. Ze werd helemaal week van de blik die hij had. Ze legde haar kopje moeizaam op zijn buik en keek hem verliefd aan, vanaf daar. 'Nee hoor, ik voel me prima,' zei ze, ook al deden sommige delen nog wel pijn. Maar dat was gewoon zij. Zij zette door, ook al had ze veel pijn en ze was af en toe zo koppig, dat zij zich dan ook afvroeg hoe Lionheart in godsnaam het geduld had om bij haar te blijven. Ze keek naar Lionheart en snorde zachtjes. Ze keek naar zijn vacht en begon die zachte likken te geven. Een wond brandde haar erg en Icy piepte zachtjes, als een kitten. Icy likte boos en verveeld over de wond, die daardoor natuurlijk niet beter werd. Icy probeerde de pijn te negeren, maar die zette gewoon door. Icy schudde de pijn van zich af en keek toen verliefd richting Lionheart. Ze voelde dat ze helemaal warm werd onder zijn blik en ze drukte zich verlegen tegen hem aan. Na al die manen kon ze af en toe nog steeds verlegen zijn van hem. Maar die koppigheid van haar zou uiteraard nooit verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 19:57

"Nee hoor, ik voel me prima." Antwoordde Icy. Lionheart spon gelukkig. Icy terug genezen en zorgen dat ze geen pijn leed waren zijn doelen die hij wou vervullen. en eentje was dus al compleet voor een tijdje. Lionheart voelde door al het gedenk haar blik op hem branden die hem zijn dat hij moest omkijken dat hij ook deed. Ze spon zachtjes dat hem ook deed spinnen. En zoals gewoonlijk was hij veel te veel in de weer geweest om te zien dat zijn vacht er niet uit zag maar Icy maakt er wel tijd voor. Af en toe schaamde hij zich daar wel voor maar het leek dat Icy dat niet erg vond. Icy leek ook nog wat last te hebben van een wond waar hij wel iets op wist. Maar dar ging het straks halen want Icy keek alweer verliefd naar hem. Hij snorde zachtjes en liet zijn blik die ze zo graag zag zien. veel was er niet aan. Voor hem was het gewoon voor zich uit staren. Hij kon zijn glimlach niet onderdrukken en moest even schateren. Ze lag nu al goed warm tegen hem aan waardoor hij het ook warm begon te krijgen. Hij keek verliefd in haar ogen en spon wat stilletjes. het was zo leuk met haar. Als ze zelfs niet tegen hem aan lag maar gewoon naar hem keek kreeg hij het al warm van haar. Hij likte zachtjes over haar pels om alle bloedklonters er nog eens uit te halen en dacht dan pas weer aan zijn vacht. die gaf Lionheart dan ook maar een wasbeurt. Pas toen die weer proper was dacht hij weer aan alle andere dingen die hij nog moest doen. Hij moest ook nog kruiden maken om haar weer beter te krijgen. Icy's afleiding van zijn werk was de beste rustgeving dat ze hem kon schenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 16 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 20:12

Icy keek genietend naar Lionheart. Ze scherpte haar oren. Hierdoor hoorde ze het zachte gespon dat uit zijn keel kwam. Icy voelde zich helemaal week worden. Lionheart was lief. Hij wou alles voor haar doen om haar beter te maken. Dat zorgde ervoor dat Icy sterker in haar poten stond dan wie dan ook. Ze bofte maar met zo'n lieve kater. Icy kon het zich goed voorstellen als een andere poes jaloers zou zijn op haar. Zij zou ook jaloers zijn als zo'n lieve kater met iemand anders in relatie zou zijn. Icy keek weer verliefd naar Lionheart en spon. Ze voelde zijn zachte halen over haar vacht en spon nogmaals. Ze vond het heerlijk. Ze vond alles van hem heerlijk. Ze vond het heerlijk hoe zijn tong over haar vacht bewoog en ook die lieve, bezorgde blik van hem ontging haar nooit. Dat zorgde ervoor dat Icy moeite deed om sneller te genezen als anders. Vroeger zou het haar misschien niet eens gelukt zijn. Misschien zou ze dan ook al dood zijn gegaan. Icy probeerde zich ergens anders op te concentreren en keek naar Lionheart. Hij zou vast kruiden maken voor haar. Maar Icy liet hem nu echt niet gaan. Ze wou dat hij genoot van de tijd bij haar. Ze keek opzij naar Lionheart en voelde een heerlijke hitte over zich waken. Ze stond op en gaf hem allemaal likken over zijn poten. Ze keek hem aan en zakte weer als een zielig hoopje neer. Ze had de kracht gewoon niet om lang te blijven staan. De maan scheen fel op hun pelzen en Icy knipperde even toen ze naar die grote, witte, ronde bol keek. Icy boog zich weer over Lionheart heen en gaf hem nog enkele likken. Ze voelde zich heerlijk onder zijn aandacht. Ze vond alles heerlijk wat hij deed. Ze legde zich weer koppig op haar zij en begon met haar poten zachte bewegingen tegen zijn borstkas te maken, zoals een andere kat zijn of haar slaapplaats zou ontdekken. Icy keek hem verliefd aan. Ze had een soort nieuwe stijl ontdekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 16 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: