Icy & Lionheart - Pagina 14



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 7:29

Icy's ogen lieten zien dat Goldtail daarover niet zijn mond had moeten opendoen. Icy wou niet dat Goldtail dat zij en Goldtail wist goed genoeg dat dat haar zwakke plek was, zeggen dat hij wegging als ze niet van Lionheart hield. Icy werd helemaal opgefokt door zichzelf. Woede weerspiegelde in haar goudkleurige ogen en haar tanden lieten zich zien. Haar tanden leken scherper te worden, naarmate ze woedender werd. Hoe had Goldtail zoiets over zijn lippen durven te krijgen? Dan zou hij toch weten dat hij daarmee Icy kwetste? Ze waren bijna al vijf manen van elkaar verwijderd geweest en nog houdt Goldtail zijn mond niet. Icy keek Goldtail vol woede aan en zou zijn vacht nu liever aan flarden scheuren. Dat had ze niet verwacht van Goldtail, dat hij haar met zoiets zou durven bedreigen. ''Ik... Ik dacht dat je mijn vriendin waard'', zei Goldtail en hij huilde. Icy werd nog razender dan ze al was en met een sprong belandde ze vlak voor Goldtail. 'Jij muizenbrein! Jij durft wel, met zoiets te gaan zitten dreigen, tegenover mij en Lionheart. We waren net vijf manen van elkaar verwijderd en dan begin jij te dreigen dat je weggaat als mijn keuze niet Lionheart was. Nu twijfel ik of jij nog wel mijn vriend bent! Hoe durf je zoiets te zeggen? Je weet toch dat je mij daarmee kwetst!', riep ze. Ze klapte haar klauw uit en raakte Goldtail vol in zijn gezicht. Snikkend duwde ze hem om en rende toen weg, naar Donderpad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 13:50

Icy sprong opeens voor hem en riep. " Jij muizenbrein! Jij durft wel, met zoiets te gaan zitten dreigen, tegenover mij en Lionheart. We waren net vijf manen van elkaar verwijderd en dan begin jij te dreigen dat je weggaat als mijn keuze niet Lionheart was. Nu twijfel ik of jij nog wel mijn vriend bent! Hoe durf je zoiets te zeggen? Je weet toch dat je mij daarmee kwetst!" Hij keek naar de grond en antwoordde." Het was niet de bedoeling om je te kwetsen maar om ervoor te zorgen dat Lionheart niet ongelukkig word. Een echte vriendin wil zijn beste vriend niet verwonden en zeker niet vermoorden dus denk ik niet dat we nog vrienden kunnen zijn." Hij kreeg een krab over zijn gezicht en ze vertrok een richting op waar hij de bestemming niet van wist. Hij bleef zitten huilen in het zelfde struikje. Tot er plotseling hem binnen schiet dat die weg naar het donderpad leide!
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 14:13

Icy was blind van woede en flarden van gesprekken, avonturen en leuke momenten tussen Goldtail en haar gingen door haar hoofd heen, waarvan Icy steeds bozer werd. Icy had nu erg zin om zich te laten overrijden. Zou ze haar leven hiervoor wel willen opgeven? Nee. Ze zou gewoon gaan liggen en nadenken en Goldtail mocht denken wat hij wou. Icy's klauwen reken weer uit over de grond toen ze een eindje afstand van hem had en Goldtail had gezegd dat ze geen vrienden zouden kunnen zijn als zij hem verwondt. Nou, hij had er anders zelf om gevraagd met zijn stomme opmerkingen! Icy kende deze woede. Ze had het al is eerder tegenover Lionheart gehad en vroeger een keer tegenover Goldtail. Huilend hadden ze het toen weer goed gemaakt en Icy was toen tegen Goldtail aan gaan slapen. Nu ze ouder en wijzer waren wist Icy dat ze beter kon praten in plaats van huilend in de armen van Goldtail te vallen. Maar nu had ze nog even geen zin om terug te keren. Goldtail zocht het maar uit! Pech als hij zich druk maakte over dat zij vlakbij Donderpad ging liggen, daar zat Icy anders niet mee. Goldtail zou is voelen hoe boos zij nu was. Als Goldtail dacht dat hij alles zomaar kon zeggen, dan wist Icy ook nog wel iets leuks. Vlak voordat een monster kwam, voor het monster springen en dan gauw weer terug op de stoep springen. Dan zou ze hem de schrik van zijn leven bezorgen en dat was precies wat Icy Goldtail wou aandoen. Icy keek rustig of ze kon oversteken, wat het geval was. Ineens hoorde ze een hard geluid, rook een vieze lucht en hoorde een hoop getoeter. Ze keek opzij. Het volgende moment drong een pijnscheut tot zich heen en voelde ze de lucht suizen. Levenloos kwam ze neer in het struikje wat daar lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 14:28

Lionheart werd waker toen hij een heleboel geweld hoorde. Toen hij slaperig opstond en zich uitrekte zag hij Icy weglopen en een andere kat in de struiken liggen. Was dat nu Goldtail? Hij dacht van wel. Ze waren allebei kwaad en verdrietig leek het er op. Hij wandelde naar goldtail en zag dat hij vol krabben stond. " Icy dat meen je nu toch niet." Murmelde hij tegen zichzelf. Toen keek Goldtail naar de plek waar ze verdwenen was. Plots schoot een grote angst in hem toen hij het ook door had dat ze naar het donderpad ging. Hij liet Goldtail achter en rende zo snel als hij kon achter haar aan. Toen hij bijna daar was hoorde hij een enorm gepiep gevolgd door een doffe klap. " Icy nee!!" Schreeuwde hij en zag ze in een struik vliegen. Hij rende naar haar toe en keek hoe het met haar was. " Ow icy wat heb je je nu weer aangedaan." Jammerde hij terwijl hij bij haar ging liggen wachten tot ze iets zei. Pas dan kon hij iets doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 14:38

Het was een prachtige dag en Icy kwam de grot uitgelopen. Ze gaf Goldtail een lik over zijn mond en Lionheart een korte streling met haar staart. 'Ik ga even jagen', zei Icy en ze rende weg. Goldtail en Lionheart praten over haar. Icy sloop stilletjes terug en hoorde flarden van gesprekken tussen Goldtail en Lionheart. Stilletjes luisterde ze af. '... we kunnen haar natuurlijk ook delen met elkaar', klonk de stem van Lionheart. 'Ja, dat zou een goed idee zijn. Ik 's nachts bij haar en jij overdag', klonk de sarcastische stem van Goldtail. 'Nee, echt, ik meen het', zei Lionheart en Icy keek tussen de struiken door. Ze sprong vanaf de struiken. Haar woede was blind en haar poten maaiden wild. Ze klauwde Lionheart's buik open en al zijn ingewanden vlogen eruit. Daarna ontfermde zij zich over Goldtai len begon hem vol gespin te likken. Steeds verder gingen ze. De volgende dag werd Icy wakker en haar buik was een stuk dikker geworden. Het dode karkas van Lionheart staarde hun aan...

Kreunend van de pijn kwam Icy bij zinnen. Wat een nachtmerrie! Nou ja, eerder een dagmerrie. Pijn schoon overal door haar botten heen. Waren ze gebroken? Icy had geen idee en wou de waarheid eigenlijk ook niet weten. Een schreeuwde stem kwam haar tegemoet. Icy keek omhoog en zag Lionheart. Ach, God! ''Ow Icy wat heb je je nu weer aangedaan'', verstond ze ervan en Icy haalde haar schouders op, wat ook pijn deed. 'Laat me vannacht maar liggen hier. Of sleur me mee. Ik wil naar huis', piepte Icy. Ze kon niet meer staan op haar voorpoot en haar vacht was rood gekleurd. Ook haar staart lag in een vreemde hoek. Haar achterpoot trouwens ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 14:53

Het leek alsof ze alles in haar lichaam gebroken had. "Laat me vannacht maar liggen hier. Of sleur me mee. Ik wil naar huis."Piepte ze opeens. Hij was blij dat ze nog leefde! Hij likte zachtjes over haar mond en zei. " Ik laat je hier echt niet liggen hoor." Hij wist dat ze minste pijn had als hij haar op zijn rug nam. "sorry maar Dit gaat heel even pijn doen." Zei hij en legde haar heel zachtjes op zijn rug en wandelde zonder te hobbelen naar huis. Hij legde haar zachtjes op het mos en verzorgde haar helemaal. Hij gebruikte heel wat spinrag, smeerwortel en jeneverbessen. Hij gaf haar ook twee papaver zaadjes om de pijn te verzachten en wandelde woedend op Goldtail af. Hij nam ham met zijn nekvel en trok hem de grot in. Hij legde hem naast Icy neer en ging voor de ingang staan om zijn vluchtweg te blokkeren. " Jij hebt wat uit te leggen jochie." Siste hij kwaad vragend naar een verklaring. Ze was niet zomaar het donderpad op gelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 18:10

Icy voelde overal pijn en hoopte dat deze verzacht werd, wat natuurlijk niet gebeurde. Alles in haar lijf deed zo'n pijn. Zou ze veel gebroken hebben? Icy smachtte nu naar de medicijnen die ze zou krijgen van Lionheart. Ze was nu niet echt bepaald in een stemming om te snorren dat hij haar had gevonden, maar probeerde het toch. Een gesnor dat leek op een kettingzaag kwam uit haar keel en Icy hield er onmiddellijk mee op. Icy wou niet dat Goldtail hierdoor op zijn kop kreeg door Lionheart. Icy zou de kracht wel bij elkaar rapen als Lionheart op Goldtail zou lopen. Icy keek rustig vanuit haar pijnlijke oogleden naar Lionheart. ''Ik laat je hier echt niet liggen hoor'', zei Lionheart en Icy spinde. Zachtjes natuurlijk, want al haar gewrichten deden pijn. ''Sorry maar dit gaat heel even pijn doen'', zei Lionheart en Icy piepte. Ze wou geen pijn hebben. Icy wou haar klauw naar Lionheart uitsteken om hem te stoppen, maar het was al te laat. Icy werd zachtjes op Lionheart's rug gelegd en Icy jammerde. Dit deed echt zo'n pijn! Het was gelukkig een weg zonder hobbels. Icy werd zachtjes ergens op neergelegd. Icy was te wazig om te beseffen waar ze nu op lag. Ze kreeg spinrag en ze herkende de smeerwortel. Ze kreeg ook een paar bessen die ze opat. Ze kreeg ook twee zaadjes, wat Icy vermoedde als papaverzaadjes en ze at ze ook op. Icy zag Lionheart kwaad naar Goldtail toegaan en Icy wou opstaan om Goldtail te beschermen, maar kon niet. Goldtail werd in zijn nekvel in de grot getrokken. Naast haar. ''Jij hebt wat uit te leggen jochie'', zei Lionheart kwaad en Icy kwam piepend voor hem op. 'Het is niet zijn schuld!'

- Goldtail is nu -
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 18:42

Hij zag dat Lionheart wakker geworden was en achter Icy ging. Hij voelde zich zo schuldig voor alles. Hij had haar kwaad gemaakt en haar weg laten rennen en alles kwam nog erger uit. Even later kwam lionheart met Icy vol bloed besmeurd bengelend op Lionhearts rug. Hij ging naar binnen en sleurde hem na een tijdje mee naar binnen. "'Jij hebt wat uit te leggen jochie." Siste Lionheart kwaad. Hij kon wel begrijpen waarom. Het was zijn schuld ook al was Icy hem aan het verdedigen. "'Het is niet zijn schuld!" Piepte ze. " Het is wel mijn schuld. Ik heb je kwaad gemaakt. Ik Heb je zo hard kwaad gemaakt dat je zelfs zelfmoord wild plegen. Ik heb daar voor gezorgd. Ik alleen maar ik!" Gaf hij zichzelf de schuld omdat hij zich ook schuldig voelde. Hij dacht dat Lionheart nu wel heel kwaad op hem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 19:36

Icy keek vijandig, nou ja, eerder in een beschermende positie neer op zowel Lionheart, als Goldtail. Zouden die twee elkaar echt gaan bevechten waar zij bij was? Dan zouden ze het lef wel flink moeten hebben. Nu was zij zwak. Zij konden nu vechten. Maar als Goldtail dankzij dit gebeuren zou weglopen, zou Icy hem tegenhouden. Ze keek Goldtail smekend aan. Het was Goldtail's schuld helemaal niet. Zij was gewoon boos geworden op hem om niets, zoals ze wel vaker deed. Nou ja, hij dreigde alleen maar met het feit dat hij zou weglopen als zij niet naar Lionheart zou gaan en hij bedoelde dat goed. Icy had dat gewoon verpest door boos te worden op Goldtail. Icy wou helemaal geen ruzie met Goldtail of met Lionheart en Icy wou ook graag dat Goldtail en Lionheart het goed konden vinden met elkaar en dat ging niet als zij steeds boos werd op een van de twee, besefte ze. ''Het is wel mijn schuld. Ik heb je kwaad gemaakt. Ik Heb je zo hard kwaad gemaakt dat je zelfs zelfmoord wild plegen. Ik heb daar voor gezorgd. Ik alleen maar ik!", zei Goldtail die zichzelf beschuldigde. Icy's ogen werden even groot. Zelfmoord? 'Ach, Goldtail! Ik ging gewoon richting Donderpad om na te denken over onze ruzie, niet om mezelf te laten overrijden. Ik dacht dat er niks aankwam, maar een of andere freak reed blijkbaar veel te hard. Daardoor is dit gebeurd. Ik wou echt geen zelfmoord plegen. Kom nou! We hebben hier al door is ongelukken en rot gedachten gehad en dat wil ik niet verergeren', zei Icy en daarna ging haar kopje bewusteloos tegen de vlakte.

- En nu is Lionheart weer XD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimedo 28 okt 2010 - 17:49

"Ach, Goldtail! Ik ging gewoon richting Donderpad om na te denken over onze ruzie, niet om mezelf te laten overrijden. Ik dacht dat er niks aankwam, maar een of andere freak reed blijkbaar veel te hard. Daardoor is dit gebeurd. Ik wou echt geen zelfmoord plegen. Kom nou! We hebben hier al door is ongelukken en rot gedachten gehad en dat wil ik niet verergeren." Zei ze en viel bewusteloos neer." Hmm, als je het mij vraagt is het toch wel zelfmoord als je in het midden van het donderpad gaat zitten nadenken." Antwoordde Lionheart half tegen Goldtail, half tegen zichzelf. Hij had haar verzorgd dus meer kon hij nu niet voor haar doen. Nu moest ze gewoon kalm blijven. " Goldtail, dit was gewoon een slechte start. Icy heeft het vaak over je dus dit kan gewoon gebeuren. Geef je niet zelf de schuld." Probeerde Lionheart hem wat op te peppen. Nu Icy even neer lag was hij er nog maar alleen om hem weer uit zijn schok te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimeza 30 okt 2010 - 8:51

Rode ogen, een overeind staande vacht en een zwarte vacht. Er stond iets of iemand in de struiken en Icy wou weten wie. Icy keek het beest aan. Opeens sprong het uit de struiken en twee rijen tanden werden zichtbaar. Icy keek geschokt naar de hond, die blijkbaar geen spelletjes wou spelen. Hij kwam dichterbij en keek haar woedend aan. Zijn ogen stonden rood. Een hond met rode ogen... Hé, die had ze eerder gezien! De hond opende zijn bek en ook zijn hoektanden, die verrassend scherp waren, werden zichtbaar. De hond sprong naar Icy en Icy klapte haar nagels koortsachtig uit en sneed de buik open van de hond. Iets brak en Icy gilde het uit...

Icy gilde hard. Au, wat een pijn! Koortsachtig bewoog ze haar schouder heen en weer, maar dat kon niet. Die was stijf en de pijn was echt misselijkmakend. Ze maakte grote halen over haar schouder en keek Goldtail en Lionheart koortsachtig aan. Ze moest overgeven! Icy braakte een hoop braaksel uit en viel toen vermoeid neer met haar kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 20:22

Lionheart hield Goldtail scherp in de gaten. Niet dat hem niet verstouwde maar toch... Opeens begon Icy te gillen waarbij hij snel naar haar rende en sterk aankeek. Ze likte koortsachtig over haar schouder en keek hun ook koortsachtig aan. Hij wou net haar troosten tot ze plotseling braakte en haar kopje liet neer vallen. Toen ze braakte sprong hij snel naar achteren en maakte vlug een omweg naar haar. Toen ging hij met onrustige halen over haar vacht en onderzocht haar vacht of ze iets had wat naar haar probleem leidde. Dit moest stoppen. Maar hoe. Hij stopte even en onderzocht haar verder. Niets! Maar dan ook niets was er. Ze leek wel innerlijk ziek. En dat kon zij alleen maar oplossen. En als het ergerde moest ze snel handelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 12:03

Icy keek hem dof aan. Ze keek Goldtail ook dof aan. Ze kon zich nauwelijks bewegen en voelde zich ziek. Nou ja... Dit had ze eerder meegemaakt. Maar niet zo erg. Ze keek naar het braaksel en voelde zich vies. Ze kon nauwelijks tot niet bewegen en voelde Lionheart's bezorgde likken over haar rug, maar ze kon niet snorren. Ze kon niks zeggen of doen. Ze voelde hoe Lionheart haar vacht onderzocht. Ze had echt verschrikkelijke pijn in haar poten en haar staart durfde ze niet te bewegen. Was die gebroken? Of gewoon gekneusd? Icy had nog nooit gehoord van een staart dat gebroken kon zijn. Maar goed, als het zo was, dan was het zo. Haar linkerachterpoot en haar linkervoorpoot deden opvallend veel pijn. Die waren misschien wel gebroken en haar schouder deed ook pijn. Ze had geen idee hoe ze dit nu weer moest overleven. Ze wou niet sterven, maar als het zo was, dan was het zo. SterrenClan, doe me dit niet aan! Laat me leven bad Icy tot SterrenClan. Ze keek Goldtail aan. 'Sorry', zei ze tegen hem met platte oortjes.

- Lionheart of Goldtail. Kies jij maar -
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 20:25

Goldtail voelde Lionheart ogen op hem branden maar toch wist hij dat hij Lionheart kon vertrouwen. Dankzij Icy ook alles sinds. Opeens schoot Icy gillend recht en keek hun sterk aan. Toen braakte ze alles wat ze had gegeten uit en Hij zag Lionheart bezorgd naar haar lopen. Hij was ook erg bezorgd maar omdat Lionhear een medicijnkat was liet hij hem maar doen. Hij wandelde wat dichter en keek haar bezorgd aan. Ze legde haar oortjes plat en Zei. " Sorry." Hij wist echt niet wat hij moest zeggen. Hij voelde zich schuldig terwijl zij haarzelf de schuld gaf. Dus... Wist hij echt niets. Tot hij er uit was zei hij. " Dit kan eeuwig door gaan. Laten we het gewoon vergeten. Het is gewoon gebeurd." En toch gaf hij zichzelf de schuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 11:25

Icy keek Goldtail steeds schuldiger aan. Die blik van hem ook. Hij gaf zichzelf waarschijnlijk de schuld. Het was allebei hun schuld. Ze konden elkaar moeilijk de schuld geven. ''Dit kan eeuwig door gaan. Laten we het gewoon vergeten. Het is gewoon gebeurd'', zei Goldtail en Icy knikte. Piepend kroop ze een beetje verder, tot ze bij hem was en ze hijgde. Ze legde haar kopje tegen zijn buik aan. Als Lionheart slim was, was dit gewoon omdat Icy steun zocht. Icy keek Lionheart lief aan en maakte een soort kusteken in de lucht met haar mond. Toen bedacht ze dat ze Goldtail ook wel kon plagen, om hem beter om zijn gemak te laten voelen. 'Hè, nu ben je na al die manen nog niet slimmer geworden! Nu ben ik toch de enigste die slimmer is dan jullie twee,' grinnikte ze, doelend op Goldtail en Lionheart. Ze zou hun allebei een beetje op hun gemak stellen door de oude Icy terug te laten komen. Ondanks de pijn kon ze toch lachen. Wat zouden ze hier op te zeggen hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 12:03

Goldtail maakte een einde aan de discussie die er was wie de schuld had. In zijn ogen had Goldtail haar niet mogen kwaad maken en Icy niet naar het donderpad moeten gaan. Het was beide hun schuld. Maar ja... Ze waren alle drie nog jong dus, dat kon eens gebeuren. Piepend kroop Icy dichter naar Goldtail terwijl hij gewoon kon toekijken. Toen ze hijgend bij Goldtail aankwam legde ze haar kop op zijn buik maar toch om te laten zien dat ze gewoon steun zocht gaf ze hem een luchtkus. "Hè, nu ben je na al die manen nog niet slimmer geworden! Nu ben ik toch de enigste die slimmer is dan jullie twee." Grinnikte ze terwijl ze op hun beide doelde. Hij voelde zich er toch niet zo goed bij maar dat was normaal. Goldtail was haar beste vriend dus dat kon geen kwaad. " O ja? Jij loopt gewoon het donderpad op zonder na te denken. Dan ben ik toch slimmer hoor." Daagde hij nu haar nog wat harder uit om toch de beste te lijken van de twee die voor hem stonden. Gewoon voor wat sfeer op te wekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 19:15

Icy keek uitdagend naar Lionheart en toen naar Goldtail. Ze gaf die een snelle lik over zijn buik en keek toen naar Lionheart. Die was blijkbaar al bezig met iets te bedenken en Icy snorde geamuseerd toen Lionheart zijn zegje deed. ''O ja? Jij loopt gewoon het donderpad op zonder na te denken. Dan ben ik toch slimmer hoor'', zei Lionheart uitdagend, maar Icy had haar antwoord al klaar. 'Noem je dat slimmer? Jij loopt gewoon alle Clangrenzen binnen zonder aan je familie te denken. Dat noem ik nou niet bepaald slimmer,' kaatste ze de bal zo hard mogelijk terug. Sommige zegjes waren iets te grof, maar Icy vond ze wel lollig. Sommige waren ook iets te kwetsend. Deze was bijvoorbeeld een beetje kwetsend, maar Lionheart zou dat haar vast niet kwalijk nemen. Behalve als zij over zijn moeder begon, dan kon hij er niet tegen, maar Lionheart wist zelf ook vast wel dat zij dat nooit zou doen, of anders met een hele goede reden. Ze zou nooit in haar hoofd halen iemands familie uit te schelden. Ook niet als hun dat bij haar deden. Misschien had ze het ooit wel is gedaan, maar Icy zou toch zweren van niet. Icy keek rustig naar Lionheart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 22:17

"Noem je dat slimmer? Jij loopt gewoon alle Clangrenzen binnen zonder aan je familie te denken. Dat noem ik nou niet bepaald slimmer" Kaatste ze de bal nog beter terug. Lionheart ruiten werden ingeslagen. Die had hij niet verwacht. Nu dacht hij haar eens verslagen te hebben maar nog gaf ze niet op. Maar hij vond iets. " En toch ben ik slimmer dan jou. Wel ik geef het op als jij kan bewijzen dat jij jezelf kan genezen zonder mijn hulp. Je mag al mijn kruiden gebruiken maar ik zeg geen woord en geef geen kik." Hij lachte en ging verder. " Ik denk dat het zo gaat gebeuren: Je neemt en verkeerd medicijn, je martelt jezelf, je maakt het erger en maakt het ongeneesbaar op het ergst. Maar maak je geen zorgen. Als je een verkeerde stap maakt. Grijp ik in. Deal?" Lachte hij vals en keek naar haar of ze het aan durfde. Het moest totaal niet van hem en hij ging zijn belofte toch niet nakomen. Hij zou wel een kik geven om haar te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 15:01

'Mrauw!' sloeg Icy verontwaardigd uit en haar hoofdje ging schuin, terwijl ze boos haar kopje schudde na haar uitval. 'Oh nee, geen deal!' zei ze kattig en haar staart sloeg nerveus heen en weer. Meende hij dat nu? Dat zou hij toch nooit doen? Icy keek hem aan en stond toen moeizaam op. Ze hijgde, maar legde zich toch naast hem neer en keek hem toen aan, waarna haar staart zijn gezicht even kort streelde. 'Je gaat me toch wel helpen hè?' vroeg ze toen zo poeslief mogelijk, terwijl ze haar ogen niet van hem af kon houden. Liet het alsjeblieft een grap zijn, of anders een dom reflex op haar woorden, maar Icy kon niet genezen zonder Lionheart's instinct over de medicijnen. Icy's staart hield op met bewegen en een moment keek ze hem even aan, waarna ze haar kopje tegen hem aanlegde en vermoeid in slaap viel. Ze was al erg moe geweest en deze discussie had dat feller gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 14 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 16:38

"Oh nee, geen deal!" Zei ze kattig en hij moest lachen. Hij wist het. Ze stond opeens moeizaam op en snel rende hij naar haar." Ga liggen!" Beveelde hij geschrokken. Ze had heel wat gebroken en nog wou ze opstaan. Hijgend legde ze zich naast hem neer en hij ging weer liggen. Ze keek hem aan terwijl haar staart overzijn gezicht streelde en vroeg poeslief." Je gaat met toch wel helpen hè?" Hij lachte weer en antwoordde. " Tuurlijk help ik je. Maar dat wil wel zeggen dat ik nog steeds slimmer ben dan jij." Hij dacht even na en zei toen even schuddend met zijn hoofd." Ach laat dat slimheid gedoe nu maar. We zijn allemaal nog jong en even slim."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 14 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: