| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
4
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 28 apr 2012 - 11:57 | |
| Sorry, dubbelpost
En wil je de tekst ook veranderen? Dit moet het worden:
I always follow the Rain |
|
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 28 apr 2012 - 11:59 | |
| Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
1
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 28 apr 2012 - 14:42 | |
| Naam:Hillpaw Soort: Alledrie Naam erop?:ja Zo ja, lettertype en kleur? Het liefst een beetje stoer lettertype, en de kleur graag zwart of iets donkers. Afbeelding(en): http://www.flickr.com/photos/54015549@N03/6814417200Randje?:ja Zo ja, kleur: zwart Tekst: Maby the world is just a game, we have to make the best of our life.... Manip:doe maar iets moois Stukje dat uitsteekt?:ja Zo ja, welk stukje?: een takje of een oor of een stukje tekst ofzo.... Extra's: green eyes... |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 28 apr 2012 - 20:39 | |
| Ik zal proberen die voor Rainhunter morgen te maken en als het lukt die van Amadeous ook. Hillpaw, de jouwe komt waarschijnlijk ook binnen drie dagen. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 29 apr 2012 - 17:52 | |
| sorry voor dp De setjes van Rainhunter en Amadeous zijn af ^^ - Rainhunter:
- Amadeous:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
4
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 30 apr 2012 - 18:42 | |
| Wauwie, hij is SUPERMOOI!!!!!!!!!!! Dankjeeeee! |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 1 mei 2012 - 10:33 | |
| @ Hillpaw Ik kan het plaatje niet gebruiken, want de gebruiker heeft gezet dat je hem niet kan downloaden en zo kan ik hem ook niet kopiëren-plakken. Heb je een ander plaatje of weet je een manier om dit plaatje toch te kunnen gebruiken? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 1 mei 2012 - 12:41 | |
| - Crowkit schreef:
- @ Hillpaw
Ik kan het plaatje niet gebruiken, want de gebruiker heeft gezet dat je hem niet kan downloaden en zo kan ik hem ook niet kopiëren-plakken. Heb je een ander plaatje of weet je een manier om dit plaatje toch te kunnen gebruiken? normaal geef ik geen topis aan mensen maar dat maakt even niet uit. Ik heb het ook geprobeerd (om te kijken of het lukte) maar idd het plaatje zelf kan je niet opslaan. JE moet de hele pagina opslaan, dan krijg je een mapje waar het plaatje in staat. wacht maar https://i.servimg.com/u/f44/17/14/16/37/68144110.jpg |
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 2 mei 2012 - 9:16 | |
| thnks hij is prachtig
-amedeous- - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 2 mei 2012 - 9:22 | |
| Sorry voor dp
Dat de letters zwart zijn vind ik niet erg. Want je hebt het tenminste geprobeert. En soms lukken dingen gewoon niet. Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 4 mei 2012 - 10:19 | |
| |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 4 mei 2012 - 19:52 | |
| Hillpaws setje is af ^^: - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 6 mei 2012 - 9:28 | |
| (sorry voor dp) - Browntails setje is af ^^:
|
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 6 mei 2012 - 10:36 | |
| Dankje . Hij is heel leuk |
|
| |
Marieke 3
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 6 mei 2012 - 22:48 | |
| Naam: Sanslash Soort: [Ava] [Onderschrift] Naam erop?: juap, liefst ;D Zo ja, lettertype en kleur? wat je mooi vind ;D kleur; groen als het kan Afbeelding(en): http://www.google.be/imgres?um=1&hl=nl&biw=1105&bih=564&tbm=isch&tbnid=-NEiFAl0YFKy4M:&imgrefurl=http://www.petnews.nl/katten/de-burmees-is-een-gezelligheidsdier&docid=9FLoJPylV4i2WM&imgurl=http://www.petnews.nl/upload/UserFiles/image/4.2009.Kat/Artikel3_Kat_ART6.jpeg&w=400&h=600&ei=Fd-mT87BJsOf-wbZzunnAg&zoom=1&iact=hc&vpx=327&vpy=2&dur=1895&hovh=275&hovw=183&tx=108&ty=113&sig=111944151567376505035&page=6&tbnh=175&tbnw=128&start=76&ndsp=15&ved=1t:429,r:1,s:76,i:243IK WEET HET ENORM LANGE LINK d: http://www.google.be/imgres?start=105&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1105&bih=564&tbm=isch&tbnid=K3UdtDHbKf4v5M:&imgrefurl=http://www.petnews.nl/katten/de-geschiedenis-van-de-abessijn&docid=He89XD5mRtpZDM&imgurl=http://www.petnews.nl/upload/UserFiles/image/12.2009%252520Katten/Artikel5_ART10.jpg&w=400&h=405&ei=QN-mT4GNKIK2-wbBwvjVAg&zoom=1&iact=hc&vpx=844&vpy=205&dur=59&hovh=226&hovw=223&tx=127&ty=155&sig=111944151567376505035&page=8&tbnh=170&tbnw=159&ndsp=13&ved=1t:429,r:12,s:105,i:63Randje?: ja Zo ja, kleur: zwart (als het mooi is he anders niet zie wat erbij past dankje ;D) Tekst: At the edge of the sandstorm you see me running Achtergrond: kies maar wat ;D Stukje dat uitsteekt?: nee Zo ja, welk stukje?: Extra's: wat je maar wilt d: laat je het anders weten of je een idee hebt? (als het kan de ogen knalgroen maken, maar echt FELgroen) en als het kan ook de eerste link daar de ava van maken en misschien een mix van de twee bij het onderschrift echt bedankt! (kwil niet overkomen als slijmbal ofzo ;D) maar echt merci |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 8 mei 2012 - 7:43 | |
| Naam: Fluffytail Soort: [Alledrie] Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur?: Wat het mooiste is :3 Afbeelding(en): deze zowieso en deze als je die nodig hebt, dan wel zonder belletje :3Randje?: Jup Zo ja, kleur: zwart Tekst: I'm old, so what?! My claws still sharp, idiot. Achtergrond: kan jij die vinden? Stukje dat uitsteekt?: hoeft niet mag wel Zo ja, welk stukje?: weet niet :3 Extra's: Een beetje een Elders sfeer :3 - Thanks peepz c:
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 8 mei 2012 - 16:18 | |
| Setje voor Sandslash: - Spoiler:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 8 mei 2012 - 17:16 | |
| Er is een Plumekit, je kan even vragen of die al Plumetail als warriornaam neemt. Zo niet, dan vindt ik die het leukst. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|