| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 13 apr 2012 - 21:06 | |
| Mag er een zwart randje om deze foto? En kun je hem vergroten? |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 15 apr 2012 - 15:57 | |
| @ Darkvoice Hoe groot moet het worden? Is het een ava? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 15 apr 2012 - 16:01 | |
| |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 15 apr 2012 - 17:56 | |
| @ Spotkit Ik heb dat lettertype niet en op een transparante achtergrond kan ik alleen lettertypes gebruiken die ik zlef op de computer heb. Zal ik een ander lettertype doen of zal ik de tekst op het plaatje zelf plakken? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Djoex 40
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 16 apr 2012 - 20:16 | |
| ehm, ff kijken, Matura MT Script Capitals, heb je die?
|Flamepaw||Spotkit||Sandkit||Rainsong|my name; Dieuwke, [spreek je uit als Djoeke [vandaar mijn bijnaam [Djoeks]] - More Spots::
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 16 apr 2012 - 20:50 | |
| Ja, die heb ik Ik heb je setje morgenmiddag af, denk ik ^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 18 apr 2012 - 17:25 | |
| (sorry voor dp) Spotkit, hij is eindelijk af, sorry voor de laatheid: - Spoiler:
@ Soulscream Voor jou ook sorry dat ik zo laat ben, ik zal proberen hem morgen of overmorgen af te hebben en te posten And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Djoex 40
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 18 apr 2012 - 20:53 | |
| Wowieee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! prachtig!!!! dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|Flamepaw||Spotkit||Sandkit||Rainsong|my name; Dieuwke, [spreek je uit als Djoeke [vandaar mijn bijnaam [Djoeks]] - More Spots::
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 19 apr 2012 - 20:38 | |
| And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
ηι¢қ 3
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 19 apr 2012 - 20:41 | |
| Bedankt hij is echt nice : D ╞Ξ►÷کøυłѕ¢яєαм÷◄Ξ╡ •••» I'm a ώαяяιФя ¢αт«••• •••» My accounts; Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«••• |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 22 apr 2012 - 18:55 | |
| Dit topic was behoorlijk ver omlaag gezakt, maar hij is nog open. Op dit moment zijn er nog geen nieuwe aanvraagjes, dus alledrie de slots zijn open ^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 22 apr 2012 - 20:15 | |
| Naam: Starlight Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie]Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur?; http://www.dafont.com/dutch-harley.font & wat mooi is <33 Afbeelding(en): 1e2e Achtergrond?Randje?: ja Zo ja, kleur: zwart Tekst: Stars will shine for me. Manip: ja dus <3 Stukje dat uitsteekt?: Ja Zo ja, welk stukje?: De staart + oren? Extra's: Het is voor een paard als je dat nog niet door had xDDD |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 22 apr 2012 - 20:51 | |
| |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 22 apr 2012 - 21:09 | |
| Nomnomnomnomomomomom! Hij is zooo cooooool! <33 LIKE IT! |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 25 apr 2012 - 19:43 | |
| Iemand nog een aanvraagje? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 26 apr 2012 - 10:49 | |
| Ik kom er net achter dat Kaina nog geen setje heeft... Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur?: Doe maar iets wat erbij past >3 Afbeelding(en): https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/2cffx9j.jpg https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/5xuz4.jpgRandje?: Ja Zo ja, kleur: Zwart of wit Tekst: I'm not the cat that you see now I am different than you can imagine me I was not born as a pet I was born as a real wild cat Manip: Doe maar iets ^^ Stukje dat uitsteekt?: Nee Zo ja, welk stukje?: - Extra's: Je mag ook een ander bos gebruiken XD |
|
| |
4
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 26 apr 2012 - 18:22 | |
| Naam: Catnip Soort: [Alledrie] Naam erop?: yup! Zo ja, lettertype en kleur? kleur: zwart met zilver randje of andersom? lettertype: Matura MT Script Capitals Afbeelding(en): Randje?: Ja Zo ja, kleur: Zilver of zwart Tekst: The girl who was on Fire Manip: Doe maar wat moois! ^^ Stukje dat uitsteekt?: nee Zo ja, welk stukje?: / Extra's: Als je the Hunger Games/de Hongerspelen kent, denk dan aan Katniss, oftewel Catnip! ^^ Als je dat niet kent, maak er iets moois van! =) |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 26 apr 2012 - 20:40 | |
| @Catnip, boven de foto staat: The owner has disabled downloading of their photos, oftewel: ik kan hem niet kopieëren-plakken. Heb je nog een ander plaatje? Ik kan in Gimp ook geen tekst met een randje eromheen maken, zal ik de tekst dan zwart of zilvergrijs doen? Of zal ik de naam de ene kleur doen en de tekst de andere kleur? @ Tailstorm/Kaina Hier is het: - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 26 apr 2012 - 20:46 | |
| |
|
| |
4
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 28 apr 2012 - 11:47 | |
| Kan je hem zo wel gebruiken? En oja, kan je mijn naam in Rainhunter veranderen, want ik was zo stom om niet te kijken of er al een Katniss was, en aangezien dat wel het geval is doe ik haar dus een beetje heel erg na. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|