Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) - Pagina 7
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 4 apr 2012 - 19:12
Naam: Snowface Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] Naam erop?: op de profielplaatje & Onderschrift wel ja :3 Zo ja, lettertype en kleur?: Ehm doe maar wat mooi is xD Afbeelding(en):
Randje?:ja Zo ja, kleur: zwart Tekst:I am just a cat.... Manip:Ja :3 Extra's:?
When the face is fully snowed...:
Ravenkit*
Member
Saar 15 Actief
CAT'S PROFILE Age: 6 moons I survived this hell they call a world Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 4 apr 2012 - 20:41
Naam: Ravenpaw (voor als ik dalijk leerling word...) Soort: [Alledrie] Naam erop?: Ja! Zo ja, lettertype en kleur? Doe maar iets leuks! (denk aam Ravenpoot uit de boeken!) Afbeelding(en): zie onderaan Randje?: Ja Zo ja, kleur: zwart Tekst: I'll always remember you ... Manip: doe maar wat! ^^ Extra's: Iets moois! ^^
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 5 apr 2012 - 21:57
Sorry dat ik het weer moet herinneren. (Mensjes, het is lente! Iedereen zit met zijn hoofd in de wolken!) Maar het setje van Tailstorm is nog steeds niet af, en dan bedoel ik het profielplaatje.
Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik stukje kan laten uitsteken! Ik heb dus ook het lijstje veranderd. Let op: als je iets wil laten uitsteken doe ik wel langer over het plaatje.
Ook wil ik hooguit drie aanvraagjes tegelijk doen, dus als er drie openstaan moet je even wachten.
@ Snowface en Ravenpaw Ik was nog niet aan jullie setjes toegekomen, dus jullie kunnen het lijstje nog aanpassen als jullie de kat of iets anders willen laten uitsteken.
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Naam: Snowface Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] Naam erop?: ja Zo ja, lettertype en kleur?: Doe maar wat mooi is :3 Afbeelding(en): http://browse.deviantart.com/?q=whitecatwithblueeyes&order=9&offset=72#/d2p0au8 Randje?: ja Zo ja, kleur: zwart Tekst: I am just a cat...... Manip: ja, water Stukje dat uitsteekt?: ja :3 Zo ja, welk stukje?: de oren zou ik leuk vinden Extra's: cool dat je het ontdekt hebt
Ravenkit*
Member
Saar 15 Actief
CAT'S PROFILE Age: 6 moons I survived this hell they call a world Gender: Rank:
naam:Sandcloud Soort:onderschrift Naam erop?:ja Zo ja, lettertype en kleur?:doe maar iets leuks Afbeelding(en):http://www.bankoboev.ru/images/MjAwNDcz/Bankoboev.Ru_krasivoe_cherno_beloe_lico_koshechki.jpg Randje?:ja Zo ja, kleur:verzin maar wat Tekst:nope Manip:doe maar iets Stukje dat uitsteekt?:ja Zo ja, welk stukje?:een paar bloemen Extra's:ik heb geen haast
Laatst aangepast door Sandcloud op wo 11 apr 2012 - 19:25; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : daarom)
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen)