| FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
|
|
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 7 mei 2012 - 17:29 | |
| |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 7 mei 2012 - 17:33 | |
| (sorry voor dp)
Willen alle mensen met een hoge rang even melden of ze nog bij de clan willen horen? (dat wil zeggen: de deputy, counsil en medicine cat) Als je je niet deze week meld zoek ik een ander persoon voor jouw rang.
|
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 7 mei 2012 - 17:35 | |
| Okeee, ik meld me |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 7 mei 2012 - 17:49 | |
| Naam clanlid: Hillfur rang: Elder geslacht: Kater leeftijd: 86 moons uiterlijk: Een grote slechtuitziende kater, vroeger trok hij meestal de aandacht van de poezen. Hij heeft een donkerbruine tabby vacht. - Spoiler:
innerlijk/verleden: Een doodgewoon clanlid. familie: Zo goed als dood. naam bekendste acc.: Tailstorm + Kaina (als je warrior bent) bied je je aan als mentor? (ja/nee): - Naam clanlid: Flowerheart rang: Warrior (Als de hoge rangen wegvallen kan ze er wel een vervangen ^^) geslacht: Poes leeftijd: 21 moons uiterlijk: Een mooie rossige poes. - Spoiler:
innerlijk/verleden: Een doodgewoon clanlid. familie: Who wants? naam bekendste acc.: Tailstorm + Kaina (als je warrior bent) bied je je aan als mentor? (ja/nee): Ja |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 15:09 | |
| Ik zet je erbij ^^
Op het moment is in het rpg topic een verhaallijntje bezig, maar die is aardig doodgelopen. Vinden jullie het allemaal goed als we even twee manen vooruit gaan? |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 15:23 | |
| Jaytail meld zich ^^ en ik vind het best :3 |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 15:26 | |
| |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 15:27 | |
| |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 15:43 | |
| Ik heb besloten even iedereen te laten melden dat hij/zij er nog is, anders heeft straks iemand een inactieve mentor. Dus iedereen met een kat in Fireflyclan, zeg even dat je er bent en welke kat(ten) je bent ^^ Ik maak in mijn beginpost even de namen gekleurd van iedereen die zich heeft gemeld. |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 16:07 | |
| Sheeppaw en Darksmoke hebben zich gemeld ^^ |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 19:05 | |
| Ik meld me [Nightkid]
Ik had nog een iedee, miss kun je een nieuw forum openen met als titel:
Fireflyclan: (titel van RPG)
Dan zouden de aanmeldingen hier kunnen. |
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 19:16 | |
| Goed ik meld me met chocolatpaw maar zou even niet kunnen posten vanwege prive-redenen maar binnenkort zal je een postje van me zien. |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 19:21 | |
| Ik weet nog een leuke verhaallijn ^^ |
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 19:22 | |
| Wat????? ben benieuwd |
|
| |
1
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 19:49 | |
| Naam clanlid:Yellowheart rang:krijger geslacht:kater leeftijd:16 manen uiterlijk:knappe kater innerlijk/verleden: familie: naam bekendste acc.: (als je warrior bent) bied je je aan als mentor? (ja/nee):ja |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 20:52 | |
| Ik zal je erbij zetten ^^ |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 8 mei 2012 - 22:43 | |
| Sparklekit meld zich!! Ik vind het btw goed, aangezien het inderdaad niet erg eerlijk was, zijn de visioenen afgelopen. kun je de leeftijd omhoog zetten naar 6 moons? Apprentice time!! |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 9 mei 2012 - 9:27 | |
| Ik meld mijn accjes ook, ik ga zo even een post schrijven op de rpg ^^ |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 15:52 | |
| Ff dit veranderen:
Nightkit rang: kitten geslacht: Poes leeftijd: 4 manen uiterlijk: zwart met felblouwe oogjes innerlijk/verleden: Dit poesje kent haar ouders niet, haar moeder is gestorven-waar aan wil niemand haar vertellen. Ze is erg vrolijk speels nieuwschierig en avontuurlijk. vaak is ze vastbesloten. familie: Onbekend |
|
| |
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 16:01 | |
| naam:angelpaw rang: leerling geslacht: poes leeftijd: 7 manden uiterlijk: wit met een zward pootje innerlijk: aardig speels en gezelig, met vrienden kun je lachen is vaak het woord van angelpaw. fammillie:onbekend |
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
| |
|
| |
|