| FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
|
|
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic za 12 mei 2012 - 22:35 | |
| Jaytail haat Darksmoke xD Jaytail maybe dan alles vertellen tegen Crystelfly? Dat dat die kat is? Maar gek genoeg dat ze hem niet geloofd xD |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 13 mei 2012 - 9:45 | |
| Hm, maar Jaytail vertrouwd ze heel erg, ik denk dat ze hem wel zou geloven. Het kan misschien beter een kat zijn die erom bekend staat dat hij/zij veel fantasie heeft. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 13 mei 2012 - 11:15 | |
| Goed, welke kat heeft er veel fantasie? |
|
| |
Jizzle :3 66
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 13 mei 2012 - 11:32 | |
| Het kan ook een nieuwe kat zijn, ik heb Sheeppaw nog? |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 13 mei 2012 - 11:38 | |
| |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 13 mei 2012 - 16:13 | |
| |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 16 mei 2012 - 15:25 | |
| Ik zet je erbij. De verhaallijn mag van mij beginnen ^^ Is Sheeppaw dan de kat die Crystalfly verteld hoe Darksmoke is, maar die ze niet geloofd? |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 16 mei 2012 - 19:17 | |
| Ik vind het goed.
Crowkit, ik heb net een Fanclan opgericht: De forestclan. Ik heb een terrein gemaakt (nou ja, ik ben er nog mee bezig) zou je het goed vinden als er een deel is die 'mysterious firefly shrubs' heet? (Dat is een stuk stuiken) waar dan het gat (de doorgang) is naar het firefly camp?
En wie heeft dat plaatje bovenaan jou eerste post gemaakt? En hoe heet het? ( en en en en ik weet het ja) |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 16 mei 2012 - 19:42 | |
| @ Nightkit Op vraag 1: is goed Op vraag 2: Die heb ik zelf gemaakt |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 16 mei 2012 - 19:48 | |
| Antwoord 1: Oke :-)
Antwoord 2: Zou je er misschien ook een voor mij willen maken? |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 16 mei 2012 - 19:49 | |
| Hoeveel counsil's kunnen er zijn? Ik wil echt graag dat Flowerheart een hoge rang krijgt ^^ |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 16 mei 2012 - 20:11 | |
| Er zijn 3 Counsilmembers. Alles zit vol, sorry (misschien als één van hen inactief wordt, Blackwhiper heeft bijvoorbeeld nog niet gereageerd, maar dat wil ik dan nog even afwachten)
@Nightkit Is goed. Heb je een plaatje dat ik kan bewerken? |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 17 mei 2012 - 10:25 | |
| |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 17 mei 2012 - 11:06 | |
| Ik zal hem zo snel mogelijk maken ^^ |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 17 mei 2012 - 11:23 | |
| Oke |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 22 mei 2012 - 14:09 | |
| |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 22 mei 2012 - 14:21 | |
| Ik heb je erbij gezet ^^ Ceremonie Let op: de volgende ceremonie komt heel snel. In de rpg 'deze avond', al zal het in het echt wel iets langer duren. Als je van rang wil veranderen (kit->apprentice->warrior->elder) moet je dat nu aangeven. Ik heb al: Sparklekit -> Sparklepaw Hillfur wordt elder |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic di 22 mei 2012 - 16:37 | |
| Weet je wanneer de volgende ceremonie na deze komt?
Nightkit is namelijk over 1 week 6 moons. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 23 mei 2012 - 7:17 | |
| Dat weet ik nog niet, maar ik kan die hierna gewoon over een week doen. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 23 mei 2012 - 13:53 | |
| Oke, bedankt. Hoe ver is de foto/tekening van de Forestclan eigenlijk? Ben nieuwschierig |
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
| |
|
| |
|