FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ty
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 22:35

Jaytail haat Darksmoke xD Jaytail maybe dan alles vertellen tegen Crystelfly? Dat dat die kat is? Maar gek genoeg dat ze hem niet geloofd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 9:45

Hm, maar Jaytail vertrouwd ze heel erg, ik denk dat ze hem wel zou geloven. Het kan misschien beter een kat zijn die erom bekend staat dat hij/zij veel fantasie heeft.
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 11:15

Goed, welke kat heeft er veel fantasie?
Acuzio
Member
Jizzle :3
66

CAT'S PROFILE
Acuzio
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 11:32

Het kan ook een nieuwe kat zijn, ik heb Sheeppaw nog?
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 11:38

Kan ook ja.
Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 16:13

Naam clanlid: Moonlight
rang:Med. cat
geslacht:she-cat
leeftijd:35 moons
uiterlijk: http://1.bp.blogspot.com/_RAlP3BmEW1Q/TQOcB-N54-I/AAAAAAAABo0/NEdYTk61fco/s1600/7-Katten-achtergronden-katten-wallpapers-kat-kijkt-voor-zich-uit-achtergrond.jpg
innerlijk/verleden: Gewoon clanborn, wil altijd iedereen helpen. En zal nooit iemand aan zijn lot overlaten. Wie of wat die gene ook is. Wel is ze een echte kletser wat soms nogal vervelend is.
familie: Een onbekend broertje dat ze misschien ooit nog eens gaat beter maken.
naam bekendste acc.: Firelion/amedeous
(als je warrior bent) bied je je aan als mentor? (ja/nee): als het een med. cat apprentice is ja.
Crowcall
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:25

Ik zet je erbij.
De verhaallijn mag van mij beginnen ^^ Is Sheeppaw dan de kat die Crystalfly verteld hoe Darksmoke is, maar die ze niet geloofd?
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 19:17

Ik vind het goed.

Crowkit, ik heb net een Fanclan opgericht: De forestclan. Ik heb een terrein gemaakt (nou ja, ik ben er nog mee bezig) zou je het goed vinden als er een deel is die 'mysterious firefly shrubs' heet? (Dat is een stuk stuiken) waar dan het gat (de doorgang) is naar het firefly camp?

En wie heeft dat plaatje bovenaan jou eerste post gemaakt? En hoe heet het? ( en en en en ik weet het ja)
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 19:42

@ Nightkit
Op vraag 1: is goed
Op vraag 2: Die heb ik zelf gemaakt
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 19:48

Antwoord 1: Oke :-)

Antwoord 2: Zou je er misschien ook een voor mij willen maken?
Break
Member
109

CAT'S PROFILE
Break
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 19:49

Hoeveel counsil's kunnen er zijn? Ik wil echt graag dat Flowerheart een hoge rang krijgt ^^
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 20:11

Er zijn 3 Counsilmembers. Alles zit vol, sorry (misschien als één van hen inactief wordt, Blackwhiper heeft bijvoorbeeld nog niet gereageerd, maar dat wil ik dan nog even afwachten)

@Nightkit
Is goed. Heb je een plaatje dat ik kan bewerken?
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 10:25

Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 11:06

Ik zal hem zo snel mogelijk maken ^^
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 11:23

Oke FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 853103
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 14:09

Naam clanlid: Silverkit
rang: Kitten (nee, Clanleader Razz)
geslacht: ♀
leeftijd: 3 moons
uiterlijk: http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2010/341/a/c/silver_iii_by_ludivyne-d34f7lr.jpg
innerlijk/verleden: Silverkit is vriendelijk en nieuwsgierig. Ze vind het leuk om met andere kittens te spelen
familie: *gezocht*
naam bekendste acc.: Suntail

Crowcall
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 14:21

Ik heb je erbij gezet ^^

Ceremonie
Let op: de volgende ceremonie komt heel snel. In de rpg 'deze avond', al zal het in het echt wel iets langer duren.
Als je van rang wil veranderen (kit->apprentice->warrior->elder) moet je dat nu aangeven.

Ik heb al:

Sparklekit -> Sparklepaw
Hillfur wordt elder
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 16:37

Weet je wanneer de volgende ceremonie na deze komt?

Nightkit is namelijk over 1 week 6 moons.
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 7:17

Dat weet ik nog niet, maar ik kan die hierna gewoon over een week doen.
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 13:53

Oke, bedankt. Hoe ver is de foto/tekening van de Forestclan eigenlijk? Ben nieuwschierig Smile
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 7 Icon_minitime

FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: