| FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 16:05 | |
| - Crowkit schreef:
- (sorry voor dp)
Willen alle mensen met een hoge rang even melden of ze nog bij de clan willen horen? (dat wil zeggen: de deputy, counsil en medicine cat) Als je je niet deze week meld zoek ik een ander persoon voor jouw rang.
Let op, mensen die zich nog niet hebben gemeld, je hebt dus tot maandag om je te melden! @Nightfoot Ik heb het veranderd ^^ @ Angelpaw Je staat erbij ^^ |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 16:10 | |
| Crow? mag ik mijn verhaallijn voorleggen? |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 16:15 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 16:24 | |
| Darksmoke zint nu echt op wraak, en begint leugens te verspreiden. Vele katten krijgen ruzie met elkaar en sommige banden beginnen te verscheuren. [Een High rank] raakt verstrikt in zijn leugens en schaart zich achter hem. [een andere kat] Verteld Crystalfly over alles maar wil dit niet geloven. Het kamp wordt door alles in twee groepen verdeeld. De groep van Darksmoke die wat kleiner is en de katten die niet in de leugens geloven. Uiteindelijk valt Darksmoke de katten aan samen met zijn groep. Hij verliest en krijgt straf. Maar om de een of andere reden mag hij wel zijn Rank behouden, de katten vertrouwen hem niet meer, en de High rank kat die achter Dark stond wordt wel weer vertrouwd. Darksmoke is ten einde raad en op een jacht met Crystalfly probeert hij haar te vermoorden wanaar hij vlucht. Er wordt manelang niets meer van hem vernomen en een groep katten gaan uiteindelijk naar hem opzoek. Ze komen een kitten tegen en nemen deze mee. Maar niemand weet dat dit een Incarnatie is van Darksmoke en deze opnieuw geboren is om de taak van zijn vader te vervullen.
Iets? |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 16:27 | |
| |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 16:30 | |
| Ik vind het een leuk idee. Laten we het doen |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 19:20 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 19:30 | |
| |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 19:34 | |
| Mensen. Mag ik eventjes tussendoor? xD
Ik heb mezelf hier aangemeld als Medicine Cat, maar ben bang dat ik niet in staat ben om deze rang te vervullen :3
Dus mag je Icespirit eruit knikkeren ^^. Ik meld me misschien later nog wel eens aan met een andere kat (: |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 19:50 | |
| ik wil best met Moonpelt degene zijn die de leugens geloofd, of juist niet, zeggen jullie maar |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 19:51 | |
| Ik had het al op jou voorzien xD ^^ |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 19:54 | |
| die het geloofd zeker, haha xD |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 19:57 | |
| ja ^^ We kunnen doen dat Moonpelt al die tijd al eigenlijkaan Darksmoke's lippen hing en dat hij er voor zorgt dat Darkkit zijn taak kan vervullen? |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 20:01 | |
| Moonpelt die dan iemand probeert te helpen die de clan over wil nemen, hmmm, klinkt leuk xd maar ze helpt niet zo veel in het begin, alleen bij het vechten tegen degene die de leugens niet geloven okee? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 20:03 | |
| Ja :3 is helemaal goed :3 |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 11 mei 2012 - 20:09 | |
| mooi |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic za 12 mei 2012 - 8:46 | |
| Nightkit weifeld in het begin maar sluit zich toch aan bij de niet gelovers, oke?
Laatst aangepast door .Nightkit op za 12 mei 2012 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Why schrijf ik koe inplaats van oke?!!!) |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic za 12 mei 2012 - 10:24 | |
| Oke, zou iedereen zich even melden die meegaat doen? |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic za 12 mei 2012 - 10:25 | |
| |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic za 12 mei 2012 - 12:04 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
| |
|
| |
|