| FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
|
|
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 29 jan 2012 - 20:50 | |
| |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 30 jan 2012 - 7:20 | |
| |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 1 feb 2012 - 7:51 | |
| Naam clanlid: Whiteflower Rang: queen Geslacht: poes Leeftijd: 35 manen Uiterlijk: een witte poes met mooie groene ogen Innerlijk/verleden: Een zorgzame en vriendelijke poes,ze is ook erg behulpzaam en je kan haar altijd vertrouwen Naam bekendste acc:Silverstream
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 1 feb 2012 - 16:13 | |
| |
|
| |
Natas 36
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 1 feb 2012 - 16:27 | |
| Naam clanlid:Blackwhisper Rang:Counsil Geslacht:poes Leeftijd:36 manen Uiterlijk: een zwarte poes met blauwe ogen Innerlijk/verleden:Blackwhisper is een rustige en spontane poes,ze is ook dapper en slim Naam bekendste acc:Blackshadow? |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 1 feb 2012 - 16:32 | |
| Je staat erbij, en daarmee is de Counsil compleet ^^ |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 27 feb 2012 - 9:28 | |
| (Sorry voor dubbelpost)
Volgens mij is FireflyClan een beetje dood, dus ik ga hem denk ik sluiten. Als jullie willen dat hij toch blijft, zeg het, dan houdt ik hem wel open, maar ik weet niet of dat nog veel zin heeft. |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 27 feb 2012 - 12:12 | |
| naam:goldenheart rang:warior geslacht:poes leeftijd:25 manen uiterlijk:mooie gevlekte poes inerlijk/verleden:ze is een vrolijke en geduldige poes maar maar kan als het moet erg goed vechten naam bekenste acc:firelion (als je warrior) bent bied je aan als mentor ja/nee:ja!!! |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 27 feb 2012 - 13:54 | |
| Oke, dan hou ik hem open Ik zet je erbij ^^ |
|
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic za 3 maa 2012 - 17:38 | |
| Naam clanlid: Chocolatpaw rang: Apprentice geslacht: Kater leeftijd: 6 manen uiterlijk: Donkerbruine lang vacht, lichtbruine ogen innerlijk/verleden: Een ernstig katje, die altijd goed luistert, maakt rap vrienden familie: Iemand van de andere apprentices? naam bekendste acc.: Featherleaf - Foto:
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic za 3 maa 2012 - 19:38 | |
| Ik zet je erbij. Zal ik ook neerzetten dat je familie zoekt? |
|
| |
170
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 4 maa 2012 - 9:21 | |
| Ja hoor, is goed X Chocolatpaw |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 4 maa 2012 - 9:57 | |
| je staat erbij. Nu heb je nog een mentor nodig. Ik zal wel even een miniceremonie doen. Is Chocolatepaw al apprentice of is ze eerst nog even kit? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 4 maa 2012 - 10:51 | |
| Darksmoke bied zich aan, dan kan hij haar geest verzieken :3 |
|
| |
Hoef je niet te weten! 28
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 4 maa 2012 - 19:07 | |
| Naam clanlid: Sparklekit rang: Kitten geslacht: Poes leeftijd: 1 moon uiterlijk: innerlijk/verleden: een aardig en speels poesje, erg spontaan en open, en vindt de vuurvliegjes erg mooi!! familie: Wie bied?? naam bekendste acc.: Blackpoint (als je warrior bent) bied je je aan als mentor? (ja/nee): Hmmm... Een beetje jong, vind je niet??? |
|
| |
170
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 4 maa 2012 - 19:48 | |
| Sparklekit, Zusje van Chocolatpaw? Liefst meteen Apprentice, maar in de cerimonie komt hij natuurlijk van het ki zijn (Sorry, nogal onduidelijke uitleg, ik weet het)
Xx |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 5 maa 2012 - 7:18 | |
| Wie wil je als mentor, of maakt het jou niet uit. Blacksoul vindt het geloof ik leuk om zijn evil mentor Darksmoke in te zetten, vind je dat goed? |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 5 maa 2012 - 7:27 | |
| Jaytail kan mentor zijn :3 Vorige keer had hij geen apprentice gekregen dus nu kan het :3 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 5 maa 2012 - 13:22 | |
| - Crowkit schreef:
- Wie wil je als mentor, of maakt het jou niet uit. Blacksoul vindt het geloof ik leuk om zijn evil mentor Darksmoke in te zetten, vind je dat goed?
Het is een zij (Blacksoul) en ja dit vind ik idd. leuk ^^ |
|
| |
50
| CAT'S PROFILEAge: I'm just 5 moons... It looks yesterday i was born...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic ma 5 maa 2012 - 14:15 | |
| - Dewstream schreef:
- Sparklekit, Zusje van Chocolatpaw?
Liefst meteen Apprentice, maar in de cerimonie komt hij natuurlijk van het ki zijn (Sorry, nogal onduidelijke uitleg, ik weet het)
Xx Ik vind het goed |
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
| |
|
| |
|