| FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
|
|
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 23 mei 2012 - 14:54 | |
| Darksmoke wil ook wel een leerling (: En als de ceremonie is geweest, dan begint Smokes verhaallijn ^^ |
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 23 mei 2012 - 17:31 | |
| Eh, Moonlight wil graag Nightkit/paw als leerling. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 23 mei 2012 - 21:09 | |
| @ Darksmoke, Jaytail en Sparklekit Ik denk nog even na, want Darksmoke en Jaytail willen allebei graag een leerling, dus Sparklekit, jij mag van mij kiezen ^^ @ Moonlight en Nightkit Dat gebeurt bij de volgende ceremonie denk ik, want Nightkit zou over een week (in rpg-tijd) apprentice worden, maar als jullie het graag willen mag het van mij nu al wel (dan is het gewoon even een uitzonderingetje) @Nightkit Oeps, helemaal vergeten Ik zal hem zo snel mogelijk maken, beloofd. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 24 mei 2012 - 15:43 | |
| Geedt niet hoor, ik heb best veel geduld.
Ik denk dat Moonlight bedoeld dat als de ceremonie is zij dus mijn mentor wordt, niet nu. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 24 mei 2012 - 18:00 | |
| Oké, dat is goed. Als we weer in de Hoofdgrot zijn komt de ceremonie. (komen er ook gewonden bij? Want als dat zo is moet de ceremonie even wachten.) |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 24 mei 2012 - 18:37 | |
| Ja, er komen gewonden bij. Jammer genoeg. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 24 mei 2012 - 20:09 | |
| Oké. Ik zal de ceremonie alsnog doen, dan gebruik ik dat moment meteen om iedereen te waarschuwen voor de wolven enz..
Sparklekit moet nog wel even kiezen of ze Jaytail of Darksmoke als mentor wil. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 24 mei 2012 - 20:21 | |
| Darksmoke mengt zich even in het gevecht, laten we zeggen dat de verhaallijn is begonnen ^^, kan Moonpelt zich even melden? |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 24 mei 2012 - 20:29 | |
| Oké, de verhaallijn is officieel van start gegaan ^^
Krijgt Moonlight tijdens haar bewusteloosheid nog een vage voorspelling die niemand begrijpt (behalve Darksmoke natuurlijk) of zoiets? Misschien:
Darkness is rising. Watch out: There’s no smoke without a fire...
Hij leek me wel toepasselijk, maar niemand begrijpt hem. Ze denken alleen dat er misschien weer brand komt of zoiets en maar gewoon af wat er gebeurt. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 24 mei 2012 - 20:30 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 25 mei 2012 - 7:33 | |
| Nightkit kent het kattenkruid al :-).
Darksmoke, kom jij nog terug? |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 25 mei 2012 - 7:37 | |
| Moonlight moet weer even buiten bewustzijn raken en die prophecy krijgen:
Darness is rising. Watch out: there's no smoke without a fire...
|
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 25 mei 2012 - 9:45 | |
| Kan Silverkit misschien ergens in die verhaallijn een plekje krijgen? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 25 mei 2012 - 11:37 | |
| Wat is Silverkits karakter? |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 25 mei 2012 - 13:06 | |
| ze is een vriendelijke, speelse poes die zegt dat ze nooit anderen zal verwonden (maar ze is nu nog maar een kitten, dus dit kan nog veranderen) |
|
| |
Lyan 29
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 25 mei 2012 - 13:15 | |
| Kan Flowerheart ook een rol krijgen, anders ga ik liever niet tussendoor posten ^^ |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 25 mei 2012 - 13:51 | |
| We zoeken nog een dromerig type, die veel in zijn/haar eigen wereldje leeft, en vertelt aan Crystalfly wat Darmsoke van plan is, maar ze gelooft hem niet.
@Lyan;; Graag ook even zijn/haar karakter (: |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 25 mei 2012 - 14:24 | |
| gehehehe mag Jaytail de vijand van Dark ook een plekkekke >3 die hoort er natuurlijk bij als Deputy :3 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 25 mei 2012 - 14:30 | |
| |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic vr 25 mei 2012 - 14:31 | |
| Tell me what he can do :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
| |
|
| |
|