| FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
|
|
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 17:03 | |
| Naam clanlid: Thunderpaw rang: Apprentice geslacht: Poes leeftijd: 6 manen uiterlijk: http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=white+cat#/d1ix6zainnerlijk/verleden: een druk poesje dat graag wilt leren naam bekendste acc.: Jaykit (als je warrior bent) bied je je aan als mentor? (ja/nee): nee ik wil juist een mentor xD |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 18:09 | |
| Ik heb het bijgewerkt.
@Blacksoul en Softsnow, Sheeppaw wordt apprentice van Rustcoat, is dat goed?
@ Jaykit wiens apprentice wil je zijn? |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 18:16 | |
| @Crow; vind ik best (: Dat zal die luie, schuwe kater van me goed doen xD
Me = Softsnow/Icespirit xD
EDIT: Word dit in de RPG besproken? Of is de ceremonie al geweest? xd |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 18:33 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 19:10 | |
| @Crow: Verras me! als het maar niet mezelf Jaytail is xD |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 20:35 | |
| Het lijkt mij wel leuk als we een ceremonie houden.
@Jaykit en Brownkit dan wordt Thunderpaw Moonpelts apprentice, vinden jullie dat goed? |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 20:37 | |
| @Crowkit, ja is goed hoor, en Sheeppaw dan? |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 20:40 | |
| Sheeppaw krijgt Rustcoat als mentor |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 20:41 | |
| Okee, beginnen we nu met de ceremonie? |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 21:00 | |
| Nu kan nog niet, ik ben nog even bezig met een gesprekje met Darksmoke, maar we kunnen de ceremonie 'de volgende dag' houden, als Darksmoke klaar is met ruzies veroorzaken :3 |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 21:26 | |
| Is goed genoeg voor mij :# ^^. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic wo 25 jan 2012 - 21:39 | |
| @Crowkit; Haha okee
Btw, ik wil graag posten nu, maar ik heb geen tijd :S Dus ik zal morgenmiddag/avond posten ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 26 jan 2012 - 7:55 | |
| @Crow: Is goed hoor ^^ Jaytail krijgt wel een keer een apprentice als hij weer beter is xD |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 26 jan 2012 - 19:07 | |
| Goed, dan komt binnenkort de ceremonie. Zijn jullie nu nog kits of al wel apprentices maar zonder mentor? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic do 26 jan 2012 - 19:18 | |
| die van mij is nog kit ^^ |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 29 jan 2012 - 9:28 | |
| Ik ga denk ik dat gesprekje met Darksmoke maar even afkappen, anders gebeurt er niks meer in het rpg topic. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 29 jan 2012 - 9:50 | |
| |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 29 jan 2012 - 9:59 | |
| Oké, dan is Crystalfly nu gaan slapen en is de ceremonie zodra ze weer wakker wordt.
@ Blacksoul is Sheeppaw al apprentice en krijgt ze nu een mentor of is ze eerst nog kit? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 29 jan 2012 - 11:14 | |
| |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic zo 29 jan 2012 - 18:49 | |
| @ Blacksoul is Sheeppaw al apprentice en krijgt ze nu een mentor of is ze eerst nog kit?
Zodra ik het antwoord heb is het tijd voor de ceremonie.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic | |
| |
|
| |
|