|
|
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 30 dec 2014 - 2:22 | |
| Waarom ben je wakker: Zat te gamen xD Waarom zit je op WC: Dunno Wat ben je aan het doen: Zeldathon kijken Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Nu |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 30 dec 2014 - 2:32 | |
| Waarom ben je wakker: Beetje Theory Of A Deadman luisteren en appen =D Waarom zit je op WC: Omdat ik net Lightnings eerste post heb gemaakt Wat ben je aan het doen: Theory Of A Deadman luisteren Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Ja eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Dat is een hele goede vraag |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 31 dec 2014 - 0:03 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kan niet slapen. Waarom zit je op WC: Even, me ma staat buiten. Wat ben je aan het doen: NCIS kijken met m'n ma <3 Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: 1-2 afleveringen nog kijken |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 31 dec 2014 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: ik zat oude mario te spelen en te gsm-posten, en het is wat uitgelopen... Waarom zit je op WC: ik heb echt élke keer moeite met deze vraag... Wat ben je aan het doen: dit invullen Ben je moe: nope Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: daar denk ik later wel over na ;3 |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 31 dec 2014 - 1:59 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben Marijn. Waarom zit je op WC: Ik ben Marijn. Ik ga morgen echttt posten okay? Vandaag had k weer geen tijd -.- Wat ben je aan het doen: Dit invullen, praten met Kate, Assie, enz in het AOT, posten Ben je moe: Nee, ik ben Marijn. Wil je slapen: Als 't kon... Hoe laat ga je slapen: Iets eerder dan normaal I guess want ik werd vroeg wakkergemaakt en toen kwam ik ook niet meer inslaap want t was te licht -.- |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 31 dec 2014 - 2:04 | |
| Waarom ben je wakker: Ik viel bijna inslaap toen mijn zusje besloot dat een hamster op mijn hoofd zetten grappig was -_- Waarom zit je op WC: Ik kon niet meer slapen dus besloot ik te kijken of Marijn er was Wat ben je aan het doen: Een os maken voor Draco Ben je moe: Nope Wil je slapen: Jep Hoe laat ga je slapen: geen idee |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 31 dec 2014 - 2:08 | |
| - Draco schreef:
- Waarom ben je wakker: Ik viel bijna inslaap toen mijn zusje besloot dat een hamster op mijn hoofd zetten grappig was -_-
Waarom zit je op WC: Ik kon niet meer slapen dus besloot ik te kijken of Marijn er was Wat ben je aan het doen: Een os maken voor Draco Ben je moe: Nope Wil je slapen: Jep Hoe laat ga je slapen: geen idee IM SPECIAL!! eigenlijks ging ik kijken of jij online was haha |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 31 dec 2014 - 2:37 | |
| Waarom ben je wakker: Stom ritme, en ik dwing mezelf niet om te gaan slapen. Waarom zit je op WC: Bijposten Wat ben je aan het doen: Leven aan het bespreken met Babs. Hopen op een dude die me wel/niet terugwhatsappt (al doet ie dat vast morgen) Ben je moe: Nie echt Wil je slapen: Het zou wel slimmer zijn.
|
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 31 dec 2014 - 3:09 | |
| Waarom ben je wakker: Once upon a time Waarom zit je op WC: ff checken voor ik ga pitten Wat ben je aan het doen: afsluiten Ben je moe: nee Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: nu |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 1 jan 2015 - 0:32 | |
| Waarom ben je wakker:omdat de buurman mij wakker hou :') Waarom zit je op WC:GGrrhhmms Wat ben je aan het doen:Leven Ben je moe:Beetje Wil je slapen:Yess Hoe laat ga je slapen:als het aan mijn buurman ligt LAAT! |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 2 jan 2015 - 0:05 | |
| Waarom ben je wakker: Ik probeer de hele nacht wakker te blijven zodat ik geen Mousedung up ritme heb.. bovendien wil ik niet weer een nachtmerrie -.-' Waarom zit je op WC: Moet toch iets te doen hebben? Wat ben je aan het doen: Clumsy Ninja, WC, rondhangen op websites... Ben je moe: Beetje.. Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Helemaal niet :') |
|
| |
Jeltje 103 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 2 jan 2015 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker: Hetalia happened en ik ben nie moe xD Waarom zit je op WC: That, my son, is a really good question Wat ben je aan het doen: in bed sudoku's maken en tekenen xD Ben je moe: nah, vooral excited omdat ik mijn vriendinnen van de basisschool over 13, 5 uur zie lol Wil je slapen: eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: over een klein kwartier^^
Het duurde eeen kwartier om dit te doen omg domme mobiel |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 2 jan 2015 - 0:25 | |
| Ik post hier te vaak Waarom ben je wakker: Ik ging naar de Hobbit en ben net thuis Waarom zit je op WC: Duuuh... Ik kon niet slapen Wat ben je aan het doen: dit Ben je moe: nee Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: zie wel Veel te vaak
|
|
| |
Dani 296
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 2 jan 2015 - 0:29 | |
| Waarom niet. Waarom ben je wakker: Omdat het nu nog kan. Waarom zit je op WC: Kan nii slapen. D; Wat ben je aan het doen: Geen idee. Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Straks denk ik. :"3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 2 jan 2015 - 1:16 | |
| Waarom ben je wakker: omdat het niet in me opgekomen was dat het misschien tijd werd om naar bed te gaan Waarom zit je op WC: ben wat aan het bijposten met Owl Wat ben je aan het doen: posten en oude kinderfilms kijken Ben je moe: nee Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: ik zie wel c: |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 2 jan 2015 - 1:43 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het kan Waarom zit je op WC: Zie vraag 1 Wat ben je aan het doen: Skypen met mensen, dit invullen. Eef en Anita en anderen hebben echt geweldige verhalen :') Ben je moe: Neuh Wil je slapen: Neuh Hoe laat ga je slapen: Voor 3 uur :'p |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 2 jan 2015 - 1:46 | |
| - Emberpaw' schreef:
- Waarom ben je wakker: Omdat het kan
Waarom zit je op WC: Zie vraag 1 Wat ben je aan het doen: Skypen met mensen, dit invullen. Eef en Anita en anderen hebben echt geweldige verhalen :') Ben je moe: Neuh Wil je slapen: Neuh Hoe laat ga je slapen: Voor 3 uur :'p In toevoeging aan dit: Waarom ben je wakker: Omdat skype Waarom zit je op WC: Omdat ik hoopte dat Chi al gepost had, of Dieuw met Ember :3 Wat ben je aan het doen: Dieuw en Anita en ik delen hele foute verhalen over foute vriendjes Tis hilaaaarisch Ben je moe: Juah Wil je slapen: Juah Hoe laat ga je slapen: Als t gesprek over is. |
|
| |
107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 2 jan 2015 - 2:04 | |
| - .Blackkit schreef:
- Emberpaw' schreef:
- Waarom ben je wakker: Omdat het kan
Waarom zit je op WC: Zie vraag 1 Wat ben je aan het doen: Skypen met mensen, dit invullen. Eef en Anita en anderen hebben echt geweldige verhalen :') Ben je moe: Neuh Wil je slapen: Neuh Hoe laat ga je slapen: Voor 3 uur :'p In toevoeging aan dit:
Waarom ben je wakker: Omdat skype Waarom zit je op WC: Omdat ik hoopte dat Chi al gepost had, of Dieuw met Ember :3 Wat ben je aan het doen: Dieuw en Anita en ik delen hele foute verhalen over foute vriendjes Tis hilaaaarisch Ben je moe: Juah Wil je slapen: Juah Hoe laat ga je slapen: Als t gesprek over is. Woehoe. Waarom ben je wakker: Omdat skype Waarom zit je op WC: Omdat ik ook niet weet waarmee ik anders mn 2 schermen moet vullen. Wat ben je aan het doen: Vriendjes-gesprekken. Ik zit hier met een slechte grijns op mn kop joh. Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Veel te laat. |
|
| |
Jeltje 103 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 jan 2015 - 0:06 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat idk Waarom zit je op WC: Omdat idk xD Wat ben je aan het doen: Hetalia kijken, Hetalia tekenen lawl Ben je moe: Nopee Wil je slapen: Nopee Hoe laat ga je slapen: Ik ga zo naar bed, mijn moeder pusht me xD maar ik blijf langer wakker c: ik denk rond half 1, 1 uur xD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 5 jan 2015 - 0:52 | |
| Waarom ben je wakker: Marijn, the girl who never sleeps. Waarom zit je op WC: Proberen te posten maar autocorrect is koeling killing me. Wat ben je aan het doen: Hierbovenn Ben je moe: Nee.. Ja... beetje.. Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Hopelijk snel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|