|
|
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 jan 2015 - 0:49 | |
| Waarom ben je wakker: Logeren bij vriendinnen Waarom zit je op WC: Eh donno Wat ben je aan het doen: Dit Ben je moe: Mwa Wil je slapen: Mwa Hoe laat ga je slapen: Donno |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 jan 2015 - 0:52 | |
| Waarom ben je wakker: No clue Waarom zit je op WC: Straco, Sneeuwbal, Katelex.... Ik ben aan het shippen. Wat ben je aan het doen: Shippen Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Geen idee |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 jan 2015 - 0:56 | |
| Waarom ben je wakker: Insomnia en er zit al 4 minuten een piep in mn oor :C Waarom zit je op WC:[/bl Ff checken aangezien ik niet kon posten. [b]Wat ben je aan het doen: SPT, AOT, shippen, me ergeren. Ben je moe: Nee Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Idk |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 24 jan 2015 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: tijd uit het oog verloren... Waarom zit je op WC: why not? Wat ben je aan het doen: tv kijken Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: zometeen c: |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 25 jan 2015 - 1:34 | |
| Waarom ben je wakker: Door een whatsapp gesprek, gewoonte en anime (Het zal ook eens niet zo zijn) Waarom zit je op WC: Even dit invullen, rondhangen, en niet posten Wat ben je aan het doen: Hier even rondhangen, en ga zo Tokyo Ghoul kijken Ben je moe: Ik? Nee. Nooit Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk rond de 3 uur.... |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 26 jan 2015 - 0:15 | |
| Waarom ben je wakker: Series moorden <'3 Waarom zit je op WC: Omdat het kan! Wat ben je aan het doen: Wachten tot mn serie is gedownload Ben je moe: Jauh Wil je slapen: Neuh Hoe laat ga je slapen: Veel te laat :'3
|
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 26 jan 2015 - 0:34 | |
| Waarom ben je wakker: ben nog van alles aan het doen Waarom zit je op WC: shoot me Wat ben je aan het doen: eehmmm serie kijken en realiseren dat ik officieel 20 ben Ben je moe: best wel Wil je slapen: beetje Hoe laat ga je slapen: als ik klaar ben en even een frisse neus heb gehaald uit mijn raam |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 6 feb 2015 - 2:23 | |
| Waarom ben je wakker: kopzorgen xd Waarom zit je op WC: omdat het tabblad open staat Wat ben je aan het doen: Posten op SSA, pijn hebben & dit invullen Ben je moe: nope Wil je slapen: mss Hoe laat ga je slapen: ooit, 0343 klinkt al mooie tijd |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 14 feb 2015 - 2:14 | |
| Waarom ben je wakker: BECAUSE THATS WHAT PEOPLE DO Waarom zit je op WC: Look up to the question above Wat ben je aan het doen: stayin Alive, JAWN aan het bespreken met Kate. She will understand Ben je moe: NOOOOO Wil je slapen: JAAAAAA(WN) Hoe laat ga je slapen: thats a Good question you got there.. |
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 22 feb 2015 - 0:09 | |
| Waarom ben je wakker: Het is vakantie c: Waarom zit je op WC: even een break nemen van Youtube en Tumblr. Wat ben je aan het doen: Ditte, naar nirvana aan t luisteren, lolitas aan het stalken, cosplays zoeken. Ben je moe: Neh Wil je slapen:Neh Hoe laat ga je slapen:Waarschijnlijk rond de 4 uur ^^
ik kan uitslapen jongens |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 22 feb 2015 - 0:33 | |
| Waarom ben je wakker: kan niet slapen Waarom zit je op WC: geen idee Wat ben je aan het doen: ik was aan het tekenen, maar dat lukte niet echt Ben je moe: een beetje Wil je slapen: meh Hoe laat ga je slapen: geen idee... |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 22 feb 2015 - 1:20 | |
| Waarom ben je wakker: Kom net terug van concert. Waarom zit je op WC: ff kijken. Wat ben je aan het doen: dit en pringles eten. Ben je moe: uhu, kga zo ook slapen. Wil je slapen: jup Hoe laat ga je slapen: nu met 5 min |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 23 feb 2015 - 0:30 | |
| Waarom ben je wakker: No idea Waarom zit je op WC: Omdat het afleiding is xD Wat ben je aan het doen: HetPaardenSpel, muziek luisteren en dit Ben je moe: Nee eigenlijk niet. Wil je slapen: Jup Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk binnen een 2 tal minuutjes C: |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 24 feb 2015 - 1:58 | |
| Waarom ben je wakker: Ehhm tja, Prototype 2 xD Waarom zit je op WC: Even rondsnuffelen Wat ben je aan het doen: levenloze muziek luisteren en bedenken hoe een van mijn posts eruit komt te zien Ben je moe: nee, niet echt Wil je slapen: wil niet, maar moet wel anders zit ik morgen als een blinde zombie in de auto Hoe laat ga je slapen: Zodra ik die ene post heb afgemaakt en gepost heb en daarna nog een of twee missies te hebben gespeeld |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 26 feb 2015 - 2:46 | |
| Waarom ben je wakker: I cannot do the sleeps. Waarom zit je op WC: Omdat ik niks anders te doen heb? Wat ben je aan het doen: Niks. :"D Ben je moe: Nee........ Wil je slapen: Ja......... Hoe laat ga je slapen: Misschien zometeen is proberen. Ik haat alles en ik haat kotsen. Danku.
|
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 26 feb 2015 - 3:14 | |
| Waarom ben je wakker: Eeehmm het is vakantie, wat verwacht je van me Waarom zit je op WC: enorme lading achterstallig postwerk wegwerken Wat ben je aan het doen: niet veel meer behalve "WHY IS THE RUM GONE?" aan het luisteren Ben je moe: beetje wel Wil je slapen: eehmm ja Hoe laat ga je slapen: maximaal om 4 uur |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 1 maa 2015 - 0:26 | |
| Waarom ben je wakker: M'n ma's verjaardag Waarom zit je op WC: I was bored and now I'm here not anymore Wat ben je aan het doen: Eerst bediendetje spelen en nu in de stoel handen Ben je moe: Behoorlijk Wil je slapen: Yeah kinda Hoe laat ga je slapen: Over een paar minuten |
|
| |
Ez 172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 1 maa 2015 - 0:43 | |
| Waarom ben je wakker: Weekend Waarom zit je op WC: Ma is roken Wat ben je aan het doen: Person Of Interest kijken Ben je moe: Not really Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Als deze POI gedaan is, vermoed ik |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 11 maa 2015 - 4:08 | |
| Waarom ben je wakker: Torchlight II & Skype Waarom zit je op WC: Om dit in te vullen, huehuehue Wat ben je aan het doen: Mn bed leegruimen Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Als mn bed leeg is x'D
Morgen school ... oops xD |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 14 maa 2015 - 2:11 | |
| Waarom ben je wakker: mijn ouders zijn vannacht niet thuis, f*ck yeah :3 en er bestaat een zekere Jennifer op deze wereld Waarom zit je op WC: Tja, waarom niet? Wat ben je aan het doen: Posten en aan het skypen met Jennifer Ben je moe: noooiii Wil je slapen:neeeeeeeen Hoe laat ga je slapen: NEVER sleep is for tha week. #beingawake5ever
sorry ik word raar als ik moe ben
Edit; oh... het is half 5... shit xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|