|
|
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 30 jun 2013 - 0:36 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik te lui ben om te gaan slapen xD Waarom zit je op WC: Because I can c: Wat ben je aan het doen: Animes kijken, dit invullen, muziek luisteren... c: Ben je moe: NOPE Wil je slapen: NOPE Hoe laat ga je slapen: REALLY NO IDEAAAAA :'D |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 2 jul 2013 - 1:16 | |
| Waarom ben je wakker: omdat mijn moeder nog niet thuis is Waarom zit je op WC: gewoon, omdat Wat ben je aan het doen: dit invullen en op youtube zitten Ben je moe: nee Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: nee |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 2 jul 2013 - 1:28 | |
| Waarom ben je wakker: Moest nog van alles doen en daarna ben ik maar even een setje voor Wolf gaan maken. En toen dacht ik, maak gelijk 'n nieuwe sheet voor 'm xD So yeah, ik was wel even bezig. Waarom zit je op WC: Like I know Wat ben je aan het doen: Nu? Muziek luisteren en posts doorlezen Ben je moe: Yush Wil je slapen: Jah xd Hoe laat ga je slapen: Geen idee |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 3 jul 2013 - 1:57 | |
| Waarom ben je wakker: Just finished my fourth episode of Scrubs and my game is finally installed :'D Waarom zit je op WC: Kieken of er nog iemand was~ Wat ben je aan het doen: Bedenken of ik nog ga gamen, of niet. Ben je moe: Mwha Wil je slapen: Mwha Hoe laat ga je slapen: Geen idee, actually. |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 4 jul 2013 - 1:03 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik niet moe ben c: Waarom zit je op WC: *Looks at Chi* Wat ben je aan het doen: Posten, muziek luisteren en sheet maken n.n Ben je moe: Nope :3 Wil je slapen: Nee, maar zal wel moeten xD Hoe laat ga je slapen: Als ik die sheet af heb xD |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 4 jul 2013 - 1:07 | |
|
Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap Waarom zit je op WC: gewoon, omdat Wat ben je aan het doen:Tv kijken, dit invullen, muziek luisteren, me zorgen amken en miss posten Ben je moe: nee ^-^ Wil je slapen: nee, maar straks moet ik wel.... Hoe laat ga je slapen: weet ik niet |
|
| |
64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 4 jul 2013 - 1:10 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kan niet slapen o.o" Waarom zit je op WC: *Looks at Cees* xD Wat ben je aan het doen: Demi Lovato videoclips aan 't zien & join me bekijken C: Ben je moe: Jah. Wil je slapen: Jah xd Hoe laat ga je slapen: Wss zo meteen |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 5 jul 2013 - 0:58 | |
| Waarom ben je wakker: Bedenken of ik nog ga gamen. Waarom zit je op WC: Idunno, omdat het kan? Wat ben je aan het doen: Hugelol afstruinen Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Eigenlijk wel. Hoe laat ga je slapen: Zo dadelijk. |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 18 jul 2013 - 0:48 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb mn verhaal voor Perfect Story afgemaakt~ Waarom zit je op WC: Moest 't naar Liese doorsturen xD Wat ben je aan het doen: Nothing, actually~ Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Wss wel Hoe laat ga je slapen: Zometeen. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 5 aug 2013 - 0:06 | |
| Waarom ben je wakker: Dunno.. Waarom zit je op WC: Dunno, verveel me een beetje Wat ben je aan het doen: Dit typen, muziek aan het luisteren en op DA rondsnuffelen Ben je moe: best wel Wil je slapen: misschien Hoe laat ga je slapen: ik denk zometeen...
|
|
| |
Nαтαѕנα 65 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 7 aug 2013 - 0:09 | |
| Waarom ben je wakker: Tsja... Waarom zit je op WC: Kijken naar topicjes ensoo en om in dit topic te reageren ;D Wat ben je aan het doen: Random gewoon op WC kijken en steeds een fles met water in de koelkast te zetten om na een tijdje lekker ijskoud water hebben om te drinken <'3 Ben je moe: Nope. Door de computer blijf ik wakker. Wil je slapen: Nop Hoe laat ga je slapen: Geen idee. Wanneer Sinterklaas en de Kerstman gaan ruilen van woonplaats (A) |
|
| |
elvira 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 7 aug 2013 - 1:12 | |
| Waarom ben je wakker: Duh omdat ik niet slaap Waarom zit je op WC: gewoon Wat ben je aan het doen: hierop zitten en half tv kijken Ben je moe: nee Wil je slapen: wat een domme vraag ik ze toch nee bij de bovenste dus bij deze is dat ook Hoe laat ga je slapen: ??? geen idee |
|
| |
elvira 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 7 aug 2013 - 1:19 | |
| - Whiterose schreef:
- Waarom ben je wakker: Kan niet eerder slapen wie wel?
Waarom zit je op WC: Omdat onze katjes geweldig zijn ^^ Wat ben je aan het doen: Voor de pc aan het hangen om het na twaalven saai is zonder mensjes. Ben je moe: Ik moe, wat zeg je nou? Wil je slapen: Never!!! Hoe laat ga je slapen: Tegen de ochtent ofzoiets? me too |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 10 aug 2013 - 0:55 | |
| Waarom ben je wakker: Heb net mijn game afgesloten xD Waarom zit je op WC: Es zien of er nog mensen waren. Wat ben je aan het doen: Nothing Ben je moe: Eigenlijk wel Wil je slapen: *Geeuwt* Jah Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk~
Trusten folks (: |
|
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 12 aug 2013 - 0:14 | |
| Waarom ben je wakker: Net terug thuis Waarom zit je op WC: Nog efkes checken Wat ben je aan het doen: In dit topic posten Ben je moe: Eigenlijk wel ;P Wil je slapen: Jap Hoe laat ga je slapen: 00.15 O.o |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 aug 2013 - 0:34 | |
| Waarom ben je wakker: ik slaap niet Waarom zit je op WC: om hier te posten? Wat ben je aan het doen: posten in dit topic Ben je moe: heel eerlijk? Té moe^^" Wil je slapen: jaaaaah... x3 Hoe laat ga je slapen: zo nu ongeveer c': 0.30u |
|
| |
Tara 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 aug 2013 - 0:52 | |
| Waarom ben je wakker: Wc bekijken :3 Waarom zit je op WC: Om het te bekijken 0.o Wat ben je aan het doen: Wc aan het bekijken =,= Ben je moe: Jaa..? Wil je slapen: Ja x3 Hoe laat ga je slapen: Nu xD |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 aug 2013 - 0:58 | |
| Waarom ben je wakker: Tis vakantie, alright?D: Waarom zit je op WC: Ik ben setjes aan het maken en aan het posten, I need Warrior Cats for that Wat ben je aan het doen: Zie punt twee Ben je moe: Nee Wil je slapen: Eigenlijk niet Hoe laat ga je slapen: Ach, zal nog wel een uurtje duren. |
|
| |
Meap 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 aug 2013 - 1:08 | |
| Waarom ben je wakker: jetlag... Waarom zit je op WC: omdat het kaqn ^^ Wat ben je aan het doen: tanden poetsen Ben je moe: nah Wil je slapen: nah Hoe laat ga je slapen: waarschijnlijk lig ik wakker tot 5 uur... |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 19 aug 2013 - 0:10 | |
| Waarom ben je wakker: Ik was Sherlock Holmes aan het kijken met een vriendin Waarom zit je op WC: Trololol Wat ben je aan het doen: Rondkijken op mijn kamer XD Ben je moe: Neh Wil je slapen: Nein Hoe laat ga je slapen: Als ik dit af heb getypt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|