|
|
Maxxx 426 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 aug 2015 - 0:30 | |
| Waarom ben je wakker: Heb net verdoving van operatie en ben dus half hyper en half verdoofd Waarom zit je op WC: Gewoon ok rond te hangen of iemand topicje wil Wat ben je aan het doen: Why won't you click and find out?Ben je moe: Niet bepaald... Wil je slapen: Tuurlijk niet, suffie! Hoe laat ga je slapen: Wanneer ik neerval, misschien. |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 aug 2015 - 2:11 | |
| Waarom ben je wakker: Ben net een uurtje terug van mijn neef z'n verjaardag Waarom zit je op WC: Wilde nog gaan posten >D Wat ben je aan het doen: In alle topics posten Ben je moe: Nog niet echt Wil je slapen: Het moet toch ooit xD Hoe laat ga je slapen: Over een kwartiertje, denk ik xD
|
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 3 aug 2015 - 0:36 | |
| Waarom ben je wakker: Geen slaap door me creatieve bui.. Waarom zit je op WC: Because i like it ^^ Wat ben je aan het doen: tekenen Ben je moe: nop! Wil je slapen: nee totaal niet Hoe laat ga je slapen: wanneer ik niet meer in me creatieve bui zit.. |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 4 aug 2015 - 0:38 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik bij de coole kids hoor die niet slapen. Nee okay, just because xD Waarom zit je op WC: Het is hier gezellig Wat ben je aan het doen: Rondhangen en topics lezen Ben je moe: Nope Wil je slapen: Ja later vannacht Hoe laat ga je slapen: We'll see |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 4 aug 2015 - 0:41 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het nog vakantie is Waarom zit je op WC: Omdat ik post. Wat ben je aan het doen: Posten Ben je moe: Nope Wil je slapen: Later Hoe laat ga je slapen: Niet te laat. |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 4 aug 2015 - 0:54 | |
| Waarom ben je wakker: ik wil niet slapen Waarom zit je op WC: Beetje topics bekijken Wat ben je aan het doen: rondhangen op WC Ben je moe: nee Wil je slapen: misschien Hoe laat ga je slapen: straks |
|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 4 aug 2015 - 0:58 | |
| Waarom ben je wakker: Geen idee Waarom zit je op WC: verslaving.. Wat ben je aan het doen: Niks Ben je moe: beetje Wil je slapen: niet echt Hoe laat ga je slapen: zomenteen, moet toch een keertje gebeuren |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 5 aug 2015 - 2:16 | |
| Waarom ben je wakker: Teveel Energie, help D: Waarom zit je op WC: Er is echt niets anders te doen op dit uur xD Wat ben je aan het doen: Dit invullen? :3 Ben je moe: Nope, not at all.. Wil je slapen: Kinda wel maar gaat toch niet lukken :') Hoe laat ga je slapen: Probably gewoon niet x'D |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 6 aug 2015 - 1:50 | |
| Waarom ben je wakker: Ik was bezig met m'n dropping tot m'n laptop vervelend ging doen Waarom zit je op WC: Het is hier gezellig Wat ben je aan het doen: Ik maakte een dropping Ben je moe: Een beetje Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Nu, goodnight y'all <3 |
|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 6 aug 2015 - 2:02 | |
| Waarom ben je wakker: omdat het kan? Waarom zit je op WC: omdat ik verslaafd ben okay!? Wat ben je aan het doen: niet veel.. Ben je moe: nee! Wil je slapen: niet echt.. Hoe laat ga je slapen: zomenteen moet toch is gebeuren |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 6 aug 2015 - 2:13 | |
| Waarom ben je wakker: Hoe later ik opsta, hoe later ik opblijf het is een cyclus :c Waarom zit je op WC: Sfeeeer Wat ben je aan het doen: Zweten want het is warm af :'o Ben je moe: Kinda Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Kdenk binnen een uurtje of 2 xD |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 7 aug 2015 - 1:17 | |
| Waarom ben je wakker: Morgen vakantie, en ik wil in de auto slapen Waarom zit je op WC: reageren op topics c: Wat ben je aan het doen: zie hierboven^.^ en ik heb nog twee tabbladen openstaan met tumblr en kissanime :3 Ben je moe: Nah Wil je slapen: Nah Hoe laat ga je slapen: ik wil voor twee uur slapen eig.. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 7 aug 2015 - 1:20 | |
| Ik post hier elke dag tegenwoordig xD Waarom ben je wakker: Whai not Waarom zit je op WC: Verslaaafd Wat ben je aan het doen: Nikss Ben je moe: Echt niet Wil je slapen: Ik moet :c Hoe laat ga je slapen: Zo meteen, denk ik, hoop ik... |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 7 aug 2015 - 1:22 | |
| Waarom ben je wakker: Was gamen met Gabs Waarom zit je op WC: It's good to be back xD Wat ben je aan het doen: Iets zoeken om te doen Ben je moe: nope Wil je slapen: Ja maar kan niet, ben nii moe Hoe laat ga je slapen: Ik hoop binnenkort |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 8 aug 2015 - 2:37 | |
| Waarom ben je wakker: Gamen & Youtube kijken Waarom zit je op WC: Even droptopic aanvullen Wat ben je aan het doen: Droptopic aan het aanvullen Ben je moe: Ja Wil je slapen: Jup Hoe laat ga je slapen: Binnen 30min, I promise. |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 8 aug 2015 - 3:23 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het in Spanje veel te warm is om te slapen. ;-; Waarom zit je op WC: Omdat ik ging kijken of mensen belangrijke dingen zeiden om 3 uur 's nachts. xD Wat ben je aan het doen: YT kijken en muziekje luisteren. Ben je moe: Jaa D; Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Ik zie nog wel |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 8 aug 2015 - 3:29 | |
| Waarom ben je wakker: weet ik veel kan niet eerder slapen Waarom zit je op WC: dunno, kijken denk ik Wat ben je aan het doen: lame gamefilmpljes kijken van iemand met een sexy stem xD Ben je moe: beetje Wil je slapen: best wel Hoe laat ga je slapen: over 1 uur, 1,5 uur |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 8 aug 2015 - 3:31 | |
| Waarom ben je wakker: posten posten posten <33 Waarom zit je op WC: uhm posten xD Wat ben je aan het doen: Serious?... Ben je moe: nah Wil je slapen: nopeee Hoe laat ga je slapen: als ik moe ben en wss klaar ben met posten |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 9 aug 2015 - 6:00 | |
| Waarom ben je wakker: kan niet slapen Waarom zit je op WC: was de eerste pagina die openstond zodra ik mn laptop weer aanzette Wat ben je aan het doen: nog niks, ga gamevideo's zoeken om te kijken Ben je moe: niet echt tbh Wil je slapen: eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: niet, screw slaap. Gaat toch niet meer werken nu |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 10 aug 2015 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: euu Nicht is hier en dat betekent fun xD Waarom ben je op wc: euu speciaal vo dit topic xd Wat ben je aan het doen: Dot (nicht) tekent op mijn arm, we praten over muziek (Michael Jackson) Ben je moe: nah Wil je gaan slapen?: neiie Om hoe laat ga je slapen: eenmaal ik na lang vechten tegen eigen haat gedachten eindelijk mag slapen xd en als Dot weg is |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|