|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 22 dec 2014 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker: geen idee, ik zit hier al sinds 19 u... Waarom zit je op WC: omdat het een beetje een reflex is geworden om wc aan te zetten wanneer ik op de pc zit Wat ben je aan het doen: filmpjes kijken en dit invullen Ben je moe: nah Wil je slapen: zie vorig antwoord Hoe laat ga je slapen: dat zie ik tegen dan nog wel ^-^ |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 22 dec 2014 - 1:03 | |
| Waarom ben je wakker: idk... het was opeens zo laat... Waarom zit je op WC: uhm... goede vraag xD Wat ben je aan het doen: lachen, huilen, rondstuiteren, een beetje van die dingen xD Ben je moe: hahaha nope xD Wil je slapen: neeeeeee Hoe laat ga je slapen: ooit wel eens :") |
|
| |
Ez 220 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 22 dec 2014 - 1:30 | |
| Waarom ben je wakker: Nacht doortrekken met Assie Waarom zit je op WC: Idk Wat ben je aan het doen: Flippen over Johnnke Guilbert Ben je moe: Ja Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: We shall see |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 22 dec 2014 - 3:08 | |
| Waarom ben je wakker: BECAUSE SLEEP IS FOR THE WEAK! Waarom zit je op WC: idk :') Wat ben je aan het doen: te druk zijn voor deze tijd van de dag en over een cadeau denken voor secret santa Ben je moe: meh Wil je slapen: niet per se, zolang het m'n humeur voor morgen maar niet beïnvloed Hoe laat ga je slapen: idk, waarschijnlijk helemaal niet. Ik zie wel xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 22 dec 2014 - 3:22 | |
| Waarom ben je wakker: challange met ezz >D Waarom zit je op WC: well ja mn tekeningen zijn gedaan en ik moet iets te doen hebben tegen dd slaap. Wat ben je aan het doen: euh rondzooien op wc, onnuttige dingen doen, proberen niet vermoeid te geraken Ben je moe: not at all. Alleen wel duizelig Wil je slapen: hehehe nope Hoe laat ga je slapen: niet gauw. Wss pas op de trein cx |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 24 dec 2014 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik geen zin heb om te slapen~ Waarom zit je op WC: Dunno, beetje meelezen en topics lezen and stuff. Wat ben je aan het doen: Rondhangen op WC 'nd PJ Ben je moe: Een beetje Wil je slapen: Mweh.. Hoe laat ga je slapen: Zo denk ik. |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 24 dec 2014 - 0:30 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk midsomer Murders en ik app met mn Crush :'D Waarom zit je op WC: Gwn Wat ben je aan het doen: Appen met mn Crush en Midsomer Murders kijken Ben je moe: NOPE Wil je slapen: NOPE Hoe laat ga je slapen: Als Midsomer over is en mn crush gaat slapen xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 24 dec 2014 - 0:47 | |
| Waarom ben je wakker: bloedneus + stiefpa kan niet stil thuiskomen... Waarom zit je op WC: toen ik mn gsm terug aanzette en mn browser opende stond ze open :") Wat ben je aan het doen: zakdoeken tegen mijn neus duwen en dit typen, heel onhandig :"D Ben je moe: niet meer xD Wil je slapen: uhm eig wel ja xD Hoe laat ga je slapen: ik zie nog, maar niet als te laat |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 24 dec 2014 - 1:02 | |
| Waarom ben je wakker: Nou, t ging zo. Ik stond op, deed dagelijkse dingen en toen was 't plots na 12 en, dus kon ik net zo goed dit invullen, right? Waarom zit je op WC: Was net in de WC whatsapp groep toen mobiel uitviel, had geen lader, dus ik pakte even m'n ipad en ging de echte site checken. No idea why though. Morgen ga ik echt posten BELOOFD! Wat ben je aan het doen: Dit invullen en door topic's scrollen, al maak ik 'n heel verhaal van dit lijstje.. Oops. Ben je moe: Eet een koe (heheh dat zeg ik altijd tegen mn broer als ie zegt ben je moe) Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: ...Um..Ik...heb..geeeeeen idee! |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 24 dec 2014 - 3:34 | |
| Waarom ben je wakker: The power of Youtube Waarom zit je op WC: Dit invullen, tbh xD Wat ben je aan het doen: Youtube filmpjes kijken Ben je moe: Nee, dat is een probleem xD Wil je slapen: Ja, omdat ik moet xD Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk maar xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 25 dec 2014 - 0:59 | |
| Waarom ben je wakker: heb daarjuist liters cola gedronken, en nu ben ik hyperactief :'3 Waarom zit je op WC: omdat fb om 1 's nachts echt saai is Wat ben je aan het doen: nieuw setje voor Sparrowkit aan het maken en posten Ben je moe: nah Wil je slapen: nah Hoe laat ga je slapen: ooit...een preciezer antwoord is op dit moment niet beschikbaar :'D |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 25 dec 2014 - 1:02 | |
| Waarom ben je wakker: Je weet wel, kerstavond. en mijn been doet ook pijn. Waarom zit je op WC: omdat het kan :') Wat ben je aan het doen: iets verzinnen voor secret santa, me irriterden aan mn pijn in mijn been. Ben je moe: nope c: Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: idk, waneer mn ouder naar bed gaan ofzo |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 26 dec 2014 - 2:13 | |
| Waarom ben je wakker: Ontbrekende informatie Waarom zit je op WC: Ontbrekende informatie Wat ben je aan het doen: Het AOT onder spammen met Draco & Hyper zijn & posten met stoneh Ben je moe: *staart naar 2e redbullblikje dat ik nu ga openen* Neeeeeeeee Wil je slapen: Neeeeeeeeeee Hoe laat ga je slapen: Ne- Uhm, ooit, maar ik ga naar bed als me broer naar bed gaat, en dat doet ie steeds later de laatste tijd |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 26 dec 2014 - 2:21 | |
| Waarom ben je wakker: Daarom Waarom zit je op WC: Ik had een dosis Draco x Stone awesomeness nodig Wat ben je aan het doen: Ehm... Draco gay maken en het AOT onderspammen Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Laat..... |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 27 dec 2014 - 4:15 | |
| Waarom ben je wakker: Eerst kerstdiner, toen LotR 2 Waarom zit je op WC: Posten Wat ben je aan het doen: LotR 2 kijken en posten (A) Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope, ik wil eigenlijk 3 ook kijken tbh xD Hoe laat ga je slapen: Niet snel |
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 28 dec 2014 - 2:53 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben een nachtpersoon XD Of een vampier Waarom zit je op WC:Just checking on you guys... *stalk stalk* Wat ben je aan het doen: Anime aan het kijken, info opzoeken over een con Ben je moe: Never Wil je slapen: Meh Hoe laat ga je slapen: NOOIT! Ehm, nog een episode (Kuch dat word een heel seizoen kuch) |
|
| |
Lies 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 28 dec 2014 - 2:59 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik elke seconde van mijn vakantie nuttig wil benutten. Waarom zit je op WC: Geen idee, verveel me en hier is het nog een beetje levendig xD Wat ben je aan het doen: Vervelen op Tumblr, hier rondhangen en thee drinken :'3 Ben je moe: Oui. Wil je slapen: Non. Hoe laat ga je slapen: I don't know, misschien zo meteen. |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 30 dec 2014 - 0:04 | |
| Waarom ben je wakker: Slaapritme verpest door vakantie, en vriendjes die aan de drugs gaan (: Waarom zit je op WC: Gezellig doen met Waz en tsja.. Wat ben je aan het doen: Javier Guzman aan het kijken met mn zus en vader Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Dadelijkkkk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 30 dec 2014 - 0:14 | |
| Waarom ben je wakker: Absoluut geen idee Waarom zit je op WC: wel...euh...zie vorig antwoord c; Wat ben je aan het doen: oude, absoluut niet enge horrorfilms kijken en dit invullen Ben je moe: een beetje Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: euh...euhh...hier kan ik nu even geen zinvol antwoord op bedenken |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 30 dec 2014 - 2:16 | |
| Waarom ben je wakker: IK HEB OVERAL GEPOST Waarom zit je op WC: IK HEB OVERAL GEPOST Wat ben je aan het doen: IK HEB OVERAL GEPOST Ben je moe: JA Wil je slapen: JA Hoe laat ga je slapen: NU |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|