|
|
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 1 okt 2014 - 2:57 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik ging slapen, en toen niet kon slapen. En nu ben ik terug uit de dood. Waarom zit je op WC: Omdat ik echt niks anders wist zo laat nog. Wat ben je aan het doen: WC rondkijken, bidden dat er ergens nog een post op me wacht. Ben je moe: Halfmoe Wil je slapen: Zometeen moet ik wel Hoe laat ga je slapen: Ik denk over een paar minuutjes. Extra: Ik wil een eekhoorn en the Bravery is awesome. Ook ga ik een nieuwe avatar zoeken voor Raven. |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 2 okt 2014 - 1:11 | |
| Waarom ben je wakker: Fullmetal Alchemist kijken :3 Waarom zit je op WC: is dat een strikvraag? Wat ben je aan het doen: dit typen en mn ogen proberen open te houden xD Ben je moe: ja Wil je slapen: ja, graag >D Hoe laat ga je slapen: nu c: |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 7 okt 2014 - 4:00 | |
| Waarom ben je wakker: Geen zin om te gaan slapen Waarom zit je op WC: Verveel me.this gezellig hier .K moet eigenlijk nog posten, maar ik gebruuik schermtoetsenbord zodat niemand wakker word Wat ben je aan het doen: Aan schermtoetsenbord proberen te wennen, wat rondhangen op sites, videos kijken. Ben je moe: nee Wil je slapen: ja, maar kan niet Hoe laat ga je slapen: rond 5 uur, als ik moe word (geen school morgen) |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 9 okt 2014 - 1:08 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kan niet slapen. Waarom zit je op WC: Waarom niet? Wat ben je aan het doen: Dit invullen en boek lezen. Ben je moe: Ja. Wil je slapen: Ja en nee. Hoe laat ga je slapen: Als ik dit hoofdstuk uit heb. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 9 okt 2014 - 3:04 | |
| Waarom ben je wakker: Kan niet slapen D: voet doet zeer Waarom zit je op WC: .. Wat ben je aan het doen: Dit invullen, tv kijken. Ben je moe: Ja Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Over een minuut. of die daarna. of daarna. of daarna. of die erna.. |
|
| |
Anni-Sensei 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 13 okt 2014 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben verslaafd XD Waarom zit je op WC: Mensen stalken Wat ben je aan het doen: Chatten met John Ben je moe: Ja Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Nu :') |
|
| |
Dani(banani) 157 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♛ I don't know where I am and I dont't know how old I am. {R.I.P} ♛Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 13 okt 2014 - 0:17 | |
| Waarom ben je wakker: Tijd vergeten. :'D Waarom zit je op WC: Omdat ik even moest posten. ^^ Wat ben je aan het doen: Niet echt wat haha. Ben je moe: Uhuh -,- Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Denk ik hierna. ^^ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 13 okt 2014 - 0:41 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet kan slapen. Waarom zit je op WC: Omdat ik niet kan slapen. Wat ben je aan het doen: All Time Low luisteren, Tumblr theme aanpassen. Ben je moe: Nee :'D Wil je slapen: JA! Oh lieve heer geef me slaap :"D Hoe laat ga je slapen: Ik hoop snel.. |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 13 okt 2014 - 0:48 | |
| Waarom ben je wakker: ik ben te moe om te slapen Waarom zit je op WC: omdat Wc awesome is Wat ben je aan het doen: eigenlijk helemaal niets Ben je moe: ehm, ja. Nogal. Ben half dood. Wil je slapen: yes please!!!!! Hoe laat ga je slapen: nu...? |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 17 okt 2014 - 1:16 | |
| Waarom ben je wakker: 'Cause Arrow < 3 Waarom zit je op WC: waarom niet? Wat ben je aan het doen: dit typen en Arrow kijken c: lang leve netflix xD Ben je moe: ik weet het niet zeker xD Wil je slapen: meh Hoe laat ga je slapen: geen idee, waneer ik bij aflevering 10 ben ofzo? |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 19 okt 2014 - 1:26 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik te lui ben om naar boven te lopen Waarom zit je op WC: omdat ik dat wil Wat ben je aan het doen: voor de pc hier posten Ben je moe: nope Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: I do not know |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 19 okt 2014 - 1:30 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap Waarom zit je op WC: hangplekkk Wat ben je aan het doen: tv kijken, posts lezen, het aot volspammen.. Ben je moe: neej, heb 3 colas op XD Wil je slapen: NOOIT ;-; Hoe laat ga je slapen: Ook nooit. Beetje lastig, als je drie colas op hebt, hmmm? |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 19 okt 2014 - 3:48 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb werkelijk geen idee c: Waarom zit je op WC: waarom niet? Wat ben je aan het doen: manga lezen, anime kijken, series kijken films kijken c: nBibberen van de film 'Mama' die ik een uur of twee geleden heb gekeken :'D Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: als ik klaar ben met typen en dit is verzonden xD |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 20 okt 2014 - 1:21 | |
| Waarom ben je wakker: -shrugs- zat mn serie te kijken Waarom zit je op WC: nachtbrakers zoeken? Wat ben je aan het doen: nuthing Ben je moe: niet echt Wil je slapen: maybe Hoe laat ga je slapen: geen idee, morgen lange dag dus wss niet al te laat. |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 20 okt 2014 - 3:45 | |
| Waarom ben je wakker:gewoon, kan niet slapen Waarom zit je op WC: ik verveel me dus ben random topics san het doorlezen Wat ben je aan het doen: manga lezen, anime kijken, topics lezen Ben je moe: nee :'D al is dit volgens mij niet meer gezond xD Wil je slapen: ja ;-; ik mis slaap maar het lukt me gewoon niet Hoe laat ga je slapen: waneer het lukt xD |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 22 okt 2014 - 2:12 | |
| Waarom ben je wakker: Geen idee, ben gewoon niet moe Waarom zit je op WC: Idk, this leuk & ik wilde nog ff posten. Wat ben je aan het doen: Met veel gepruts (codes haten me) stamps in m'n os zetten. Maar geef toe, kijk hoe kleurig Bright's onderschrift nu is? Ben je moe: Neeeeee Wil je slapen: NOOOOOOO Hoe laat ga je slapen: Neeeeeee, uh.. geen idee. miss blijf k wel wakker tot de ochtend. Ik kijk wel wanneer ik moe word. Als ik moe word, tenminste. |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 22 okt 2014 - 5:13 | |
| Waarom ben je wakker: Goeie vraag... Waarom zit je op WC: Een kijkje nemen is altijd leuk ^^ Wat ben je aan het doen: alweer een goeie vraag... Ben je moe: nope Wil je slapen: jep Hoe laat ga je slapen: wanneer het lukt C: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 23 okt 2014 - 0:21 | |
| Waarom ben je wakker: Winx club kijken op netflix >D Waarom zit je op WC: why not? :'D Wat ben je aan het doen: Winx Club kijken xD Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: ja, heb het koud ;w; Hoe laat ga je slapen: 1u? |
|
| |
TESSSSSS 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 25 okt 2014 - 1:18 | |
| Waarom ben je wakker: POKEMON MARATHON Waarom zit je op WC: Even alles bekijken, checken wat jullie allemaal hebben uitgespookt. 8) Wat ben je aan het doen: Pokemon aan het kijken, hier rondhangen, mijn voeten laten luchten. XD Ben je moe:Nope Wil je slapen: Nah Hoe laat ga je slapen: NEVER >D (Waarschijnlijk rond 3 uur ish) |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 26 okt 2014 - 1:51 | |
| Waarom ben je wakker: slecht ritme >.< Waarom zit je op WC: Kijken of ik nog moest posten. en tis hier leuk ok? Wat ben je aan het doen: Dit typenn met schermtoetsenbord , chatten met broer Ben je moe:'Jaaaaaaa Wil je slapen:Jaaaaaaaaaaa Hoe laat ga je slapen:2 uur of so, of 3 of later.. dit keer meer moe dan normaal (normaal ben ik Niet moe at all..) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|