|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 2 mei 2015 - 3:43 | |
| Waarom ben je wakker: B-day party van mn broer Waarom zit je op WC: Even kijken wat ik morgenavond te doen ga hebben Wat ben je aan het doen: liggen op een bank in het donker Ben je moe: absolutely Wil je slapen: hell's yess Hoe laat ga je slapen: als ik mijn pb's heb gelezen, antwoord morgen wel |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 14 mei 2015 - 0:12 | |
| Waarom ben je wakker: Because I can~ Waarom zit je op WC: Ik probeer weer actiever te worden :3 Wat ben je aan het doen: Dit invullen en chatten Ben je moe: Yep, en also spierpijn thanks to school Wil je slapen: Meh Hoe laat ga je slapen: Ik zie wel |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 24 mei 2015 - 1:06 | |
| Waarom ben je wakker: Teamspeak + application thingy Waarom zit je op WC: Om in dit topic te posten Wat ben je aan het doen: dit typen + teamspeak Ben je moe: stiekem wel Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: dunno |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 24 mei 2015 - 1:30 | |
| Waarom ben je wakker: eeeh .. songfestival Waarom zit je op WC: Om te proberen om een soort van comeback te maken :') Wat ben je aan het doen: in bed liggen Ben je moe: mwah Wil je slapen: nah Hoe laat ga je slapen: Zo ? |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 25 mei 2015 - 2:16 | |
| Waarom ben je wakker: gezellog samenzijn met de friendos Waarom zit je op WC: kijken of men nog had gepost Wat ben je aan het doen: wachten op mn boy Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: als die flapdrol ooit naar boven komt
|
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 27 mei 2015 - 2:54 | |
| Waarom ben je wakker: K was posten Waarom zit je op WC: Cuze I love it ;-; Wat ben je aan het doen: posten + Youtube Ben je moe: Nah Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: am gonna try now cuze I planned something tomorrow xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 30 mei 2015 - 0:32 | |
| Waarom ben je wakker: Er was een feest en ik als sociaal persoon was nog DW aan 't kijken xD Waarom zit je op WC: Sociaal doen & Posten (: Wat ben je aan het doen: *copy* *paste* Sociaal doen & Posten Ben je moe: Nope Wil je slapen: Not really no Hoe laat ga je slapen: Ehm… Zometeen wel denk ik |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 25 jun 2015 - 2:02 | |
| Waarom ben je wakker: Batman Arkham Knight is verslavend^^ Waarom zit je op WC: Just cause Wat ben je aan het doen: gamen Ben je moe: eigenlijk wel Wil je slapen: Eigenlijk wel, eigenlijk niet Hoe laat ga je slapen: voorlopig nog niet |
|
| |
Mila 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 25 jun 2015 - 7:52 | |
| Late topic maar uiteindelijk werd ik betrapt
Waarom ben je wakker: Omdat ik graag andere topics lees Waarom zit je op WC: Even rondhangen om topic te lezen en te kijken wie online is Wat ben je aan het doen: Ik was aan het chillen Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nein Hoe laat ga je slapen: dit is net de toekomst tegen het verleden, ik sliep om 00:30 |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 6 jul 2015 - 1:10 | |
| Waarom ben je wakker: Kan niet slapen & jarige jet hiero B) Waarom zit je op WC: dunno Wat ben je aan het doen: Una Mattina luisteren, beetje kletsen op skype, niet zo veel nuttigs Ben je moe: neej Wil je slapen: eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: zodra t lukt |
|
| |
Sasha 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 7 jul 2015 - 0:18 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik een nachtuil ben *oehoe oehoe* Waarom zit je op WC: omdat ik moet poepen en plassen xD (nee joke) omdat ik niks beters te doen heb Wat ben je aan het doen: ik ben dit aaan het posten Ben je moe: best wel en...*GAAAP* Wil je slapen: Ja, mommy, give me my bed! No! I have to be strong! Hoe laat ga je slapen: I dunno, misschien als mijn hoofd valt tegen het toetsenbord en ik niet meer wakker word? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 7 jul 2015 - 0:20 | |
| Waarom ben je wakker: Ik was bezig nieuwe achtergronden te maken voor mn telefoon want zo verveeld was ik. Waarom zit je op WC: Er zijn altijd wel wat chille mensen hier Wat ben je aan het doen: Tumblr, muziek luisteren Ben je moe: Best wel Wil je slapen: /yes/ Hoe laat ga je slapen: Nu denk ik? |
|
| |
Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 7 jul 2015 - 0:23 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik net Jurassic World heb gezien xD Best heftige film dus ben ik nu nog hyperactief. Waarom zit je op WC: Het is gezellig hier en best wel epic om zo laat nog te posten >3 Wat ben je aan het doen: Warrior Cats en ik ben ook cupcakes aan het maken, again. Haha en nu mogen ze niet verbranden. Ben je moe: Niet echt. Wil je slapen: Eigenlijk wel, maar dan ook weer niet Hoe laat ga je slapen: Ik denk rond 1:30, maar als mijn ouders me ontdekken >3 dan vroeger haha. |
|
| |
[img][/img] juno 315 Actief Boop!
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 7 jul 2015 - 3:16 | |
| Waarom ben je wakker:Reasons; sad, doctor who, dit, gwn hyper, nogmaals sad, feelings Waarom zit je op WC:Omdat het kan Wat ben je aan het doen:Dit Ben je moe:Neh Wil je slapen:nope Hoe laat ga je slapen:maybe never |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 10 jul 2015 - 0:01 | |
| Waarom ben je wakker: feels en fissa van mn broertje's school xD Waarom zit je op WC: omdat ik dit wil invullen ;-; nee jk xD Wat ben je aan het doen: muziek luisteren en de feels voelen xD, tekenen (voornamelijk lyrics schrijven waar gaat mn leven heen), verheugen op morgen (ik ga naar jojo hoera <3) Ben je moe: yes yes Wil je slapen: kinda Hoe laat ga je slapen: over een half uurtje denk ik x3 |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 11 jul 2015 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: No idea, not tired really xD Waarom zit je op WC: Moet nog wat posten, still one to go Wat ben je aan het doen: Luisteren naar de 50% off parody van Free! en straks een post afmaken Ben je moe: NOOOPPPEEEE~ Wil je slapen: Neeeeeee Hoe laat ga je slapen: 45 min ofzo, moet morgen voor 12 uur het huis uit zijn anders hebben ik een echte Tessa Rage aan mijn achterwerk hangen omdat ik weer eens te laat ben xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 15 jul 2015 - 1:50 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben niet moe, heb mijn ritme om gegooid, dus dit is nog best vroeg voor mij de laatste twee weken :') Oh slecht. Waarom zit je op WC: Het is hier gezellig c: Wat ben je aan het doen: Dit typen en dan afsluiten en slapen. Ben je moe: Nee. Wil je slapen: Ja. Hoe laat ga je slapen: Wanneer mijn lichaam zegt; "Ja, ik ben moe." |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 16 jul 2015 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: ik heb geen idee, gezelligheid beneden? nah dat valt ook mee xD Waarom zit je op WC: tja, waarom niet? nee jk t is hier altijd wel gezellig :3 Wat ben je aan het doen: Youtube video's kijken, met Jojo chatten over papegaaien, beetje tekenen x3 Ben je moe: Nee hahaha Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Heeeel snel, moet morgen om 7 uur op om naar de tandarts te gaan >:I hoera vakantie... Daarna wel weer slapen tho :3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 16 jul 2015 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: tijd uit het oog verloren Waarom zit je op WC: euh... volgende vraag Wat ben je aan het doen: cartoons kijken Ben je moe: nah Wil je slapen: zie bovenstaand antwoord Hoe laat ga je slapen: ik zie nog wel :'3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 16 jul 2015 - 1:31 | |
| Waarom ben je wakker: HIMYM kijken c: Waarom zit je op WC: Het is hier soms nog gezellig om half twee :') Wat ben je aan het doen: HIMYM kijken dus :"D Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Straks d: Hoe laat ga je slapen: Over een half uurtje? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|