|
|
Tara 176
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 6 apr 2013 - 0:29 | |
| Waarom ben je wakker: Luister Nightcore en heb geen zin om naar bed te gaan x3 Waarom zit je op WC: Omdat het kan! Wat ben je aan het doen: Nightcore luisteren en rondneuzen op sytes Ben je moe: N O P E Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: ... |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 6 apr 2013 - 1:42 | |
| Waarom ben je wakker: IKBENEENHYPERRECATACHTEREENPCDIEKANTYPEN Waarom zit je op WC: dude ik zit niet op het toilet XDD Wat ben je aan het doen: rondhangen op internet :3 en grijze jager dinegn doen. xd. Ben je moe: Eehhhhhhhhh NOOO. na misschien 1% dan, maar eh, niet echt ^.^ Wil je slapen: Neheheehhehehehehehehehee. Hoe laat ga je slapen: 3:00, 2:00 of wanneer jij kaas gaat eten. xd.
IKZEGHETJEIKBENHYPERENMELIG PAS OP HIER KOMT DE HYPER EN MELIGE SUPER KIP~!!!!!! |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 10 apr 2013 - 0:54 | |
| Waarom ben je wakker: Mijn film is net afgelopen en ik geniet nog eventjes na van het heerlijke gesprek dat ik net met mn vriendje had. Waarom zit je op WC: Kijken of er nog nachtbrakers waren. Wat ben je aan het doen: Nothing, yeah, pijn hebben in mn rug. Ben je moe: Eigenlijk niet Wil je slapen: Yeah, best wel. Hoe laat ga je slapen: Zo, I guess.
Meh, mijn onzekerheid sloeg weer toe vannacht, niet leuk .w. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 10 apr 2013 - 1:16 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat kaas, lekker is. Waarom zit je op WC: Checken of er al mensjes hadden gereageert. Wat ben je aan het doen: *wijst naar boven* Ben je moe: meh, beetje, vandaag veel gerend ;d Wil je slapen: uhhu, uhu, NEE. Hoe laat ga je slapen: Nadat ik nog ff wat topics heb bekeken. |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 23 apr 2013 - 0:14 | |
| Waarom ben je wakker: Ik twijfel of ik een briefje schrijf om morgen onder mn eerste uur uit te komen. Waarom zit je op WC: Gewoon~ Wat ben je aan het doen: Muziek luisteren Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Eigenlijk wel. Hoe laat ga je slapen: Zo meteen, denk ik xd
EDIT; Na weer up-to-date te zijn met Hetalia en wat mensen te hebben geholpen, is het bijna 1 uur. Ik ga maar eens pitten. *Rekt zich uit en geeuwt* |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 28 apr 2013 - 3:08 | |
| Waarom ben je wakker: Net terug van Gala x'D Waarom zit je op WC: First thing to check? Wat ben je aan het doen: Typen, ofzo. Ben je moe: Best wel ja Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Mhm ... zo?? |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 30 apr 2013 - 1:56 | |
| Waarom ben je wakker: Ik zit met een vriendin tv te kijken Waarom zit je op WC: Om in dit topic te posten XD Wat ben je aan het doen: Vage programma´s kijken Ben je moe: Een beetje Wil je slapen: Neh Hoe laat ga je slapen: I wish I know it |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 mei 2013 - 0:03 | |
| Waarom ben je wakker: Ehh... Daarom :') Waarom zit je op WC: Waarom niet eerder? xD Wat ben je aan het doen: muziek luisteren, melig zijn met Chi, eehm... xD Ben je moe: Geen idee eigenlijk xD Wil je slapen: Ehhh, die vraag is even onbeantbaar Hoe laat ga je slapen: Dat zie ik nog wel :'D
BOEM xD |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 mei 2013 - 0:07 | |
| Waarom ben je wakker: Normaal gezien moest ik om Half tien stoppen maar m'n stiefvader viel in slaap op de zetel. Hurray :3 Waarom zit je op WC: Geen idee xd Wat ben je aan het doen: *Looks above* xD Ben je moe: No idea Wil je slapen: Misschien. Hoe laat ga je slapen: Geen idee. xD |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 mei 2013 - 0:14 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik daar zin in heb. Waarom zit je op WC: Omdat ik een lekkerding ben. *Big sarcasme* Wat ben je aan het doen: Mezelf te bewenderen. *Bigger sarcasme* Nee ik pruts een beetje en wacht tot het hier actief wordt. *Wacht tot morgen* Ben je moe: Nee. Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Als mijn tel leeg is.
Ben echt vaag als het laat is 0.o |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 mei 2013 - 0:15 | |
| Waarom ben je wakker: Schrijven ofzo ... Waarom zit je op WC: Er zijn mensen? Wat ben je aan het doen: Skype met Babs en wachten tot Lianne terug is xD Ben je moe: Eigenlijk wel Wil je slapen: Joah Hoe laat ga je slapen: Zo dadelijk~
En morgen weer om 8u op .w. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 mei 2013 - 0:18 | |
| Waarom ben je wakker: Was lotro met Waz aan het spelen xD Waarom zit je op WC: Just because c: Wat ben je aan het doen: Skypen en posts doorlezen Ben je moe: Hm.. een beetje Wil je slapen: Is misschien wel slim Hoe laat ga je slapen: Denk zo wel |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 mei 2013 - 0:29 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet wil slapen Waarom zit je op WC: Kijken of er nog interessante dingen gebeuren Wat ben je aan het doen: Op Warrior Cats browsen + Verschillende wiki's afstruinen. NEED MOAR KNOWLEDGE x'D Ben je moe: Nah Wil je slapen: Nee, maar ik heb morgenochtend rijles, dus moet wel een béétje op tijd... Hoe laat ga je slapen: Voor 1nen, denk ik... |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 mei 2013 - 0:32 | |
| Waarom ben je wakker: Was lotro met Maaike aan het spelen xD Waarom zit je op WC: Omdat ik actief ben hier Wat ben je aan het doen: Skype en posts lezen, like crazy xD Ben je moe: Best wel eeerg Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Over 5 uur.. Nee grapje, maar ik ga nog fanfictions lezen en en en .. D: |
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 mei 2013 - 0:39 | |
| Waarom ben je wakker: I'M SO EXCITED, AND I JUST CAN'T HIDE IT Waarom zit je op WC: I don't know i'm weird Wat ben je aan het doen: Na-gillen ? Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: WHO CARES |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 5 mei 2013 - 0:17 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik niet slaap Waarom zit je op WC: omdat het kan Wat ben je aan het doen: Pewdiepie happy wheels video's kijken Ben je moe: nee Wil je slapen: ja, maar later.ik blijf nii de hele avond op ofzo xD Hoe laat ga je slapen: rond 1 uur denk ik xD |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 5 mei 2013 - 0:25 | |
| Waarom ben je wakker: ik wacht op de dag dat pinksteren en paasen op een dag vallen. Waarom zit je op WC: Om te kijke of er nog nachtbrakers zijn. Wat ben je aan het doen: Niet veel naast dit invullen. Ben je moe: Ja ,¬, Wil je slapen: Ja,¬, Hoe laat ga je slapen: Als het lukt. |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 19 mei 2013 - 0:02 | |
| Waarom ben je wakker: Eurovisie Songfestival aan het kijken xd Waarom zit je op WC: Omdat mijn laptop aanstaat. Wat ben je aan het doen: Eurovisie songfestival kijken xd Ben je moe:NEE Wil je slapen: NEE Hoe laat ga je slapen: IDUNNO |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 19 mei 2013 - 0:07 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk Eurosongfestival Waarom zit je op WC: Omdat ik wacht Wat ben je aan het doen: Hulplein dinges praten Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Half/half Hoe laat ga je slapen: Zo denk ik |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 22 mei 2013 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Moet m'n huiswerk nog maken (Ja, was gewoon een beetje vergeten dat het al dinsdag was) Waarom zit je op WC: Ik heb afleiding nodiiiiig D; Wat ben je aan het doen: Een presentatie over mijnheer Thales in elkaar steken >> Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Als die verrekte presentatie af is n.n |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|