|
|
Anouk 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 10 aug 2014 - 0:14 | |
| Waarom ben je wakker: Kan nie slapen Waarom zit je op WC: Verveel me Wat ben je aan het doen: Dit? Ben je moe: Ja Wil je slapen: Graag! Hoe laat ga je slapen: Waneer ik kan |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 10 aug 2014 - 0:15 | |
| b]Waarom ben je wakker:[/b] Film + posten (: Waarom zit je op WC: Posten (: Wat ben je aan het doen: Me ongelooflijk kwaad aan het maken op een film, of beter.. over iets wat erin gebeurt (: Ben je moe: Nee (: Wil je slapen: Nee (: Hoe laat ga je slapen: Weet'k nog niet (: |
|
| |
Sylke 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 10 aug 2014 - 0:49 | |
| Waarom ben je wakker: Te vroeg om te gaan slapen Waarom zit je op WC: Omdat het een mega awesome plek is Wat ben je aan het doen: TV kijken, en vervelen Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Mwah, niet perse Hoe laat ga je slapen: Zometeen |
|
| |
BADJAS MAX :') 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 10 aug 2014 - 1:00 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet hierop kan zitten typen en slapen tegelijk,, Waarom zit je op WC: Posten Wat ben je aan het doen: Dit typen Ben je moe: No Wil je slapen: Stiles never sleeps >D Hoe laat ga je slapen: Ooit. U__U |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 11 aug 2014 - 3:00 | |
| Waarom ben je wakker: Games Waarom zit je op WC: Had de site nog open staan Wat ben je aan het doen: Afsluiten Ben je moe: Best wel Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Asap x'D |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 12 aug 2014 - 3:02 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik niet kan slapen Waarom zit je op WC: ik kom es kijke Wat ben je aan het doen: op forums ah hangen Ben je moe: neen Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: nu |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 12 aug 2014 - 3:59 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk een Koreaanse drama om m'n taal te verbeteren. :') Waarom zit je op WC: Ik moest wachten tot de volgende episode laadde. Wat ben je aan het doen: Wachten xd Ben je moe: Neen (Heb drie tassen koffie op en wat energy :') ) Wil je slapen: Neen Hoe laat ga je slapen: Geen commentaar |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 13 aug 2014 - 0:53 | |
| Waarom ben je wakker: Dunno ~ Waarom zit je op WC: Om rond te kijken. Wat ben je aan het doen: Beetje chatten en wat posten Ben je moe: Nope Wil je slapen: Hmm, mischien.. xD Hoe laat ga je slapen: Niet! Nee over een half uurtje ofzo. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 17 aug 2014 - 1:08 | |
| Waarom ben je wakker: Gezellig praten met Bo, en leuk topic met Q Waarom zit je op WC: Because I'm Batman >3 Wat ben je aan het doen: Gezellig praten met Bo, leuk topic met Q ^^ Val ik in herhaling? Ben je moe: ja. Wil je slapen: Ja. Hoe laat ga je slapen: Nu |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 19 aug 2014 - 0:12 | |
| Waarom ben je wakker: Geweldige gif war met Gaby xD Waarom zit je op WC: Cuze it started here Wat ben je aan het doen: Gabs skypen en war hebbemn Ben je moe: nope Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: Laaaaaaaaaaaat xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 19 aug 2014 - 0:20 | |
| Waarom ben je wakker:gif war, omdat het kan? Waarom zit je op WC:rondsnuffelen voor niks Wat ben je aan het doen:gifs opzoeken (: Ben je moe:neuh Wil je slapen: ik moet wel Hoe laat ga je slapen: over niet al te lang |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 19 aug 2014 - 1:28 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben Merlin aan het kijken c: Waarom zit je op WC: om dit te schrijven Wat ben je aan het doen: dit schrijven en Merlin kijken Ben je moe: muah Wil je slapen: muah, maar ik denk dat als ik m'n tablet ga weg doen dat ik in slaap val xD Hoe laat ga je slapen: euhm, als ik het vol hou, half drie? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 22 aug 2014 - 4:28 | |
| Waarom ben je wakker: Skype gesprekken<3 Waarom zit je op WC: Dit invullen, dûh Wat ben je aan het doen: Skype<3 Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Eigenlijk wel xD Hoe laat ga je slapen: Over niet zo heel erg lang :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 23 aug 2014 - 1:27 | |
| Waarom ben je wakker: Familie happened xD Waarom zit je op WC: Nog even een beetje posten Wat ben je aan het doen: Dit (A) Ben je moe: Mwah Wil je slapen: Nee ;x; Hoe laat ga je slapen: Mwah |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 23 aug 2014 - 2:24 | |
| Waarom ben je wakker: ben aan het wachten op een nieuwe episode van een anime die ik kijk c: Waarom zit je op WC: why noy c: Wat ben je aan het doen: dit typen en mijn ogen open laten houden xD Ben je moe: jah Wil je slapen: jah Hoe laat ga je slapen: waneer ik het niet meer red of de epi heb, gekeken xD waarschjinlijk het eerste |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 19 sep 2014 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik het benauwd heb, en me niet fit voel, en zo maar afleiding zoek. Waarom zit je op WC: Op welke site moet ik anders zitten? Wat ben je aan het doen: Random rondkijken. Ben je moe: Nee, totaal niet. Wil je slapen: Dat wel. Hoe laat ga je slapen: Wanneer mijn lichaam er aan toe wilt geven. |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 19 sep 2014 - 0:56 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat Skypen met kawaii boyfriendo. Waarom zit je op WC: Omdat, what else? Wat ben je aan het doen: Ik ga zo Howl's karaktertopic schrijven Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee :') Hoe laat ga je slapen: Ik had als ultimatum 1 uur, maar dat wordt hem niet. |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 21 sep 2014 - 0:21 | |
| Waarom ben je wakker: Naar een feestje geweest, en nu aan het wachten op mijn vriend.. Waarom zit je op WC: Omdat ik tijdverdrijf nodig heb, en het is hier leuk Wat ben je aan het doen: Dit aan het invullen, en tv kijken Ben je moe: Ja, gaap Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Zodra ik in mijn bedje kan kruipen met mijn lieve vriend |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 21 sep 2014 - 0:39 | |
| Waarom ben je wakker: Posten, en huiswerk >.< Waarom zit je op WC: Gezelligheid, + Ik moest maar weer eens posten Wat ben je aan het doen: Ik was bijposten, kliep achter (A) Ben je moe: Enorm Wil je slapen: Ja graag ja Hoe laat ga je slapen: Nu >3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 26 sep 2014 - 2:48 | |
| Waarom ben je wakker: Waarom ben JIJ wakker om dit te lezen? Waarom zit je op WC: Waarom zit jij op WC om dit te lezen? Nou? Ik kan jou ook vragen stellen!! Wat ben je aan het doen: Dit invullen, hierna ga ik of anime kijken of lezen of slapen of iets anders Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: ...Uh, ooit? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|