|
|
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 26 okt 2014 - 1:55 | |
| Waarom ben je wakker: FANFICTIONS. TUMBLR. RENORA. Waarom zit je op WC: Bc why not eh~? Wat ben je aan het doen: Ik PROBEER chapter 2 van m'n Renora/Arkos fic te schrijven. ;v; Met de nadruk op probeer uvu Ben je moe: Yes. Wil je slapen: Eigenlijk wel. Hoe laat ga je slapen: Nu ~ |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 27 okt 2014 - 2:26 | |
| Waarom ben je wakker: Gedachtes Waarom zit je op WC: Afleiding zoeken in iets. Wat ben je aan het doen: Beetje rondkijken Ben je moe: Ja, maar slapen wilt niet Wil je slapen: Ja heel graag, moet om 6 uur naast m'n nest staan. Hoe laat ga je slapen: Nu. |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 29 okt 2014 - 0:23 | |
| Waarom ben je wakker: Voices in my head, my old friends came back Waarom zit je op WC: Omdat hier mensen zijn Wat ben je aan het doen: Zuchten. Tussen RPG's aan het switchen Ben je moe: Nee Wil je slapen: Meh Hoe laat ga je slapen: Meh |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 29 okt 2014 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Daarom. Waarom zit je op WC: Dunno. Mensjes hier zijn lief. Kee? Wat ben je aan het doen: Me dood vervelen Ben je moe: ....uh, nee. Omdat ik niet veel gedaan heb vandaag, denk k. Wil je slapen: Jaaaa, wacht. Neeeeeeeeeeeeeeee! NEVUR!! Hoe laat ga je slapen: Nobody knows... |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 30 okt 2014 - 1:38 | |
| Waarom ben je wakker: ben niet moe Waarom zit je op WC: mn apps beginnen tegen te steken en kijken als er mensen on zijn ;nolife; Wat ben je aan het doen: schattig doen met de kat en dit typen Ben je moe: ja nu eig wel Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: hopelijk snel |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 30 okt 2014 - 2:21 | |
| Waarom ben je wakker: Heb een stom ritme Waarom zit je op WC: Jij zit ook op WC hoor! Anders zou je dit niet lezen! Antwoord jij maar eerst! Wat ben je aan het doen: Dit invullen, zoey 101 kijken, het koud hebben en mn kat aaien die naast me ligt. Ennuh, wat doe jij? Ben je moe: Neeeeeen Wil je slapen: Jaaaaaaa Hoe laat ga je slapen: Ooit |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 30 okt 2014 - 4:47 | |
| Waarom ben je wakker: Praten, insomnia Waarom zit je op WC: Ook op een andere RPG, hoor Wat ben je aan het doen: Marijn met borden aan het begooien xD Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Hm Hoe laat ga je slapen: Om vijf uur
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 31 okt 2014 - 0:12 | |
| Waarom ben je wakker: Ik hoor bij de Club van laat opblijvers club Waarom zit je op WC: Zelfde reden o3o Wat ben je aan het doen: Tv kijken en het AOT volspammen like yesterday Ben je moe: Neh.. Wil je slapen: Nee !! Hoe laat ga je slapen: Na 6en |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 31 okt 2014 - 2:23 | |
| Waarom ben je wakker: Marijn Waarom zit je op WC: Marijn xD Wat ben je aan het doen: Posten voor Marijn Ben je moe: Marijn. Lol oké nee niet echt Wil je slapen: Mh. Nah Hoe laat ga je slapen: Tegen zessen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 31 okt 2014 - 2:27 | |
| @Ezz dat kan ik ook XDD
Waarom ben je wakker: Ezz Waarom zit je op WC: Ezz Wat ben je aan het doen: Posten voor Ezz Ben je moe: neEZZ Wil je slapen: neEZZ Hoe laat ga je slapen Na zEZZen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 1 nov 2014 - 2:19 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ging skypen met me broer over Don't starve, en toen was het poef twee uur 's nachts. Waarom zit je op WC: Kijken of me wafel buddy on was, kijken of ik nog moest posten.. Wat ben je aan het doen: Dit invullen en het AOT onderspammen. Ben je moe: Neen Wil je slapen: Neen Hoe laat ga je slapen: Geen idee xD |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 1 nov 2014 - 2:26 | |
| Waarom ben je wakker: Net terug van vriendin horrorfilms kijken en praten over liefde, relaties, jongens, exén etc. Waarom zit je op WC: ff checken Wat ben je aan het doen: WC en Tribal wars Ben je moe: heel erg Wil je slapen: straks eerst tandjes poetsen Hoe laat ga je slapen: strakjes |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 nov 2014 - 3:29 | |
| Waarom ben je wakker: Daarom Waarom zit je op WC: Verveelde me.. Plus wilde een nieuw acc aanmaken ;D Wat ben je aan het doen:heb net het voorsteltopic af, ben nu iCarly aant kijken, en hier rondhangen. Ben je moe: Nee, vreemd genoeg Wil je slapen: Eigenlijks nie (gaat ook moeilijk worden ze spelen hier steeds muziek..en dan stopt het weer voor n tijdje. Hoe laat ga je slapen: Straks |
|
| |
Jeltje 103 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 8 nov 2014 - 0:00 | |
| Waarom ben je wakker: Te lui om te gaan slapen en OUaT happened xD Waarom zit je op WC: idk even rondkijken :3 Wat ben je aan het doen: Once upon a time kijken en steeds omg roepen omdat het veel te awesome is. Ben je moe: Yea Wil je slapen: Myeah Hoe laat ga je slapen: Nadat ik heb bedacht dat het tijd wordt om te slapen xD
ps. omfg 0:00 preciess |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 8 nov 2014 - 0:54 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik Marijn ben. Waarom zit je op WC: Posten, gezelligheid <.< Wat ben je aan het doen: Dit invullen Ben je moe: Moe? Wat is dat 'moe' zijn? XD Wil je slapen: Nee.......neeeee!!! DAT NOOOOOOOOOOIT! Hoe laat ga je slapen: geen idee. Rond drie of vier uur als k moe word. Miss blijf ik ook wel de hele nacht wakker, zodat ik morgen weer normaal ritme krijg ;a |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 11 nov 2014 - 0:21 | |
| Waarom ben je wakker: Mirai Nikki happened Waarom zit je op WC: *haalt schouders op* Wat ben je aan het doen: Dit invullen, Mirai Nikki kijken Ben je moe: meh Wil je slapen: meh Hoe laat ga je slapen: dunno c: maar wel snel bah school |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 11 nov 2014 - 0:25 | |
| Waarom ben je wakker: Because that. Waarom zit je op WC: Automatisme. Wat ben je aan het doen: Denken aan morgen. Ben je moe: Ja. Wil je slapen: Ja.
|
|
| |
Jojo 123 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 19 nov 2014 - 2:17 | |
| Waarom ben je wakker: Finally caught up with Homestuck :'D Waarom zit je op WC: Het tabblad stond nog open Wat ben je aan het doen: Afsluiten, in bed zitten Ben je moe: Nope Wil je slapen: Yep Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk ben ik over 3 minuten klaar met afsluiten xD (dus 2:20) |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 22 nov 2014 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Heb denk ik insomnia ;a Waarom zit je op WC: Posten, gezelligheid, hangplek.. Wat ben je aan het doen: Dit invullen, posten, gapen en het AOT onderspammen Ben je moe: Niet echt, ik gaap steeds omdat mijn oor dichtzit ;a Wil je slapen: Ja, dat helpt tegen ziekte en morgen komt mn hyperactieve nichtje XD Hoe laat ga je slapen: ..3 uur of so |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 22 nov 2014 - 0:18 | |
| Waarom ben je wakker: Net terug van oppassen Waarom zit je op WC: Even checken :') Wat ben je aan het doen: Proberen niet dood te vallen van vermoeidheid xd Ben je moe: Ja @.@ Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Nu, hopelijk :'p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|