|
|
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jun 2014 - 1:37 | |
| Waarom ben je wakker: Net vuurtje gestookt buiten ^^ Waarom zit je op WC: Wou nog ff kijken, en bij gepost met Silver. Wat ben je aan het doen: Klaar maken voor bed Ben je moe: Jawel Wil je slapen: Jep Hoe laat ga je slapen: Binnen nu en 10 minuten |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jun 2014 - 1:48 | |
| Waarom ben je wakker: Er is zoveel om over na te denken .. Waarom zit je op WC: Beuh. Don't knoz, to be honest Wat ben je aan het doen: Nadenken, kwaad/triest zijn, blij/opgelucht zijn Ben je moe: Nee Wil je slapen: Kan ik dan even alles vergeten? Zowel, ja. Hoe laat ga je slapen: We shall see. |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 14 jun 2014 - 1:58 | |
| Waarom ben je wakker: Ik keek Anime =w= Waarom zit je op WC: -shrugs- Wat ben je aan het doen: Nothing, really xd Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Best wel Hoe laat ga je slapen: ... Eerst mn kamer opruimen? Of toch maar gaan slapen...? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 14 jun 2014 - 3:05 | |
| Waarom ben je wakker:: Well... Ik was AoT aan het kijken... En het liep wat uit de hand xD Waarom zit je op WC:: Idk .-. Wat ben je aan het doen:: verhongeren, uitdrogen en in slaap vallen Ben je moe:: Jaaaaa Wil je slapen:: Jaaaaaa Hoe laat ga je slapen:: ... Nu, maar eerst water zoeken .-. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 18 jun 2014 - 1:24 | |
| Waarom ben je wakker: Was nog nieuwsgierig, en allerlei ideeën kwamen in me op. Waarom zit je op WC: Om die ideeën uit te voeren. Wat ben je aan het doen: Afsluiten Ben je moe: Ja, zeker Wil je slapen: Ja. Ik vind dat ik mijn ritme maar weer eens goed moet krijgen, en stoppen met na 23:00 nog op de laptop te zitten. Hoe laat ga je slapen: Nu. |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 28 jun 2014 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat we 'gezellig James Bond gingen kijken', zus en vader slapen --' Waarom zit je op WC: Omdaaaaat .. Euhh, het nog openstond op de iPad :s Wat ben je aan het doen: Half TV kijken, half WC, beetje kijken of ik zou gaan slapen Ben je moe: Nope Wil je slapen: Niet echt Hoe laat ga je slapen: Geen idee, als Pas leeg is?
EDIT; Plus ik freak over mn A-attest (A) |
|
| |
Denise 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 30 jun 2014 - 0:17 | |
| Waarom ben je wakker: Dath Note is awseome ^-^ Waarom zit je op WC: geen idee xD Wat ben je aan het doen: dit invullen en Death Note kijken :3 Ben je moe: meh Wil je slapen: meh Hoe laat ga je slapen: als ik klaar ben met de aflevering |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 30 jun 2014 - 0:26 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb m'n computer gemist xD En ik kijk naar Costa Rica - Griekenland, wat echt een kwelling is, want t is super saai Waarom zit je op WC: Ehhh, hallo mensen die ik opeens allemaal ken door de meeting waar ik nu topics mee wil Wat ben je aan het doen: tv kijken en posten, en een spelletje spelen Ben je moe: best wel ja. M'n nek doet vooral pijn dus ik wil in bed gaan liggen :c Wil je slapen: Jaa Hoe laat ga je slapen: Hmm, ik wil kijken of het met penalties gaat eindigen, want dat is spannend |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 30 jun 2014 - 0:45 | |
| Waarom ben je wakker: Slapen ging niet zo goed tot nu :'D En ik mis m'n bae 3 Waarom zit je op WC: Ik woon hier, dus waarom niet. Wat ben je aan het doen: WC afspeuren, skype afsluiten enzo Ben je moe: Potverdorie zeg, ik ben hartstikke moe :'D Hoe laat ga je slapen: Nu nu nu nu! c: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 1 jul 2014 - 2:26 | |
| Waarom ben je wakker: Ik had om 11u koffie, ik ben wakker *stare* Waarom zit je op WC: Om dit in te vullen Wat ben je aan het doen: Shin's Eternity HYPE stream kijken xd Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: 3u?
I'm still way too hyped because Matty Mullins signed my back <3 |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 3 jul 2014 - 0:10 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap --" Waarom zit je op WC: Rude's karakter uitschrijven Wat ben je aan het doen: Aan het typen en Imagine dragons aan het luisteren c': Ben je moe: Mwah jaaa Wil je slapen: Jaaa Hoe laat ga je slapen: Geen idee, als de muziek stopt c: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 3 jul 2014 - 0:15 | |
| Waarom ben je wakker: Ik had geen zin... Waarom zit je op WC: Posten bij Tinder x Tall, en jullie zijn gezellig >3 Wat ben je aan het doen: Ik type dit (A) en ik post Ben je moe: Yep Wil je slapen: Yep Hoe laat ga je slapen: Nu |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 4 jul 2014 - 1:50 | |
| Waarom ben je wakker: Ik wilde gaan pitten, maar er vliegt iets in mn kamer, dus eerst die dood meppen Waarom zit je op WC: Meh, kijken of er nog mensen waren? Wat ben je aan het doen: Ik zoek dat beest D: Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Best wel Hoe laat ga je slapen: Zodra ik dat beest dood heb
*Pakt gigantische waaier* Dat moet haalbaar zijn >D |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 4 jul 2014 - 2:05 | |
| Waarom ben je wakker: net tv gekeken Waarom zit je op WC: meh tv is saai en why not?! Wat ben je aan het doen: boooring, mn kat id gaten ah houden Ben je moe: neen Wil je slapen: kwee nie Hoe laat ga je slapen: hmm niet te laat |
|
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 10 jul 2014 - 0:03 | |
| Waarom ben je wakker: Ik skype met Isa. =D Waarom zit je op WC: Waarom zijn bananen krom. Wat ben je aan het doen: Skypen met Isa. (: Ben je moe: Soort van. Wil je slapen: Neeh Hoe laat ga je slapen: Laat, omdat ik het gezellig is hiero. ;D |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 10 jul 2014 - 0:04 | |
| Waarom ben je wakker: Voetbal (Duhh) Waarom zit je op WC: Om nog even te kijken of er is gereageerd. Wat ben je aan het doen: Skypen met Dani ^^ Ben je moe: Nehhh Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Weet nog niet, als mijn ouders me naar bed sturen xD
|
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 10 jul 2014 - 0:06 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet wil slapen Waarom zit je op WC: Gwn Wat ben je aan het doen: Muziek aan het luisteren en nog andere dingen... Ben je moe: nope, ben het gewoon zo lang op te blijven Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: wss wanneer de batterij van mijn laptop plat is |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 10 jul 2014 - 0:15 | |
| Waarom ben je wakker: Het is nog best vroeg :'D Waarom zit je op WC: Random browsing -w- Wat ben je aan het doen: Skypen met Wazzie Ben je moe: Nee xD Wil je slapen: Hmm.. Paar uurtjes? Hoe laat ga je slapen: Ik denk rond 2 uur |
|
| |
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 10 jul 2014 - 0:37 | |
| Waarom ben je wakker: Nachtmeenss~ Waarom zit je op WC: T is een routine geworden om WC altijd open te hebben staan. xD Wat ben je aan het doen: Skype downloaden & pc fixen =3= Ben je moe: Neh Wil je slapen: Neh Hoe laat ga je slapen: M'n broer kwam net langs met t gezeik dat ik moest gaan slapen, so wss if he comes back again, I will go to sleep. :C |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 10 jul 2014 - 0:52 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk een livestream van iemand die zwaar faalt in Zelda TP xD Waarom zit je op WC: Mwha Wat ben je aan het doen: Zie vraag aan Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Maybe Hoe laat ga je slapen: 2u? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|