|
|
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 20 mei 2014 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap xD Waarom zit je op WC: Because WC is life, en oldat Emma (tot kort) en Esmee hier zijn ;3 Wat ben je aan het doen: AOT, denken aan topics, praten, stalken, bang zijn dat ouders me betrappen op de pad, .. Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee, ja, liefst niet Hoe laat ga je slapen: Half 1-1 uur, zoiets |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 20 mei 2014 - 0:21 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik nooit slaap voor 12 uur ^^ En omdat ik geen zin in school heb Waarom zit je op WC: Omdat Esmée en Emma hier zijn/waren en omdat ik altijd hier ben Wat ben je aan het doen: Ehh eerst stalkte ik Emma en Esmée, atm typ ik dit in Ben je moe: A little Wil je slapen: Liever niet Hoe laat ga je slapen: Kwart voor 1 ofzoiets |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 20 mei 2014 - 0:37 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik nog niet wil gaan slapen. Waarom zit je op WC: omdat k anders niets te doen heb en Wc is gaaf! Wat ben je aan het doen: nadenken over topics..begintopics toen. Eventuele idee voor eventuele topucs opschrijven..etc.. Ben je moe:nee, nog totaal niet. Wil je slapen:nee, geen zin Hoe laat ga je slapen:rond 1 u meestal. Normaal 2u -2u30 ma morge is moeiijke toets.. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 21 mei 2014 - 0:53 | |
| Waarom ben je wakker: M'n been doet pijn >3 Waarom zit je op WC: Waarom niet? Wat ben je aan het doen: Onweer kijken <'3 Ben je moe: Mijn ogen wel, mijn hersenen niet Wil je slapen: I don't cahaare, I love it! Hoe laat ga je slapen: Mwah, zodra ik in slaap val I guess |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 23 mei 2014 - 0:42 | |
| Waarom ben je wakker: Beugel doet zeer en was over Kellin bezig met Q xD Waarom zit je op WC: Omdat ik over Kellin bezig ben xD Wat ben je aan het doen: Praten iver Kellin duhll Ben je moe: Mijn ogen, ikzelf niet Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Eens, over kwartiertje, I guess |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 23 mei 2014 - 1:50 | |
| Waarom ben je wakker: Tumblr happend ... Waarom zit je op WC: Ik keek of er nog mensen waren xD Wat ben je aan het doen: Livestream kijken Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk, denk ik maar x'D
*Gaat bed zoeken onder lading kleding* Damn :') |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 25 mei 2014 - 0:53 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het kan Waarom zit je op WC: Omdat ik daarom wakker ben xD Wat ben je aan het doen: WC en nog een andere RPG Ben je moe: Gaat wel Wil je slapen: Niet echt Hoe laat ga je slapen: Half 2-2uur? Half 3-3uur? Geen idee |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 25 mei 2014 - 0:59 | |
| Waarom ben je wakker: Parents are gone, wouldn't you? Waarom zit je op WC: Er zijn hier gezellige mensen >3 Wat ben je aan het doen: New Girl kijken Ben je moe: Guess so Wil je slapen: Mwah Hoe laat ga je slapen: Dunno |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 26 mei 2014 - 2:02 | |
| Waarom ben je wakker: Een vriend wou me overtuigen dat ik mooi ben o.O Waarom zit je op WC: Even kijken voor ik me bedje opzoek *verlangende blik* Wat ben je aan het doen: Weltrusten aan het wensen aan die vriend Ben je moe: Heck yeah Wil je slapen: Heck yeah again ;3 Hoe laat ga je slapen: Nu, in 4 uur moet ik alweer op 3; |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 27 mei 2014 - 0:01 | |
| Waarom ben je wakker: Ik had geen zin om te slapen^^ Waarom zit je op WC: Omdat het hier gezellig isXD Wat ben je aan het doen: Muziek luisteren en chatten in het AOT Ben je moe: Eigenlijk wel Wil je slapen: Ja mss welXD Hoe laat ga je slapen: Binnen een paar minuten |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 27 mei 2014 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker:Omdat ik niet kan slapen. Waarom zit je op WC:omdat ik nog niet wil slapen en we chatten eens goed. Wat ben je aan het doen:in het oat aan het chatten. Ben je moe:een beetje wel. Wil je slapen:Misschien wel ja. Hoe laat ga je slapen:binnen een paar minuutjes. |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 30 mei 2014 - 1:16 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik naar Cromeo ben gegaan <3 Waarom zit je op WC: Omdat ik Dawn nog even wou zien, en omdat ik thuis ben xD Wat ben je aan het doen: Fangirlen iver de Cromeo-mensen. Vooral hij met de baard :3 <3 Ben je moe: Ik ben moegedanst, ja Wil je slapen: Nee, niet exht Hoe laat ga je slapen: Kwart voor tweeën (?) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 30 mei 2014 - 1:27 | |
| Waarom ben je wakker: Beetje druk Waarom zit je op WC: Innerghost bij posten Wat ben je aan het doen: Bezig met afsluiten Ben je moe: Ja en nee Wil je slapen: Ja en nee Hoe laat ga je slapen: Wanneer ik écht moe ben |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 31 mei 2014 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het saai is bij oma 'n opa .-. Waarom zit je op WC: Hier zijn mensen .. Wat ben je aan het doen: WaC en nog een RPG, hier AOT stalken, zowat Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Niet echt Hoe laat ga je slapen: Als de iPad 50% heeft, anders weet papslief dat ik de hele nacht WaC heb gedaan .-. |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 31 mei 2014 - 0:26 | |
| Waarom ben je wakker: geen ideeXD Waarom zit je op WC: ik moest nog posten Wat ben je aan het doen: muziek luisteren Ben je moe: een beetje Wil je slapen: eigenlijk welXD Hoe laat ga je slapen: binnen een paar minuten |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 31 mei 2014 - 0:41 | |
| Waarom ben je wakker: ik ging de stad in om doei te zeggen tegen wat vriendinnen Waarom zit je op WC: ik wilde nog wat posten Wat ben je aan het doen: AOT en wat posten Ben je moe: jups Wil je slapen: jups Hoe laat ga je slapen: Tjeerd ligt boven al op me te wachten, dus ik zal zo wel gaan. |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 31 mei 2014 - 0:45 | |
| Waarom ben je wakker: Het is vrijdag, dan mag ik zelf weten hoe laat ik ga slapen Waarom zit je op WC: Om dit in te vullen Wat ben je aan het doen: Pc afsluiten Ben je moe: Klein beetje Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Nu
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 31 mei 2014 - 1:19 | |
| Waarom ben je wakker: Dunno, gewoon I guess? Waarom zit je op WC: Om Tall tegen Lion te beschermen (A) Wat ben je aan het doen: Tall aan 't beschermen ^^ Ben je moe: Mwah Wil je slapen: Mwah.. 'K moet er morgen om 7 uur uit ;_; Hoe laat ga je slapen: Zometeen I guess |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 1 jun 2014 - 0:19 | |
| Waarom ben je wakker: Geen slaap, thinking about someone, but NO, I'm not in love Waarom zit je op WC: Omdat nielan dhier is. Okno, geen idee. Ol Dawn dood te staren *pletterhug* Wat ben je aan het doen: Posten op ander forum >~< Ben je moe: Mwah Wil je slapen: Nee, ik ga nog proberen te leren ! Hoe laat ga je slapen: Twee-drie uur. Oh, als de iPad nog leeft dan. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jun 2014 - 0:57 | |
| Waarom ben je wakker: Ik twijfel tussen naar bed + lezen of nog even te gaan gamen xd Waarom zit je op WC: Er zijn peepz, right? Wat ben je aan het doen: Nadenken, not good xd Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Neh, mij te warm Hoe laat ga je slapen: Half drie? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|