|
|
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 28 dec 2012 - 2:17 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat jij snurkt Waarom zit je op WC: Omdat...OMDATHETZOAWESOMEGEWELDIGIS! Wat ben je aan het doen: Dit invullen& verhalen schrijven op quizlet&quizzen doen. Ben je moe: NO! I'M A FREAKING CAT! Wil je slapen: zie vorige vraag. Hoe laat ga je slapen: Als je op houd met zo hard snurken ga ik slapen xD |
|
| |
Bo2 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 28 dec 2012 - 2:35 | |
| Waarom ben je wakker: Good question Waarom zit je op WC: zie hierboven Wat ben je aan het doen: zie hierboven X) Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: nu x) |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 29 dec 2012 - 1:14 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik nu pas thuis ben. Sorta. Waarom zit je op WC: CHECKING FOR STUFF. Wat ben je aan het doen: Niks. Ben je moe: Nee, want de film was like WHOESH WHOESH en nu ben ik klaar wakker D: Wil je slapen: Ja ;w; Hoe laat ga je slapen: I dunno, maar ik hoop spoedig c: Extra: 48 fps is teveel voor een Noor. |
|
| |
Marijnn is mijn naam. 16
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 30 dec 2012 - 0:01 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat dit leuker is dan slapen. Waarom zit je op WC: lees hierboven Wat ben je aan het doen: Dit invullen & rondkijken op WC en wat posten. Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Beetje Hoe laat ga je slapen: Good question |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 31 dec 2012 - 2:03 | |
| Waarom ben je wakker: geen zin eigenlijk Waarom zit je op WC: ff kijken of ik iets gemist heb Wat ben je aan het doen: levenloos youtube filmpjes aant kijken Ben je moe: bwahh nie echt meer Wil je slapen: nee, maar moet wel Hoe laat ga je slapen: kwart over 2? |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 1 jan 2013 - 0:38 | |
| Waarom ben je wakker: Hallo, heb je soms het hele jaar onder ene steen gezeten? Waarom zit je op WC: Geen idee eigenlijk. Wat ben je aan het doen: Hier zitten. Ben je moe: Nope Wil je slapen: Zeker niet Hoe laat ga je slapen: geen idee Ik hoor de hele tijd keiharde knallen!!! |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 1 jan 2013 - 0:41 | |
| Waarom ben je wakker: WHY DO YOU THINK? HAPPY NEW YEAR EVERYONE 833 Waarom zit je op WC: Eehm... Wat ben je aan het doen: Niks eigenlijk, muziek luisteren, vuurwerk kijken... x'D Ben je moe: NOOOOO 83 Wil je slapen: NOOOO 83 Hoe laat ga je slapen: Geen idee x'D |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 1 jan 2013 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: Het is nieuw jaar Waarom zit je op WC: om even alleen te zijn en om te proberen om niet te huilen zonder reden Wat ben je aan het doen: proberen niet te huilen, een oliebol eten en alleen zijn Ben je moe: ik was al moe voordat het avond was Wil je slapen: ik wou al rond 9 uur slapen Hoe laat ga je slapen: het liefst zo snel mogelijk |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 1 jan 2013 - 1:05 | |
| Waarom ben je wakker: TIS NIEUW JAAR Waarom zit je op WC: ik ben verslaafd x3 Wat ben je aan het doen: dit typen Ben je moe: neun Wil je slapen: neeee Hoe laat ga je slapen: Dunno
|
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 1 jan 2013 - 1:23 | |
| Waarom ben je wakker: Heb net een film gekeken met m'n vader Waarom zit je op WC: Even de computer ''afsluiten'' en omdat het nu na 12en is... Leek het me geinig om hier te reageren (ik ben namelijk zelden na 12 uur nog op de computer) Wat ben je aan het doen: Dit typen... Ben je moe: Nee... Hoe kan je ook als het Nieuwjaar is? Wil je slapen: Het is dat het moet... Hoe laat ga je slapen: Zometeen... |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 1 jan 2013 - 1:36 | |
| Waarom ben je wakker: Why do you think? :'3 Waarom zit je op WC: Omdat WC rocks <3 Wat ben je aan het doen: Heb net onze bange hond uitgelaten.. In de regen.. En vuurwerk >.< Ben je moe: Eigenlijk niet nee (': Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Zometeen denk ik wel.. |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 1 jan 2013 - 1:36 | |
| Waarom ben je wakker: omdat het nieuwjaar is =DDDDD Waarom zit je op WC: omdat het kan xD Wat ben je aan het doen: dit typen en mijn verjaardag vieren Ben je moe: nope, te veel suiker xD Wil je slapen: neen Hoe laat ga je slapen: nooit > D |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 1 jan 2013 - 1:42 | |
| Waarom ben je wakker: Nieuwjaar, perhaps? Waarom zit je op WC: Er zijn mensen .-. Wat ben je aan het doen: WC, Morgandi, Zeldathon, Whatsapp Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nèh Hoe laat ga je slapen: Sometime, I guess. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 3 jan 2013 - 1:15 | |
| Waarom ben je wakker: ben te melig om te slapen Waarom zit je op WC: dunnooo Wat ben je aan het doen: levenloze liedjes luisteren en Deathnote kijken Ben je moe: neeeee Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: ik zie wel xD Extra: je stoel stinkt naar kak, je boek stinkt naar kak, JE HEBT GWN EEN KAKHOOFD! |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 3 jan 2013 - 1:31 | |
| Waarom ben je wakker: omdat het kan Waarom zit je op WC: omdat.. i don't know Wat ben je aan het doen: dit invullen en met cleverbot aan het praten :') Ben je moe: nope Wil je slapen: eigenlijk niet... Hoe laat ga je slapen: als Tablet uit valt |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 5 jan 2013 - 2:16 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben een nachtmens so, i everytime will post here. &Ik word pas rond 3/4 uur moe en dan ga ik in me bed nog steets een uur wakkerliggen en rond de ochtend val ik een slaap. Kan der niks aan doen mja. Waarom zit je op WC: Posten & nieuw account &HET IS GEWOON AWESOME Wat ben je aan het doen: dom doen... *kijk bij algemene onzin topic wat voor doms. ._.* Ben je moe: Nee rond 4 uur pas maar heb wel rug pijn door de hele dag achter de pc te zitten. Wil je slapen: JAAA. Dus niet. Hoe laat ga je slapen: 3/4 uur en als dat niet zo is 5 uur. |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 11 jan 2013 - 0:41 | |
| Waarom ben je wakker: Ik keek Galactik Football af xD Waarom zit je op WC: Kijken of er nog iets was gebeurd. Wat ben je aan het doen: Mijn bed leegruimen Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Wil? Nèh. Moet? Ja Hoe laat ga je slapen: Zo dadelijk |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 12 jan 2013 - 0:24 | |
| Waarom ben je wakker: omdat het kan Waarom zit je op WC: dunno Wat ben je aan het doen: dit invullen en met cleverbot aan het praten :') Ben je moe: Neee Wil je slapen: eigenlijk niet... Hoe laat ga je slapen: dunno |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 20 jan 2013 - 1:29 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap? Bijdehand Waarom zit je op WC: ... Idunno, omdat er mensen zijn? Wat ben je aan het doen: BORING~ So, I'm doing nothing xd Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Best wel Hoe laat ga je slapen: Zo dadelijk.
Liever bijdehand dan bijdevoet, want dan moet je bukken :') |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 21 jan 2013 - 2:23 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik zo ga slapen x3 Waarom zit je op WC: Well, ik was nog even wat postjes gaan plaatsen Wat ben je aan het doen: Klaar maken om te gaan slapen Ben je moe: Jep Wil je slapen: Jep Hoe laat ga je slapen: Na dit gepost te hebben x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|