|
|
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 11 jul 2014 - 2:31 | |
| Waarom ben je wakker: Zeldathon - Guild Wars 2 - Shin's stream Waarom zit je op WC: Om dit in te vullen xd Wat ben je aan het doen: Zeldathon, mostly xD Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Sure Hoe laat ga je slapen: 3u? xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 12 jul 2014 - 4:43 | |
| Waarom ben je wakker: Attack on titan eventjes gezien en ik kon gwn niet slapen :') Waarom zit je op WC: Was Little's geschiedenis aan het bijwerken. Wat ben je aan het doen: Dit typen. Ben je moe: Ja. Wil je slapen: Ja. Hoe laat ga je slapen: Wss nu. xD |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 13 jul 2014 - 0:53 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik net een SPT topic met babs heb :3 Waarom zit je op WC: wachten tot Babs begin post af heb, dan daar posten xD Wat ben je aan het doen: dit schrijven en wachten Ben je moe: ik weet het niet zeker :'D Wil je slapen: mhew Hoe laat ga je slapen: geen idee, half 2? |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 13 jul 2014 - 1:00 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik nog niet echt moe ben. Waarom zit je op WC: postehhh Wat ben je aan het doen: filmpjes kijken Ben je moe: nope Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: geen idee |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 15 jul 2014 - 1:37 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk Zeldathon en Babs stond erop dat ik noedels ging maken Waarom zit je op WC: Ik heb net een leuke avond posten achter de rug xD Wat ben je aan het doen: Zeldathon kijken, noedels nommen Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nèh Hoe laat ga je slapen: Half 3, 3u? xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 15 jul 2014 - 1:46 | |
| Waarom ben je wakker: Because Zeldathon Waarom zit je op WC: Misschien dat ik nog posten ga :'D.. Wat ben je aan het doen: Q pesten, Zeldathon kijken Ben je moe: Een beetje Wil je slapen: Maybe a bit.. Hoe laat ga je slapen: Soonish?:'D |
|
| |
348 Afwezig
| |
| |
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 15 jul 2014 - 2:08 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben nog ah posten ;p Waarom zit je op WC: Ik ging net hier beginnen posten xd Wat ben je aan het doen: nu dit typen, zo meteen posten c: Ben je moe: neighhhh I'm hyper Wil je slapen: neigghh Hoe laat ga je slapen: als mn batterij dood is of na twee postjes :') |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 15 jul 2014 - 2:13 | |
| Waarom ben je wakker: Zeldathon Kappa Waarom zit je op WC: Kappa Wat ben je aan het doen: Zeldathon Kappa Ben je moe: NOPE Wil je slapen: NOPE Hoe laat ga je slapen: Uhm.. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 16 jul 2014 - 0:04 | |
| Waarom ben je wakker: Dude het is vakantie >3 Waarom zit je op WC: Gezelligheid the top! Wat ben je aan het doen: Dev. Art aan het uitvogelen D: Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nevaaaah! Hoe laat ga je slapen: Ehm, read the one above please ^^ |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 16 jul 2014 - 2:02 | |
| Waarom ben je wakker: Check het AOT en je weet genoeg Waarom zit je op WC: jwz Wat ben je aan het doen: AOT en met Babs lullen :'D Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: nèh Hoe laat ga je slapen: nooit, jwz xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 16 jul 2014 - 2:07 | |
| Waarom ben je wakker: Ik moet nogal hard lachen (A) Waarom zit je op WC: Ik volg de strijd ;D Wat ben je aan het doen: Bellen met Q over skype x'D Ben je moe: Niet echt eigenlijk Wil je slapen: Nee :C Hoe laat ga je slapen: Dat zie ik nog wel xD |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 17 jul 2014 - 1:42 | |
| Waarom ben je wakker: ICEKIT<3 Waarom zit je op WC: ICEKIT<3 Wat ben je aan het doen: Zeldathon Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Nu x'D Well, eerst mn bed leegruimen en Marie uit mn kamer schoppen xD |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 18 jul 2014 - 0:15 | |
| Waarom ben je wakker: Campinglife Waarom zit je op WC: Ik wil hier eens posten Wat ben je aan het doen: Dit Ben je moe: Ja Wil je slapen: YES PLEASE Hoe laat ga je slapen: Nu |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 19 jul 2014 - 0:10 | |
| Waarom ben je wakker: OMDAT MIJN VADER VERGETEN IS DE WIFI UIT TE ZETTEN ;D Oh ja, en ik ben hyper ^^ Waarom zit je op WC: Ik kan nu eindelijk gebruik maken van dit topic :3 en er zijn nog anderen online én ik kan posten! Wat wil je nog meer :3 Wat ben je aan het doen: Dit typen en een hoop meer dingetjes Ben je moe: Nope, me is hypah Wil je slapen: Misschien Hoe laat ga je slapen: Als ik uitgehyperd ben en als iedereen off gaat ^^ |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 19 jul 2014 - 0:16 | |
| Waarom ben je wakker: Uhm, tent is weggewaaid en ik ben alleen thuis op de kinderen aan het passen. Ouders zijn vast nog iets gaan drinken + ik heb net gezwommen -zon uur terug ofzo x3 Waarom zit je op WC: Omdat ik niks anders te doen heb en het hier awesome is x3 Wat ben je aan het doen: Dit aan het typen + met Em chatten op skype x3 Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nevah >3 Hoe laat ga je slapen: Wanneer de grote, boze ouders terug thuis komen xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 19 jul 2014 - 0:25 | |
| Waarom ben je wakker: Het is nog best vroeeg...:'D Waarom zit je op WC: WC is internet home <3 Wat ben je aan het doen: Dit typen, chi's sweet home kijken Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Niet al te laat want morgen werken ;x; |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 19 jul 2014 - 0:35 | |
| Waarom ben je wakker: Klassenfeest.xD Waarom zit je op WC: Omdat ik daar zin in heb. Wat ben je aan het doen: Dit posten. Ben je moe: Neh.. Wil je slapen: Neverrr Hoe laat ga je slapen: Als mijn ouders ook naar bed gaan.xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 20 jul 2014 - 1:39 | |
| Waarom ben je wakker: Teen Wolf ontdekt >3 Waarom zit je op WC: Omdat ik vrolijkheid nodig had na Teen wolf xD Wat ben je aan het doen: Appen met vrienden Ben je moe: Mwah Wil je slapen: If I dare to >.< Hoe laat ga je slapen: Nu probs.. |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 20 jul 2014 - 1:49 | |
| Waarom ben je wakker: Skypen met mensjes :3 Waarom zit je op WC: Ik wacht vol spanning tot Waz chapter 1 van m'n fic beoordeeld heeft:'D Wat ben je aan het doen: Wachten :3.. Ben je moe: Nee xD Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Ik denk zo. :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|