|
|
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 4 dec 2012 - 1:28 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb gezelschap, so why not? Waarom zit je op WC: Kijken of er nog iemand was Wat ben je aan het doen: Afsluiten Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Zo, I guess.
Extra: Ik heb honger ;-; |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 9 dec 2012 - 1:50 | |
| Waarom ben je wakker: IK WERD GEDWONGEN Waarom zit je op WC: dunno as usual Wat ben je aan het doen:bijkomen van mn douche Ben je moe:beetje wel Wil je slapen:eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen:no idea
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 9 dec 2012 - 3:08 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik aan het chatten ben met mn crush Waarom zit je op WC: WC is WC Wat ben je aan het doen: Chatten met mn crush Ben je moe: Kinda Wil je slapen: ... NOOOOOOOO Hoe laat ga je slapen: ... Dunno |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 19 dec 2012 - 0:53 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik bij een goede vriend van mij vandaan kom . Waarom zit je op WC: Ik dacht dan kan ik WC ook nog wel even checken. Wat ben je aan het doen: Ik was net kerstkoekjes aan het eten, haha. Nu alleen hier typen. Ben je moe: Nee, eigenlijk niet XD . Wil je slapen: Nee, maar ik ga toch maar straks. Hoe laat ga je slapen: over 10 minuten ofzo denk ik... |
|
| |
Bo2 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 19 dec 2012 - 1:11 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat hier bezoek is ;P Waarom zit je op WC: Omdat ik me verveel en ik niks anders te doen heb en Wc altijd aan staat bij mij XD Wat ben je aan het doen: Typen, maar daarnet praten met vrienden en lachen en snoep eten :3 Nu ga ik dubstep beluisteren en nog een beetje schrijven. Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Ik weet nog niet...
|
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 19 dec 2012 - 1:17 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ga een setje maken (os & kader/sheet) voor Gray. Waarom zit je op WC: Good question ;_; Wat ben je aan het doen: *Points at first question* Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Ongeveer rond 3 uur
|
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 21 dec 2012 - 1:02 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het kan? Waarom zit je op WC: Perhaps post Nath nog xD Wat ben je aan het doen: Muziek luisteren, Memebase, Msn met Nath, Facebook, Twitter :') Ben je moe: Beetje xD Wil je slapen: Perhaps Hoe laat ga je slapen: Half 2? |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 21 dec 2012 - 1:14 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik vakantie heb Waarom zit je op WC: Omdat ik aan het posten ben Wat ben je aan het doen: Posten Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee, ik wil genieten van mn laatste paar uren op aarde Hoe laat ga je slapen: Niet |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 21 dec 2012 - 2:07 | |
| Waarom ben je wakker: Because... Nee, ik wilde perse tot ep 20 kijken van een serie o3o Waarom zit je op WC: Nou, ik wilde eventjes kijken of er nog nieuwe dingetjes gepost zijn en zo ;D Wat ben je aan het doen: Typen en mezelf dwingen om niet verder te kijken. =w= Ben je moe: Nee, als ik te lang naar een fel scherm staar ben ik weer helemaal wakker. Wil je slapen: Ja. Altijd. Hoe laat ga je slapen: Weet ik niet, binnen kort? CLIFFHANGERS. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 23 dec 2012 - 0:19 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik NOOIT wil slapen Waarom zit je op WC: Because i like it? Wat ben je aan het doen: Dit posten & wat bij het algemene onzin topic posten. Ben je moe: *Gaap*best wel Wil je slapen: NEE! K krijg steets nachtmerrie's Hoe laat ga je slapen: Niet.. ik ga eindeloos wachten tot de ochtend xD |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 23 dec 2012 - 0:24 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik creepy getik hoor Waarom zit je op WC: dunno Wat ben je aan het doen: rondkijken Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: Als het tokkende beest ophoudt! =.=" |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 23 dec 2012 - 0:58 | |
| Waarom ben je wakker: Ja dat vraag ik me eigenlijk ook wel een beetje af Waarom zit je op WC: Moet nog posts maken, ben bezig met een en daarna nog 2 te gaan Wat ben je aan het doen: even dit invullen, en zometeen voor een minuut doods naar mn sccherm staren voor ik verder ga met posten Ben je moe: neuh niet echt Wil je slapen: eigenlijk wel een beetje Hoe laat ga je slapen: wss zodra ik klaar ben met posten |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 23 dec 2012 - 1:03 | |
| Waarom ben je wakker: Death Note kijken met mijn moeder :3 Waarom zit je op WC: Om de PC af te sluiten en gwn nog even checken. Wat ben je aan het doen: De pc afsluiten xD Ben je moe: Mwah Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Zo xD |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 23 dec 2012 - 3:17 | |
| Waarom ben je wakker: OM DAT T NIET GOED MET ME GAAT WANT IK BEN FUCKING HYPER EN FUCKING RAAR EN ECHT ... Waarom zit je op WC: OMDAT HET KAN!!!! Wat ben je aan het doen: PRATEN EN PRATEN EN DIT DOEN EN DRONKEN ZIJN OP EEN LEGALE MANIER Ben je moe: NEEEEEE Wil je slapen: NEVER Hoe laat ga je slapen: NOOIT |
|
| |
Kevin 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 23 dec 2012 - 3:24 | |
| Waarom ben je wakker: Chatting with ma love! Waarom zit je op WC: because of reasons!!! Wat ben je aan het doen: beetje rondneuzen op internet Ben je moe: Nog niet Wil je slapen: Nog niet Hoe laat ga je slapen: Hopelijk mag het voor 5:00 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 24 dec 2012 - 0:01 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik van een kerstfeest kom en ik al 1u geen zin heb om te gaan slapen. Waarom zit je op WC: Omdat het de coolste site ever is ! En omdat het kan (; Wat ben je aan het doen: Wat topics aan het bekijken en aan het eten van mijn chocola die naast me ligt. Ben je moe: Noo. Wil je slapen: Noo. Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk nu, mijn moeder weer xD |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 24 dec 2012 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik met mijn vriend aan 't praten ben <3 Waarom zit je op WC: Omdat het WarriorCats is en dat is awesome <3 Wat ben je aan het doen: Praten met mijn vriend en rond kijken op WC Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Dunno |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 25 dec 2012 - 0:33 | |
| Waarom ben je wakker: Om dat ik geen zin heb om te slapen ..HET IS VAKANTIE! Waarom zit je op WC: Omdat ik vond het tijd was om dit lijstje weer een din te vullen, omdat ik dat leuk vindt. Wat ben je aan het doen: dit invullen & Hetalia kijken :3 Ben je moe: Nee, niet echt. Wil je slapen: Nee, ik wil nog heel lang opblijven WANT HET IS VAKANTIE Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk als ik m'n laptop in moet leveren ..wat waarschijnlijk zo is.. :c |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 27 dec 2012 - 1:27 | |
| Waarom ben je wakker: Nathalie is nog online ;D Waarom zit je op WC: Omdat Wat ben je aan het doen: Met Nath praten Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nèh Hoe laat ga je slapen: Zo meteen, denk ik. |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 28 dec 2012 - 1:56 | |
| Waarom ben je wakker: Ik lees Soul Eater en kijk de Zeldathon Waarom zit je op WC: Idunno Wat ben je aan het doen: Zie vraag 1 :') Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Neh Hoe laat ga je slapen: Nog. 12. Hoofdstukken .-.
Na 24 uur vond ik dat ik dubbel mocht posten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|