|
|
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 18 apr 2014 - 1:10 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kom terug van de ABP (Alpha Beta Phi - fratority op campus hier) borrel, waar ik lid van ben Waarom zit je op WC: ik heb de rest van de dag in bed gelegen en geslapen enzo, dus nu kan ik nog niet zo goed slapen Wat ben je aan het doen: Ava's zoeken en Pauw en Witteman kijken Ben je moe: beetje, vooral hoofdpijn Wil je slapen: mwah, morgen toch vrij (: Hoe laat ga je slapen: Ik denk niet te laat |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 19 apr 2014 - 0:30 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben in Schoorl en we zitten nog lekker wat te drinken en een beetje te kaarten. Ik ging nog even op m'n computer om nog een een film te downloaden. Waarom zit je op WC: Ik moet wachten tot de download klaar is. Wat ben je aan het doen: Met mensen kletsen Ben je moe: niet echt Wil je slapen: hmm weet niet. Ik moet morgen wel vroeg op. Hoe laat ga je slapen: Voorlopig nog niet, al is intussen de download af. Over een halfuur naar onze kamer, en dan die film kijken. |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| |
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 20 apr 2014 - 1:31 | |
| Waarom ben je wakker: Ben verslaafd aan mijn boek. Waarom zit je op WC: Ik verveelde me. Wat ben je aan het doen: Telefoon, lezen, laptop. Ben je moe: JAA Wil je slapen: Even dit hoofdstuk aflezen. xD Hoe laat ga je slapen: Na dit hoofdstuk. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 20 apr 2014 - 1:33 | |
| |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 21 apr 2014 - 2:32 | |
| |
|
| |
Annemeike 142 Actief
| |
| |
| |
Sara 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 30 apr 2014 - 1:25 | |
| Waarom ben je wakker: geen idee eigenlijk, te warm onder de dekens maar te koud zonder ze x'D Waarom zit je op WC: kiien of ik nog ergens moest posten en gewoon... Wat ben je aan het doen: schrijven en met mezelf praten of ik nou moe of niet ben :,D Ben je moe: geen idee Wil je slapen: meh Hoe laat ga je slapen: mijn plan was om 2 uur te gaan slapen, maar waarschijnlijk gaat dit het uitrekken :,D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 2 mei 2014 - 1:53 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik een film keek waarvan babs had gezegd dat die leuk was ;p Waarom zit je op WC: Just checking things Wat ben je aan het doen: crying door de film D': Ben je moe: nope Wil je slapen: nope, maar moet van mn pa xD Hoe laat ga je slapen: idk, ik ga iig zo naar bed ;p - ~x~:
Huidige ava door Bo-2 en os door Quinty, thank you x Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnstar PM's naar Dawnstar please!Drawing by Hanna (zonder de h op het eind xD) Os by Bo-2
|
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 3 mei 2014 - 0:05 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik gwn zin heb om lang op te blijven Waarom zit je op WC: Gwn wat dingen bekijken Wat ben je aan het doen: babbelen in het AOT en muziek luisteren^^ Ben je moe: een beetje Wil je slapen: nee niet echt Hoe laat ga je slapen: binnen een half uur denk ik (wanneer mijn batterij plat is) Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell - Klik:
- Stamps:
|
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 3 mei 2014 - 0:25 | |
| Waarom ben je wakker: Ben niet moe en ben te verslaafd aan 't AOT xd Waarom zit je op WC: Why not ? Wat ben je aan het doen: Zeuren in het AOT, denken over stuff ;3 Ben je moe: Nope. Wil je slapen: Nope again. Hoe laat ga je slapen: Batterij nog 45%, kan nog even duren ^~^ Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight
|
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 3 mei 2014 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Chat op skype en in AOT praten Waarom zit je op WC: Leven!!! Wat ben je aan het doen: Chatten op skype, muziek luisteren(divergent!), chatten ih AOT, en dit invullen Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Euhm als ik het aan de haal kan brengen op skype dat ik moe ben :'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 3 mei 2014 - 3:21 | |
| |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 mei 2014 - 0:32 | |
| xWaarom ben je wakker: Energiedrank om te bekomen van vorige nacht xd xWaarom zit je op WC: Omdat ik niet meer weg ben gegaan na negen uur ofzo. xWat ben je aan het doen: Kijken of iemand gaat reageren in AOT *hint hint* xBen je moe: 1% op 500% xWil je slapen: Neeh xHoe laat ga je slapen: Als niemand nog reageren wil Cx Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight
|
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 mei 2014 - 0:35 | |
| Waarom ben je wakker: ik ben nog niet echt moe en ik was nog met wat voor school bezig. Waarom zit je op WC: omdat m'n vriendje net sliep, dus ik moest mezelf vermaken Wat ben je aan het doen: we gaan nu een film kijken, want hij is weer wakker Ben je moe: mweh Wil je slapen: mweh Hoe laat ga je slapen: waarschijnlijk 5 minuten nadat de film is gestart. |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 mei 2014 - 0:35 | |
| Waarom ben je wakker: Ik was een film gaan kijken en ik ben nog maar net terug. Waarom zit je op WC: Ik wou nog posten. Wat ben je aan het doen: nu ben ik met aan het vervelen en wat muziek aan het luisteren. Ben je moe: nope niet echt Wil je slapen: hm niet echt maar ik verveel me dood dus eigenlijk wel^^ Hoe laat ga je slapen: Tegen 1 uur denk ik. Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell - Klik:
- Stamps:
|
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 mei 2014 - 1:34 | |
| |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |