|
|
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 16 feb 2014 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben Fairy tail aan het kijken en slapend dat kijken gaat moeilijk Waarom zit je op WC: geen idee Wat ben je aan het doen: Fairy Tail kijken Ben je moe: neh Wil je slapen: neh Hoe laat ga je slapen: als ik bij episode 70 ben xD ben nu bij 65 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 16 feb 2014 - 0:37 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben jarig!! Waarom zit je op WC: Geen idee Wat ben je aan het doen: vanalles Ben je moe: ja Wil je slapen: idk! Hoe laat ga je slapen: als twitter niet zo lief doet! |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 7 maa 2014 - 1:04 | |
| Waarom ben je wakker: Idk, geen zin om te slapen. Waarom zit je op WC: Um.....i really dont know. Wat ben je aan het doen: Zonet was ik allemaal youtube filmpjes aant kijken. Ben je moe: Neh.. not really. Wil je slapen: Nope.. Hoe laat ga je slapen: Nu, aangezien er morgen school is ;c |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 7 maa 2014 - 1:16 | |
| Waarom ben je wakker: mn serie is zojuist gedaan Waarom zit je op WC: eerste tab die open stond op mn internet Wat ben je aan het doen: muziek luisteren en dit invullen en zometeen posten Ben je moe: neen Wil je slapen: Ik weet niet ?? Hoe laat ga je slapen: als mn batterij leeg is |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 21 maa 2014 - 2:04 | |
| Waarom ben je wakker: kwas aan het gamen .w. Waarom zit je op WC: Es zien of er nachtbrakers waren xD Wat ben je aan het doen: Alles afsluiten~ Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Joah Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk xD |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 2 apr 2014 - 0:04 | |
| Waarom ben je wakker: geen zin in slapen, ook een beetje bang ma 5 creepypastas xD Waarom zit je op WC: boredom Wat ben je aan het doen: fanfics lezen en hier rondkijken Ben je moe: meh Wil je slapen: ik wil op het dak lopen xD Hoe laat ga je slapen: zodirect |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 2 apr 2014 - 0:07 | |
| Hee wat leuk dat er zo'n topic is. Ik zal dit vaak gaan volspammen vrees ik xD
Waarom ben je wakker: ik moest nog opdrachten afmaken, en nu post ik nog even snel in wat topics voordat ik in m'n bedje ga liggen Waarom zit je op WC: nog even wat leuks doen voor ik ga slapen Wat ben je aan het doen: m'n bestanden opslaan, opsturen, uitprinten, checken, typen, opruimen, etc. Ben je moe: ja. 3 kilometer wallen Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: nuuuu |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 5 apr 2014 - 0:21 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben momenteel een béétje verslaafd aan webcomics Waarom zit je op WC: Om dit lijstje in te vullen. Hier heb ik al zo lang op gewacht Wat ben je aan het doen: Webcomics lezen Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Weet ik niet, 2 uur? |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 5 apr 2014 - 0:31 | |
| Och och, ik slaap toch nooit voor 1 uur..
Waarom ben je wakker: Ik was voornamelijk bezig met iets heeeel geheims wat mensen hier snel genoeg zullen gaan zien =D Waarom zit je op WC: eigenlijk was ik een redelijk lange PM naar Emma/Tallkit aan t sturen. Wat ben je aan het doen: geheim :3 Ben je moe: Ja best een beetje Wil je slapen: Ja ga ik zo doen Hoe laat ga je slapen: 1 uur ongeveer |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 5 apr 2014 - 1:02 | |
| Waarom ben je wakker: Ben niet moe en verveel me Waarom zit je op WC: Om te kijken of hier wel mensen online zijn Wat ben je aan het doen: Muziek luisteren, dit schrijven. Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: 2 uur denk ik . |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 6 apr 2014 - 4:39 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kan nog niet slapen omdat er nog een dreun in m'n oren zit Waarom zit je op WC: Ik moet nog even tot rust komen voordat ik kan slapen, en WC is daar wel goed voor. Wat ben je aan het doen: basically dit schrijven Ben je moe: Nee Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: 5 uur ofzo? Moet nog even een halve liter water naar binnen krijgen en mn tanden poetsen. |
|
| |
»Quinty« 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 9 apr 2014 - 1:06 | |
| Waarom ben je wakker: Net mn game afgesloten. Waarom zit je op WC: -shrugs- Wat ben je aan het doen: Niets Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Mwha Hoe laat ga je slapen: Geen idee tbh. Zo eerst vriendlief goedenacht wensen, daarna lonely op mn mobiel klooien en een stream kijken. Guess around 2am, maybe 3 am :') |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 9 apr 2014 - 1:40 | |
| Waarom ben je wakker: ben niet moe Waarom zit je op WC: omdat mn games vervelend beginnen worden. Wat ben je aan het doen: muziek luisteren en dit typen Ben je moe: beetje Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: zo meteen ? |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 9 apr 2014 - 4:40 | |
| Waarom ben je wakker: kan niet slapen Waarom zit je op WC: tja, ik werd om drie uur oppeens wakker, maar toen was ik al niet meer moe, dus ben ik dit gaan invullen :'3 Wat ben je aan het doen: me vervelen en dit invullen Ben je moe: een beetje Wil je slapen: nah Hoe laat ga je slapen: ooit?.... |
|
| |
»Quinty« 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 11 apr 2014 - 0:32 | |
| Waarom ben je wakker: Facebook ... Waarom zit je op WC: Aanspraak? :'D Wat ben je aan het doen: Nuthing Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Slapen? Neh. In bed liggen? Sure x'D Hoe laat ga je slapen: Ooit.
Dat blikje energy was niet slim na werk xD |
|
| |
Kiki 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 11 apr 2014 - 0:45 | |
| Waarom ben je wakker: Ik had nog een gesprekje met vriendlief Waarom zit je op WC: Even alles in de gaten houden c: Wat ben je aan het doen: Dit invullen Ben je moe: Meh, beetj Wil je slapen: Aan de ene kant wel. De andere kant wil Pokemon Mystery Dungeon spelen... Hoe laat ga je slapen: Nu, denk ik maar
Morgen weer een dag om Pokemon te spelen :') |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 14 apr 2014 - 0:49 | |
| Waarom ben je wakker: Had mn doel bereikt op GW2, mocht van mezelf naar bed x'D Waarom zit je op WC: Looking for people... Wat ben je aan het doen: Nothing Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Nadat ik mn bed heb opgemaakt x'D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 14 apr 2014 - 5:38 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb voedselvergiftiging dus yknow whats up Waarom zit je op WC: Even kijken wat hier gebeurd Wat ben je aan het doen: Niks, heb net Kiki's Delivery Service weer gezien Ben je moe: Kinda Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Eerst nog even wat drinken dan slapen als dat wilt.
Ik ben al sinds 3 uur wakker help me :')
|
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 15 apr 2014 - 1:59 | |
| Waarom ben je wakker: *Staat naar Silver x Gray aanmelding* Enough said? Waarom zit je op WC: Aanmelding maken Wat ben je aan het doen: Muziek luisteren Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Mwha Hoe laat ga je slapen: Zo dadelijk, denk ik dan maar :/ |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 18 apr 2014 - 1:02 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb geen leven. En het is het enige forum waar nog leven is op dit moment Waarom zit je op WC: enige nog levende forum c: Wat ben je aan het doen: Random topics lezen en muziek luisteren Ben je moe: neen Wil je slapen: ja. Morgen school -.- Hoe laat ga je slapen: Ik denk niet te laat |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|