|
|
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 22 jan 2014 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: I can't sleep. Waarom zit je op WC: Omdat het hier leuk is :3 En ik zit ook nog op veel andere sites tegelijk hoor! Wat ben je aan het doen: Posten, rondkijken voor leuke topics op WC, quizzen invullen, ademen, zitten, kijken, de grootste warriors fan ever zijn.. Ben je moe: Meh... niet echt. Miss een beetje. Wil je slapen: Nee :p Hoe laat ga je slapen: rond 1 uur of zometeen |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 24 jan 2014 - 0:38 | |
| Waarom ben je wakker: Ik was Tomb Raider aan het spelen, nu kijk ik Twitch. Waarom zit je op WC: Geen idee, had 't nog open staan. Wat ben je aan het doen: Shinryuku_ku aan het kijken op Twitch Ben je moe: Best wel Wil je slapen: Joah Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk? .w. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 25 jan 2014 - 0:04 | |
| Waarom ben je wakker: Had nog zin om Doctor who the kijken Waarom zit je op WC: moest nog wat posten op wat andere sités & lioden want ik wil me lionesses nie kwijt. Wat ben je aan het doen: Zo net Doctor who gekeken en wat gepost nu lig ik in bed met ipad Ben je moe: Jah, van tv kijken wordt ik altijd moe u.u Wil je slapen: Jep, k hoop dat ik in slaap kan komen ^^ Hoe laat ga je slapen: Nu :3 |
|
| |
M e l i s s a 10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 25 jan 2014 - 0:14 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kon niet slapen want ik moest dit account aanmaken Waarom zit je op WC: Zie de vorige vraag Wat ben je aan het doen: Kijken hoe ik een paar oude accounts kwijt kan raken Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Zodra mijn Ipod weer op mijn bureau ligt |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 26 jan 2014 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: ik kan niet stoppen met lezen, meh .. Waarom zit je op Wc: ik zou het niet weten. Wat ben je aan het doen: proberen mijn mobiel geen geluid te laten maken. Ben je moe: best wel. Wil je slapen: ja, denk ik .. Wanneer ga je slapen: ik wil zeggen, als mijn Dan Brown uit is, maar dan ben ik nog vier uur op .. over 1 hoofdstuk .. 2 .. of 3.. |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 26 jan 2014 - 1:59 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat mijn computer intresanter is dan slaap Waarom zit je op WC: Uhm...It's awesome? Wat ben je aan het doen: Anime kijken en dit invullen Ben je moe: beetje Wil je slapen: jah.. Hoe laat ga je slapen: straks |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 29 jan 2014 - 0:07 | |
| Waarom ben je wakker: het is te warm om in slaap te vallen Waarom zit je op WC: ik verveel me Wat ben je aan het doen: niksen, kijken of er nog topics zijn waar geantwoord moet worden. Ben je moe: beetje Wil je slapen: jep Hoe laat ga je slapen: geen idee, waneer mn bed minder warm is. |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 29 jan 2014 - 0:32 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap Waarom zit je op WC: omdat ik in dit topic wil posten Wat ben je aan het doen: roleplayen met Tiny en Laura (niet van WC) Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Misschien Hoe laat ga je slapen: geen idee xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 31 jan 2014 - 1:45 | |
| Waarom ben je wakker: Net al schreeuwend wakker geworden door n nachtmerrie. Waarom zit je op WC: Om mn mind ergens anders bij te houden en te vergeten waar ik over droomde. Wat ben je aan het doen: Lord of the Rings kijken en op mn iPad Furball. Ben je moe: Op het moment even nie, maar eigenlijk wel. Wil je slapen: Nee, eigenlijk wel maar ergens ben k nog steeds bang om in mn eigen bed te liggen nu. Hoe laat ga je slapen: Dunno.. |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 1 feb 2014 - 0:09 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap Waarom zit je op WC: omdat ik dat leuk vind Wat ben je aan het doen: aan het schrijven Ben je moe: beetje Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: over een half uur |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 1 feb 2014 - 0:30 | |
| Waarom ben je wakker: Was bezig aan m'n Nederlands lectuuropdracht en heb hem direct maar afgemaakt xD Waarom zit je op WC: Wil stiekem dit nog een keer invullen Wat ben je aan het doen: dit invullen en realiseren dat m'n ogen pijn doen van de vermoeidheid xD Ben je moe: een beetje c: Wil je slapen: Ik denk het Hoe laat ga je slapen: Nu denk ik (: |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 feb 2014 - 0:02 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik dat wil Waarom zit je op WC: om op dit forum te posten Wat ben je aan het doen: niks Ben je moe: nee Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: geen idee |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 feb 2014 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Moest nog ff wa doen. Waarom zit je op WC: Stonepaw is gewoon cute, en ik had zin om zijn karakter dinges opnieuw te maken. Wat ben je aan het doen: Dit invullen maar zonet karakter dinges ingevuld. Ben je moe: beetje Wil je slapen: nee, but i have to. Hoe laat ga je slapen: soon.
Net uitgevonden dat als je op control en b tegelijk indrukt, dat je dan die dikgedrukt code krijgt :3 (klikte per ongeluk in plaats van control v op control b XD) WHY DID NO ONE TELL ME ABOUT THAT? xD |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 feb 2014 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Moest nog ff wa doen. Waarom zit je op WC: Stonepaw is gewoon cute, en ik had zin om zijn karakter dinges opnieuw te maken. Wat ben je aan het doen: Dit invullen maar zonet karakter dinges ingevuld. Ben je moe: beetje Wil je slapen: nee, but i have to. Hoe laat ga je slapen: soon.
Net uitgevonden dat als je op control en b tegelijk indrukt, dat je dan die dikgedrukt code krijgt :3 (klikte per ongeluk in plaats van control v op control b XD) WHY DID NO ONE TELL ME ABOUT THAT? xD |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 feb 2014 - 0:34 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben gewoon nog niet moe ;3 Waarom zit je op WC: D'r is verder niet echt iets te doen ;p Wat ben je aan het doen: Topic's lezen Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Ehm geen idee xd |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 feb 2014 - 0:48 | |
| Waarom ben je wakker: Het is zo'n leule dah vandaag ik wil niet dat t voorbij is (+ Bo :') ) Waarom zit je op WC: Wat moet ik anders doen :') Wat ben je aan het doen: dit en met Bo praten Ben je moe: mwah Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: Idk als ik er zin in heb i guess |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 feb 2014 - 1:13 | |
| Waarom ben je wakker: postehhh Waarom zit je op WC:posteeennnn Wat ben je aan het doen: Dit invullen xD en alles klaarmaken voor post drop Ben je moe: jup Wil je slapen: eigenlijk wel xD Hoe laat ga je slapen: Na al mijn posts gedropt te hebben xD |
|
| |
ISABELLE C: 166 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 8 feb 2014 - 2:57 | |
| Waarom ben je wakker: dunnoh Waarom zit je op WC: gwn Wat ben je aan het doen: dit typen Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: nu |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 9 feb 2014 - 0:46 | |
| Waarom ben je wakker: Was aan 't gamen. Waarom zit je op WC: Kijken of er people waren Wat ben je aan het doen: Atm niets Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Zometeen~ |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 9 feb 2014 - 0:52 | |
| Waarom ben je wakker: Ben aan het oppassen op mijn buurmeisjes Waarom zit je op WC: Ik moest nog posten Wat ben je aan het doen: Oppassen en MTV kijken :3 Ben je moe: nope Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: wss als ik thuis ben ;p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|