|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 17 nov 2012 - 1:57 | |
| Waarom ben je wakker: Om dat ik niet moe ben >D Waarom zit je op WC: Om dat WC my second home is >D Wat ben je aan het doen: Chatten met Wazzie en op WC rond snuffelen Ben je moe: No ._. Wil je slapen: Stiekem wel Hoe laat ga je slapen: Dunno .-. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 nov 2012 - 1:03 | |
| Waarom ben je wakker: wil niet slapen Waarom zit je op WC: geen idee Wat ben je aan het doen: half depri zijn, anime kijken, kletsen met men halfsistah Ben je moe:nee Wil je slapen:nee Hoe laat ga je slapen: rond een uur of 3 I guess
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 nov 2012 - 1:04 | |
| Waarom ben je wakker: Ik las Death Note manga. (Kira inspiratie opdoen (niet dat ik daar niet al genoeg van heb)) Waarom zit je op WC: Omdat mensen posten in AOT. Wat ben je aan het doen: DN manga lezen :3 Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Ja en nee Hoe laat ga je slapen: Honestly don't know |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 nov 2012 - 1:10 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik Angel Beats kijk Waarom zit je op WC: Er werd gepost, so why not? Wat ben je aan het doen: *Wijst naar eerste vraag* Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Neh Hoe laat ga je slapen: Na deze episode Of die een erna, of die een daarna. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 nov 2012 - 2:30 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik praat met een gozer die ik stiekem gewoon leuk vind Bad me, bad mee!!!! Ik mag niet verliefd worden ._. Waarom zit je op WC: Om dat WC gewoon mijn second home is <3 Wat ben je aan het doen: PRaten met gozer die ik like, en na denken over een 16de verjaardag feestje waar bij mensen van WC worden uitgenodigd =3 Ben je moe: Na...ja Wil je slapen: Stiekem Hoe laat ga je slapen: Laat... te laat |
|
| |
lili ✗ 68 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 22 nov 2012 - 0:01 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik spoken zie als ik alleen thuis ben snachts !! Waarom zit je op WC: I LOVE IT!! Helaas ben ik weg gepest bij een ander site... Wat ben je aan het doen: Zingen XD Ben je moe: Nee, Ik voel me alleen rot eigelijk.. Wil je slapen: Eigelijk wel, maar dan is het zo vroeg morgen en moet ik gaan werken :S Hoe laat ga je slapen: Heb geen idee 00.01 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 22 nov 2012 - 0:05 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik dat ben. Waarom zit je op WC: I LIKE IT SO MUCH Wat ben je aan het doen: Koud hebben, hongerig zijn, dit posten en half-zingen in me hooft. Ben je moe: No. Wil je slapen: NEEEHEE Hoe laat ga je slapen: Idk, misschien 1 of twee uur als er niemand meer online is. En waar is mijn ipad ik zoek me dood |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 22 nov 2012 - 0:34 | |
| Waarom ben je wakker: Franse SO over 13 en een half uur D= Waarom zit je op WC: pauze houden Wat ben je aan het doen: dit typen Ben je moe: Zal wel eeuwen kunnen slapen Wil je slapen: ofcourse Hoe laat ga je slapen: als ik Frans ken D= |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 22 nov 2012 - 1:03 | |
| Waarom ben je wakker: Was Soul Eater aan het kijken xD Waarom zit je op WC:Kijken of er nog wat interessants is Wat ben je aan het doen: Muziek luisteren voor even Ben je moe:nah nie echt Wil je slapen: eigenlijk niet maar moet wel Hoe laat ga je slapen:nadat ik mijn pb heb gelezen xD |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 24 nov 2012 - 0:12 | |
| Waarom ben je wakker: Watching Pewdiepie - Walking Dead Waarom zit je op WC: Omdat ik het leuk vind xD Wat ben je aan het doen: Pewdie kijken :3 Ben je moe: Nopee Wil je slapen: Nee xD Hoe laat ga je slapen: Over halfuurtje ofzo ~ |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 24 nov 2012 - 0:20 | |
| Waarom ben je wakker: Ik struin NederMeme af xD Waarom zit je op WC: Omdat het kan? Wat ben je aan het doen: NederMeme afstruinen Ben je moe: Bitsje Wil je slapen: Perhaps Hoe laat ga je slapen: |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 dec 2012 - 0:47 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik kan wil slapen.. dit is awesome maar moet wachten op reactie's. Waarom zit je op WC: its awesum!!!!!!!! Wat ben je aan het doen: dit posten ben je moe; Beetje... Wil je slapen: jep. Hoelaat ga je slapen: na dit gepost te hebben maar eerst nog kijken of ik pb's heb met me andere accs daarna slapen. |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 dec 2012 - 1:03 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik nog te werken had Waarom zit je op WC: Waarom niet? Wat ben je aan het doen: Dit typen, Twilight scores aan het beluisteren, DA doorzoeken, sheets maken, en die zooi Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Als mijn werk af is, tussen hier en een half uurtje hopelijk |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 dec 2012 - 1:09 | |
| Waarom ben je wakker: Dunno.. 'Cuz it's weekend Waarom zit je op WC: Omdat er verder niks anders te doen is Wat ben je aan het doen: Liedjes van The Cult luisteren Ben je moe: Ja =3= Wil je slapen: Onegai shimasu.. Hoe laat ga je slapen: Almost sleeping..
Mina, oyasumi ~ (Welterusten iedereen)
|
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 dec 2012 - 1:10 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk Nintendo 101 Waarom zit je op WC: Omdat het kan? Wat ben je aan het doen: Nintendo 101 kijken, twijfelen of ik een tweedehands Nintendo SP ga kopen :/ Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Neh Hoe laat ga je slapen: Pfoe, voor 2 uur? |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 dec 2012 - 1:48 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik perse iets af wilde krijgen c: Waarom zit je op WC: Daarom. Wat ben je aan het doen: In mijn linkeroog aan het wrijven, want die doet irritant. Ben je moe: Meh, niet echt. Wil je slapen: Nou, ik ga dadelijk gewoon mijn pyjama aantrekken, de lichten uitdoen en in bed liggen en mezelf dwingen te slapen ;D Hoe laat ga je slapen: Ik ga het over een paar minuutje proberen o3o |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 dec 2012 - 2:09 | |
| Waarom ben je wakker: Cause I don't know Waarom zit je op WC: Well, actually that's a very good question.. Wat ben je aan het doen: Listening to the rain outside and.. Dunno what else Ben je moe: No I'm not.. Okey, I am Wil je slapen: YES, but I'm afraid :F Hoe laat ga je slapen: How many good questions are you going to ask? |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 3 dec 2012 - 0:04 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het kan. Waarom zit je op WC: Dunno Wat ben je aan het doen: Films + Albums op mijn iPod zetten. Ben je moe: Eigenlijk niet ... Wil je slapen: Nope, maar 't moet wel. Hoe laat ga je slapen: Well, ik heb 3 nieuwe films, dus ik denk dat 't laat gaat worden vannacht xD |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 3 dec 2012 - 0:16 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat er net een hele heisa was. Waarom zit je op WC: C'mon, moet ik hier echt antwoord op geven? Wat ben je aan het doen: Dit in vullen, dúh. Ben je moe: Maybeeee Wil je slapen: Maybeeee Hoe laat ga je slapen: Zo =3 |
|
| |
28
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 3 dec 2012 - 1:17 | |
| Waarom ben je wakker: omdat k teveel op me hartje had e dit moest luchten aan mn bes friend, én toen zag ik dat er geost was en móest k ook nog ff posten ^^ Waarom zit je op WC: zie bovenstaand antwoord 2e deel Wat ben je aan het doen: uuuh dit lijstje invullen en balend denken dat k nog naar de wc=toilet xDmoest maar gen zin heb omdat de vloer zo koud is Ben je moe: JHAAA heb veel gewerkt vandaaaag ... Wil je slapen: jhaaa xD maar eerst naarv de wc... Hoe laat ga je slapen: over kwartiertje denk ik... Xxxx Bekendste acc= MaskKit- RN=vicky |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|