|
|
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 19 aug 2013 - 0:24 | |
| Waarom ben je wakker: Because it's my birthday!! Waarom zit je op WC: Because it's my birthday!! Wat ben je aan het doen: Babs cadeau bewonderen, felicitaties ontvangen, hyper wezen Ben je moe: Niet meeeeer Wil je slapen: Neeee Hoe laat ga je slapen: Neveeer |
|
| |
» Quinty «3 « 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 22 aug 2013 - 1:02 | |
| Waarom ben je wakker: Ik speel RO2 Waarom zit je op WC: Es zien of er nog mensen waren. Wat ben je aan het doen: RO2 spelen. Ben je moe: Eigenlijk wel Wil je slapen: Best wel Hoe laat ga je slapen: Ik had gezegd na deze quest ... of was dat de vorige quest? Nja, ik ga zo maar es x'D |
|
| |
Amy But cal me AA 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 23 aug 2013 - 0:19 | |
| Waarom ben je wakker?: tsja als ik dat eens wist... Waarom zit je op WC?: ik had toch niks te doen... Wat ben je aan het doen: in m'n bed liggen, wakker zijn, irriteren aan wifi... Ben je moe?: nogal Wil je slapen?: mwah, eigenlijk wil ik zoveel mogelijk van de vakantie genieten en dat is lastig als je slaapt... Hoe laat ga je slapen?: toch zometeen maar want ik lag net al te gapen |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 23 aug 2013 - 0:23 | |
| Waarom ben je wakker: Ik zat Facebook af te struinen Waarom zit je op WC: *shrugs* Wat ben je aan het doen: ManvsGame kijken. Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Mwha Hoe laat ga je slapen: Zometeen, ben ik bang .w.
Ik heb nog een flesje Red Bull liggen hier en een Bueno .w. Maar ik denk dat ik maar naar bed toe ga //geeuwt. |
|
| |
Quinty~ 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 24 aug 2013 - 1:41 | |
| Waarom ben je wakker: Gamen Waarom zit je op WC: Idunno Wat ben je aan het doen: Nothing Ben je moe: Best wel Wil je slapen: Joah Hoe laat ga je slapen: Zodra mn bed leeg is geruimd .w. |
|
| |
Nαтαѕנα 96 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 31 aug 2013 - 0:39 | |
| Waarom ben je wakker: Ik zat op de computer en ik wist niet dat het al na twaalven was xD Waarom zit je op WC: Idk Wat ben je aan het doen: Random topic's lezen op WC Ben je moe: Jhuaa Wil je slapen: Ja. Maar het is zoo warm dus kan nie slapen ;c Hoe laat ga je slapen: Na als ik hier gereageerd heb. M'n moeder ligt keihard te snurken xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 21 sep 2013 - 1:20 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb bier en red-bull op, wat denk je? xD Waarom zit je op WC: Idunno Wat ben je aan het doen: Cosmo Stream kijken, zorgen dat mn linkeroor weer gaat werken xD Ben je moe: Nope Wil je slapen: Mwha Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk maar es. |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 24 okt 2013 - 1:23 | |
| Waarom ben je wakker:vanwege kat. Waarom zit je op WC:I like it Wat ben je aan het doen:naar bed gaan. Ben je moe:beetje Wil je slapen:moah Hoe laat ga je slapen:2 uur? |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 24 okt 2013 - 3:04 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb James Bond films gekeken xD Waarom zit je op WC: Ik moest nog even op wat topics reageren Wat ben je aan het doen: Ehm.. Internetten, en RPGen Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: 3:30 |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 9 nov 2013 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb The Lone Ranger met een vriendin gekeken Waarom zit je op WC: Uh ik heb dit nog nooit ingevuld en de film is net afgelopen Wat ben je aan het doen: Ik zit op de bank met mn vriendin Ben je moe: Neuuj wat denk je we zijn hyperactief door die fles cola en zak chips Wil je slapen: Neuj Hoe laat ga je slapen: 1 uur? |
|
| |
»Quinty« 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 13 nov 2013 - 0:39 | |
| Waarom ben je wakker: Documap net af, nu nog dingen voor de schoolkrant maken. Waarom zit je op WC: -shrugs- Wat ben je aan het doen: Photoshop laten meewerken. Ben je moe: Ontzettend Wil je slapen: Ja! Hoe laat ga je slapen: Zodra ... ik ... klaar ... ben *geeuwt*
EDIT; Inmiddels is het kwart na één, voorkant van de schoolkrant is af. Nu mag ik van mezelf naar bed toe //geeuwt |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 24 nov 2013 - 0:49 | |
| |
|
| |
»Quinty« 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 29 nov 2013 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: Twitch ... Waarom zit je op WC: Kijken of er niet iets gebeurd was Wat ben je aan het doen: Livestream kijken :'D Ben je moe: Lichtelijk Wil je slapen: Best wel Hoe laat ga je slapen: Slapen kan ik je niet beloven, ik ga zo wel op bed liggen en mn rug eindelijk es rust geven xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 4 dec 2013 - 1:03 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben weer aan het schrijven geslagen. Waarom zit je op WC: Meh Wat ben je aan het doen: Verhaaltje schrijven. Ben je moe: Niet echt ... Wil je slapen: Best wel Hoe laat ga je slapen: Zodra ik klaar ben, hopelijk niet al te laat dus ...
--
Na 6 dagen vond ik dat ik hier mocht posten xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 6 dec 2013 - 1:42 | |
| Waarom ben je wakker: Ik slaap nog niet Waarom zit je op WC: Idunno Wat ben je aan het doen: Nuthing Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Ooit.
It's been 24 hours, ik vond dat ik hier mocht posten. En dayum, ik heb vandaag mn dag niet ;w; Voel me, again, alleen --" |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 14 dec 2013 - 0:12 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik gewoon niet wil gaan slapen (en ook omdat ik bang ben om alweer de hele nacht nachtmerries te hebben) Waarom zit je op WC: omdat ik een half jaar zonder heb moeten leven en nu wil ik er niet van af.. Wat ben je aan het doen: dit aan het invullen en gewoon rondkijken Ben je moe: ja, een klein beetje Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: i don't know ik denk zodra mijn moeder zelf wakker word en mij naar boven stuurt |
|
| |
115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 14 dec 2013 - 0:42 | |
| waarom ben je wakker: geen idee ben van nog wakker Waarom zit je op WC: omdat het leuk is en ik nog op eentopic moest reageren Ben je moe: ja Wil je slapen:ja Hoe laat ga je slapen:nu |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 14 dec 2013 - 0:49 | |
| Waarom ben je wakker: Ik zat mensen te stalken op Facebook ... Waarom zit je op WC: -shrugs- Wat ben je aan het doen: Nothing atm Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Joah Hoe laat ga je slapen: Tussen nu en half 2, hopefully xD |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 17 dec 2013 - 2:02 | |
| Waarom ben je wakker: op youtube filmpjes kijken Waarom zit je op WC: y not ? Wat ben je aan het doen: zie vraag 1 :p Ben je moe: neh Wil je slapen: JA Hoe laat ga je slapen: straks :p |
|
| |
Esmee« 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 17 dec 2013 - 2:13 | |
| Waarom ben je wakker: Tsja... ik zou zeggen omdat ik niet slaap Waarom zit je op WC: Ik check WC altijd ff s'avonds! Wat ben je aan het doen: Praten op WhatsApp en dit invullen Ben je moe: Ehh best wel Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Op z'n minst om 02:30 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|