|
|
Jessie ;o 63
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 20 okt 2012 - 1:45 | |
| Waarom ben je wakker: Idunno, het is vrijdag en ik slaap nooit vroeg dan xD Waarom zit je op WC: Omdat ik dacht dat het hier nog drukbevolkt was ;D Wat ben je aan het doen: Van plan om DGM gaan kijken, ik was een tekening aan het maken & aan het posten voor Waz, en proberen het geen gay post te laten worden omdat ik nu ook daaraan denk xD Ben je moe: Nee c: Wil je slapen: Nee xD Hoe laat ga je slapen: Nevarr!
EXTRA: IK HERINNER PLOTS IK HEB NOG EEN KOEKJE WHOEHOE :DD |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 20 okt 2012 - 2:44 | |
| Waarom ben je wakker: Muziek luisteren Waarom zit je op WC: dunno ... Wat ben je aan het doen: Muziek luisteren Ben je moe: Beetje xd Wil je slapen: Perhaps Hoe laat ga je slapen: Tussen nu en een kwartiertje.
Er komt geen teken van leven meer uit Oekraïne, ik ga naar bed. |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 21 okt 2012 - 1:13 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat Meerz en ik energy en chips op hebben en ik haar wakker houd omdat ik doodmelig ben :3 Waarom zit je op WC: Omdat het kan. Wat ben je aan het doen: Melig zijn. Kletsen. Lachen om niets. Ben je moe: Lyra; NEEEEEEHH DUUUHH ! Merel; Nee nietecht.. Wil je slapen: Lyra; NEEEEEEH NOOITNIET HOE DURF JE ! Merel; Nee vannacht geen zin in xd Hoe laat ga je slapen: Both; NOOOOOOOOOOOOOIITTTT !
|
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 21 okt 2012 - 1:16 | |
| Waarom ben je wakker:derp Waarom zit je op WC: derp Wat ben je aan het doen:ik was postje maken what makes Lightning hate Snow even more >33 and derp Ben je moe:nah derp Wil je slapen: eigenlijk wel derp Hoe laat ga je slapen: over niet al te lang derp |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 21 okt 2012 - 1:23 | |
| Waarom ben je wakker: Humor >3 Waarom zit je op WC: Random x'D Wat ben je aan het doen: Derpen op skype met Waz, Zsa & Gabs Ben je moe: nee xD Wil je slapen: no way in hell Hoe laat ga je slapen: zo moet morgen weg ): |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 21 okt 2012 - 1:25 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap *stare* Waarom zit je op WC: .. verveling? Wat ben je aan het doen: Pewdie kijken, Synkk smsen xD Ben je moe: Beeeeetje Wil je slapen: Perhaps Hoe laat ga je slapen: Zo, I guess.
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 21 okt 2012 - 1:25 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb honger Waarom zit je op WC: *hahaha* Wat ben je aan het doen: Skypen ;33 Ben je moe: Wat is moe? Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Nu |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 25 okt 2012 - 0:26 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik niet wil dat mn ass gekickt word op mn game Waarom zit je op WC: mwahh kijken wie er nog leeft rond dit tijdstip Wat ben je aan het doen: van alles tegelijk Ben je moe: NOPE Wil je slapen: NOPE Hoe laat ga je slapen: zie ik wel |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 27 okt 2012 - 0:31 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap xD Waarom zit je op WC: Kijken of Nath al gepost had xD Wat ben je aan het doen: Transformers kijken, msn, whatsapp, facebook chat. Ben je moe: Eigenlijk niet xD Wil je slapen: Neh Hoe laat ga je slapen: Film afkijken + FMA kijken. Ik gok, rond 2 uur xD |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 27 okt 2012 - 1:31 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik totaal geen leven heb op dit moment Waarom zit je op WC: Beseffen dat ik de enige online ben(op dit moment) Wat ben je aan het doen: Topic en posts maken Ben je moe: beetje Wil je slapen: jup Hoe laat ga je slapen: nog even topicje openen op jaf en dan slapen I guess |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 1 nov 2012 - 1:27 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet wil slapen & er te hongerig voor ben. Waarom zit je op WC: ben er de hele dag niet op geweest dus ga ik er nu de hele tijd op. Wat ben je aan het doen: Nou ik heb net dit acc gemaakt dus ik ga wachten op antwoord van aanmeldtopic thunderclan, en op me gezocht; familie voor dawnheart topic xD. Ben je moe: Nee, pas rond 3 uur word ik moe. Wil je slapen: Nope ik wil gewoon lekker kunnen spelen op Warrior cats ^_^ Hoe laat ga je slapen: Als ik tijdje geen antwoord krijg en me verveel, ga ik om 2 uur ofzo. Krijg ik wel antwoord en verveel ik me niet, word het half 3.
---------------------- EDIT: Begin moe te worden. Bye, ik ga slapen. Morgen weer warrior cats doen ;D. |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 2 nov 2012 - 1:58 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk Docu achtige shit van Doctor Who xd Waarom zit je op WC: Omdat Wat ben je aan het doen: Nothing atm Ben je moe: Lichtelijk Wil je slapen: Eigenlijk wel. Hoe laat ga je slapen: Binnen een kwartier, I guess xD
HELLO, SWEETIE ~ |
|
| |
Gaby/Gabs 42
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 nov 2012 - 0:44 | |
| Waarom ben je wakker: Geen zin om te slapen Waarom zit je op WC: Doodstopics afmaken Wat ben je aan het doen: *wijst omhoog* Ben je moe: mwaaahh Wil je slapen:niet echt maar moet wel Hoe laat ga je slapen: ik denk rond een uur of 1 |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 nov 2012 - 0:48 | |
| Waarom ben je wakker: Ik wil niet slapen! Ik wil op warrior cats ;D Waarom zit je op WC: I like it, en ik kijk erop om te kijken of er al mensjes reageren :3 Wat ben je aan het doen: Wachten op reactie's, en luisteren naar de nyan cat muziek die me broer nu zacht aan heeft naast me :3 Wil je slapen: NOOIT MEER VAN MIJN LEVEN ! Maar ik moet wel maar ik wil op WC ipv slapen. Hoelaat ga je slapen: Rond uur of 1 of als me broer ook gaat slapen die naast me computert. :3 |
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 nov 2012 - 1:17 | |
| Waarom ben je wakker: M'n neefje zit naast me Waarom zit je op WC: Weet ik veel Wat ben je aan het doen: Niks Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Als m'n neefje weg is |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 nov 2012 - 1:21 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap *stare* Waarom zit je op WC: Dunno ... Wat ben je aan het doen: Ps geklooi Ben je moe: Bitsje Wil je slapen: Nen Hoe laat ga je slapen: ...
EDIT: Het is half 3. Mijn manip is af, ik verveel me, maar mag niet weg :'] Fuck logic. |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 5 nov 2012 - 2:36 | |
| Waarom ben je wakker: Om dat ik gewoon niet slapen kan Waarom zit je op WC: Om dat WC cuwl is Wat ben je aan het doen: Eigenlijk niks, ja dit invullen Ben je moe: Jaaaaa Wil je slapen: Jaaaaa Hoe laat ga je slapen: Wanneer ik slapen kán |
|
| |
marijn 142
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 6 nov 2012 - 2:51 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat dit leuker is dan slapen. Waarom zit je op WC: *wijst omhoog* Wat ben je aan het doen: Net nieuw account gemaakt & wat gepost maar niemand antwoord. Ben je moe: Niet echt..wel beetje. Wil je slapen: Jup...maar kan niet slapen. Hoe laat ga je slapen: Nu, denk ik, maar eerst nog warrior cats boek lezen. :3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 9 nov 2012 - 1:22 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik honger heb & dit wil spelen. Waarom zit je op WC: *Wijst omhoog* Wat ben je aan het doen: Verveeld zijn, Warrior cats, dit posten. Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Jaaa. Hoe laat ga je slapen: Nu, alleen kan geen Warrior Cats boek lezen en zaterdag krijg ik pas deel 6 van warriors |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 nov 2012 - 0:17 | |
| Waarom ben je wakker: Waarom slapen? I don't like it. Waarom zit je op WC: I LOVE WARRIORCATS! Wat ben je aan het doen: Dit posten en nu nutteloos rondkijken of er al antwoorden zijn :3 misschien maak ik wel een nieuw accountje alleen heb nog geen inspi. Ben je moe: Nee. Wil je slapen: Nee. Ik wil dat het dag word en 8:00 is. Hoe laat ga je slapen: NOOIT!!!!!!!!!NOOIT!!!!!! Oke.. misschien wel ooit. Rond uur of 3 als ik me verveel. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|