|
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 18 dec 2013 - 2:31 | |
| Waarom ben je wakker: Crafting @ GW2 Waarom zit je op WC: -shrugs- Wat ben je aan het doen: Nothing Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Joah Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk~ |
|
| |
Mireille 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 18 dec 2013 - 23:47 | |
| Waarom ben je wakker: Uhm ja, eigenlijk moet ik nog wat dingetjes voor school doen en aangezien ik de hele avond al geslapen heb en ik eigenlijk weer net wakker ben... ^^ Waarom zit je op WC: Dunno, omdat het mogelijk is misschien? Wat ben je aan het doen: Officieel ben ik nog dingen aan het doen voor school, maar eigenlijk heb ik het opgegeven en ben ik lekker aan het chillen achter m'n laptop :3 Ben je moe: Volgens mijn ogen wel ^^ Wil je slapen: Ja, ooit Hoe laat ga je slapen: Zodra mijn hoofd weer rustig is xD |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 19 dec 2013 - 1:01 | |
| Waarom ben je wakker: Moest leren voor Engels SO maar dat heb ik opgegeven... Waarom zit je op WC: Als ik dat eens wist... Maybe because everyone is awesome here :'D Wat ben je aan het doen: Aan t wachten op mn broer die met zn vrienden naar Oude Haven is. Niet dat hij het fijn vindt dat ik op m wacht :'P Ben je moe: Best wel Wil je slapen: Jaa Hoe laat ga je slapen: Hopelijk 01:30 |
|
| |
Mireille 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 19 dec 2013 - 11:48 | |
| Het is nog niet zover maar ik weet dat ik vannacht een latertje heb :3 En aangezien ik straks voor 24 uur van het internet afgesloten zal zijn, post ik het maar alvast xD Waarom ben je wakker: Ik doe mee aan een collegemarathon van 24 uur voor Serious Request Waarom zit je op WC: Omdat het nu nog kan, vannacht niet meer Wat ben je aan het doen: Ik volg dus colleges over van alles en nog wat Ben je moe: JA xD Wil je slapen: Nee, de colleges zijn te leuk en ik wil niet met m'n slaaphoofd op de foto xD Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk pas vrijdagavond ^^; |
|
| |
Sacha 171 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 24 dec 2013 - 0:17 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik bezig was met de cadeaus voor Seasons & een post moest schrijven voor een ander forum ^^ Waarom zit je op WC: Omdat nouja, gewoon x'D Wat ben je aan het doen: Dit aan t typen. Ben je moe: Jup Wil je slapen: Jep Hoe laat ga je slapen: Right now, sleep well guys ^^ |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 24 dec 2013 - 0:54 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik net een film keek met mn pa ;3 Waarom zit je op WC: omdat ik eigenlijk mog moet posten xd Wat ben je aan het doen: proberen een post te schrijven maar meer youtube kijken .. Ben je moe: mwah valt wel mee Wil je slapen: naja ik zall wel moeten denk ik Hoe laat ga je slapen: waarschijnlijk zo |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 24 dec 2013 - 1:17 | |
| Waarom ben je wakker: Ik was nog bezig op HG Waarom zit je op WC: Kijken of er nog iemand was Wat ben je aan het doen: Nothing Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Nu x'D
Ik wilde voor 12u gaan slapen .w. Oops.
|
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 28 dec 2013 - 1:06 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik een film kijk ;o Waarom zit je op WC: om nog ff wat na te kijken Wat ben je aan het doen: Ik kijk footloose want ik had er zin in ;o Ben je moe: nope Wil je slapen: nee niet echt :') Hoe laat ga je slapen: wss na de film xd dus nog zo'n anderhalf uur |
|
| |
Eµµ∂ 121 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons of misery yet, how many more to go?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 28 dec 2013 - 3:27 | |
| Waarom ben je wakker: RED 2 duurdeanger dan verwacht :') Waarom zit je op WC: ... Wat ben je aan het doen: Vraag ik me ook af Ben je moe: Mwah Wil je slapen: Maah Hoe laat ga je slapen: Zodra m'n kat besluit van m'n kussen af te gaan... |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 1 jan 2014 - 0:08 | |
| eerste keer dat ik hier post^^ Waarom ben je wakker: het is Nieuwjaar! Waarom zit je op WC: meh, ik verveelde me^^ Wat ben je aan het doen: deze lijst invullen XD Ben je moe:nope Wil je slapen:nope Hoe laat ga je slapen: i don't know XD |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 1 jan 2014 - 0:54 | |
| Waarom ben je wakker: Het is 2014 :'D Waarom zit je op WC: Omdat ik hier mensen happy newyear wens xp Wat ben je aan het doen: Dit invullen Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Half/half Hoe laat ga je slapen: Strakjes :} |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 1 jan 2014 - 1:16 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet kan slapen zolang ze vuurwerk afsteken in mijn straat Waarom zit je op WC: i don't know, omdat ik verslaafd ben? Wat ben je aan het doen: dit aan het invullen, rondkijken op de site en Criminal Minds kijken ^-^ Ben je moe: ja, heel moe Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: straks, wanneer het vuurwerk vermindert |
|
| |
........Jojo... 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 3 jan 2014 - 0:05 | |
| Waarom ben je wakker: whapp gesprek met vriendinnen x3 Waarom zit je op WC: cause im bored Wat ben je aan het doen: death note kijken :3 Ben je moe: nope! Wil je slapen: yep Hoe laat ga je slapen: idk xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 3 jan 2014 - 0:37 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb honger .w. Waarom zit je op WC: Er zijn mensen, seems legit for me Wat ben je aan het doen: Nothing Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk, wss |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 3 jan 2014 - 4:01 | |
| Waarom ben je wakker: Meet. Should say enough. Waarom zit je op WC: Omdat het een meet van RPG'ers is. En we allemaal RPG verslaafden zijn. En nu zitten we dus allemaal met een laptop op schoot. Hoe gezellig. Wat ben je aan het doen: Ik heb daarnet een post met Carrot gemaakt en ga nu denk ik op een andere RPG posten. Ben je moe: Mwah, niet echt. Wil je slapen: Nope. Hoe laat ga je slapen: Misschien over een uur. Misschien ook niet. Misschien om 6 uur. Misschien ook niet. Misschien wel helemaal niet. Misschien ook niet. M.a.w. we gaan pas naar bedje toe als we moe zijn.
(edit: btw, het is wel écht gezellig. Niet dat jullie denken dat we allemaal met uitgestreken gezichten achter onze laptops verscholen zitten. x'D) |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 jan 2014 - 0:26 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk een Livestream Waarom zit je op WC: Er zijn nog mensen online? Wat ben je aan het doen: Fem zien flippen op Boshy, beslissen of ik nog ga gamen. Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Over die vraag heb ik een dubbelzinnig gevoel *Kappa* Hoe laat ga je slapen: Ooit, wss. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 6 jan 2014 - 0:44 | |
| Waarom ben je wakker: Post afmaken Waarom zit je op WC: Zie hierboven Wat ben je aan het doen: Nothing Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Neh Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk.
Dayum, vakantie voorbij, suddenly stilte hier op WC x'D |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 17 jan 2014 - 0:53 | |
| Waarom ben je wakker: I don't even know ... Waarom zit je op WC: Zouden er echt nog mensen zijn op dit tijdstip? Wat ben je aan het doen: MAN&ZEKE 24 Hour Tom Clancy MENathon! kijken :3 Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Tweestrijdig Hoe laat ga je slapen: Not a single clue.
It's been 11 days, this is my tripple post. Well, damn ...
EDIT: It's 1;37. Haven't moved an inche... I should go to bed now. |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 17 jan 2014 - 15:01 | |
| Jij hebt ook echt geen slaap nodig hé? -_- |
|
| |
Grell bitchaz ((Isabelle Tanya)) 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 21 jan 2014 - 0:05 | |
| Waarom ben je wakker: gewoon. Tis koudd Waarom zit je op WC: das naaiss Wat ben je aan het doen: ik adem Ben je moe: jaah Wil je slapen: neeh Hoe laat ga je slapen: als mn batterij leeg is (nog 41%.) ohnee lama. Heb mn oplader naast me liggen
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|