|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 22 mei 2013 - 1:18 | |
| Waarom ben je wakker: Dunno, geen zin om te slapen xD Waarom zit je op WC: Omdat het kan.. Het is echt zo'n basis site geworden waar ik standaard heen ga :') Wat ben je aan het doen: Op een paardenforum dingen lezen o3o Ben je moe: Best wel Wil je slapen: Yush Hoe laat ga je slapen: Nu x3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 31 mei 2013 - 2:30 | |
| Waarom ben je wakker: Waarom slapen als je toch wakker blijft liggen? Waarom zit je op WC: Omdat ik.. omdat ik.. uh.. i dunno, ik had een reden maar die ben ik nu kwijt.. Wat ben je aan het doen: Topics doorlezen, dit invullen, eten pakken. Ben je moe: Mehhh, beetj...NO Wil je slapen: If i could.. Hoe laat ga je slapen: Uhhhhhhhhhmmm.. i don't wanna sleep >.< maybe i'll stay awake this night! Mehh, of ik blijf wakker, of als m'n laptop battery uit is, maar ik ga nu toch in bed op de ipad. GN. |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 13 jun 2013 - 1:43 | |
| Waarom ben je wakker: Ik doe een poging om Cabal te downloaden//installeren Waarom zit je op WC: Waarom niet? Wat ben je aan het doen: Animal Crossing spelen - Cabal installeren Ben je moe: Bitsje Wil je slapen: Misschien wel Hoe laat ga je slapen: Half 3? |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 16 jun 2013 - 0:10 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap ^-^ Waarom zit je op WC: Omdat dit 1 van mijn favo sites is ^-^ Wat ben je aan het doen: dit invullen ^-^ Ben je moe: Niet echt ^-^ Wil je slapen: Nee ^-^ Hoe laat ga je slapen: Nu maar ik weet niet hoe laat ik in slaap val ^-^ |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 19 jun 2013 - 0:19 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat mijn moeder en stiefvader net thuis zijn gekomen en ik pas ga slapen als ze thuis zijn Waarom zit je op WC: i don't know Wat ben je aan het doen: dit aan het invullen en me ziek aan het voelen Ben je moe: nee Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: zo meteen |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 20 jun 2013 - 1:26 | |
| Waarom ben je wakker: Fairy Tail kijken [yeah, finally] en Facebook chat Waarom zit je op WC: Kijken of er nog iemand was Wat ben je aan het doen: Chat Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nèh Hoe laat ga je slapen: Zo meteen, denk ik dan maar xD |
|
| |
Alexandra/ Alexx 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 21 jun 2013 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: 1) omdat ik niet slaap 2) omdat mijn moeder nog niet thuis is 3) Omdat ik aan het wachten was tot de start van mijn verjaardag ^-^ Waarom zit je op WC: gewoon omdat.... Wat ben je aan het doen: dit invullen en tv kijken en verjaardagskaart lezen ^-^ Ben je moe: nee Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: dat weet ik niet ^-^
|
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 23 jun 2013 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik speciaal ben opgebleven om hier te kunnen typen Waarom zit je op WC: zie antwoord hierboven ^^ Wat ben je aan het doen: Dit typen xd Ben je moe: ja redelijk Wil je slapen: eigenlijk wel >.< Hoe laat ga je slapen: Ik denk nadat ik dit bericht gepost heb ;p
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 23 jun 2013 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: HET IS WEEKEND Waarom zit je op WC: Kijken of er nog leven was hier xD Wat ben je aan het doen: Sohinki kijken, maar ben voor vandaag even gestopt d: Ben je moe: Pretty yeah Wil je slapen: Denk het wel Hoe laat ga je slapen: Ik denk nu xD |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 24 jun 2013 - 0:02 | |
| Waarom ben je wakker: Het is vakantieeeee - of toch zo ongeveer xD Waarom zit je op WC: BECAUSE I CAN 8D Wat ben je aan het doen: Eehm... Me aan het dood vervelen? :'D Ben je moe: Nope! Wil je slapen: Nou ja, half, niet echt, maar ergens ook wel... Hoe laat ga je slapen: I dunno, nu waarschijnlijk, weet helemaal niks meer te doen... |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 24 jun 2013 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: Ik zit hier met Laura vaag te wezen XD Waarom zit je op WC: Om dit te posten Wat ben je aan het doen: Dit en Tumblr Ben je moe: Nope Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: I don't know, and I don't care about it. ^^ |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 24 jun 2013 - 1:44 | |
| Waarom ben je wakker:k wou nog ff pc'en. Waarom zit je op WC: Kijken of er al iemand gereageert had ^^ Wat ben je aan het doen: Rondhanguhh. Ben je moe: Beetje. Wil je slapen: No way i want. Hoe laat ga je slapen: Dunnow, rond 2:00 ofzeuw?
EDIT: Waarom heb ik oppeens ander lettertype o.O |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 25 jun 2013 - 0:36 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap ^-^ Waarom zit je op WC: i don't know... Wat ben je aan het doen: Dit invullen en op youtube naar speedpaintings enzo kijken ^-^ Ben je moe: ik weet het niet echt.... Wil je slapen: i don't know.... Hoe laat ga je slapen: nu, denk ik.... |
|
| |
Meap 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 28 jun 2013 - 0:17 | |
| Code: Waarom ben je wakker: omdat mijn telefoon nog niet leeg is ^^ Waarom zit je op WC: omdat ik niet veel andere stuff te doen heb... Wat ben je aan het doen: in bed liggen Ben je moe: eigenlijk wel ja Wil je slapen: ja, maar het lukt niet... Hoe laat ga je slapen: hangt er vanaf wat mijn hersens ervan vinden
|
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 29 jun 2013 - 0:14 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap >3 omdat ik hiernaar kijk >3 https://www.youtube.com/watch?v=YaG5SAw1n0cWaarom zit je op WC: dunno, op Anime Wolves is er niemand Wat ben je aan het doen: In bed liggen. Hopen dat oma niks merkt Ben je moe: Mwah Wil je slapen: Niet echt, maar toch wel... *MIIIIINDFUUUUUCK* Hoe laat ga je slapen: Dunno |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 29 jun 2013 - 0:17 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik niet slaap Waarom zit je op WC: i don't know... gewoon omdat Wat ben je aan het doen: dit invullen Ben je moe: no way! Wil je slapen: no way! Hoe laat ga je slapen: ik weet het niet maar ik zal wel moeten binnenkort |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 29 jun 2013 - 1:09 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb net mn PC afgesloten xD Waarom zit je op WC: Mn laptop staat aan, met WC xD Wat ben je aan het doen: PC afsluiten, omkleden. Ben je moe: Redelijk Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 30 jun 2013 - 0:09 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik maar geen slaap kan vatten xD Waarom zit je op WC: Nog dingen aan 't nakijken en stuff :3. Wat ben je aan het doen: Kijk vorige vraag Ben je moe: Jah xD Wil je slapen: Eigenlijk wel ja Hoe laat ga je slapen: Wanneer ik slaap vat |
|
| |
Daan :D 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 30 jun 2013 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kwam een uurtje geleden terug van een verjaardag! Waarom zit je op WC: Omdat ik net awesome Ivypool heb gemaakt! Wat ben je aan het doen: dit typen xD Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: nu? |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 30 jun 2013 - 0:12 | |
| Waarom ben je wakker: Moest nog een topic maken Waarom zit je op WC: Er zijn mensen? Wat ben je aan het doen: Large doorbladeren. Ben je moe: Bitsje Wil je slapen: Wil, nee. Moet, ja .w. Hoe laat ga je slapen: Zometeen.
Morgen om half 9 weer op, dus niet al te laat maken. *geeuwt* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|