|
|
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 1 okt 2012 - 0:42 | |
| -next day- Waarom ben je wakker: omdat ik niet slaap Waarom zit je op WC: omdat ... Tja, omdat die on stond. Wat ben je aan het doen: in slaap vallen Ben je moe: jep Wil je slapen: no Hoe laat ga je slapen: nu wss
|
|
| |
Christy~ 78
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 1 okt 2012 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: Goede vraag ._. Waarom zit je op WC: Omdat ik van alles was aan 't bezien c: Wat ben je aan het doen: Dit typen. Ben je moe:Ja! Wil je slapen: Ja! Hoe laat ga je slapen: I'm off |
|
| |
Daan. 138
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 3 okt 2012 - 0:04 | |
| Waarom ben je wakker: Ik schrijf ... Waarom zit je op WC: Bored xD Wat ben je aan het doen: Schrijven Ben je moe: Half Wil je slapen: Half Hoe laat ga je slapen: Als ik toestemming krijg xD |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 8 okt 2012 - 0:09 | |
| Ik ben te lui om hey lijstje te kopiëren
Ik ben wakker omdat ik niet moe ben en jojo mis... Ik zit op wc om mijn gevoelens te uiten en jankliedjes te zoeken... Ik luister Sodier Side en ik typ Ik ben niet moe, een beetje maar. Ik wil niet slapen maar huilen maar mijn ogen zijn zo droog als watjes.
Ik slaap wss nadat ik gjankt heb. |
|
| |
Timelord 34
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 8 okt 2012 - 2:59 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik nie moe ben Waarom zit je op WC: Wou gewoon ff kijken Wat ben je aan het doen: Niks Ben je moe:Nope Wil je slapen:Ja, ook al ben ik nie moe Hoe laat ga je slapen: Zo |
|
| |
Daan. 138
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 9 okt 2012 - 0:44 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ga verder met Darksiders. Waarom zit je op WC: Kijken of er nachtbrakers waren. Wat ben je aan het doen: Darksiders <'3 Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Rond half 3 ofzo.
EDIT: Het is inmiddels kwart over 2, ik doe een poging om te gaan pitten, maar het zit er niet echt naar uit dat dat me ook gaat lukken xD |
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 14 okt 2012 - 1:00 | |
| Waarom ben je wakker: lekkur nachtbraken >3 Waarom zit je op WC: Omat ik anders niks nuttigs doe XD Wat ben je aan het doen: Swagger Jagger luisteren en dit invullen Ben je moe: Nopeez Wil je slapen: Nopezz Hoe laat ga je slapen: Wss rond 2 uur ofzow? |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 14 okt 2012 - 1:02 | |
| Waarom ben je wakker: Hyper :DD Waarom zit je op WC: Omdat ik Gaby ben =3 Wat ben je aan het doen: Met Zsa-Zsa bellen op skype ;D Ben je moe: Nevarr Wil je slapen: Noo ;3 Hoe laat ga je slapen: Nooit! |
|
| |
Just me talking to a fcking wall 97
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 14 okt 2012 - 1:03 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik Gaby stalk Waarom zit je op WC: boredomm Wat ben je aan het doen: Skypen Ben je moe: nahhhh Wil je slapen: noeees Hoe laat ga je slapen: nie? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 14 okt 2012 - 1:06 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik D. Gray-Man keek met mijn moeder. Waarom zit je op WC: Dunno xD Wat ben je aan het doen: Kitten aanmeldingen bekijken. Ben je moe: Beetje. Wil je slapen: Nog niet. Hoe laat ga je slapen: Over half uurtje/uurtje misschien |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 14 okt 2012 - 1:12 | |
| Waarom ben je wakker: Waarom nie? Nee, omdat ik Howrse wachtte xD Op zo'n klik xD Waarom zit je op WC: Ehhh... had mail ^.^ En wou hierop reageren Wat ben je aan het doen: Beetje vervelen en rondkijken op internet xD Ben je moe: mwa, niet echt. Alleen bij de gedachte dat ik morgen vroeg op moet c: Wil je slapen: Niet echt... maar ga wel... Hoe laat ga je slapen: Zometeen t'is beter voor me xD
|
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 14 okt 2012 - 2:05 | |
| Waarom ben je wakker: Om dat ik een CD wou downloaden Waarom zit je op WC: Om dat dit mijn tweede thuis is =3 Wat ben je aan het doen: Wachten tot CD klaar is met branden =3 Ben je moe: Ja Wil je slapen: Nee, want ik wil Moonrise van WarriorCats The New Prophecy lezen =3 Hoe laat ga je slapen: Met ene half uur |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 15 okt 2012 - 0:38 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik Hachiko aan het kijken was ;-; Waarom zit je op WC: Omdat die nog open stond Wat ben je aan het doen: Aan het janken Ben je moe: Dunno Wil je slapen: dunno Hoe laat ga je slapen: dunno |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 15 okt 2012 - 0:40 | |
| Waarom ben je wakker: Ehhh.... Geen idee :3 Waarom zit je op WC: Stond open xD Wat ben je aan het doen: niets :3 Ben je moe: aardig Wil je slapen: niet echt Hoe laat ga je slapen: Alleen nog Howrse checken en dan ga ik naar bed xD |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 16 okt 2012 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb een zeer gezellig gesprek met Kiki <'3 Waarom zit je op WC: Kijken of er iemand online was Wat ben je aan het doen: Msn'n met Kiki, honger lijden. Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Ooit~
EDIT; Het is inmiddels 1:43. Ik ga maar eens naar bed, er is toch niemand meer. |
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 17 okt 2012 - 0:03 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik niet slaap XD Waarom zit je op WC: omdat ik me anders verveel Wat ben je aan het doen: typen en hopen dat de ipad het nog even volhoudt... Ben je moe: muaah Wil je slapen: niet echt Hoe laat ga je slapen: zo, eerst nog wat muziek luisteren
|
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 17 okt 2012 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: Lianne is op de Facebook chat en ik kijk FMA Waarom zit je op WC: dunno Wat ben je aan het doen: FMA staren Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: ... *Error*
EDIT; Bijna half 2. Ik ga zo maar eens pitten ... |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 20 okt 2012 - 1:15 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik een fim aan het kijken ben :3 Waarom zit je op WC: Because I like it Wat ben je aan het doen: Film aan het kijken Ben je moe: Beetje c: Wil je slapen: Yep :3 Hoe laat ga je slapen: Als de film afgelopen is, dus over 20 minuten ofzo... -.-
|
|
| |
59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 20 okt 2012 - 1:19 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet kan slapen en geen zin heb. Waarom zit je op WC: Omdat ik daar zin in heb :3 Wat ben je aan het doen: Wachten tot het vanzelf ochtend word, zodat ik niet hoef te slapen wat niet gebeurt xD. Ben je moe: Beetje, ben meer hongerig: :3 Wil je slapen: Eigenlijk wel want dan is het zo snel mogelijk ochtend en dan zijn er meer mensen online op WC. Hoelaat ga je slapen: Iets van 3 uur ofzo. |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 20 okt 2012 - 1:20 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk anime. Waarom zit je op WC: Omdat het WC is, dûh Wat ben je aan het doen: FMA kijken, msn Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Ooit~
Maar met een halve liter Energy door je lichaam vloeien, gaat dat lastig xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|