|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 22 aug 2012 - 5:06 | |
| Waarom ben je wakker: Was aan het kloten met mn nieuwe DA acc Waarom zit je op WC: Even kijken of iemand net zo gek als als mij om om vijf uur 's nachts online te komen Wat ben je aan het doen: Phan pesten op DA x3 Ben je moe: Nee iig niet Wil je slapen: Ik kan t nachtje wel doorhalen ;3 Hoe laat ga je slapen: Zometeen wel denk anders ben ik gebroken morgen CHECK MN NIEUWE DA LuxuriousMoments hoop jullie allemaal r snel te zien <33 |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 23 aug 2012 - 0:10 | |
| Waarom ben je wakker: Om dat ik net terug kom uit Piershil Waarom zit je op WC: Om dat ik ff hoi wou zeggen Wat ben je aan het doen: Treuren Ben je moe: Nee Wil je slapen: Kan ik toch niet Hoe laat ga je slapen: Geen idee |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 23 aug 2012 - 3:55 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kon niet stoppen met het kijken van Death Note, maar nu L dood is kan het me geen zak meer schelen ;-; Waarom zit je op WC: Frustratie kwijtraken. Wat ben je aan het doen: Lach maar, ik huil. Ik huil me kapot omdat L dood is. Didn't know you could actually fall in love with a Animé character ;-; Ben je moe: Nee. Wil je slapen: Nee. Hoe laat ga je slapen: Kan me geen zak schelen ;_;
|
|
| |
Some people call me Cees :3 138
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 24 aug 2012 - 0:17 | |
| Waarom ben je wakker: I dunno, omdat ik eerst niet echt moe was en ik nu eigenlijk geen zin heb om te slapen... Waarom zit je op WC: Hier zijn people online =D Wat ben je aan het doen: Het chat-topic onderspammen? Ben je moe: A little bit Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Ik zal het niet al te laat maken x3 |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 24 aug 2012 - 0:54 | |
| Waarom ben je wakker: omdat.... uhm ik niets slaap nu op dit momento. Waarom zit je op WC: omdat ik hier lonely zit te wezen en op wc nii Wat ben je aan het doen: Het chat-topic volspammen Ben je moe: NO Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Uhm. I dunno als er niemand online meer is denk. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 24 aug 2012 - 0:58 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat de com. verslavend is Waarom zit je op WC: Omdat er mailtjes van binenkwamen en ik me verveelde xD Wat ben je aan het doen: Bewerken, chatten en dit invullen Ben je moe: Nee, morgenochtend wel >.< Wil je slapen: Nee, maar ik moet wel want morgen moet ik vroeg op. We moeten 10 uur ons huisje uit zijn O.o Hoe laat ga je slapen: Over 10 min. |
|
| |
Laura 15
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 25 aug 2012 - 0:21 | |
| Waarom ben je wakker: i know ik weet het niet Waarom zit je op WC:omdat het leuk is Wat ben je aan het doen: Ben je moe:beetje Wil je slapen:nee Hoe laat ga je slapen: bijna nooit moehahahahaha!!
|
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 1 sep 2012 - 1:58 | |
| Waarom ben je wakker: Manip afmaken en mijn gesprekspartner is net naar bed gegaan xD Waarom zit je op WC: Checken of er nog een nachtbraker was xD Wat ben je aan het doen: Wachten tot Facebook klaar is met uploaden xD Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nèèh Hoe laat ga je slapen: Ik denk zo, anders wordt het niet leuk morgen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 8 sep 2012 - 2:31 | |
| Waarom ben je wakker: Het is gezellig in de Facebook chat :'] Waarom zit je op WC: Kijken of er nog iemand was xD Wat ben je aan het doen: Atm? Nothing xD Ben je moe: Niet echt ... Wil je slapen: Ben bang van wel xD Hoe laat ga je slapen: Zodra ik weg mag van klasgenoot Synkk x'D
Het is een week later, dus ik vond dat ik hier mocht posten xD |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 8 sep 2012 - 2:36 | |
| Waarom ben je wakker: ik heb juist nog een film gekeken Waarom zit je op WC: omdat ik even alle rp's checkte n.n Wat ben je aan het doen: ik was een film aan het kijken, en nu verdrietig af te vragen waarom ik niet meer (dichterbij) in Vlaanderen woon ;_; Ben je moe: Nopezz Wil je slapen: Nee en Ja D: Hoe laat ga je slapen: waarschijnlijk, nu, truste lads? xD |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 10 sep 2012 - 2:51 | |
| Waarom ben je wakker: Bloedneus Waarom zit je op WC: Wat moet ik anders doen? Wat ben je aan het doen: wachten tot deze klotebledneus stopt Ben je moe: Oh ja, je wil niet weten hoe erg Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: zo ( hopelijk )
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 12 sep 2012 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: Ik luister een Russisch liedje xd Waarom zit je op WC: Kijken of er nog iemand was xD Wat ben je aan het doen: Russisch liedje luisteren - The Avengers kijken. Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Lolnope. Hoe laat ga je slapen: Ooit, als Synkk het toelaat ofzo xD |
|
| |
Dat Meerzi Mensje. 33
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 16 sep 2012 - 0:40 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik met me vriendinnen ging chatten die nu off zijn Waarom zit je op WC: Omdat het gewn awesome is <3 Wat ben je aan het doen: Dit xD Ben je moe: Nee Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: 1:00 ofso
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 16 sep 2012 - 0:43 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het kan. Waarom zit je op WC: Omdat dat leuk is. Wat ben je aan het doen: Posten en huiswerk maken. Ben je moe: Nee Wil je slapen: Later Hoe laat ga je slapen: Kzie wel. |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 16 sep 2012 - 1:08 | |
| Waarom ben je wakker: AMV's kijken, met Synkk praten. Waarom zit je op WC: KIjken of er nog een reactie was gekomen xD Wat ben je aan het doen: Zie vraag 1# Ben je moe: Niet echt nee xd Wil je slapen: Nope. Hoe laat ga je slapen: Rond een uur of 2 ofzo xD |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 26 sep 2012 - 1:50 | |
| Waarom ben je wakker: Heb net overgegeven en durf niet weer m'n bed in omdat ik bang ben dat ik dan weer moet overgeven :3 Waarom zit je op WC: Ik verveel me zo Wat ben je aan het doen: WC checken en Howrse spelen Ben je moe: Ja, al de hele dag Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Ik zie wel, waars. als ik het echt niet meer uit kan houden |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 27 sep 2012 - 0:37 | |
| Waarom ben je wakker: ik wilde MLP kijken XD Waarom zit je op WC: omdat mijn aflevering net was afgelopen Wat ben je aan het doen: half in slaap vallen Ben je moe:ja Wil je slapen: nee (ik ben door mijn Geo leraar bang ;_ Hoe laat ga je slapen: Hopelijk zo |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 28 sep 2012 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet kan slapen ;-; Waarom zit je op WC: Even kijken of er nog nieuwe berichtjes waren Wat ben je aan het doen: dit aan het invullen ^^ Ben je moe: Een beetje Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Straks denk ik |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 30 sep 2012 - 1:08 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik een film aan het kijken was. Waarom zit je op WC: Because I like WC c: Wat ben je aan het doen: Zit op WC :3 Ben je moe: Yes -.- Wil je slapen: Yep Hoe laat ga je slapen: Zometeen |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 30 sep 2012 - 2:34 | |
| Waarom ben je wakker: tekenen, prutsen met hypercam, en kijken of ik mijn speedpaint online kan zetten (lukt niet) Waarom zit je op WC: omdat ik net klaar was en ff de status wilde checken Wat ben je aan het doen: Ben je moe: muaah Wil je slapen: noh. Hoe laat ga je slapen: na wss een MLP aflevering xD
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|