|
|
124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 21 jan 2013 - 2:34 | |
| Waarom ben je wakker: omdat yolo Waarom zit je op WC: om te kijken of er nog iets te beleven is haha Wat ben je aan het doen: van alles Ben je moe: meh, beetje mischien Wil je slapen: eerst filmpje kijken :3 Hoe laat ga je slapen: weet ik nog niet haha waarschijnlijk tegen een uur of 5 |
|
| |
Miss C. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 27 jan 2013 - 0:31 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik geen zin heb om te slapen :'] Waarom zit je op WC: Omdat hier mensjes online zijn 8D *Zwaait naar de mensjes die online zijn* Wat ben je aan het doen: een beetje posten, een beetje vervelen... c: Ben je moe: Half Wil je slapen: Half Hoe laat ga je slapen: Nog geen idee, ik zie wel c: |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 3 feb 2013 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk een film en hang wat rond op WC Waarom zit je op WC: Omdat ik er zin in heb Wat ben je aan het doen: Niks x'D Half film kijken Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Misschien, maar nu zit ik nog vol energie. Hoe laat ga je slapen: Zo, over een kwartiertje ofzo, nog even die film afkijken :3 |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 3 feb 2013 - 1:04 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik Tigerstar een t tekenen was Waarom zit je op WC: Omdat ik Tigerstar wou showen en een nog niet afgemaakte post heb staan Wat ben je aan het doen: Posten Ben je moe: Kinda Wil je slapen: Maybe Hoe laat ga je slapen: Na nog wat dingetjes gedaan te hebben =3
|
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 4 feb 2013 - 0:00 | |
| Waarom ben je wakker: omdat het kan Waarom zit je op WC: omdat het kan Wat ben je aan het doen: half slapen Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: Als het meezit, Nu |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 4 feb 2013 - 2:04 | |
| Waarom ben je wakker: Ik keek How I met Your Mother Waarom zit je op WC: Kijken of er nog sociale mensen waren Wat ben je aan het doen: Liggen x'D Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Zal wel moeten hè Hoe laat ga je slapen: Nu, I guess.
BECAUSE IT'S GOING TO BE LEGEN -wait for it- DARY!
WAZZA~ |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 4 feb 2013 - 2:10 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik dingen aan 't lezen was over Warrior Cats Waarom zit je op WC: Hey, it's warrior Cats x3 Wat ben je aan het doen: Net Rise Of Scourge manga besteld, nu aan't afsluiten Ben je moe: Jahh! Wil je slapen: Jahh! Hoe laat ga je slapen: Nu zo'n beetje. |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 10 feb 2013 - 2:35 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb geen leven? Waarom zit je op WC:posten xD Wat ben je aan het doen: beter kan je vragen wat was ik aan het doen: Fairy Tail kijken Ben je moe:uhuuu Wil je slapen:jaaaaaaa Hoe laat ga je slapen:zodra ik dit gedropt heb en weer ff acc heb gewisseld naar Snowcrystal |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 12 feb 2013 - 1:52 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben net wakker geworden van de bank waar ik op sliep om onze hond Ziggy rustig te krijgen... Waarom zit je op WC: O, ik had gewoon zin om dit te posten... Wat ben je nu aan het doen: Dit, zometeen pak ik mijn spullen en verhuis ik naar mijn bed boven... Ben je moe: Op dit moment niet echt, maar als ik in bed lig waarschijnlijk wel Wil je slapen: JA!!! Hoe laat ga je slapen: Over 5/10 minuutjes, eerst even kijken of Ziggeldy Biggeldy van mijn deken af wilt... |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 14 feb 2013 - 0:33 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap. Waarom zit je op WC: Geen idee. o3o" Ik wou posten enzo, maar dat gaat er denk ik niet meer vankomen. Wat ben je aan het doen: Tijd aan het doden. Yes, I can kill time. Ben je moe: OUI. Wil je slapen: NON. Hoe laat ga je slapen: Je ne sais pas.
Holey moley, ik kan Frans zonder ervoor te studeren. Okay, ja ik krijg Frans op school maar haat t vak... I'm weird when I'm tired. o3o" |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 14 feb 2013 - 0:38 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk film Waarom zit je op WC: Kijken of er iets interessants was. Wat ben je aan het doen: Film kijken Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Neh Hoe laat ga je slapen: Als mn film is afgelopen, I guess. |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 16 feb 2013 - 2:04 | |
| Waarom ben je wakker: Kom net terug van oppasse. op mn buurtkindjes :3 Waarom zit je op WC: omdat het kan ;d Wat ben je aan het doen: in bed liggen Ben je moe: nope Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: ik hoop zo, want ik wil niet meer wakker zijn (jep, ben raar :'D )
|
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 17 feb 2013 - 0:51 | |
| Waarom ben je wakker: Was nog niet moe en ben nog niet zo heel lang geleden terug van verjaardag c: Waarom zit je op WC: Omdat ik dat altijd aan heb staan als ik op me laptop zit Wat ben je aan het doen: Familytrees maken x'D Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: I don't know yet xD |
|
| |
Q 212
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 17 feb 2013 - 1:41 | |
| Waarom ben je wakker: Ik twijfel of ik nog een episode ga kijken Waarom zit je op WC: Kieken of er nog lui woar xD Wat ben je aan het doen: Ademen *stare* Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Wil, nee. Moet, ja, ben ik bang. Hoe laat ga je slapen: Rond 2u. |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 17 feb 2013 - 1:43 | |
| Waarom ben je wakker: Fairy Tail(moet genoeg zeggen) Waarom zit je op WC: Dunno Wat ben je aan het doen: FAIRY TAIL KIJKEEEEHH (: Ben je moe: beetje Wil je slapen: neuhh Hoe laat ga je slapen: nog een ep, paffen en dan pitten dat zal rond een uur of half 3 zijn denk xD |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 17 feb 2013 - 2:05 | |
| Waarom ben je wakker: NIET MOE Waarom zit je op WC: OMDAT WC MN THUIS IS Wat ben je aan het doen: GEK WORDEN VAN MN COMPUTER EN MN ZIEK ZIJN DAAROM TYP IK OOK ZO Ben je moe: JAAA!! EN NEEE!! Wil je slapen: NEE EN JAAA!! Hoe laat ga je slapen: GEEN IDEE!!
|
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 24 feb 2013 - 2:33 | |
| Waarom ben je wakker: ik werd weer eens wakker door niks :c Waarom zit je op WC: omdat het kan xd Wat ben je aan het doen: dit invullen, en kijken of ik iets nuttigs kan doen Ben je moe: misschien c: Wil je slapen: heb ik nu eigenlijk niet zo'n zin in xD Hoe laat ga je slapen: i have no idea |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 10 maa 2013 - 1:50 | |
| Waarom ben je wakker: Vandaag 2 verjaardagen gehad en dat loopt nu pas ten einde. :') Waarom zit je op WC: Gewoon nog ff spieken voordat ik m'n bed in kruip. Wat ben je aan het doen: Dit invullen. Ben je moe: Jaah. Omg m'n voeten doen zo'n zeer van die hakken. Wil je slapen: Jaah. Morgen weer leren voor tentamen en dat gaat niet als ik boven m'n boek in slaap val. ;.; Hoe laat ga je slapen: Zo snel mogelijk. |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 4 apr 2013 - 3:21 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kan niet slapen D: Waarom zit je op WC: Geen idee xd Wat ben je aan het doen: Ademen *stare* Ben je moe:beetje Wil je slapen: ja .w. Hoe laat ga je slapen: zo snel mogelijk .w. |
|
| |
114
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 6 apr 2013 - 0:19 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik stiekem nog moet posten. Waarom zit je op WC: Omdat ik ook nog bij Danii moet posten ~ Wat ben je aan het doen: Proberen een post te maken, maar ik denk dat ik maar stop want ik wil dingen niet gaan afraffelen omdat ik moe ben. Ben je moe: ^ I just answerd that. Krijg je van zo laat nog fitnessen ;} Wil je slapen: Yes please. Hoe laat ga je slapen: Ik ga me nu even klaar maken voor mijn bedje en dan ga ik erin liggen en proberen weg te zakken in le dromenland :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|