|
|
Meerz :3 26
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 20 jul 2012 - 0:07 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat.. Omdat.. Omdat ik van me ouders moet slapen en geen zin heb >D Waarom zit je op WC: WC is gewn awesome <3 Wat ben je aan het doen: Dit typen, heel droog topics door kijken, en me vervelen. Ben je moe: Klein beetje. Wil je slapen: Juaah xD Hoe laat ga je slapen: Zometeen, eerst nog heel droog een paar topics doorkieken, en dan ga ik slapen xDD
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 20 jul 2012 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap? Waarom zit je op WC: Uhm... Het is hier gezellig? Wat ben je aan het doen: Tumblr, bewerken, bedenken of ik een WC fanfic ga schrijven of niet :F Ben je moe: Neuh, niet echt xD Wil je slapen: ... ERROR Hoe laat ga je slapen: Slapen, geen idee. Maar ik ga zo wel naar bed, lekker liggen lezen xD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 23 jul 2012 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik daar zin in heb, en nog niet echt moe ben. Waarom zit je op WC: Ik verveel me, en hier zijn nog mensen dus kan ik fijn kletsen. Wat ben je aan het doen: Kletsen. Ben je moe: Nee. Wil je slapen: Neee. Hoe laat ga je slapen: Geen idee. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 23 jul 2012 - 0:15 | |
| @Q, Je moet echt een WC fanfic maken over Mottled!
Waarom ben je wakker: Té gezellig hier Waarom zit je op WC: Om dat het hier leuk is Wat ben je aan het doen: WC rond snuffelen en op Squiby zitten Ben je moe: Nee Wil je slapen: Neeeee Hoe laat ga je slapen: Me doesn't know |
|
| |
Passievrucht x'3 181
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 23 jul 2012 - 0:28 | |
| Code: Waarom ben je wakker:(1 Ben niet moe (2 Me ma komt in Griekenland Waarom zit je op WC: Are ya kidding me ? Wat ben je aan het doen: Dit, vervelen, zometeen hoi zeggen. HOI >3 Ben je moe: NOOH ;o Wil je slapen: Na-ah Hoe laat ga je slapen: Dunno, 2/3 uur ? Hoe laat is het: 2.27 1 Uur later hiet theheeh |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 5 aug 2012 - 0:40 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben dus zoo hyper 8D Waarom zit je op WC: Wat moet ik anders doen? Wat ben je aan het doen: Engels Twilight audiobook luisteren op mijn iPod Ben je moe: Hyerheid heerst bij mij Wil je slapen: Dit is de mailbox van: Tamara van Lieshout. Spreek na de pieptoon uw bericht in -PIIIIEEEEEEEEEEEEEP- Hoe laat ga je slapen: Euh... NIET x3
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 8 aug 2012 - 0:18 | |
| Waarom ben je wakker: kan niet slapen Waarom zit je op WC: das loik 8D Wat ben je aan het doen: ik lig in bed en ik doe dit xd Ben je moe: beetje Wil je slapen: ja D: anders blijf ik weer tot 3 uur op :I Hoe laat ga je slapen: straks
|
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 8 aug 2012 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kijk Teen Wolf *stare* Waarom zit je op WC: Gezellig? xD Wat ben je aan het doen: Teen Wolf kijken en met mensen spreken over Deep Blue Sea xD Ben je moe: Niet echt xD Wil je slapen: Wil niet, moet, maybe wel xD Hoe laat ga je slapen: Half 2 ongeveer x'D |
|
| |
Nadienzel 20
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 8 aug 2012 - 0:30 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb geen zin in slapen & ik moest hier nog even posten voor ik naar bed ging C: Waarom zit je op de WC: Omdat dat een menselijke behoefte is xD Wat ben je aan het doen: Niks. Ademen. Ben je moe: Nope. Wil je slapen: Obviously not. Hoe laat ga je slapen: Zo meteen.
Sorry. Met die afkorting, ik kon het niet laten :'D |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 8 aug 2012 - 0:42 | |
| Waarom ben je wakker: Om dat ik met mijn BoyFriend aan't chatten was. Waarom zit je op WC: Cause, it is WC Wat ben je aan het doen: Rond kijken Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Zo
|
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 8 aug 2012 - 0:43 | |
| Waarom ben je wakker: Ik was op Proboard leuke fora codes te zoeken x3 Waarom zit je op WC: Mweh gewoon even kijken of er een lonely soul net zoals moi online is Wat ben je aan het doen: mweh simpsons kijken Ben je moe: jep Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: zometeen, moet morgen werken. |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 8 aug 2012 - 0:46 | |
| Waarom ben je wakker: WC is gewoon te leuk x'3 Waarom zit je op WC: Het is hier nog wel actief zo laat c: Wat ben je aan het doen: Posts schrijven c: Ben je moe: Un peu Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Ik denk als ik gelezen heb
|
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 11 aug 2012 - 2:23 | |
| Waarom ben je wakker: Ik zat net Never Mind The Buzzcocks Doctor Who Special te kijken xD Waarom zit je op WC: Kijken of er gereageerd was. Wat ben je aan het doen: Momenteel niets Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Uhm.. Ik ga eerst alle zooi van mijn bed af halen, daarna zie ik wel weer verder x'D |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 12 aug 2012 - 1:13 | |
| Waarom ben je wakker: Mijn zus kijkt my super psycho sweet 16 en ze wil dat ik ook wakker blijf x'3 wakker om vallende sterren te kijken maar kzie dr geen Waarom zit je op WC: omdat wc epic is ;p Wat ben je aan het doen: https://www.youtube.com/watch?v=YCiY1y3uJ3o&feature=g-logo-xit lachen om dit :') Ben je moe: Ja Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Wss als mn zus stopt met kijken. |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 12 aug 2012 - 1:15 | |
| Waarom ben je wakker: Ik schrijft *stare* Waarom zit je op WC: Ik zag dat er een reactie was xD Wat ben je aan het doen: Schrijven <# Ben je moe: Niet echt. Wil je slapen: Ben bang van wel xD Hoe laat ga je slapen: Half 2, ofzo. |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 12 aug 2012 - 1:43 | |
| Waarom ben je wakker: *Stare* Waarom zit je op WC: Cause ik móét posten! Wat ben je aan het doen: Posten... Ben je moe: Ja Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Straks... |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 14 aug 2012 - 1:28 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik niet kan slapen Waarom zit je op WC: zijn tenminste mensen online :3 Wat ben je aan het doen: Eehm, muziek aan het luisteren... Ben je moe: Nope Wil je slapen: half xD Hoe laat ga je slapen: zie ik nog wel c: |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 16 aug 2012 - 23:16 | |
| Oké, het is geen 12uur maar 45min voor 12 uur
Waarom ben je wakker: lig de hele tijd te denken postennnnn!!! Waarom ben je op WC: zie waarom ben je wakker Wat doe je: nou...... WC'en Ben je moe: beetje Wil je slapen: zo XD Hoe laat ga je slapen: nou zometeen |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 19 aug 2012 - 0:14 | |
| |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 19 aug 2012 - 0:25 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik net terugkom van iets. Waarom zit je op WC: Ik wou gewoon nog ff kijken. Wat ben je aan het doen: Hier zitten. Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nee!!! Hoe laat ga je slapen: Laat!!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|