|
|
Gaby/Gabs 14
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 11 jun 2012 - 0:59 | |
| Waarom ben je wakker: Ehh was Stargate aan het kijken Waarom zit je op WC: even checken of er nog iets is gebeurd in mijn afwezigheid Wat ben je aan het doen: typen xD en muziek luisteren Ben je moe:neuh niet echt xD Wil je slapen:jah I guess so Hoe laat ga je slapen: eerst nog ff naar buiten dus rond een uur of half 2 xD |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 11 jun 2012 - 1:08 | |
| Waarom ben je wakker: Was een beetje aan het "zappen" op YouTube. Waarom zit je op WC: Kijken of ik iets kan vinden tegen de verveling. Wat ben je aan het doen: Half in slaap aan het vallen. Ben je moe: Meestal houd ik het wel uit tot 4.00u maar.. Ja, ik ben moe. Wil je slapen: IDUNNO OKAY .__." Hoe laat ga je slapen: *Snurk* Whai-Whuh?
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 16 jun 2012 - 0:06 | |
| Waarom ben je wakker: Is überhyper Waarom zit je op WC: euh..C= Wat ben je aan het doen: chatte me cesanne ^^ Ben je moe: Neej!!!!!!!!!!!!! Wil je slapen:Neej!!!!!!!!!!!!!!! Hoe laat ga je slapen: Neej!!!!!!!!!!!!oei, euhm..hangt er vanaf C:
|
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 16 jun 2012 - 0:10 | |
| Waarom ben je wakker: Omda ik niet wil slapen Waarom zit je op WC: Moet toch iets doen? en er zijn hier tenminste mensen online :3 Wat ben je aan het doen: Chatten met Chihuahua xD Ben je moe: nope Wil je slapen: Eehm, i dunno, half x) Ja omdat anders gaat mijn moeder het morgen zo vreemd vinden dat ik zo moe ben, nee: ik ben niet moe! Hoe laat ga je slapen: Zie ik nog wel ;D |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 16 jun 2012 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: Ik wil niet toegeven dat ik examens krijg. Waarom zit je op WC: Because, they're people here. c: Wat ben je aan het doen: Making a new photomanipulation. And listening to DoctorWhoSerie5&6 music n_n Ben je moe: Nee Wil je slapen: Actually, I don't xo Hoe laat ga je slapen: Als m'n manip klaar is. C:
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 25 jun 2012 - 0:16 | |
| Hoelaat is het: 0;15 Waarom ben je wakker: Tumblr <3 Waarom zit je op WC: Dunno xD Wat ben je aan het doen: Tumblr <3 Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Misschien Hoe laat ga je slapen: Zo xD |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 6 jul 2012 - 0:30 | |
| Waarom ben je wakker: Had het afgesproken met Da Linn ^^ Waarom zit je op WC: Alle topics van het na 12 invullen (': Wat ben je aan het doen: Dit, en een beetje aan het rondzappen op alle sites. Ben je moe: Little Wil je slapen: Ja en nee Hoe laat ga je slapen: Dunno yet. |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 6 jul 2012 - 0:44 | |
| Waarom ben je wakker: Eh... Good question.. Waarom zit je op WC: Omdat het nog open stond xD Wat ben je aan het doen: Bezig met mijn pack @ DT :3 Ben je moe: Neuh Wil je slapen: Neuh Hoe laat ga je slapen: Je ne sais pas!
|
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jul 2012 - 1:17 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap logisch tog 0.o Waarom zit je op WC: Ik kan niet zonder Ik droom zelfs over WC XD Wat ben je aan het doen: Mijn wereldrecord halen van het langste niet slapen Wil je slapen: Nee D: Hoe laat ga je slapen: Ikke ga niet slapen |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jul 2012 - 1:34 | |
| Waarom ben je wakker: sleep is out. so i'm not gonna sleep. obviously Waarom zit je op WC: 'cause i tho there were people here who talk and such, but everyone is sleeping Wat ben je aan het doen: texting with caro <3 (: Ben je moe: no. not at all. i'm never tired. 'till i lay down. so i'm not gonna lay down. doh c: Wil je slapen: why should i if i'm not sleepy? no, actually not. or maybe. dreams aren't bad, right? Hoe laat ga je slapen: i don't know. i'm dying from boredness. except when i get a text back. that's nice. not gonna sleep. whie >D
No, probably when i really don't know a thing to do. or something. ye know.
& yushh i was to lazy to typ with capital letters. there out. like vodka. it isn't cool anymore, get it? ;d
ye, i don't talk normal right now. lemme. it's in the middle of the night ye know? i may do that then n.n
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jul 2012 - 1:43 | |
| Waarom ben je wakker: Om dat ik wacht tot mijn kat eindelijk eens thuis komt >< Waarom zit je op WC: Om dat het WC is <3 Wat ben je aan het doen: Wachten Ben je moe: Écht wel, en misselijk >< Wil je slapen: JAAAAA Hoe laat ga je slapen: Wanneer mijn kat binnen is........... |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jul 2012 - 2:06 | |
| Waarom ben je wakker: Ik las FanFictions. Waarom zit je op WC: Omdat het kan. Wat ben je aan het doen: FanFictions lezen ;P Ben je moe: Mwah, beetje. Wil je slapen: Nog niet. Hoe laat ga je slapen: Dunno, over half uurtje ofzow. |
|
| |
|| J O O S 11
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 9 jul 2012 - 4:38 | |
| Waarom ben je wakker: Don't blame me, blame YouTube ;3; Waarom zit je op WC: Ik moest me gewoon even meldden in dit topic c: Wat ben je aan het doen: YT speedpaints aan het kijken van Avatar [The Legend of Korra] Ben je moe: Nee. Voor de verandering niet :3 Wil je slapen: Nou, het begint buiten al licht te worden, dus het lijkt me handig? Hoe laat ga je slapen: 5 uur denk ik?
|
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 10 jul 2012 - 0:40 | |
| Waarom ben je wakker: I dunno Waarom zit je op WC: Staat open x3 Wat ben je aan het doen: Me vervelen Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Laten we dat maar wel doen Hoe laat ga je slapen: geen idee ^^ |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 10 jul 2012 - 0:54 | |
| Hoelaat is het; 0:54 Waarom ben je wakker: Ik kijk de Zeldathon Waarom zit je op WC: Ik heb net gepost .__. Wat ben je aan het doen: Zeldathon kijkenxd Ben je moe: Beetje Wil je slapen: NEE Hoe laat ga je slapen: Uhm.. Ik doe alsof ik slaap als ze me wakker komen maken voor ontbijt ofzo? |
|
| |
Linneh & Selma ♥ 69
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 10 jul 2012 - 0:58 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb geen zin om te slapen Waarom zit je op WC: Omdat ik het kan Wat ben je aan het doen: Aan het wc'en Ben je moe: NOPE Wil je slapen: NOPE Hoe laat ga je slapen: NEVAH! XD |
|
| |
Bitchy Sharon :') 18
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 15 jul 2012 - 0:07 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet moe ben >D Waarom zit je op WC: Dit is gewoon een epic plek ! Wat ben je aan het doen: Van alles en nog wat gheghe Ben je moe: Niet bepaald Wil je slapen: Nee, anders wordt ik straks toch weer wakker gemaakt door me ouders .__. Hoe laat ga je slapen Geen ideee. |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 15 jul 2012 - 0:12 | |
| Waarom ben je wakker: Ben oppassen, en heb geen zin om te slapen XD Waarom zit je op WC: Its still awsome!! always! Wat ben je aan het doen: pc, heb een zere keel, weetnie waarom. Ben je moe: beetj Wil je slapen: no ^^ Hoe laat ga je slapen: idk XD |
|
| |
Ianto 124
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 17 jul 2012 - 0:23 | |
| Waarom ben je wakker: Film is net afgelopen xD Waarom zit je op WC: Eens zien of hier wat interessants was :} Wat ben je aan het doen: Verveeeeeeeeeling x'D Ben je moe: Lichtelijk Wil je slapen: Eigenlijk niet :} Hoe laat ga je slapen: Uhm... Voor 3 uur, that's for sure xD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 19 jul 2012 - 1:18 | |
| Waarom ben je wakker: Het is hier pas kwart over 7 x) Waarom zit je op WC: Dat is leuk :3 Wat ben je aan het doen: WC Ben je moe: Nee Wil je slapen: Neeee Hoe laat ga je slapen: Denk tussen tien en elf? Dus in NL tussen 4 en 5 uur. Nou ben ik gister pas aangekomen dus das aardig laat met mijn jetlag x) (geen idee of je dat zo schrijft ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|