|
|
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 30 dec 2014 - 16:07 | |
| Morgen Oudejaars avond, ik kan niet wachten <'3 Mn moeder gaat koken, dus we hebben heerlijk eten, en dat is altijd de gezelligste avond van het jaar <'3 |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 31 dec 2014 - 1:45 | |
| Zoals Bunny al zei Morgen oud en nieuw 2014 ging supersnel voor mij, hopelijk 2015 ook =^.^= Olliebollen een van meh favorite food kan ik dan ook weer etenn En ik ben gewoon happy want dit jaar ging best goed =^.^= - Other:
|
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 6 jan 2015 - 17:20 | |
| Ik ben blij omdat ik eindelijk een idee krijg van wat ik later wil doen, als beroep. Ook al duurt het nog een aantal jaar voordat ik echt moet kiezen, nu weet ik tenminste welke richting ik volgend jaar kan doen c: |
|
| |
Romy 60 Actief
| |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 9:11 | |
| Ik ga nu eindelijk naar de VAVO toe werken, en bezig met een plek vinden - om te wonen - dat geschikt is voor mij <3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 9:29 | |
| Wow, allemaal berichten waar ik op wil reageren :O @Ez: wat heb je nu in gedachte? @Romy: oehh, ik wil een update hoe dat allemaal zo is gekomen, wie het is, etc. *verwijst door naar liefdestopic* @Nath: wat onwijs fijn meis! Ga je dan helemaal op jezelf wonen, of nog wel met begeleiding e.d.? Ik hoop zo erg dat je daar op je plaats gaat zijn! - Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 9:32 | |
| @Eef; Ik ga gewoon begeleid wonen, waar bij ik wel gewoon mijn eigen gang gaan kan, maar wel echt de structuur en begeleiding die ik nodig heb. Van welke instantie het is, en waar het is weet ik nog niet. Het zal wel gewoon nog in Friesland zijn. Het is ook maar net waar ik de VAVO doen ga. Ik ben van plan om op het VAVO MAVO af te maken, en zo door te gaan naar HAVO. Dan ben ik dus vier jaar (nu nog 3,5 jaar) bezig met MAVO en HAVO, en kan ik dan naar HBO toe gaan. Mits alles gaat zoals het moet gaan. Maar zoals het nu gaat, gaat het echt goed. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 9:40 | |
| Aaah oke! Klinkt heel goed Waar heb je dan eigenlijk nu nog begeleiding bij nodig? Want op mij kom je over als iemand die misschien nog hulp nodig heeft met stabiel blijven, dus meer psychologisch, maar niet per se dat je niet weet hoe je op jezelf moet wonen? Maar ik heb waarschijnlijk helemaal geen overzicht van wat er aan de hand is. (En daar ben ik heel erg naar benieuwd, omdat mijn broertje ook onder begeleiding moet gaan wonen, vandaar ) Hoe lang ga je dan nog bezig zijn met MAVO alleen? Want je zei dat je dat vrij makkelijk vond, dus misschien kan je dat zelfs versneld doen o.i.d.? Kan je toch weer sneller beginnen aan de hbo-opleiding die je zou willen doen. -- Nog even mijn verhaaltje: Ik heb al m'n hele leven ondergewicht. Lekker makkelijk, dat wel, want ik kan vreten wat ik wil (en aangezien I I love you food, is dat best chill). Maar mijn stofwisseling werkt zó snel, dat als ik eens een dag niet eet, dan val ik heel erg af. Ik was bijvoorbeeld laatst heel ziek (iets meer dan een maand geleden), waardoor ik 2 dagen niet at, en daarna nog een paar dagen wat minder. Ik was 3 kilo kwijt. Omdat ik al zo dun ben, was dat dramatisch voor m'n lichaam: je zag m'n botten overal, je kon m'n ribben tellen, ik ben onwijs moe, haaruitval, ingevallen wangen en benen. Oftewel: ik ben dan onwijs oncomfortabel met m'n lichaam. En nu heb ik eindelijk gewoon eens een afspraak gemaakt met de huisarts om het daarover te hebben, om hopelijk doorverwezen te worden naar een diëtist. Want nu weet ik wel dat veel brood, pasta en spinazie goed voor je is, en ik gebruik nooit light-producten, e.d., maar ik kom gewoon niet aan. Ik kom nooit over die 50 kilo heen. Ik zou heel graag iets van 55 willen wegen. Dan ben ik nog steeds heel licht, maar dan heb ik tenminste een 'buffer' voor als ik eens ziek ben. Want ik ben nu, na die vorige ziekte, nog steeds niet op m'n oude gewicht terug. Anyway, ik heb om 3 uur een afspraak, en ik ga er vol goede moed naartoe - Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 9:49 | |
| @Eef: Ik heb vooral begeleiding nodig bij het plannen en structuur behouden. Verder klopt het wel wat je zegt. Ook zal ik nog EMDR krijgen voor bepaalde dingen die er gebeurt zijn. En ja, wat de begeleiding betreft; mijn mentor nu ziet dat ik nog niet klaar ben om volledig zelfstandig te gaan wonen, omdat ik nog wel eens terugvallen kan hebben. Bijvoorbeeld het gepest; daardoor wou ik niet meer naar school. Maar als er 's ochtends niemand is, zal ik ook niet gaan. Dat soort dingetjes vooral. Maar op de VAVO moet dat wel beter gaan. En als ik het daar gewoon goed doe, zal ik ook wel door stromen naar nog meer zelfstandig. Ik vind MAVO inderdaad vrij makkelijk, enkel moet ik de druk ook weer niet te hoog leggen omdat ik geen snelle werker ben, en ik ook nog met andere dingen aan de slag moet. Maar daar ben ik nu nog dit school jaar mee bezig, en volgens schooljaar de examens. Daarna ga ik HAVO doen.
Verder ben jij ook goed bezig, Eef! Echt knap dat je het zo oppakt (: |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 9:50 | |
| Wij gaan een hond nemen! Een Border Collie om precies te zijn C: We weten nog niet waar we hem vandaan gaan halen, maar wss uit Engeland :3 || Sunset|| Demon|| Brokenwing|| Venice || - Stuff::
De maker van dit iets té awesome osje is Tessa! <3
|
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 9:52 | |
| Ontzettend leuk Angie c: Border Collies zijn zo lief <3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 10:09 | |
| @Angie: aaaaaw border collies zijn zó schattig! Als ik ooit een hond in huis neem, dan zal dat ook zo'n soort hond worden ^^ @Nath: aaah, dan snap ik het Maar het is niet zo dat er iemand langs moet komen om te checken of je wel je kranen hebt dichtgedaan, en of je wel je tanden poetst en een beetje schoonmaakt enzo? - Spoiler:
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 11:24 | |
| @Eef: Nee, dat is het zeker niet, gelukkig. Mezelf verzorgen, en mijn omgeving op orde houden gaat me prima af. (Negeer het feit dat mijn slaapkamer bij m'n ma wel eens een troep kan zijn). Koken gaat me ook prima af, dus daar ligt het niet aan. Ik heb gewoon iemand nodig waar ik altijd terecht kan als er iets is, of iemand die me aanspoort. Eigenlijk gewoon de situatie die je thuis ook zou hebben, een moeder die voor je klaar staat, enkel dat ik wel meer zelfstandig doen moet. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 12:10 | |
| De zon schijnt en mijn paardrijlessen met mijn paard beginnen vanavond weer, dus mijn dag kan niet meer stuk =D . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Romy 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 19:49 | |
| - .Blackkit schreef:
- Wow, allemaal berichten waar ik op wil reageren :O
@Ez: wat heb je nu in gedachte? @Romy: oehh, ik wil een update hoe dat allemaal zo is gekomen, wie het is, etc. *verwijst door naar liefdestopic* @Nath: wat onwijs fijn meis! Ga je dan helemaal op jezelf wonen, of nog wel met begeleiding e.d.? Ik hoop zo erg dat je daar op je plaats gaat zijn! Naja tja voor mijn gevoel past het niet echt in het liefdestopic thuis xD Dus ik reageer er gewoon hier op. En wel ja, de 31e december had ik al mijn moed verzameld en na wikken en wegen -en met wat hulp van Juul- heb ik haar toch gevraagd of we het nog een keertje samen konden proberen, een serieuze relatie. Ik had me al voorbereid op een nee, maar wonderbaarlijk was het een ja! Ik super blij natuurlijk, spring een gat in de lucht. En wie het is? Tess, hehe. - x:
|
|
| |
Jeltje 103 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 7 jan 2015 - 22:42 | |
| Ik voel me best rot, maar wil toch wat positiefs plaatsen zodat ik me beter voel. Dus here goes c: tot aanraden van Jojo ben ik een liedje van My Chemical Romance gaan luisteren en nu lief ik dat lied c: Mijn kat doet steeds heel erg lief en is een echte vriend voor mij cx hij is zo cutee Ik heb twee nieuwe schetsboeken en potloden gekocht, zo kan ik weer een tijdje vooruit c': Er zijn wat vervelende dingen gebeurd vandaag maar die ga ik niet aan jullie voorleggen, meer positiviteit zou dit forum wel goed doen c: dus daarom vertel ik het niet xD En verder heeft mijn broertje oreo koekjes gemaakt, die zijn erg lekker XD en ik krijg steeds thee mee naar school en dat is jummmm en ik hou intussen wel van mijn nieuwe kapsel en yay ^^ ben nu wel dood dus trusten evb xx |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 8 jan 2015 - 20:17 | |
| @Eef, ik wil iets met psychollgie gaan doen, lieft in een instelling werken en mensen helpen die dezelfde dingen doormaken als ik heb gedaan. Ik wil mensen, en ik wil zelfs extreem hard studeren ervoor. -- Zonet aan school zt een superschattige jongen ;o Hij had 'n Mötorhead vest en hij keek de hele tijd als ik tegen me zusje over Manson, BMTH, etc praatte :'s Nu ben ik pissed dat ik h'm niet aansprak xD Maar ach, hij heeft mijn dag goed gemaakt, samen met het feit dat mijn creepers aangekomen zijn :'D |
|
| |
Sanne 101
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 10 jan 2015 - 21:38 | |
| Waarschijnlijk heb ik een stageplek voor de zomer dus daar ben ik héél blij mee. Paardrijden gaat goed, dansen gaat goed. Ik mag vanaf April les gaan geven aan de ukkies van ballet! School gaat perfect, behalve de situatie in mijn klas dan.
Ik heb een beetje een dipje deze week dus de positieve dingen aankaarten is wel fijn. Daarnaast houd ik intens veel van mijn lieve vriend, hij is alles voor me.. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 10 jan 2015 - 21:44 | |
| Ik ben dus geslaagd voor mijn karate examen, en heb trots mijn halve blauwe band in ontvangst mogen nemen <3 Alles ging helemaal goed! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |
| |
|
| |
|