|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 18 dec 2014 - 18:42 | |
| Ik ben zo vrolijk want ik mag naar de meting die Assie gaat organiseren in België, ik kan niet wachten tot 't maandag is <'3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 18 dec 2014 - 19:03 | |
| nog een half dagje school en dan is het officieel vakantie c: |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 19 dec 2014 - 8:56 | |
| My Dad made my day <3 Het stormt hier echt verschrikkelijk hard, en als ik beneden kom om te ontbijten blijkt het brood op te zijn. Wil ik net vertrekken, zegt hij dat hij me wel brengt én dat we wel een broodje halen bij de bakker. Echt, ik hou van hem <33
En natuurlijk is het bijna vakantieeee :'DD - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| |
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 19 dec 2014 - 14:31 | |
| Zop, rapport gaan halen. bij mijn examens en so's etc. heb ik in het totaal 89 %!! bij geschiedenis dan ^^ . Goed rapportje! alleen nog ff uitrekenen hoeveel ik in het totaal heb!! ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 19 dec 2014 - 14:36 | |
| Vakantie!!! En een goed rapport c: (totaal van 77,6!!) |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 19 dec 2014 - 15:12 | |
| Beste vriendin kwam vandaag van 10 tot 12 uur, nu is de vriend van me broer er, morgen komt nichtje, zondag beste vriendin weer + VAKANTIE! Waardoor ze vaker kunnen komen c: |
|
| |
72 Actief
| |
| |
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 22 dec 2014 - 0:02 | |
| Dat Foxdung onderzoek dat we afgelopen vrijdag moesten inleveren, waarvoor we uitstel tot 00:00 vandaag hebben gekregen, en waarvan ik LETTERLIJK alles had gedaan, en de chick die haar deel nog steeds niet had gedaan vanochtend, heeft het eindelijk gedaan.
En weetje. Het is ziekelijk goed. Ze moest een analyze maken, en ze heeft er écht goed werk van gemaakt. Het is lang, het is gedetailleerd, en ik kon binnen no-time een conclusie schrijven. De samenwerking was slecht, maar in die laatste 3 uurtjes hebben we echt geknald, en is er echt iets uitgekomen waar ik trots op ben. Ik heb haar verteld: 'I was super skeptical, but Morgs, you did an AMAZING job!' En zij heeft meteen haar excuses aangeboden, etc.
4 minuten voor de deadline ingeleverd, 10551 woorden aka 29 kantjes. 64 mensen analyseren die de survey hadden ingevuld, 100 onderzoeken doorgelezen en 10 tabellen en grafieken gemaakt.
Maar het is af jongens. Je-zus.
Feestje in m'n eentje. - Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
|
| |
Ez 220 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 22 dec 2014 - 1:32 | |
| Mijn favoriete youtuber heeft twee van mijn commentaren voorgelezen op Younow en ik ben echt heel erg blij nu, en omdat hij zo vriendelijk is ;-; c: -- Gefeliciteerd Eef c: |
|
| |
Jeltje 103 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 28 dec 2014 - 22:39 | |
| Dinsdag ga ik eindelijk logeren bij Jojo aka Scarkit en meer accjes hier Voor t eerst ^^ ik ken haar nu al ruim 3 jaar woo xD ik kan echt niet wachten :3
|
|
| |
Isa 75 Actief
| |
| |
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| |
| |
177 Actief
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 30 dec 2014 - 12:00 | |
| Ik ben zo blij dat het binnenkort 2015 is jongens! Hopelijk wordt dit wel een topjaar :3 |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 30 dec 2014 - 12:01 | |
| Ik ben blij omdat het de laatste tijd gewoon veel beter gaat dan twee weken terug &de tijd ging erg snel dit jaar ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 30 dec 2014 - 13:01 | |
| morgen oudejaarsavond c: ik kijk er naar uit om m'n grootouders weer te zien, het is al weer een hele tijd sinds de laatste keer dat ze op bezoek waren |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 30 dec 2014 - 13:04 | |
| For now I am really happy (: Geslaagd voor mijn auto theorie examen (: |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| |
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 30 dec 2014 - 16:02 | |
| Heerlijke 4 dagen in Antwerpen gehad met vijf vriendinnen ^^ We gingen er in de auto naartoe, want drie meiden hebben hun rijbewijs. We gingen uit (dat was een faal, want iedereen was heel jong, en het was heel duur, en de muziek was slecht), we zijn 2x naar de bios geweest (HG En Gone Girl, suuuuper goede film) en heel veel geshopt ^^ En vanavond zie ik ze weer, want ik organiseer een etentje bij mij thuis haha. - Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |
| |
|
| |
|