|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 22 apr 2018 - 19:17 | |
| Ik wil gewoon even kwijt dat ondanks dat 2017 zo rot afgesloten werd voor mij ik zo blij ben met 2018 tot nu toe <3 Eind 2017 was rot, maar ik heb het zó naar mn zin hier in Engeland! Ik heb echt super lieve collega's bij mn stageadres en volgens mij heb ik echt één van de liefste van de hele klas! Ze laten me alles proberen en zien me niet als een slaafje ofzo, ze voelen zich echt rot als ik een stom klusje moet doen en ze zijn echt gewoon zo lief! We zijn gisteren met z'n allen uit eten geweest en ze vroegen me mee, daarna zijn we gewoon uit gegaan met een vriendin van mij die in de andere praktijk werkt, met een dierenarts en twee paraveterinairen waar ik super goed mee om kan gaan. Gisteravond was geweldig, ik heb in tijden niet zoveel lol gehad en ik ben gewoon zo blij. Het is gewoon zo gezellig en we hebben zoveel gelachen! Ik ben echt blij dat ik hier ben! De paraveterinairen hebben me ook gewoon meteen toegevoegd op facebook en de dierenarts die probeerde me te pushen om ook op woensdag te werken omdat hij dan werkt, lol. Ik ben nu al bijna twee hele maanden in Engeland en ik heb nog geen last gehad van heimwee en ik kan niet geloven dat ik al over een maand naar huis ga! Het is echt lang geleden dat ik me zo goed heb gevoeld en ik kan nu echt een hoofdstuk van mijn leven achter me laten. I feel blessed <3.
EDIT;; En ik wilde ook nog even kwijt dat ik zo blij ben met de feedback die mensen me geven op mn fanfics die ik aan het schrijven ben. Ze zijn zo positief en ik word daar zo blij van dat wat ik schrijf zo goed valt bij mensen! <3 She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
Marieke 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 23 apr 2018 - 11:25 | |
| Elfia afgelopen weekend was echt GEWELDIG, heb met Annemeike (die ook hier op het forum gezeten heeft) gemeet en echt superveel plezier gehad bij de optredens die ik wilde zien.
Het enige nadeel van dit geweldige weekend is dat ik nu doodmoe ben en mijn benen pijn doen van het lopen en dansen, maar dat was het wel waard. |
|
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 9 aug 2018 - 10:12 | |
| Ik begin me langzaamaan weg te haken uit een vriendschap dat mij veel rusteloze nachten bezorgd heeft. Omdat het duidelijk was dat zij (mijn beste vriendin, maar het is eerder een ‘vriendin’ nu) mijn gezelschap niet echt de beste vond, ze heeft me altijd tegengehouden. Omdat zij serieus en stil is en ik hyper ben en veel grapjes maak. Dan verteld ze me dat ik me niet zo moet aanstellen of dat ik eens rustig moet doen omdat iets volgens haar niet belangrijk is. Ze heeft me ook de laatste tijd behoorlijk vaak genegeerd, gelogen dat ze ging slapen, mij nooit echt iets over haar leven vertellen. Ik snap wel dat ieder zijn privacy heeft, maar het is toch duidelijk dat ze niet met me wilt praten. Tot dit weekend Ik heb een oude vriendschap gevonden. Nadat ik haar kwijtgeraakt had omdat ik mijn facebook verwijderde. We praten weer en ze heeft me al erg snel geholpen om niet meer te hechten aan haar. En ik wordt soms geërgerd wanneer ik haar berichten lees, of haar zie (mijn ‘beste vriendin’) maar naast al die dingen die ze mij aangedaan heeft ben ik wel trots dat ik eindelijk deze vriendschap los durf te laten. En ik zal het missen, tuurlijk. Maar zoals iedereen al zei, get rid of the toxic in your life.
En niet omdat ik meer vrienden heb en ik eentje kan missen. Nee, ik heb haar veel kansen gegeven en als ze me voor zo lang rot heeft laten voelen kan ik in ieder gevaal haar missen. En ik voel me ook al veel beter, dat ik eindelijk niet meer aan een touw hang. Everything’s free if you run fast enough- .:
|
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 18 aug 2018 - 19:32 | |
| Vandaag deed Harley eens wat ie moest doen en ging het springen zo goed. En morgen dan een paard gaan testen voor wedstrijden internationale < 3 ENENEN aangenomen bij winkel als jobstudent voor woe en zaterdag en tijdens vakanties < 3 Eindelijk nog eens wat lichtpuntjes om naar uit te kijken |
|
| |
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 23 aug 2018 - 15:17 | |
| Soms heb ik echt van die momenten dat het lijkt alsof ik niemand meer heb, alsof al mn vrienden alleen maar met me om gaan omdat het ze soms handig uit komt en ik zeg wat ze willen horen. Maar andere keren, dan besef ik me dat dat soort dingen gewoon volledig in m'n kop zitten. Zoals gisteren, ik kon absoluut niet slapen omdat ik ergens heel erg mee dwars zat. Dus om 2 uur 's nachts app ik een vriendin van me, omdat ik gewoon geen oog dicht kreeg en zij er bij was toen dat vervelende gebeurde. Dat kind was kennelijk ook nog wakker om die goddeloze tijd en heeft gewoon met mij tot 3 uur al dan niet half 4 's ochtends zitten praten en me gezegd dat alles goed komt en dat ik niet een fout maakte, maar de jongen op dat feestje. Ze krijgt me aan het lachen, stelt me gerust en blijft voor me wakker. En dan op dat soort momenten besef ik me dat ik zó dankbaar ben voor de vrienden die ik heb. Hoewel ik van sommigen ook volledig gek kan worden, zijn ze er voor me wanneer ik dat nodig heb, en wat wil je nog meer?
So ook naar andere mensen; als je je ooit zo eenzaam voelt en het idee hebt dat er niemand op de wereld meer is die echt om je geeft, besef je dan alsjeblieft dat dat alleen maar in je hoofd zit. Er zijn zoveel mensen die van je houden, alleen soms zie je dat niet meteen <3 This isn't about right or wrong nowIt's about wasted time. |
|
| |
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 23 aug 2018 - 15:25 | |
| Ik vond net noedels in de kast terwijl ik dacht dat die op waren. Gelukkiger kan ik niet zijn! |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 5 sep 2018 - 14:07 | |
| Ik ben geslaagd voor mijn praktisch rijexamen, ik ben zo happy nu : D Nu heb ik alles voor volgend jaar: auto & rijbewijs, ingeschreven in een toffe school, laptop, alles is klaar: here we come 8) |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 5 sep 2018 - 14:27 | |
| - Redpetal schreef:
- Ik ben geslaagd voor mijn praktisch rijexamen, ik ben zo happy nu : D
Nu heb ik alles voor volgend jaar: auto & rijbewijs, ingeschreven in een toffe school, laptop, alles is klaar: here we come 8) Aahh gefeliciteerd!! |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 31 maa 2019 - 12:27 | |
| Ik zit er de afgelopen tijd veel beter bij dan een (half) jaar geleden en dat maakt me erg blij ^w^ Verder ben ik echt heel blij met een tekening die ik van mijn favoriete artist gecommissioned heb <3 De artist ( Novasiri) zei ook dat ze dit personage mogelijk ergens in hun webcomic voorbij gaat komen (as achtergrondpersonage, denk ik) en dat maakt me echt heel blij want ik ben een groot fan van die webcomic en nu komt één van mijn fan-characters voor die comic dus misschien echt in de comic, zelfs al is het maar ergens op de achtergrond. dit plaatje is gemaakt door Jamie |
|
| |
Libel 27
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 11 jun 2024 - 20:14 | |
| Mijn dag was leuk. En als je chagrijnig bent, lees dit opbeurende gedicht:
Hoop Kijk niet achterom Maar naar de dag van morgen Want in elke nieuwe dag Ligt nieuwe hoop verborgen Al lijkt de toekomst zo onzeker Maakt het soms een beetje bang Heb vertrouwen en blijf geloven Dan zal de zon weer schijnen Een leven lang |
|
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |
| |
|
| |
|