|
|
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 1 sep 2015 - 16:59 | |
| @Nath: Elk werk is goed werk! Hoe ging 't gesprek?
Man mn fursuit gaat zo hard. Im pleased. Binnenkort komt mn babby echt tot leven en dan yassssss. |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 1 sep 2015 - 18:31 | |
| Elke dag samen fietsen met mn senpie en dan ook nog bijna elke zaterdag afspreken is gewoon prachtig <'3 en hij weet van niks hahaha hij blijft gewoon op me wachten als ik een negende uur heb, ookal duurt het 40 minuten x'D
Also, ik ga een heel leuk jaar tegemoet qua happenings en zo :3 eerst het Fall Out Boy concert <33 dan MGC experience met Jojo en nog wat besties en dan met zn allen logeren en daarna in november het Kensington concert c: hopelijk wordt het qua emoties ook minder want vorig jaar was zo'n k*tjaar, maar met mn lieve mentor van het afgelopen jaar komt t wel goed ^^ Danku Kip <3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 1 sep 2015 - 20:52 | |
| Vandaag met m'n crush samen naar huis gefietst en hij vroeg me opeens of ik verliefd op hem was. Ik werd compleet rood enzo, en zij dat ik hem wel leuk vind enzo. Volgens mij werd hij toen ook rood, en stotterde daarna heel veel. Hij is zoooooo schattig! Ooh, ik hoop echt dat het iets tussen ons word <3 |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 2 sep 2015 - 22:02 | |
| Nice Nynke! Good job! Ik duim voor je (;
Het is fantastisch om erachter te komen dat iemand echt die sheet gebruikt die je voor haar had gemaakt terwijl je er zelf eigenlijk niet tevreden mee was. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 2 sep 2015 - 23:56 | |
| - Roughpaw schreef:
- Ik heb morgen een sollicitatie gesprek bij subway, het verdient bagger maar het is iets en dan kan ik mijn reizen naar school toe betalen, yay!
Ik ben dus aangenomen bij de Subway en kan mezelf nu een Sandwich Artist noemen :'D Ik ben zó blij <3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 3 sep 2015 - 17:23 | |
| - Roughpaw schreef:
- Roughpaw schreef:
- Ik heb morgen een sollicitatie gesprek bij subway, het verdient bagger maar het is iets en dan kan ik mijn reizen naar school toe betalen, yay!
Ik ben dus aangenomen bij de Subway en kan mezelf nu een Sandwich Artist noemen :'D Ik ben zó blij <3 Congrats Nath <3 |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 3 sep 2015 - 17:30 | |
| - Roughpaw schreef:
- Roughpaw schreef:
Ik ben dus aangenomen bij de Subway en kan mezelf nu een Sandwich Artist noemen :'D Ik ben zó blij <3 Ah gefeliciteerd Nath! Well done c: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Anne 144 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 4 sep 2015 - 18:13 | |
| Oh wauw Waz!
ma man wauw school is zo geweldig.. zo'n leuke klas.. en zo'n leuke school. Constant muziek en veel praten en gave leerkrachten en gave leerlingen. En alternatieve richting, drukken en grafische media. En niet normaal toffe klas en ik voel me echt zo goed nu xD Like wauw. En Maxim, niet normaal toffe jongen. I really like him. Er is constant rock muziek tijdens LO en tijdens studie mag je je oortjes insteken. En babbelen en op je gsm. Je mag gewoon heel de tijd op je gsm, echt topschool. Ik kom van een mega strenge christelijke uniform school, dit is like heaven. Ik ga momenteel graag naar school, terwijl ik van het tegenovergestelde kom. Alleen studeren, ja maar dat is ook veel minder dan voorheen. aso 5 uur wiskunde... nu Tso 3 uur wiskunde. Weer: heaven. Ik moet niet eens defenities kennen ofz en ze staan like bijna een jaar achter! I really like this!!!!! |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 4 sep 2015 - 18:20 | |
| Wauw gaaf Waz! :3
Ah man ik ben zo blij voor je Laura <33 echt heel fijn dit c:
okay hij heeft me vandaag vijf keer geknuffeld en morgen zie ik hem weer en ahhh <333 Danku Kip <3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 4 sep 2015 - 18:25 | |
| Yes, net mijn eerste rooster binnen gekregen. Dinsdag is mijn eerste werkdag, van 10:00 - 15:00, best chill, vijf uurtjes & ik heb ook nog wat aan m'n dag. |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 5 sep 2015 - 14:56 | |
| Wauw Waz, klinkt heel vet!
En wow Laura, dat klinkt echt nice! Fijn (: |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 7 sep 2015 - 13:03 | |
| Ik ben gestopt met nagelbijten 8) Ben al veel afgevallen - OP een gezonde manier mensen, aka gezond eten en bewegen!~ Getting healthy, getting happy Life is good |
|
| |
2533 Actief
| |
| |
| |
»Quinty« 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 9 sep 2015 - 16:04 | |
| Mijn groepje voor mn project is zó gezellig :') dan maar tussen allemaal jongens zitten, maar we hebben de grootste lol samen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 9 sep 2015 - 17:42 | |
| Al bijna een week helemaal dolgelukkig zoals ik me nog nooit constant gevoeld heb <3
en voor het wonen bij een kat genaamd Plof voor een weekend heb ik als dank vier (vier!!) Tony Chocolonely repen gekregen ;uuu; Danku Kip <3 |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 12 sep 2015 - 17:57 | |
| - ::
Ik ben hoewel er eigenlijk zo veel fout is gegaan dit jaar, flink blij. De kans dat de longkanker van mijn oma behandeld kan worden is van 10% naar 35% gegaan (geen idee waarom eigenlijk), dus natuurlijk heb ik al een stuk meer hoop. Ze is net in der eerste chemo gegaan en ik hoop echt dat ze het vol gaat houden. Ze is dan al wel veel te laat met der behandeling, ik geloof in der. Ze is echt heel sterk, ik weet zeker dat ze het zal doorstaan. Al is het niet voor zichzelf, dan is het wel voor haar familie en haar huisdieren. Ik hoop echt dat alles goed gaat en dat ze niet al te veel lijdt aan de kuren. Daarnaast heeft mijn moeder mijn verjaardagscadeau voor komende 2 jaar (15e en 16e verjaardag dus) en voor beide kersten al verraden. Het is echt heel bijzonder en het is dan ook van de hele familie, maar dit is werkelijk het beste cadeau ooit. Voor jullie zal het misschien heel raar klinken dat dit het beste cadeau ooit zal zijn, maar ik ga dus voor m'n 16e verjaardag (en die twee kersten en 15e verjaardag) naar Noorwegen om te gaan duiken met orka's, één week. Dit is echt zo geweldig vind ik, ik weet gewoon niet wat te zeggen. Ik zal er gewoon praktisch naast zwemmen, ik vind het zo geweldig. Het zijn echt al zo lang ik het weet m'n lievelingsdieren en de eerste keer dat ik ze ga zien is dan in hun natuurlijke habitat. Ik ben zo blij <'3. Daarnaast ben ik ook heel blij voor m'n vader dat hij eindelijk een goede vriendin heeft gevonden, waar hij werkelijk blij mee is.
Dit jaar heeft zo veel nadelen gehad tot nu toe, zoals sowieso dat m'n oma longkanker bleek te hebben, maar ook zulke dingen lichten het allemaal weer op. Ook het werk wat ik doe in m'n dierenasiel maakt me gewoon zo veel blijer naast alles wat er is. Ik ben dit jaar over het algemeen blijer dan alle voorgaande jaren en ik weet niet eens waarom! Alles is heel erg veranderd. En ik ben er echt blij om. Daarom begin ik ook weer met de rpg. Ik heb alles weer een beetje in orde haha.
Nou, dat wilde ik even delen.
- :Fancy af:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |
| |
|
| |
|