|
|
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 11:34 | |
| Jepjep! ;D Heb alle meubels al gekocht en een deel staat al. Vandaag doen m'n ouders de rest omdat ik moet werken en dan ga ik morgen over :3 Het treinen kwam me m'n neus uit, haha |
|
| |
Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 11:46 | |
| Ik heb een superleuke pakjesavond gehad! En heb een 10 voor mijn Aardrijkskundetoets. :3 {forestfire} - .:
|
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 12:30 | |
| - Sunset schreef:
- Ik heb net een hele chocoladeletter in een keer opgegeten. Ik denk dat ik ga switchen naar het lucht-je-maag topic x3
Hahahahaha dat vond ik echt even veel te grappig xD Ik heb vanavond een date en ik ben zenuwachtig :3 Normaal heb ik geen moeite met tegen jongens praten en dates enzo, maar deze jongen lijkt echt best wel leuk. Dus dan krijg ik toch een beetje last van zenuwen haha. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 12:33 | |
| Wowie, tot nu toe is m'n raport best goed :'D (al komen er vandaag en zondag nog wel wat cijfers bij en dan is de periode afgelopen, dus nog even afwachten). De afgeronde cijfers zijn Zessen: Scheikunde, Wiskunde, Duits, Natuurkunde, Gym Zevens: Nederlands, Frans, Rekenen, Kunst Achten: Aardrijkskunde, Economie, Biologie, Geschiedenis, Engels |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 13:57 | |
| Goedzo Daan! :3
Yes, ik ben gevraagd om mee te doen met een andere korfbalwedstrijd :3 Ik vind het echt leuk, vooral omdat het een team lager is lol, omdat ik ze dan kan helpen :3 She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 16:21 | |
| - Chillykit schreef:
- Goedzo Daan! :3
Yes, ik ben gevraagd om mee te doen met een andere korfbalwedstrijd :3 Ik vind het echt leuk, vooral omdat het een team lager is lol, omdat ik ze dan kan helpen :3 Vet leuk! Ik kan me nog wel herinneren van.. gazillion jaar geleden toen ik nog korfbal speelde, dat ik dat ook een keer mocht doen. Bij m'n oude, lagere team meespelen. En toen scoorde ik 4x en werden we kampioen. Stiekem was ik toen ook best trots op mezelf haha Dus echt super leuk! Laat ze een scheet ruiken. Wanneer is de wedstrijd? |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 20:26 | |
| Nieuwe PC gekregen <3 hij is supersnel het post lekker en hij is gewoon de vierhonderd euro waard! Best goedkoop voor zo'n goeie! Ennnn ik heb just dance 2015 gekregen met allemaal epic liedjes <3 PLUS bijna kerstmis! En mijn broer heeft speciaal voor mij nieuwe geluidsboxen gekocht >:3 En ik heb mijn tweede scherm weer terug <3 Jaa mijn leven gaat goed tot nu toe lol, verkeerde smiley, ik heb iets met D: xD - Other:
|
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 20:27 | |
| - .Blackkit schreef:
- Chillykit schreef:
- Goedzo Daan! :3
Yes, ik ben gevraagd om mee te doen met een andere korfbalwedstrijd :3 Ik vind het echt leuk, vooral omdat het een team lager is lol, omdat ik ze dan kan helpen :3 Vet leuk! Ik kan me nog wel herinneren van.. gazillion jaar geleden toen ik nog korfbal speelde, dat ik dat ook een keer mocht doen. Bij m'n oude, lagere team meespelen. En toen scoorde ik 4x en werden we kampioen. Stiekem was ik toen ook best trots op mezelf haha Dus echt super leuk! Laat ze een scheet ruiken. Wanneer is de wedstrijd? Hij was vandaag, en we hebben gewonnen :3 She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 20:29 | |
| Yoehoe, mijn kerst & sinterklaascadeautjes zijn onderweg C=
besteld bij bol.com (a) |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 20:32 | |
| 15 zijn is zo leuk. xD En ik heb 2 keer Sinterklaas gevierd. Bij mij thuis en op toneel haha >3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 dec 2014 - 20:37 | |
| Ik voelde me verschrikkelijk leeg en waardeloos en vooral paniekerig omdat er van studeren vandaag niet veel is in huis gekomen. Maar in de WC skypechat hebben ze me zo hard opgefleurd, gwn door even te praten met hen, het maakt me blij <'3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 7 dec 2014 - 16:31 | |
| |
|
| |
Sylke 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 7 dec 2014 - 19:00 | |
| Ik heb vandaag m'n luipaardgekko opgehaald Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 7 dec 2014 - 22:57 | |
| Ik heb het gewoon voor elkaar gekregen om én mn huiswerk af te krijgen én ongeveer 4000 woorden te typen //moe xD |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 7 dec 2014 - 23:31 | |
| Raar om te bedenken hoeveel ik heb geklaagd over de ruzies, ook op Warrior cats. En nog raarder dat ik na 17 jaar pas begrijp wat er echt speelt bij mijn vader..
Blij dat dit aan het licht is gekomen en opgelucht dat we er nu samen wat van kunnen maken!
Ik ben echt gezegend en dat besef ik niet vaak, Gezegend met een fantastische familie, geweldige vrienden en mijn prachtige geweldige vriend.. |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 8 dec 2014 - 18:50 | |
| Tadadada bijna eerste uitzending erop zitten voor nieuwe zender, en t ging echt lekker! Ik ben blij • He walks • He thinks • "He talks" • |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 8 dec 2014 - 18:51 | |
| @Quantas; wat voor zender? Radio, tv? :') -- Jeej, klaar met studeren ^^ |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 8 dec 2014 - 19:41 | |
| Bunn; internetradio zendertje • He walks • He thinks • "He talks" • |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 8 dec 2014 - 19:42 | |
| |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 8 dec 2014 - 19:46 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |