|
|
Kiki 1621 Actief
| |
| |
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 9 dec 2014 - 11:01 | |
| Ik had vandaag examen Aardrijkskunde. Er stond letterlijk op ons leerblad "Geen atlas = pech" Het ding is, ik heb geen atlas. C: Maar ja, een school heeft er normaal toch wel een paar liggen he? "Nee sorry, je moest maar zien dat je er een had." En dat terwijl niemand mij iets had gezegd over het feit dat 't school er gewoon geen wilt uitlenen. Plus, ik was een maand ziek. Ik heb geen briefje mee gehad over de aankoop van een atlas. Maar gelukkig heb je nog van die awesome vrienden die altijd nog thuis zijn om 8:15 en dan lief een atlas willen meebrengen. C: End good, all good. <3 |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 9 dec 2014 - 17:45 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 9 dec 2014 - 17:54 | |
| examen geschiedenis ging onverwacht goed c: morgen nederlands en nw, bijde niet zo moeilijk :3 en vanavond gaan we pizza eten! *is verslaafd aan pizza* |
|
| |
2533 Actief
| |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 10 dec 2014 - 11:35 | |
| Een super goed gesprek gehad gisterochtend met mijn begeleidster. Eindelijk zal er wat meer actie komen, that makes me happy (:
Edit; en het voelt goed om er voor anderen te kunnen zijn, ze te steunen, helpen, en troosten <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 10 dec 2014 - 18:26 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 10 dec 2014 - 18:33 | |
| nog examens tot vrijdag, dan weekend, maandag stakingsdag(= geen school), dinsdag tot en met donderdag deliberaties (= ook geen school) en dan moet ik nog maar een paar uur terug naar school, en dan vakantie! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 10 dec 2014 - 18:34 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 10 dec 2014 - 18:35 | |
| Ik heb een leuk kerstcadeautje uit mogen zoeken op mijn werk vandaag =D ! I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 11 dec 2014 - 22:44 | |
| Guys natuurlijk is het leuk om op elkaar te reageren, maar houd het wel inhoudelijk! Anders wordt het teveel als het algemene-onzin-topic.
Sanne |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 12 dec 2014 - 13:06 | |
| @Marijn, dat zou weird zijn :'3 Dinsdag ga ik samen met een vriendin mockingjay kijken in de cinema, heb echt zo veel zin om die te zien c: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 12 dec 2014 - 13:54 | |
| Wohoo! Ik ben blij! Mijn kerstjurkje en stuff voor er bij is besteld! I love it already <3 Sowieso plaats ik een foto zodra het binnen is. Showen hoort er helemaal bij ofcourse :3 |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| |
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 12 dec 2014 - 19:55 | |
| - Roughpaw schreef:
- Wohoo! Ik ben blij! Mijn kerstjurkje en stuff voor er bij is besteld! I love it already <3
Sowieso plaats ik een foto zodra het binnen is. Showen hoort er helemaal bij ofcourse :3 Jaaa, snel foto's! - Net bij Winter Wonderland stond ik de hele tijd glühwein en al die dingen in te schenken. Het was het meest populaire kraampje, omdat je alleen daar drinken kon krijgen. Dus ik heb iedereen gesproken die op kwam dagen. Uiteindelijk nam ik even pauze, want het was súper heet (+ zo'n kerstmuts is best warm). En toen kwam er een jongen naast mij en een vriendin zitten. Hij zei: 'Hey Eef.' Mijn level van namen weten is ongeveer -206, dus ik wist natuurlijk zijn naam niet, maarja, ik ga dat ook niet vragen als hij mij duidelijk wel kent x] Anyway, iets van een uur gekletst, en hij heeft me uitgenodigd voor z'n afscheidsfeestje, omdat ie deze kerst op uitwisseling gaat naar Singapore. En toen ging ie naar de bar, omdat hij hoofd van de bar hier op campus is. En toen gaf ie me een knuffel en een kus op m'n wang ghehe. Na zo'n lange relatie is het toch altijd best wel gaaf om te weten dat je nog aandacht krijgt van jongens. Is toch weer een beetje zelfverzekerdheid |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 14 dec 2014 - 19:42 | |
| Leuk Eef (:
Ik heb echt een heel leuk weekend gehad <3 Vrijdag heb ik dansoptredens gehad en daarna een super gezellig kerstgala! Zaterdag heerlijk lui geweest en in de avond naar de kerstmarkt en een dansoptreden van het zusje van mn vriend(een goede vriendin van mij) . Daarnaast ging de kerstboom aan en gingen we uiteten voor het 19-jarig huwelijk van mijn schoonouders. Vandaag heb ik heerlijk lui gedaan met mijn lieve vriend en in de middag wezen High tea'en met twee vriendinnen! Top weekend en voel me heel erg gelukkig. |
|
| |
177 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 15 dec 2014 - 20:33 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 17 dec 2014 - 9:33 | |
| Het feit dat ik vroeger altijd aan de kant werd gezet door mensen zorgt ervoor dat ik nog steeds erg onzeker over mezelf ben. Maar gisteren, na de examens, begin van de vakantie, stond een hele groep rond me, vragend om met hen mee te gaan. Mensen vinden me leuk, en alleen maar het besef maakt me zo blij <'3 Ik heb, ondanks mijn maagpijn, gisteren een topdagje gehad c: Lekker kerstinkopen met een stuk of 10 mensen en ik voelde me echt op mijn plaats ^^ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 17 dec 2014 - 11:22 | |
| Oké, ik word gepest op school, álweer. Dit vind ik zéker niet leuk. Maar nu heb ik besloten toch maar de VAVO te gaan doen, en dan wil ik proberen naar de HAVO te gaan, in plaats van de HAVO. Ik ben zeker een serieuze leerling, en in de rust kan ik prima presteren. Dus dit moet lukken, en anders maar toch de MAVO, ook daar kom ik verder mee. Ik sta hier positief tegen over, en dat geeft me toch wel weer moed. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |
| |
|
| |
|