Positiviteits-topic - Pagina 13



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Volgende
Breakingpoint
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 13 FlnbfXF
Dee
164
Afwezig
"He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless | Died at 17 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Breakingpoint
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 16:32

Well, ik begin echt heel erg positief te worden. Ik heb steeds minder last van m'n hersenschudding en merk dat ik me weer beter kan concentreren. Ik ben ook naar m'n psychologe geweest en heb daar een intelligentietest moeten maken, ben heel erg benieuwd naar wat daar uit gaat komen. Seems like I'm getting somewhere now. Ik heb een superleuke klasgenoot die precies dezelfde interesses en zo heeft als ik! Kan het nog beter? Dan hoor je ook nog eens dat er een gast is die je leuk vindt, al weet ik het nog niet. Maar goed, we zullen zien: life's beautiful <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 13 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 17:11

Vandaag nogmaals gehoord dat de stages enkel het vliegticket kosten en verder enkel wat jij zelf nog uitgeeft aan uitstapjes enzo. Deze keer van een van mijn professoren die ook op zo'n stageplek heeft gewerkt en dus weet hoe het zit voor die projecten. Ze gaat nog even voor ons navragen welke projecten er precies allemaal lopen, maar waarschijnlijk gaan ik en een vriendin proberen naar de Dominicaanse Republiek te gaan komende zomer. Ik kan echt niet wachten en we zijn r nog vroeg bij ook dus ik denk dat dit kan lukken.


Positiviteits-topic  - Pagina 13 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Semnil
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 DPKsfdL
Zoe
156
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12moons
Gender:
Rank:
Semnil
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 17:16

@Firepaw wat moeten wij zonder Admin?

Omdat het leuk is wil ik vertellen: Ik ben awesome (we volgen de scouting bever wet) Jij bent awesome, Wij zijn awesome en we leven op het internet!


/ Semnil /
Positiviteits-topic  - Pagina 13 9Q4zHFxPositiviteits-topic  - Pagina 13 W0qAlxRPositiviteits-topic  - Pagina 13 NuOj7t7Positiviteits-topic  - Pagina 13 PgKKyjM Positiviteits-topic  - Pagina 13 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 18:21

OKAY IK GA EVEN HEEEEEL BLIJ DOEN

LEUKE DINGEN AGENDA NAJAAR 2015
______________________________________

1. Jett Rebel met vriendje op 10 oktober (nog nooit muziek van hem geluisterd en hij ook niet maar ik mocht mee) xD

2. Fall Out Boy met vriendin op 20 oktober (ZO EXCITED OMG)

3. MGC experience met de squad waaronder Jojo OP 31 oktober (YAY)

4. The Neighbourhood met deel van de squad op 19 november (DE KAARTJES WAREN UITVERKOCHT EN OPEENS HAD TICKETMASTER ZE WEER EN HEB ZE NET BESTELD EN AHHHH <3)


5. Kensington met broertje en moeder op 26 november (HEB ZE AL HEEL VAAK GEZIEN MAAR HEEL EXCITED)


DIT JAAR BEGON ZO ONTZETTEND SLECHT MAAR HET EINDIGT ZO ONTZETTEND GOED <3
GAAN ER NOG MEER MENSEN NAAR EEN VAN DEZE DINGEN?


Positiviteits-topic  - Pagina 13 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Semnil
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 DPKsfdL
Zoe
156
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12moons
Gender:
Rank:
Semnil
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 18:30

Clouddust schreef:
OKAY IK GA EVEN HEEEEEL BLIJ DOEN

LEUKE DINGEN AGENDA NAJAAR 2015
______________________________________

1. Jett Rebel met vriendje op 10 oktober (nog nooit muziek van hem geluisterd en hij ook niet maar ik mocht mee) xD

2. Fall Out Boy met vriendin op 20 oktober (ZO EXCITED OMG)

3. MGC experience met de squad waaronder Jojo OP 31 oktober (YAY)

4. The Neighbourhood met deel van de squad op 19 november (DE KAARTJES WAREN UITVERKOCHT EN OPEENS HAD TICKETMASTER ZE WEER EN HEB ZE NET BESTELD EN AHHHH <3)


5. Kensington met broertje en moeder op 26 november (HEB ZE AL HEEL VAAK GEZIEN MAAR HEEL EXCITED)


DIT JAAR BEGON ZO ONTZETTEND SLECHT MAAR HET EINDIGT ZO ONTZETTEND GOED <3
GAAN ER NOG MEER MENSEN NAAR EEN VAN DEZE DINGEN?


JEEEEEET REBEEEEL

Oh Oh f**** geluksvogel

?

?

nicee

en dan kom ik: 538 XXL LIVEEEEEE yay.


/ Semnil /
Positiviteits-topic  - Pagina 13 9Q4zHFxPositiviteits-topic  - Pagina 13 W0qAlxRPositiviteits-topic  - Pagina 13 NuOj7t7Positiviteits-topic  - Pagina 13 PgKKyjM Positiviteits-topic  - Pagina 13 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 18:33

Clouddust schreef:
OKAY IK GA EVEN HEEEEEL BLIJ DOEN

LEUKE DINGEN AGENDA NAJAAR 2015
______________________________________

1. Jett Rebel met vriendje op 10 oktober (nog nooit muziek van hem geluisterd en hij ook niet maar ik mocht mee) xD

2. Fall Out Boy met vriendin op 20 oktober (ZO EXCITED OMG)

3. MGC experience met de squad waaronder Jojo OP 31 oktober (YAY)

4. The Neighbourhood met deel van de squad op 19 november (DE KAARTJES WAREN UITVERKOCHT EN OPEENS HAD TICKETMASTER ZE WEER EN HEB ZE NET BESTELD EN AHHHH <3)


5. Kensington met broertje en moeder op 26 november (HEB ZE AL HEEL VAAK GEZIEN MAAR HEEL EXCITED)


DIT JAAR BEGON ZO ONTZETTEND SLECHT MAAR HET EINDIGT ZO ONTZETTEND GOED <3
GAAN ER NOG MEER MENSEN NAAR EEN VAN DEZE DINGEN?
MOCHT IK WILLEN YAY
Maar ik ga in t nieuwe jaar naar Imagine Dragons so I'm kinda happy <3


Positiviteits-topic  - Pagina 13 HxSLHVT
Positiviteits-topic  - Pagina 13 A12SBeMPositiviteits-topic  - Pagina 13 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 22:10

ik heb een best vervelende, saaie, lange en vermoeiende dag achter de rug.
Deze avond had ik weer een soort ruzie achtig iets, van dat ik niet kan stoppen en alle dagelijkse stront.
M'n ouders waren eerst vrij boos maar ze wilden toen ze rustiger waren en ik nog rebels was dat ik aan tafel kwam zitten om even te praten. Ze willen me niet meer in zoveel pijn zien omdat ik in mijn eentje aan het strugglen ben met wat ik doe en wie ik ben. Ik had allemaal negatieve gedachten in mijn hoofd en op gegeven moment moest ik ook erg huilen en heb ik heel lang bij mijn moeder op schoot gezeten (kan gewoon tss)

ik heb het mijn vriendinnen van internet die dichter bij mij staan dan wie dan ook van mijn vrienden verteld, en ik heb me zo een met ze gevoeld. Vooral toen ik beneden was en er net achterkwam dat mijn vriendin ons had gevraagd om haar nooit te vergeten als er iets ergs met haar zou gebeuren (dacht ze ineens aan). Ik moest gewoon huilen bij dat idee al, ze staat zo ontzettend dicht bij me dat ik echt niet weet hoe ik ooit zonder haar zou moeten leven. Hetzelfde geldt voor de andere, die haar ook voor geen goud zou willen missen.

En ik hou zo ontzettend veel van ze en voel me zo een met ze. We hebben alledrie wat vervelende dingen meegemaakt maar we zijn er altijd voor elkaar geweest en dat zal altijd zo blijven. Ik kan niet wachten om met ze naar MGC te gaan eind oktober :')

Jojo, ik hou zo ontzettend veel van je en dat moet je echt weten want ik heb gewoon echt het idee dat als ik ooit zonder jou zou moeten leven dat ook gewoon heel moeilijk zou worden. Ik wil dat je dat weet want holy shit <3 ly


Positiviteits-topic  - Pagina 13 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jewelgleam
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 DPKsfdL
Butter(fly)
73
Actief
Guess I better wash my mouth with soap

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jewelgleam
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 20:04

M'n nieuwe pruik is binnengekomen en ik ben er ontzettend bij mee <3




Positiviteits-topic  - Pagina 13 2drsaqb
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 13 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 22:07

Dat moment dat je ouders enorm happy thuiskomen omdat je alles opgeruimd hebt, gestofzuigd en gepoetst hebt wat ben ik toch een voorbeeldige dochter Razz


Positiviteits-topic  - Pagina 13 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 18:36

Vandaag super gezellige dag gehad met Lore, pokémon ftw xDD


Positiviteits-topic  - Pagina 13 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 13 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 3:08

Well, gisteren een nieuwe jas met mijn ma gekocht en ik ben er super blij mee. Vandaag van mijn vader twee mooie, lekkere, warme vesten gekregen en daar ben ik ook blij mee. Ik weet niet, maar het voelt echt fijn als ik zoiets van mijn ouders krijg, iets wat zeer rare is als het ware. Verder voel ik me ook nogal voldaan. Vandaag kwam ik een begeleider tegen van de groep waar ik zat en ik heb kunnen zeggen zonder te liegen hoe goed het met me gaat. T laat een beetje zien dat ze totaal ongelijk hadden toen ze zeiden dat het niet zou lukken allemaal. Maar het lukt me wel, dus dat voelt goed.


::"Bright's::

Positiviteits-topic  - Pagina 13 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 13 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 9:27

Ik ben echt zo blij. Sinds zondag heb ik mijn Shetlandpony omgeruild voor een A ponytje, omdat het echt niet ging tussen Gledi en Sasha. Ik had ze op een gegeven moment apart staan en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Dit is een ruintje en hij heet Sky en dat gaat echt super goed. Hij is nog wel heel erg dun omdat hij steeds weggejaagd werd in de kudde Shetlandpony's waar hij eerst stond, maar tussen Gledi en hem was het meteen klik. Nu kan hij rustig weer aansterken. Ze staan steeds vlak bij elkaar te eten <3 .



I'm hunting with StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 13 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 13 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimema 2 nov 2015 - 17:55

Positiviteits-topic  - Pagina 13 0957b3a8a5d976b3f66a5fa3f08ab9c5
Ik heb echt een super lekkere taart gehad van wat goeie vrienden vandaag en het maakt me echt heel gelukkig. <3 Sinds de laatste maand krijg ik ook m'n leven steeds beter op de rit en het voelt goed. c:



Positiviteits-topic  - Pagina 13 C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Plumpaw'
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 whole moons already
Gender:
Rank:
Plumpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimema 2 nov 2015 - 19:40

IK WIL OOK EEN STUKJE & 14 MUFFINS
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 13 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 3 nov 2015 - 9:34

@Babs: Ik voel je man, ik voel je!

Sinds de clash met m'n vriend vorige week gaat het een stuk beter! Ik ga vrijdag naar het laatste Destine concert, mag daar fotograferen (!! Dat is heel wat want voordat een concertzaal je toch een spiegelreflex mee laat nemen zonder dat je pers bent!) en zaterdag ga ik lekker naar paard & koets, paardenspullen hamsteren voor m'n dikke paard!


Positiviteits-topic  - Pagina 13 0V0T0ZLL_oPositiviteits-topic  - Pagina 13 G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 15:07

DE TRAILER VAN ALICE THROUGH THE LOOKING GLASS IS UIT EN IK BEN ZOOOOO PUMPED OMFGGG <33333


Positiviteits-topic  - Pagina 13 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 6 nov 2015 - 17:27

Ik heb kaartjes voor Adam Lambert in april en Nathbean ook dus <3 <3
Mooi einde van baggere toetsweek <3


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Positiviteits-topic  - Pagina 13 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 7:14

Omg omg ik ben sinds gisterenavond zoooo gelukkig. Heel de tijd gelukschocks zelfs! Het begon stroef..mijn beste vriendin en mijn zusje weigerden me "bro" en "broertje" te noemen :/ maaar ik heb hen dan toch uitgelegd hoe ik me voelde (sinds mijn 8 ) en dan begonnen ze me broerke te noemen enzo. En dan mijn skypenaam in Leo veranderd en mijn facebooknaam naar Leo veranderd. Bovendien ook 2 statussen gezet van dat ik trangender (transjongen) ben en Leo genoemd wou worden. En man ik heb mega veel positieve commentaar gekregen! Totaal ni verwacht! Ik voel me zo gelukkig, ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Misschien mag ik een binder en ga ik nog wat extra hemden kopen en als alles nou eens een jaar goed met me gaat... Mag ik hormonen. :3 zo gelukkig


Positiviteits-topic  - Pagina 13 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 13 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 13 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 13 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 13 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 13 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 13 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 13 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 13 Teeth_dogs
Positiviteits-topic  - Pagina 13 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 7:28

Ik ben blij voor je, Leo! Het is echt heel fijn voor je dat ze accepteren dat je transgender bent Smile
----------
Ik was gisteren, voornamelijk gisteravond, ook echt heel blij (om een niet zo heel speciale reden) Very Happy Dit komt omdat ik gecast (of hoe het ook genoemd wordt) ben voor een cosplay ask blog waar ik auditie voor heb gedaan. Ik was nogal twijfelachtig over of mijn cosplay en manier van vragen beantwoorden wel goed genoeg was, maar ik ben dus echt blij dat ik gecast ben Very Happy De andere mensen van die blog zijn ook echt aardig :3
Hier is de link van de blog, voor als er iemand geïnteresseerd/nieuwsgierig is: http://askhumanundertale.tumblr.com/


Positiviteits-topic  - Pagina 13 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 13 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 9:16

@Leo: Heb je het overlegd met je psychiater? Het is heel belangrijk dat je die mensen meeneemt in die keuze, want zij kunnen je doorverwijzen voor de hormonen en leiden je door dat traject heen! Smile

--------

Ik ga sparen om mijn game pc eindelijk bij elkaar te sparen. Ik ga eerst maar is uitzoeken wat voor spul ik er in wil duwen. c:


Positiviteits-topic  - Pagina 13 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 13 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 13 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 13 2hqc5lxPositiviteits-topic  - Pagina 13 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 13 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 13 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: