Positiviteits-topic - Pagina 11

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Volgende
Mazerunner
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimezo 21 jun 2015 - 19:37

nog twee dagen examens, en dan zo goed als vakantie c:

Positiviteits-topic  - Pagina 11 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 20:09

Ik maak mensen blij en rustig
En ik zie voor hun allemaal positieve dingen in
Ik ga zelf naar de schoolpsychologe omdat ik wat problemen heb met mijn eigen gedrag soms maar ik vind het zo fijn om echt van mensen te horen te krijgen dat ze het fijn vinden om met me te praten
Omdat ze bij mij altijd terecht kunnen en ik ze laat lachen
Dat voelt zo goed c:

Positiviteits-topic  - Pagina 11 2dlmzb4
Danku Kip <3

.Stuff.:
Redpetal
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 11 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 20:11

Ik heb vanaf vandaag eindelijk vakantie, mijn punten waren goed, 100 euro gekregen voor m'n goed rapport en meer op komst met mijn verjaardag en van mijn grootmoeder, dus mijn dag kan niet meer stuk ^^

Positiviteits-topic  - Pagina 11 BEqxnb
Roughflower
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 21:25

Gister en vandaag een super gezellig dagje gehad met Wazoula bij me thuis. Vandaag naar Leeuwarden gegaan om terrasje te pakken, te eten in het park en nog een milkshake for moi en een eisje voor Waz bij de mcDonalds gehaald, nomnom!
Gisteravond Dracula Untold gekeken via m'n laptop en daarna tot 3u gekletst en random een dino documentaire gekeken :')

It was awesome :3

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Positiviteits-topic  - Pagina 11 EKUWbmh
::
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 11 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 21:33

Dit hierboven!
Geweldige daagjes gehad :3

Positiviteits-topic  - Pagina 11 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 22:11

Hoge cijfers, lekker ontspannen... Ik voel me helemaal geweldig... Terwijl ik dit schrijf heb ik een panda onesie aan, een kop warme chocomelk en een paar veel te grote sloffen. Zo zou ik de hele dag wel willen doorbrengen :3

Positiviteits-topic  - Pagina 11 4sb01y

Ashdrizzle
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 22:18

Ik ben over naar de zesde met alleen een onvoldoende voor wiskunde (like een 5,4) maar dat is wel een party waard 8)

Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Positiviteits-topic  - Pagina 11 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Futuresong
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 22:33

Ashdrizzle schreef:
Ik ben over naar de zesde met alleen een onvoldoende voor wiskunde (like een 5,4) maar dat is wel een party waard 8)

Grasconfetti?

✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Positiviteits-topic  - Pagina 11 4KAtOpk
Spoiler:
Honeyscent
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 11 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 12:57

Ik ben over, ik ben over, ik ben over <3
Maandag krijg ik mn BSA en dan kunnen ze me niets meer maken :'D Alleen volgend jaar even een vak herkansen voor mn P, maar ik ben over <3

Positiviteits-topic  - Pagina 11 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 21:47

Ahh heb het echt leuk gehad in walibi en buiten de plensbuien in de ochtend echt super gezellig!

Positiviteits-topic  - Pagina 11 Vg7cih
Positiviteits-topic  - Pagina 11 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Innerbreeze
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 21:56

Eerst kwam er een vriendin tijdens de deliberaties, dan in de vakantie ging ik naar Laura. De dag erna terug naar die ene vriendin, zwemmen en een keer blijven slapen. Dan zondag de Lilse bergen, het was nu al leuk. Ook al is de vakantie net begonnen! c:

Positiviteits-topic  - Pagina 11 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Quietstep
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 0:46

er moet wat meer in dit topic tbh

<3 Volgende week KEI-week, een week lang feest. Wordt gezellig c:

i can't explain what i mean
Positiviteits-topic  - Pagina 11 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 3:16

Hoe comfortabel kan je je met iemand voelen na een week praten. En nee, geen romance, helemaal niet. Maar ik kan zo open zijn naar hem toe, we sturen elkaar honderden (en dat meen ik; 2000 berichten in 7 dagen) berichten per dag, hij kan me op m'n laagste punten laten lachen, en ook dat deed hij vanavond weer. Ik kan gewoon niks anders denken dan: dankjewel dat je de geweldige, lieve persoon bent die je bent.

Positiviteits-topic  - Pagina 11 Szvipj

Spoiler:

Creamyfrost
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 11 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 20:40

Mijn paarden doen het goed op hun nieuwe plekje.
Ze krijgen het eindelijk naar hun zin en zelfs mijn vriend zegt dat hij paarden leuk gaat vinden. Dat is echt het mooiste wat hij ooit tegen mij heeft gezegd. Ik had dat namelijk echt niet verwacht. Hij had mij vrij duidelijk gemaakt dat hij niets met paarden te maken wilde hebben, maar blijkbaar veranderd dat toch gelukkig. I'm happy now <3 !

I'm hunting with StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 11 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Nightpaw~
StarClan
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 15:00

Vannacht ben ik naar een vriendin gegaan en samen met nog twee vriendin zijn we de weilanden in getrokken. Daar hebben we gezocht naar hét perfecte plekje om te gaan liggen. Met wat eten en een lekkere fles amaretto hebben we daar gelegen de sterren kijken. Zo veel mooie vallende sterretjes en zo tussen de dorpjes in was het écht donker. Nauwelijks auto's, geen lantaarns en enkel in de verte zag je wat lichtjes van de huizen. Ik heb de melkweg zelfs kunnen zien, het was echt geweldig. En zooo veel vallende sterren. Ik heb wensen gemaakt en hoop dat het uit zal komen, al geloof ik er maar deels in en dat stukje geloven is denk ik meer hopen.
Verder ben ik zo verliefd en kon ik niet stoppen met nadenken over mijn crush die ik heb ontmoet bij Into the Grave. Hij zit echt in mijn hoofd en we kletsen super veel via whatsapp, vanavond gaat hij me bellen en ik ben zo benieuwd. Gisteren is 't 'm dus niet worden, dus vanavond maar <3 Hij speelt btw ook in een rock bandje en dan bespeelt hij de gitaar, zo sexy <3

Positiviteits-topic  - Pagina 11 QKVW2nK
{Innerstar - Roughflower - Smokegaze - Raptorpaw - Nightpaw - Whifflekit}
Clouddust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 22:30

*schopt topic omhoog*

Ik heb vandaag de dag doorgebracht met een goede vriend van me, hij vroeg me laatst random of ik wilde afspreken en we hebben dat gepland. Het was echt een geweldige dag, we hebben bij hem thuis gegamed, we zijn naar de film geweest, we hebben lang gelopen, friet gegeten, over anime gepraat, over theater, over de vakanties. Het was echt geweldig. Toen hij vroeg of ik wilde afspreken vond ik hem al een tijdje kinda leuk maar ik wist t niet zeker omdat ik nogal forever alone ben en nog nooit zoiets heb gevoeld xD maar nu, na de hele dag bij hem te zijn geweest en nadat hij me een afscheidsknuffel heeft gegeven weet ik t gewoon zeker. Het voelde zo vertrouwd en gezellig en hij heeft me ook best vaak vast gepakt en zo maar dat vond ik niet erg en het was gewoon lief en leuk en ugh xD
En nu zit ik thuis en ben ik gewoon zo blij <33
we hebben niets tho maar ik hoop dat t wel komt xDD hij zit gelukkig bij me op school

alright dat was t einde van cute meisjes gedoe xD

Positiviteits-topic  - Pagina 11 2dlmzb4
Danku Kip <3

.Stuff.:
Sassyrose
Member
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 20:16

Na een boel gedoe, zie ik eindelijk weer even wat licht aan het einde van die donkere tunnel. Ik heb eindelijk doorgepakt en ik loop nu wekelijks bij een (kinder)psychologe. Ze is superaardig en ook heel meelevend. We gaan speuren naar hoe ik in elkaar zit en waarom ik denk zoals ik denk en daar ben ik heel erg blij mee, aangezien ik echt benieuwd ben naar wat eruit komt. Ik ben blij dat ik er aan ga werken en ook heel erg dankbaar voor die kans, al heeft er heel wat bullshit aan vooraf moeten gaan. Maar er waren natuurlijk lichtpuntjes, zoals iedereen die er wel voor me was en bleef, zoals familie en enkele mensen. Verder ben ik ook jullie, ja echt; voel je maar aangesproken, heel heel heel erg dankbaar. Het schrijven helpt me heel erg om van mijn gevoelens af te komen en het voelt altijd zo vertrouwd en fijn om hier terug te komen. Iedereen helpt elkaar op zijn/haar eigen manier en is positief naar elkaar. Niemand wordt buitengesloten, iedereen is welkom. En dat is zo verschrikkelijk prettig, vooral als je je heel erg Foxdung voelt.
I love you guys <3 !

Positiviteits-topic  - Pagina 11 2rzs3sw
Positiviteits-topic  - Pagina 11 ZWyZMBv
Crescentpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 12:40

Ik was bang voor dit jaar. Bang dat het zou worden als de 2de. Dat ik weer alleen zou zitten elke les en dat ik weer emotioneel naar beneden zou gaan, maar het maakte me gewoon zo blij dat ik dat nu niet heb. Na 2 weken school heb ik nog geen keer alleen hoeven zitten. Ik heb geoefend met mensen uit mezelf aanspreken en ik heb nieuwe vrienden en vriendinnen gemaakt. Het klinkt nu alsof ik echt niets sociaal kon eerst, maar dat was niet perse het geval. Ik zat gewoon met een vast groepje vrienden vroeger, maar zat niet bij ze in de klas, dus in de klas zat ik alleen. Ik durfde gewoon niet naar nieuwe mensen toe en nu heb ik dit jaar mezelf gedwongen om dat wel te doen en alles gaat gewoon zo veel beter. Omdat ik meer mensen ken stotter ik minder, ik krijg meer support van anderen en presenteren wordt minder eng. Er zijn nog wel veel punten om aan te werken qua presentaties enz. Maar ik heb een hele vooruitgang gemaakt. En dat maakt mij blij. <3

Positiviteits-topic  - Pagina 11 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Roughflower
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 14:40

Ik heb morgen een sollicitatie gesprek bij subway, het verdient bagger maar het is iets en dan kan ik mijn reizen naar school toe betalen, yay!

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Positiviteits-topic  - Pagina 11 EKUWbmh
Innerbreeze
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 11 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 16:28

nieuw schooljaar, 2de middelbaar ^^ ik was bang, maar eigenlijk heb ik een prachtklasje <3 ik kende er niet zoveel mensen van. 3 vriendinnen, en nog 4 mensen uit mijn vorige klas. maar we hebben nu al bijna een band!

Positiviteits-topic  - Pagina 11 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 11 Icon_minitime

Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: