|
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 21 jun 2015 - 19:37 | |
| nog twee dagen examens, en dan zo goed als vakantie c: tnx Bunny :3 - Stuff:
|
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 29 jun 2015 - 20:09 | |
| Ik maak mensen blij en rustig En ik zie voor hun allemaal positieve dingen in Ik ga zelf naar de schoolpsychologe omdat ik wat problemen heb met mijn eigen gedrag soms maar ik vind het zo fijn om echt van mensen te horen te krijgen dat ze het fijn vinden om met me te praten Omdat ze bij mij altijd terecht kunnen en ik ze laat lachen Dat voelt zo goed c: Danku Kip <3 |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 29 jun 2015 - 20:11 | |
| Ik heb vanaf vandaag eindelijk vakantie, mijn punten waren goed, 100 euro gekregen voor m'n goed rapport en meer op komst met mijn verjaardag en van mijn grootmoeder, dus mijn dag kan niet meer stuk ^^ |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 29 jun 2015 - 21:25 | |
| Gister en vandaag een super gezellig dagje gehad met Wazoula bij me thuis. Vandaag naar Leeuwarden gegaan om terrasje te pakken, te eten in het park en nog een milkshake for moi en een eisje voor Waz bij de mcDonalds gehaald, nomnom! Gisteravond Dracula Untold gekeken via m'n laptop en daarna tot 3u gekletst en random een dino documentaire gekeken :')
It was awesome :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
E 635 Actief
| |
| |
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 29 jun 2015 - 22:33 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Ik ben over naar de zesde met alleen een onvoldoende voor wiskunde (like een 5,4) maar dat is wel een party waard 8)
Grasconfetti? |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| |
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 8 jul 2015 - 21:47 | |
| Ahh heb het echt leuk gehad in walibi en buiten de plensbuien in de ochtend echt super gezellig!
|
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 8 jul 2015 - 21:56 | |
| Eerst kwam er een vriendin tijdens de deliberaties, dan in de vakantie ging ik naar Laura. De dag erna terug naar die ene vriendin, zwemmen en een keer blijven slapen. Dan zondag de Lilse bergen, het was nu al leuk. Ook al is de vakantie net begonnen! c: |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
2533 Actief
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 10 aug 2015 - 20:40 | |
| Mijn paarden doen het goed op hun nieuwe plekje. Ze krijgen het eindelijk naar hun zin en zelfs mijn vriend zegt dat hij paarden leuk gaat vinden. Dat is echt het mooiste wat hij ooit tegen mij heeft gezegd. Ik had dat namelijk echt niet verwacht. Hij had mij vrij duidelijk gemaakt dat hij niets met paarden te maken wilde hebben, maar blijkbaar veranderd dat toch gelukkig. I'm happy now <3 ! I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| |
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 22 aug 2015 - 22:30 | |
| *schopt topic omhoog*
Ik heb vandaag de dag doorgebracht met een goede vriend van me, hij vroeg me laatst random of ik wilde afspreken en we hebben dat gepland. Het was echt een geweldige dag, we hebben bij hem thuis gegamed, we zijn naar de film geweest, we hebben lang gelopen, friet gegeten, over anime gepraat, over theater, over de vakanties. Het was echt geweldig. Toen hij vroeg of ik wilde afspreken vond ik hem al een tijdje kinda leuk maar ik wist t niet zeker omdat ik nogal forever alone ben en nog nooit zoiets heb gevoeld xD maar nu, na de hele dag bij hem te zijn geweest en nadat hij me een afscheidsknuffel heeft gegeven weet ik t gewoon zeker. Het voelde zo vertrouwd en gezellig en hij heeft me ook best vaak vast gepakt en zo maar dat vond ik niet erg en het was gewoon lief en leuk en ugh xD En nu zit ik thuis en ben ik gewoon zo blij <33 we hebben niets tho maar ik hoop dat t wel komt xDD hij zit gelukkig bij me op school
alright dat was t einde van cute meisjes gedoe xD Danku Kip <3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 26 aug 2015 - 20:16 | |
| Na een boel gedoe, zie ik eindelijk weer even wat licht aan het einde van die donkere tunnel. Ik heb eindelijk doorgepakt en ik loop nu wekelijks bij een (kinder)psychologe. Ze is superaardig en ook heel meelevend. We gaan speuren naar hoe ik in elkaar zit en waarom ik denk zoals ik denk en daar ben ik heel erg blij mee, aangezien ik echt benieuwd ben naar wat eruit komt. Ik ben blij dat ik er aan ga werken en ook heel erg dankbaar voor die kans, al heeft er heel wat bullshit aan vooraf moeten gaan. Maar er waren natuurlijk lichtpuntjes, zoals iedereen die er wel voor me was en bleef, zoals familie en enkele mensen. Verder ben ik ook jullie, ja echt; voel je maar aangesproken, heel heel heel erg dankbaar. Het schrijven helpt me heel erg om van mijn gevoelens af te komen en het voelt altijd zo vertrouwd en fijn om hier terug te komen. Iedereen helpt elkaar op zijn/haar eigen manier en is positief naar elkaar. Niemand wordt buitengesloten, iedereen is welkom. En dat is zo verschrikkelijk prettig, vooral als je je heel erg Foxdung voelt. I love you guys <3 ! |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 31 aug 2015 - 12:40 | |
| Ik was bang voor dit jaar. Bang dat het zou worden als de 2de. Dat ik weer alleen zou zitten elke les en dat ik weer emotioneel naar beneden zou gaan, maar het maakte me gewoon zo blij dat ik dat nu niet heb. Na 2 weken school heb ik nog geen keer alleen hoeven zitten. Ik heb geoefend met mensen uit mezelf aanspreken en ik heb nieuwe vrienden en vriendinnen gemaakt. Het klinkt nu alsof ik echt niets sociaal kon eerst, maar dat was niet perse het geval. Ik zat gewoon met een vast groepje vrienden vroeger, maar zat niet bij ze in de klas, dus in de klas zat ik alleen. Ik durfde gewoon niet naar nieuwe mensen toe en nu heb ik dit jaar mezelf gedwongen om dat wel te doen en alles gaat gewoon zo veel beter. Omdat ik meer mensen ken stotter ik minder, ik krijg meer support van anderen en presenteren wordt minder eng. Er zijn nog wel veel punten om aan te werken qua presentaties enz. Maar ik heb een hele vooruitgang gemaakt. En dat maakt mij blij. <3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 31 aug 2015 - 14:40 | |
| Ik heb morgen een sollicitatie gesprek bij subway, het verdient bagger maar het is iets en dan kan ik mijn reizen naar school toe betalen, yay! |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 1 sep 2015 - 16:28 | |
| nieuw schooljaar, 2de middelbaar ^^ ik was bang, maar eigenlijk heb ik een prachtklasje <3 ik kende er niet zoveel mensen van. 3 vriendinnen, en nog 4 mensen uit mijn vorige klas. maar we hebben nu al bijna een band! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |
| |
|
| |
|