Positiviteits-topic - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende
Smokepaw'
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 23 feb 2015 - 0:36

Ik heb vakantie en kijk lekker Gravity Falls. Smile
Leuk dagje met vriendin gehad, hoera voor vrije tijd!




Positiviteits-topic  - Pagina 7 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 22:13

ben echt even blij met mezelf. Weer bloed gegeven en ookal doet die naald pijn zodra ik naar buiten stap heb ik echt een goed gevoel (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 14:03

HET IS GELUKT

Al dat gedoe met vrijstellingen vragen voor dingen en oh god wat is het toch onhandig dat ik UCU doe en mijn god. Om een lang verhaal kort te maken:
Ik doe UCU, een liberal arts and sciences programma. Heel lang verhaal wat dat precies is en hoe dat werkt, maar wat voor nu belangrijk is, is dat het een super goede studie is, maar dat je nogal in een shitty positie zit als je gewoon een normale master wil doen. Niet een super fancy onderzoeksmaster in het buitenland (want dan word je wel zo aangenomen) maar als je gewoon, zoals ik, het seksloze bestuurs- en organisatiewetenschappen als master wil doen :') (want ja, eerst wilde ik wel een buitenlandse research master gaan doen, maar na gewoon even heel eerlijk te zijn geweest met mezelf, realiseerde ik me dat ik dat helemaal niet wil doen. Ik wil helemaal geen diplomaat worden en in dat vieze, corrupte wereldje van buitenlandse politiek terecht komen)
Maarja, alle masters die ik dus ineens wilde doen, lagen buiten mijn bereik. Dus ik paniekeren, heel veel mensen gesproken, allemaal tips gekregen, etc, etc. Het kwam neer op: je kan die master doen, maar dan moet je de minor doen. Dus paniek, want volgend semester zit in in Engeland, en dan heb ik nog maar 1 semester over waarbij ik m'n scriptie moet schrijven. Dus wanneer, in godsnaam, die minor? Stap 1 was om nu qualitative methods te volgen, en het is me gelukt om last minute in dat vak terecht te komen. Stap 2 was om de examencommissie van b&o een mail te sturen, om te vragen of ik dan voor dat vak binnen hun minor vrijstelling kan krijgen. EN DAT IS GELUKT. Dat betekent dat ik nu maar 3 van de 4 vakken van de minor hoef te volgen, en als ik dan m'n scriptie ook in de zomerperiode schrijf, dan kan dat!
Stap 3 is nu om m'n eigen examencommissie te vragen of ik die vakken mag volgen. Maar daar doen ze nooit zo moeilijk over.

Guyssss het gaat allemaal de goede kant op! Toen ik me hier weer registreerde in november zat ik echt keihard in de put omdat ik niet wist wat ik met alles aanmoest. Want ik wilde niet meer door, maar stoppen kon ook niet meer. En ik wist niet welke weg ik moest inslaan om weer gemotiveerd te raken en om het naar m'n zin te hebben. En nu lijkt alles gewoon helemaal goed te komen. Dus ik ben echt even helemaal happy en zen ^^


Positiviteits-topic  - Pagina 7 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 14:11

klinkt goed, Eef c:

ik ben echt erg enthousiast over die nieuwe richting die ik volgend jaar kan doen, vreemd genoeg wil ik dat het weer één september is xD



Positiviteits-topic  - Pagina 7 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
*Goldenpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Anne
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
*Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 7 maa 2015 - 11:11

Ik heb vandaag gevoetbald, 1-1 maar toch ben ik trots! Ik ben niet de beste speler.. En toch vond ik zelf wel dat ik het goed deed! Wel knalde iemand keihard tegen me aan, en nu voelt het plekje onder mijn oog als een blauw plek.. Ach ja, niet op letten! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 7 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 19:05

Dat moment dat iemand je komt helpen met hét labo van het jaar en opeens al de stress verdwijnt is zalig... + mam terug thuis, een zaag dat zeker, maar ze is thuis en oké, maakt me blij <3


Rip Augurkielurkie
Positiviteits-topic  - Pagina 7 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 7 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 10:47

Maaike en ik kwamen er dus achter dat er een Final Fantasy pre release party is aankomende donderdag en dat ze nog FF cosplayers zochten. We hebben ons dus aangemeld en mogen komen. We krijgen er gratis eten, reis vergoed en goodie bag. En dat allemaal om daar te cosplayen en met mensen op de foto te gaan. Dat doe ik sowieso al voor mn lol, als ik ervoor zou moeten betalen. Nu is t zo'n beetje andersom xD Plus al die gave andere cosplayers en FF fans. In de info van t event staat zelfs professionele cosplayers haha, zo prof ben ik nie, maar t is wel gaaf man xD
Volgende week is sowieso al super, want mn tattoo wordt gezet en ik heb mn eerste les boogschieten. ;D


Positiviteits-topic  - Pagina 7 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 7 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 8:06

Vandaag weer druk aan de slag in ons huis. Het is echt super om te zien hoe ver we al gekomen zijn in korte tijd. Het begint nu echt vorm te krijgen, want vandaag het laatste laminaat erin leggen. Dus weer lekker wat foto's maken vandaag. Het wordt echt ons eigen plekje en daar ben ik super blij mee <3 !



I'm hunting with StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 7 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 7 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 22:26

Mijn verjaardags cadeau is er eindelijk. Heb me er nie veel druk om gemaakt en het viel uiteindelijk behoorlijk mee qua pijn enzo. Nu super proud met mijn eerste tattoo op mn arm en wil nog nie helemaal geloven dat deze er niet uiteindelijk vanaf wast ofzo. Happy Waz :3


Positiviteits-topic  - Pagina 7 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 22:52

Hoewel er veel fout is gegaan vandaag, en er een heleboel nare dingen zijn gebeurd...
Mensen hebben me gesteund hierin en ik heb net een geweldige tijd in het aot gehad. Ik heb gewoon weer voor even de liefde terug gevoeld die ik hier en buiten Wc zo vaak voel en ik lieft het echt. Gewoon even een hoogtepunt naast de slechte dingen waardoor de dag niet zo slecht was. Ik ben heel blij met de mensen en dat ze er vandaag voor me zijn geweest, zelfs uit hoeken waar ik het niet verwacht had <333

Echt iets om blij van te worden vind ik


私は最高だ
Positiviteits-topic  - Pagina 7 2cf2wytPositiviteits-topic  - Pagina 7 Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 20:37

De afgelopen dagen gaat het echt goed met me, ik had (en heb nog steeds) echt bijna geen last meer van die gedachtes en ga dit weekend naar die vriend die ik sinds vorig schooljaar niet meer gezien heb om samen met wat anderen te leren om Pathfinder (een soort Dungeons&Dragons) te spelen, wat mij erg leuk lijkt (ook al heb ik ongeveer 0% verstand van die spellen) :3


Positiviteits-topic  - Pagina 7 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 12:04

Hoe zwaar en moeilijk het ook voor me is, ik heb kunnen accepteren dat ik langer begeleid zou moeten wonen dan de gemiddelde jongeren. Dit komt dan toch door mijn vorm van PDD-NOS, wat ik ook heb kunnen accepteren want ik ben nog steeds de zelfde ik als die van een aantal maanden geleden.
Ik kijk er nu zelfs naar uit om begeleid te gaan wonen bij Capito Wonen, waarschijnlijk in Zwolle en anders Groningen. (Ik heb mijn zinnen voornamelijk op Zwolle gericht.) Het zal veel beter voor me zijn en een hoop stress wegnemen.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Positiviteits-topic  - Pagina 7 EKUWbmh
::


Laatst aangepast door Roughpaw op vr 20 maa 2015 - 15:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 7 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 12:36

Ik ben blij voor je Nath, dat je je er ondanks alles op verheugt. Het gaat vast leuk worden :3 !


Yes pauze en we gaan de deadline halen op het werk. Mijn dag kan niet meer stuk =D .



I'm hunting with StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 7 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 20:36

Masterchef Holland is deze week begonnen, en voor de mensen die het kijken: Stan (die onwijs knappe man die heel goed is) is een leraar van m'n broertje. M'n broertje had hem opgegeven voor masterchef, en toen ze bij Stan gingen filmen, kwam m'n broertje in beeld. Nouja, niet eens alleen in beeld, hij houdt een praatje over hoe hij hem opgegeven heeft. Die ene blonde jongen met een bril die zei: 'zoals jullie allemaal weten, ben ik degene die hem heeft opgegeven', en die praatte over risotto en aardbeienshakes en hamburgers die zo lekker waren - jeah, that's my bro! Het was zo ongelofelijk leuk om dat te zien!


Positiviteits-topic  - Pagina 7 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 20:37

Tegen de sterren op is zo grappig! Als ge is goed wilt lachen, moet ge daar ma is iets van op youtube ofzo opzoeken^^


Positiviteits-topic  - Pagina 7 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 21 maa 2015 - 17:01

Ik ben gisteren naar Pierce The Veil, Sleeping With Sirens en Issues geweest *beseft dat ze ze ECHT gezien heeft* *flipt een beetje*
Ik heb een Issues shirt en een PTV shirt, ik ben niet normaal blij. Ik heb mijn helden (als ik het zo kan noemen, ze hebben me vreselijk veel geholpen) live gezien! Ik hou zoveel van hen <3
En vandaag heeft mamalief me eyeliner gekocht eindelijk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimezo 22 maa 2015 - 12:11

Aaah Ez zo ongelofelijk leuk om te horen! Very Happy Ik ben echt blij voor je!


Positiviteits-topic  - Pagina 7 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 7 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 9:17

Ik heb echt zin in dit weekend. Met mijn schoonouders, vriend en zijn zussen naar Soldaat van Oranje. Ik ben echt heel benieuwd :3 !



I'm hunting with StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 7 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 7 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 16:27

Volgens mij is dit intussen de 3e keer dat ik hier plaats, maar nu mag ik het dan toch echt OFFICIEEL zeggen:

IK GA NAAR ENGELAND.

Ja, dat riep ik 4 maanden geleden ook al, want toen werd ik al geaccepteerd. Maar toen kwam er gedoe met vakken die ik wil doen voor een master, waar ik toestemming voor moest vragen. Toen kwam er gezeik met m'n afstudeereisen waar ik niet aan zou voldoen, waardoor ik ook wat aan moest vragen. En toen nog meer bla, en nog meer bla. MAAR NU IS HET OFFICIEEL. Ik heb me ingeschreven als student bij de universiteit daar, dus nu houdt niks me meer tegen Very Happy


Positiviteits-topic  - Pagina 7 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 7 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 16:34

Ik ben blij voor je Eevee ^^
--
Nog 2 dagen mensen, nog 2 dagen examens =D
I'm so happy that it's almost done xD


Positiviteits-topic  - Pagina 7 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: